جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
۱ |
۵
دلخوری شدید یحیی از ۲ بازیکن پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از عملکرد مهاجمان تیمش راضی نبود.

پرسپولیس درحالی مقابل هوادار به تساوی ۲ بر ۲ رسید که شاگردان یحیی گل محمدی به غیر از ۲ گلی که به ثمر رساندند، فرصت‌های زیادی را هم خراب کردند.

یحیی برخلاف دربی در بازی مقابل هوادار تیمش را با ۲ مهاجم تخصصی به میدان فرستاد و در این بازی مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

پرسپولیس به خصوص در نیمه نخست فرصت های زیادی را از دست داد که اکثر این موقعیت‌ها توسط مهاجمان به هدر رفت. همین موضوع باعث شد تا یحیی نسبت به عملکرد عبدی و آل‌کثیر دلخور شود هر چند به صورت رسمی انتقادی به دو مهاجم اصلی تیمش انجام نداد.

مهدی عبدی با ۳ و عیسی آل‌کثیر با ۲ گل زده، بهترین گلزنان پرسپولیس در این فصل به حساب می‌آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    یک اصل در کارهای گروهی وجود دارد که اگر رأس ضعیف عمل کرد این ضعف تا لایه های پایین گروه منتقل میشود و عکس آن نیز صادق است وقتی که تاکتیک و انضباط تیمی حاکم بر تفکرات بازیکنان نباشد تکروی و خود خواهی و سردرگمی و بی انگیزگی و خودمحور بازی کردن در سرلوحه بازی بازیکنان قرار می گیرد این سردرگمی تیم حاصل عدم شناخت ارنج واقعی و ارائه تاکتیک های جدید تیم از سوی کادر فنی است کادر فنی پرسپولیس باید تیم را هر چه سریعتر منسجم کنند و تا دیر نشده باید امتیازات از دست رفته را جبران کنند و گرنه نه تنها از کورس قهرمانی جا خواهد ماند حتی احتمال عدم کسب سهمیه آسیایی وجود دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی