نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
۱ |
۵
نترسیدند؛ بازی‌ها قشنگ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی پرسپولیس و استقلال ترس و احتیاط را کنار گذاشتند بازیهای آنها در هفته نهم لیگ برتر زیبا و تماشاگرپسند شد و حداقل این که نسبت به قبل بازیهای جاندارتری را شاهد بودیم.

فرهاد اشراقی؛ صرف نظر از نتیجه، بازی پرسپولیس و هوادار بازی جانداری بود و همه چیز داشت درست برخلاف دربی که با یک شوت در چارچوب رکورد بازیهای خواب آوررا در دنیا زد. بازی استقلال و پیکان هم نسبت به بازیهای قبلی استقلال بد نبود وهمین که سه گل زد هوادارانش راضی شدند. استقلال در ۸ بازی قبلی فقط ۶ گل زده بود اما در این بازی ۳ گل زد. حتی هوادارهم که در ۸ بازی گذشته ۲ گل زده بود به قهرمان ۵ ساله ایران ۲ گل زد و بازی خوبی هم انجام داد. شاگردان عنایتی درهمین بازی نشان دادند که از نصف تیمهای لیگ برتر بهترند و اگر در جمع تیمهای پایین جدولی هستند دلایل دیگری دارد چون امسال کمتر تیمی توانسته مثل هوادار پرسپولیس را اذیت کند و دو گل هم به این تیم بزند.

یحیی و فرهاد در بازی‌های این هفته برخلاف دربی فقط برد می‌خواستند و به همین دلیل بازهای استقلال و پرسپولیس دیدنی شد. اتفاقی که می‌تواند در هفته‌های آینده هم تکرار شود و مثلا بازی سه شنبه استقلال و سپاهان تبدیل به یکی از بازیهای جذاب نیم فصل اول شود. محرم و فرهاد هر دو در زمان بازیگری از عناصر هجومی تیمشان بودند و اگر در مربیگری هم تفکرات هجومی داشته باشند مسلما ضرر نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیکان می بره یا پرسپولیس میبازه ؟؟؟ IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    حالا پرپسولیسیا مارو بخاطر برد مقابل پیکان مسخره میکنن ،،میگن مگه کار گنده ای کردین ؟؟؟ حالا بعد بازی پرسپولیس_پیکان میام حرف میزنم:)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی