عجیب‌ترین تصویر گل محمدی در دیدار با هوادار/ یحیی جادوگر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس بعد از بازی مقابل هوادار به سبد بطری‌های آب معدنی لگد زد.

یکی از عجیب‌ترین صحنه‌هایی که از علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در ذهن همه مردم باقی مانده به ماجرای لگد زدن او به ساک پزشکی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ برمی گردد.

اسطوره فوتبال ایران وقتی در نیمه دوم بازی مقابل پرتغال تعویض شد، از شدت عصبانیت لگد محکمی به ساک کادر پزشکی تیم ملی زد و اتفاقی عجیب رقم خورد. اتفاقی که کریمی خودش از آن به عنوان یکی از تلخ‌ترین اتفاقات فوتبالی خود نام برد و گفت: این اتفاق یکی از نقاط تاریک دوران فوتبالم است؛ باز هم از مردم عذرخواهی می‌کنم. اگر برانکو پس از تعویض با من دست می‌داد می‌توانست آرامم کند ولی حتی نگاه هم نکرد.

در بازی پرسپولیس مقابل هوادار این اتفاق به شکلی دیگر رقم خورد و این بار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در متن ماجرا قرار داشت.

عجیب‌ترین تصویر گل محمدی در دیدار با هوادار/ یحیی جادوگر شد!

یحیی که به دلیل نمایش نه چندان خوب تیمش در دربی تحت فشار قرار داشت، در بازی خانگی این هفته مقابل هوادار تازه لیگ برتری شده هم نتوانست به برتری برسد تا تیمش دومین هفته بدون برد را سپری کند و از کورس مدعیان جا بماند.

فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس و البته اشتباه عجیب علی صفایی داور این بازی در اعلام نکردن هند مهاجم هوادار در صحنه گل دوم این تیم باعث شد تا یحیی از کوره در برود و اینچنین به سبد بطری‌های آب معدنی که در جلوی نیمکت پرسپولیس قرار داشت لگد بزند. اتفاقی که همه یاد حرکت معروف علی کریمی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و لگدش به ساک پزشکی تیم ملی افتادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اره ما دوچرخه ایم بزار لنگیا بسوزن IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    یحیی باید برقصههههه .،آب معدنیارو نزن یحیا نکن یایا یایانکن بده ..خخ
  • محمد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    خجالت نمی کشید چرت و پرت می نویسید؟ الان ساحت آب معدنی لکه دار شده؟
  • امیر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    یحیی دیگه از نظر فنی چیزی برای تیم نداره و هر روز شاهد بازی ضعیفتر یم. مهاجم ها که حتی دروازه خالی رو هم گل نمی کنند .باید سریعتر به فکر سر مربی باشند
  • حمید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    اگر چه این کار آقا یحیی درست نبوده و نیست و نخواهد بود ولی وقتی مهاجمان تیم هر چه موقعیت بدست آوردند را به راحتی و بدون دقت به هدر دادند هر کس دیگری هم بود اینگونه بهم می ریخت من واقعا نمی دانم مهاجمان تیم پرسپوليس چرا این همه موقعیت ها براحتی از دست می دهند؟ و با حتی سایر بازیکنان در ساختن و خلق موقعیت هایی که قطعا باعث به ثمر رساندن گل برای تیم می شود بی دقت هستند؟ در بازی پرسپولیس با هوادار مهاجمان چقدر موقعیت های بسیار عالی را هدر دادند؟ یا حتی بازیکنی که می توانست با پاس تک ضرب دیگر بازیکنی که امکان گل زدن را داشت را تغذیه کند را خودخواهانه هدر داد؟ باز هم تاکید می کنم اگر چه کار آقا یحیی در لگد زدن به سبد آب درست نبود ولی واقعا فشار بیش از حدی روی او بود
  • Farid US ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    In moraby eshtebah ziad darad va moghaser hast
  • . IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    ارام با اخلاق و نجیب
    • یه علف بچه IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      ازکجا میدانی نجیبه ! میگن ویلموتس هم نجیب بودخخخخ
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    اقا یحیا بهتره یه لگد محکم به خودش بزنه که امسال تو نقل وانتقالات افتضاح عمل کرد و مهره هایه بی مصرفی گرفت.یه لگده محکمتر هم به اسدی بزنه و اونو از تیم بندازه بیرون.چون پرسپولیس با اسدی ده نفره بازی میکنه.حالا یا یحیا اینو میدونه یا جرات نمیکنه یه بازیکن پونزده شونزده میلیاردی رو به نیمکت بچسبونه
  • امید IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    این کاراچیه؟؟بی جنبه
  • ابوالفضل عبدی IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    هرچند که کار آقا یحیی درست نبوده ولی تقصیر صدری و‌..... هم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی