نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سعید مراغه چیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: بازی با پیکان که تنها دو امتیاز کمتر از استقلال دارد قطعا آسان نیست چون این تیم می‌داند با یک برد می‌تواند بالای استقلال قرار بگیرد.

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی باید در هفته نهم لیگ برتر مقابل پیکان صف‌آرایی ‌کنند که این تیم در جدول رده بندی در جایگاه هفتم و یک پله پایین تر از استقلال قرار گرفته است. سعید مراغه چیان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره مسابقه اخیر استقلال مقابل پرسپولیس همچنین شرایط این تیم برای دیدار مقابل پیکان حرف زد.

اوضاع استقلال در جدول لیگ برتر را چطور می‌بینید؟

پس از ۵ مساوی متوالی، پیروزی مقابل پیکان اهمیت زیادی برای استقلال دارد. همه باید دست به دست هم بدهیم تا استقلال حمایت شود و بتواند پیکان را شکست بدهد.

تا اینجا پیکان را چطور دیده اید؟

این تیم با کسب سه پیروزی و سه تساوی ۱۲ امتیازی است و فقط دو امتیاز با استقلال اختلاف دارد. بنابراین نشان میدهد تیم گردن کلفتی است و نمی‌توان آن را دست کم گرفت. حتماً دیدار پیکان و استقلال زیبا می‌شود چون آنها هم دنبال برد هستند و می‌دانند با یک پیروزی می‌توانند ۱۵ امتیازی شوند و تا رده چهارم جدول بالا بروند. اما استقلال باید بیشتر تلاش کند.

مشکل استقلال چیست که نمی‌تواند امتیازات کامل مسابقات اش را بدست بیاورد؟

ایراد اصلی استقلال عدم گلزنی مهاجمانش است. ما در این هفته‌ها به وضوح جای خالی قائدی و دیاباته را حس کردیم. به نظرم فرهاد چوب جدایی این دو نفر را نمی‌خورد و نباید می‌گذاشت از استقلال بروند. او لطفش را به قایدی نشان داد ولی به خودش ظلم کرد. البته ارسلان‌ مطهری هم مهاجم خوبی است که دوندگی و تلاش زیادی در یک سوم جلوی تیم انجام می‌دهد ولی کمتر از او استفاده شده است.

مجیدی چوب نداشتن قایدی را می خورد/ مساوی با پیکان حکم باخت را دارد/ مهاجم استقلال ۳ گل زد اما چیزی از او ندیدم

خارجی‌ها چطور؟

از خارجی‌های استقلال هم که متاسفانه چیز خاصی ندیدیم. یکی از آنها سه گله است که دو گلش را در بازی اول زد و یک گل از روی نقطه پنالتی ولی بعد از آن چیزی از او ندیدیم ولی امیدوارم هر چه زودتر فرهاد کاری کند این دو بازیکن موتور گلزنی شان را روشن کنند.

با این ۵ تساوی شرایط استقلال برای کسب عنوان قهرمانی تا چه اندازه به خطر افتاده است؟

استقلال اصلاً در خطر نیست. اگر استقلال ۵ مساوی گرفته رقبای اصلی اش هم نتوانسته اند امتیازات خوبی بگیرند، بنابراین با دو پیروزی متوالی، استقلال دوباره مدعی اصلی قهرمانی می‌شود. فقط باید بداند مساوی مقابل پیکان اصلا به درد نمی‌خورد و برایش حکم باخت را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی