نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تبلیغات محیطی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ در خصوص بحث تبلیغات محیطی گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار باشگاه‌ها هستند تا بحث تبلیغات محیطی را پیش ببریم.

صادق درودگر جمعه شب در گفت و گویی اظهار داشت: امسال با توجه به مسائلی که در تبلیغات محیطی وجود داشت به کمک باشگاه‌ها آمدیم تا در کنارشان باشیم. در همین راستا رؤسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کردند تا مذاکراتی در زمینه بحث تبلیغات محیطی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط را بر اساس قانون پیش می‌بریم تا سازمان لیگ، فدراسیون و باشگاه‌ها دچار خسارت نشوند. همانطور که می‌دانید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در این زمینه حضوری پررنگ داشته و این کار را انجام دادند.

درودگر عنوان کرد: طرحی را آماده کرده ایم تا در هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح شود و پس از تصویب، آن را به مجمع ارسال کنیم تا در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد. بدون شک هیچ مشکلی برای باشگاه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: باشگاه‌هایی که می‌خواهند از درآمد تبلیغات محیطی بهره‌مند شوند باید تمامی شرایط و امکانات خود را به‌کار گیرند و از آن استفاده کنند. در واقع با استانداردسازی تبلیغات در راستای استفاده از این طرح گام بر می‌داریم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه برنامه ریزی های مختلفی در زمینه استفاده از تبلیغات محیطی را طراحی و در نهایت به باشگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا آن‌ها از انسجام کامل در این‌باره بهره ببرند و بتوانند از این بخش استفاده کنند.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: در نظر داریم تا یک دوره مارکتینگ و بازاریابی را برای باشگاه‌ها برگزار کنیم تا بازاریاب‌های هیئت‌های استانی و باشگاه ها حضور داشته باشند و بتوانند در این دوره آموزشی تمامی اطلاعات مربوط به تبلیغات را به دست آوردند.

وی تاکید کرد: از این پس قرار است تا به استان‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک در آنها حضور دارند سفر کرده، نقطه نظرات آنها را دریافت کنیم و در راستای حل مشکلات ‌آنها گام برداریم. باید فضای استادیوم ها را در خصوص اجرای تبلیغات محیطی بررسی کرد تا بتوانیم مشکلات بخش تبلیغات را مرتفع کنیم.

درودگر اضافه کرد: باشگاه‌ها باید از این پس برای تبلیغات محیطی خود برای فصل آینده LED تهیه کنند تا بتوانند در بخش تبلیغات محیطی کارهای خود را پیش ببرند. در واقع قصد داریم برای اجرای هدفمند و انسجام تبلیغات محیطی به دور از برهم ریختگی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا این کار به درستی پیش برود و شاهد نمایش تبلیغات محیطی به شکل جذاب و متنوع باشیم.

وی افزود: بر همین اساس اگر باشگاهی طرحی دارد برای ما ارسال کند تا بررسی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد. امسال قراردادهایی را در این زمینه منعقد کردیم و از این پس نیز در همین راستا حرکت خواهیم کرد.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ یادآور شد: با توجه به درخواست باشگاه ها و شرایط آنها تصمیم‌گیری می کنیم تا یک گام ارزنده را در بخش تبلیغات محیطی برداریم. باشگاه‌های صنعتی که شرایط‌ لازم را دارند می‌توانند برنامه های خود را اجرایی کنند و باشگاهی که شرایطش را ندارد روی کمک سازمان لیگ و فدراسیون حساب کند تا از حقوق خود بهره‌مند شود. همچنین اگر باشگاهی نیز در این زمینه خودکفا باشد، از طرح‌های آن ها استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: از باشگاه‌هایی که در رسانه ها مطالب خود را مطرح کردند و تابع قوانین بودند، تشکر می‌کنم. در واقع هدف‌مان این است که برای سالم سازی فضای مسموم تبلیغات، گام‌های مختلفی برداشته شود که تمامی راه‌های مربوط به فساد را کوتاه کرده و دستهای ناپاک در تبلیغات را از بین ببریم. این نکته مورد تاکید رییس فدراسیون نیز بوده و در همین راستا نظارت و هماهنگی های مختلفی در بخش تبلیغات محیطی صورت می‌گیرد.

درودگر گفت: از تجربه‌های کشورهای توسعه یافته در زمینه تبلیغات محیطی استفاده خواهیم کرد و با به روز کردن اطلاعات در این زمینه گام برمی‌داریم. فرصت خوبی است که ببینیم این باشگاه‌ها در نهایت با قراردادهای کارگزاری چه نتیجه ای را بدست می آورند؛ رقم ۵۰۰ میلیارد چنانچه واقعا محقق شود، بدهی های فصل های قبل و هزینه های امسال را تامین میکند و پس‌اندازی هم برای آن‌ها باقی خواهد گذاشت.

وی افزود: باید بگذاریم زمان به ما در این زمینه کمک کند. اعلام رقم درآمد آتی با به واقعیت تبدیل کردن آن دو مقوله جداگانه است. در انتظار می‌مانیم و قضاوت نمی کنیم، اما آرزو می‌کنیم این ارقام تحقق یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    خیلی برات سنگینه که از پورسانت قرار داد محروم شدی ، درامد استقلال همین دوبازی ازکل درامد فصل قبلی که شما دراوردی بیشتر بود اخه با چه رویی حرف میزنی
    • م IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      حالا نکته جالب اینجاست که تمام تیمهایی که مسئول لنگی دارن پشت سازمان لیگ وایسادن که مسئولش افتخارش مدیریت روزنام تیفوسی لنگی بوده! شما یک درصد فکر کن اسناد مالی چند سال اخیر سازمان لیگ افشا شه، بنظرت کدام تیم بیشترین دریافتی را از سازمان لیگ و تبلیغات داشته؟ همان تیمیم که خیرینش ندان اوینن، قلکش، جیب فرهنگی و محروم است و طرفدار سالش رییس جمهور و کابینه وزیرانه
  • محسن IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    آقای درودگر با چه رویی از برگزاری دوره های مارکتینگ برای باشگاه ها صحبت می کنی؟ دوزار درآمد تبلیغات کف دست باشگاه ها نمی گذاشتی. یک دهم مبلغ امروز قرارداد منعقد می کردی با ضمانت نامه به مبلغ دو درصد ارزش قرارداد. حالا اومدی می خوای درس مارکتینگ بدی. تو باید بری سر کلاس حاجی دوره ببینی.
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    عزیزم اون دست های ناپاک دقیقا دست های خودته که با هیچ شوینده ای هم پاک نمیشه
  • ماسه تارو کجا میبرین !!!؟ IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    واقعا شرم آوره بجای استعفا و خداحافظی میخواد دوره مارکتینگ برگزار کنه و دستهای ناپاک رو از بین ببره اون موقع دیگه توی فدراسیون و سازمان لیگ خدا میدونه چند نفر یه دست و بی دست و ...... پیدا میشن !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی