نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ببینید| پیکان ۰ - استقلال ۳/ پایان تساوی‌های شاگردان فرهاد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دو تیم پیکان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این استقلالی‌ها بودند که با ۳ گل حریف را شکست دادند.

استقلال از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه)، در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه پاس قوامین میهمان پیکان بود و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۱، محمد دانشگر در دقیقه ۷۴ و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۵، دروازه خودروسازان را گشودند تا استقلال پس از پنج تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را بچشد. شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی، ۱۷ امتیازی شدند و موقتاً به رتبه دوم جدول صعود کردند.

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین جدی (۷۸ - نادر محمدی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی (۷۸ - غلامرضا ثابت ایمانی)، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی (۸۵ - محمد امین درویشی)، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی (۴۶ - پیمان رنجبری) و ابراهیم صالحی (۶۶ - محمد حسین فلاح).

ببینید| پیکان ۰ - استقلال ۳/ پایان تساوی‌های شاگردان فرهاد

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا (۳+۹۰ - امیرعلی صادقی)، زبیر نیک‌نفس (۲+۹۰ - روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (۸۸ - امین قاسمی‌نژاد)، سبحان خاقانی (۶۳ - ارسلان مطهری) و رودی ژستد (۸۸ - آرمان رمضانی).

ببینید| پیکان ۰ - استقلال ۳/ پایان تساوی‌های شاگردان فرهاد

داور: پیام حیدری

داور:
پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه یک: پیکان در همان ثانیه های ابتدایی صاحب یک پرتاب شد که در غیاب نادر محمدی، این بار اسماعیل بابایی پرتاب را بلند به روی دروازه ارسال کرد که توپ دور شد.

دقیقه ۲: این بار عارف آقاسی برای استقلال یک پرتاب بلند را به روی دروازه ارسال کرد که توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن در دهانه دروازه ضربه ناامید کننده‌ای به توپ زد و توپ را فرهاد کرمانشاهی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴: امیرحسین جدی پس از دور زدن مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد ولی ضربه او را حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه ۷: یک پاس در عمق برای حسین زاده باعث شکل گیری موقعیتی برای استقلال شد که سامان فلاح و فرهاد کرمانشاهی مرتکب اشتباه شدند و توپ و دروازه خالی در مقابل خاقانی بود ولی این بازیکن با خطای نوروزی فرد پشت محوطه جریمه متوقف شد و داور یک خطا برای استقلال اعلام کرد. ضربه ایستگاهی را مهدی پور زد که کرمانشاهی آن را مهار کرد.

دقیقه ۹: به نظر می رسد استقلالی ها روی پرتاب ها برنامه دارند. اوتی که آقاسی بلند به روی دروازه ارسال کرد با ضربه سر رودی ژستد همراه شد ولی این موقعیت خوب را باز هم کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه ۱۲: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه توپ را استپ کرد اما شوت او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: شوت محکم رودی ژستد از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ارسال خوب کوین یامگا از سمت راست به روی دروازه نصیب امیرحسین حسین زاده شد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: امیرحسین حسین زاده با استفاده از غفلت مدافعان پیکان صاحب توپ شد ولی ضربه او پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۷: ارسال دیدنی یامگا روی نقطه پنالتی به رودی ژستد رسید و ضربه قیچی برگردان این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از این صحنه نیز کرمانشاهی سنگربان پیکان روی زمین افتاد و احساس ناراحتی می کرد.

دقیقه ۳۰: ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر و اثرگذاری رودی ژستد همراه شد و پاس این بازیکن در دهانه دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن در حالی که تعادلش را از دست داده بود و توپ نیز از او عقب تر بود، با ضربه ای دیدنی و مطمئن دروازه کرمانشاهی را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

دقیقه ۳۱: شوت محکم و روپای زبیر نیک نفس از فاصله ۳۰ متری به شکل دیدنی راهی دروازه پیکان کرد که با واکنش فوق العاده کرمانشاهی راهی کرنر شد.

دقیقه ۲+۴۵: حرکت دیدنی جعفر سلمانی از سمت راست با عبور از مدافعین پیکان همراه شد و پاس بسیار خوب این بازیکن در بهترین شرایط ممکن به امیرحسین حسین زاده رسید ولی کنترل بد این بازیکن باعث فاصله گرفتن توپ از پای او شد و این موقعیت بسیار خوب از دست رفت که البته ناهمواری زمین نیز در آن تأثیر گذار بود.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: امیرحسین حسین زاده با یک حرکت دیدنی دو مدافع پیکان را از پیش روی خود برداشت و با یک پاس رو به عقب در گوشه محوطه جریمه سلمانی را صاحب توپ کرد ولی شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: پاس خوب محمدجواد آزاده به پیمان رنجبری رسید ولی شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و در ادامه نیز با تلاش رودی ژستد برای تأثیرگذاری روی توپ بی نتیجه بود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور به روی دروازه با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد و سیاوش یزدانی موقعیتی مشابه گلی که در نیمه اول به ثمر رساند را به دست آورد ولی ضربه سر او در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: شوت محمدحسین فلاح روی یک ضربه کاشته با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: پس از اینکه بازیکنان پیکان به روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شدند، استقلال کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد. مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که این پاس فوق العاده با ضربه سر دیدنی محمد دانشگر همراه شد و مدافع پیش تاخته استقلال تیمش را به گل دوم این تیم تبدیل کرد.

دقیقه ۷۵: با اشتباه دانشگر، توپ در زمین استقلال در اختیار کوشکی قرار گرفت که شوت او با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۵: ارسال نیک‌نفس به ارسلان مطهری رسید و مطهری، سومین گل استقلال را به ثمر رساند.


خلاصه دیدار پیکان و استقلال را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    داوری دیگه کلا برای استقلال شده .کرنر به بزرگی را نمی گیرد. 50به 50 را هم مال استقلال . بازیکن خارجی هردو باید اخراج می شدند . این خارجی قطع نخایی خواهد کرد . حالا کدام بازیکن خدا داند
    • /// IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      استقلال هر بازیی که انجام دهد شما یک حرفی برای گفتن دارید،اگر مساوی کند و یا ببازد مسخره میکنید اگر ببرد حتما داوری مشکل داشته،کلا از نظر شما هر بازی دو بازیکن استقلال باید اخراج شوند اما نمیدانم چرا نظر کارشناسان چیز دیگری است،از داوری هم حرف نزنید که استقلال ۶ امتیاز از داوری طلبکار است،تبریک میگویم به همه استقلالی ها واقعا بازی زیبایی بود و نکته امیدوار کنند این بود که استقلال بر خلاف بازی های قبلی روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه داشت و سه گل خوب هم زده شد به خصوص گل مطهری زیباتر بود،امیدوارم این برد ها ادامه داشته باشه به خصوص بازی هفته بعد که با سپاهان است و از مدعیان اصلی قهرمانی است که برد در آن بازی شرایط را برای استقلال بسیار مناسب خواهد کرد.
    • کیسه ناپاک IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      دروازبان پیکان کرمانشاهی صفر کیسه ۳ دروازبان پیکان بازی برای کیسه در آورد کیسه بی تاکتیک با فوتبال علی اصغری با کمک کرمانشاهی بازی برد پاک ترین مقام کیسه سومی مرفاوی ایست
    • کیسه کش متوهم IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      بهترین بازیکن کیسه بدون شک دروازبان پیکان کرمانشاهی بود
    • سیدرضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      دوست عزیز /// خودتو اصلا معذب نکن بخاطر این دو سه تا نوجوونی که صدتا اکانت دارنو کاملا داد میزنه از نگارششون که همین تعداد هستن ، بزار بگن اصل خود تاجیا هستن که همگی عاشق تیم و شاه فرهاد هستن
    • م IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      هرموقع خطا روی ژستد یاخطا روی قائدی یاهندی که نادری زد دست مدافعتون رو فقط تو دربی های این دوسال تونستی توجیح کنی بگو داوری به نفع کی بوده
  • بهروز IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    فرهاد پودری نظري درباره داوری نداري
  • شپر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    ی زمانی فک نکنيدکيسه خوب بود داورخوب نبود
    • فرزاد ملقب به فری IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      داور خوب بود بعضیا بخواطر فقر نمیتونن تلوزیونشونو عوض کنن،سیگنالاش چشم لنگو اذیت میکنه خوب نمیتونن ببینن
  • الونگا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    چقدخوشحال شدم نتیجه طوری رقم خورد که مجیدی حالا حالا بمونه
    • فرزاد ملقب به فری IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      رودار بودن لنگیا اینجا معلومه،حالا من۲رو نیستم خداکنه با اقتدار شما ببازید خخخخخخخخخ
  • مشتی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    کیسه ورزشی طرفدار پروپا قرص مجيدي
  • سیدرضا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    خوشحالم که شاه فرهاد ثابت کرد اگر داوری جانبدارانه نباشه وقضاوت معمولی داشته باشه چطور تیم مقابلو به صلابه میکشونه ، دم شاه فرهاد کاپیتان سیدو بازیکنهای باغیرت استقلال گرم . حالا هی دوسه تانوجوون قرمز با دویست اکانت فقر فرهنگی خودشونو جار بزنن ، محبوبیت شاه فرهاد بین ما دست کمی از ناصرخان ومرحوم پورحیدری نداره ، شاه فرهاد تو استقلال صاحب خونه هست
  • محمدطاها IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    حااال استقلال خوب شد..برد خوبی بود،تیم به موقع نوار تساویها رو پاره کرد تا با یه روحیه خوب آماده بازی با سپاهان شود..این تیم باز هم جای کار دارد و پیشرفت میکند..
  • سیدرضا IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    لازم به تذکرهست که گزارشگر شوت زبیر نیمه ی اولو تشبیه کرد به شوت خسرو در باشگاههای آسیا مقابل الاهلی امارات!!!!نخیر جناب خسروبه الشباب گل زد ، الشباب امارات ، همون سال که تیم امیر رتبه ی هشتادو چهاردنیارسید و به همراه کره وچین در حالیکه باحذف العین و شکست الهلال در عربستان قهرمان غرب آسیا شده بود ، یکی از سه تیم برتر قاره باشه
  • عشق آبی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    لطفا دیگه لنگیا نیان اینجا دیگه.... اوناییم که میگن داوری باعث برد استقلال شد پس باعث مساویامونم داور بودن .
  • شهر موشها IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    اهالی شهر مافیای پوکیده سرخ و همچنین اهالی شهری که برای مدیریت و کادر فنی استقلال نقشه هایی در سر داشتن همراه با کُپل شهر موشها رفتن تو سوراخ تا از ترس و لرز و وحشت یه وقت بلایی سرشون نیاد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کامران IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    پیکان خیلی ضعیف بود دروازبانشونم استقلالی بود تابلو بود.مجیدی یادت بازیه بعدیرو باید سه هیچ ببری اگه بازیه بعدیو سه هیچ ببری تا اخره فصل حماییت میکنیم.فقط سه هیچا نه یک هیچ.استقلال باید همیشه هجومی بازی کنه سه هیچ سه هیچ ببره تا دیگه نگرانه پنالتی گرفتنه داور نباشه
    • لنگی ..... IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      باشه این حرف رو کاشکی قبل از بازی به آقا رضا عنایتی هم میگفتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • امیر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    به نظر من زبیر و عارف آقاسی باید همیشه فیکس بازی کنن... عالی بودن....عارف آقاسی پا به توپش خیلی خوبه برعکس مرادمند که دو قدم با توپ نمیتونه حرکت کنه و این تو حمله به تیم خیلی کمک میکنه از اراست دانشگر و از چپ آقاسی
  • علی رضا sss IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    موتور گلزنی استقلال روشن شد مطمئنن روزهای خوبی در انتظار استقلال وهوادارای آبی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی