نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ناراحتی و ناامیدی ژاوی: حضور در لیگ اروپا تلخ و آزاردهنده است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی بارسلونا حالا با واقعیت بارسلونای جدید کنار آمده و متوجه شده که چه کار سختی در پیش دارد.

برای بارسلونا معجزه‌ای در کار نبود و این تیم با قبول شکست ۳-۰ مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا مجبور به بازی در لیگ اروپا شود.

ژاوی سرمربی بارسا که پیش از این مسابقه با خوشبینی از بزرگ بودن بارسا و اینکه توانایی بردن هر تیمی از جمله بایرن مونیخ را دارد حرف می‌زد حالا بیشتر با واقعیت کنار آمده است.

سرمربی بارسلونا بعد از مسابقه درحالی که کاملا ناراحت بود گفت: «واقعاً ناراحت هستم چون این واقعیت ما است و روبه‌رو شدن با این واقعیت برایم آزاردهنده است اما چاره‌ای نداریم و باید در لیگ اروپا به کارمان ادامه دهیم.»

ژاوی در ادامه گفت: «فکر می‌کنم دوران جدیدی شروع شده و ما باید خیلی سخت کار کنیم تا بارسا را به جایی که سزاوارش است برگردانیم، جایی که قطعاً بازی در لیگ اروپا نیست بلکه حضور در لیگ قهرمانان اروپا است.»

در مورد عملکرد بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، سرمربی بارسا گفت: «آنها بهتر بودند و گرچه ما تلاش زیادی داشتیم و به سختی پرس می‌کردیم اما آنها بازی خودشان را به ما دیکته کردند، برخلاف چیزی که ما می‌خواستیم و این یک واقعیت تلخ است.»

ژاوی همچنین از لزوم ایجاد تغییرات حرف زد: «این بازی باید یک نقطه تحول برای تغییر فضای تیم و برای تغییر بسیاری از چیزها باشد. ما حالا باید در لیگ اروپا بجنگیم و سعی می‌کنیم با تمام توان و اعتبار خود در این تورنمنت پیش برویم. به بازیکنان گفتم که نباید آرام بنشینیم باید خودمان را نشان دهیم. تصورش هم سخت است اما ما نیاز داریم که از صفر شروع کنیم. من امیدوار بودم که بهتر رقابت کنیم و کارمان به لیگ اروپا کشیده نشود. اما باید صادق باشیم و بگوییم که خیلی چیزها کم داریم. این اتفاق دیگر نباید تکرار شود. ما باید برای لیگ قهرمانان رقابت کنیم نه برای لیگ اروپا. از همین حالا باید کارمان را شروع کنیم.»

او در مورد بایرن مونیخ هم حرف زد: «واقعیت به ما می‌گوید که ما در سطح بایرن نیستیم، این هم یک حقیقت تلخ است اما واقعیت دارد.»

ژاوی خطاب به هواداران بارسلونا هم گفت: «به آنها می‌گویم که ما سخت کار می‌کنیم چون من عاشق این باشگاه هستم و تمام جانمان را می‌گذاریم تا بارسا به جایی که حقش است برگردد. باید ببینیم می‌تواتیم این کار را انجام دهیم یا نه. انتظار داشتم که امروز جور دیگری مبارزه کنیم و آنچه رخ داد برای من به عنوان یک مربی هم یک ضربه بزرگ بود. آنها خیلی برتر از ما بودند و شکی در این وجود نداشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی