۱
 انتقاد رسانه‌های پرتغالی از طارمی/ فرصتی که او از دست داد برای پورتو گران تمام شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه پرتغالی به انتقاد از طارمی پرداخت و عدم گلزنی او در دقیقه ۴۷ را یک اتفاق بزرگ دانست.

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در هفته پایانی در خانه مقابل اتلتیکو تن به شکست داد تا از حضور در لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

پس از حذف پورتو از لیگ قهرمانان اروپا، رسانه پرتغالی به انتقاد از طارمی پرداخت و از عدم گلزنی او در دقیقه ۴۷ مسابقه نوشت.

سایت پرتغالی maisfutebol نوشت که همه چیز برای گلزنی آماده بود ولی طارمی شوتش را به بیرون از چارچوپ زد تا موقعیت بزرگ پورتو از بین برود.

این رسانه البته از گل اتلتیکو نیز نوشت که طارمی با ضربه سر خود به نوعی به گریزمان پاس گل داد. این رسانه نوشت که تاثیر مهدی روی توپ باعث شد تا گریزمان فرصت موقعیت شود و او نیز چنین توپ‌ها را از دست نمی‌دهد.

رسانه africafootunited نیز از فرصت سوزی ستاره کشورمان در دیدار مقابل اتلتیکو صحبت کرد و نوشت: فرصتی که او از دست داد برای پورتو گران تمام شد.این رسانه البته از گل اتلتیکو نیز نوشت که طارمی با ضربه سر خود به نوعی به گریزمان پاس گل داد. این رسانه نوشت که تاثیر مهدی روی توپ باعث شد تا گریزمان فرصت موقعیت شود و او نیز چنین توپ‌ها را از دست نمی‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    من از طرفدارای سر سخت مهدی طارمی بودم حتی در حد خدای فوتبال می دونستمش ولی با بازی دیشب که ازش دیدم واقعا پرسپولیس هم از سرش زیادیه این بشر فقط موقعیت خراب کنه و یک شوت دقیق و سفت بلند نیست یعنی کونسیسائو باید با لگد پرتش کنه بیرون و الان باید بفهمیم حق با اسکوچیچ بوده امیدوارم ناراحتی مردم رو از انتظاری که ازش داشتن درک کنه و ... .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی