نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
توضیح بازیکن بارسلونا بابت صحنه خندیدن بعد از باخت تیم/ یک لحظه خاص بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کلمان لانگله مدافع تیم بارسلونا مجبور به انتشار بیانیه‌ای بابت توضیح در مورد عکس جنجالی خود شد.

کلمان لانگله با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی در مورد عکسی که از او در حال خندیدن با روبرت لواندوفسکی بعد از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده، توضیح داده است.

بعد از شکست ۳-۰ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ که به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا و سقوط انها به لیگ اروپا منجر شد، تصویر خنده‌های لانگله مدافع فرانسوی بارسا در کنار لواندوفسکی مهاجم بایرن، خشم هواداران بارسلونا را برانگیخت.

لانگله مجبور شد با انتشار بیانیه به این انتقادها واکنش نشان دهد. او گفته که عکسی که در لحظه از او گرفته شده نمی‌تواند معیاری برای قضاوت در مورد احساس او بعد از شکست در آلمان باشد: «می‌خواهم این پیام را به هواداران بارسا بفرستم. اول از همه، ناراحتی من بابت نتیجه روز چهارشنبه و اینکه این باشاه سزاوار بهترین‌هاست و ما نتوانستیم این باشگاه را به جایی که استحقاقش را دارد برسانیم. دوم اینکه باید در مورد عکسی که از من در حال خندیدن با لواندوفسکی منتشر شده است توضیح دهم. اتفاقی که در آیک لحظه رخ داد. این یک واکنش خاص در یک لحظه است که اصلاً بازتاب‌دهنده ناراحتی من بعد از شکست نیست. ارزش‌های اخلاقی من غیرقابل انکار هستند و کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که چه تعصب و عشقی به حرفه‌ام، به بارسا و به ویژه به هوادارانش دارم. من هرگز بابت باختی که از دیروز به‌شدت من را ناراحت کرده است، چنین واکنشی نشان نمی‌دهم. امروز همه ما ناراحت هستیم اما یک ماموریت داریم: برگرداندن بارسا به جایی که سزاوارش است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی