نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۲ بازیکنی که یحیی را ناامید کردند/ تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بنا بر شنیده‌ها احتمال اینکه وحید امیری باز هم در پرسپولیس تغییر پست بدهد زیاد است!

 شاگردان یحیی گل محمدی روز چهارشنبه هفته جاری باید به مصاف تیم پیکان بروند. این دیدار از آن جهت برای یحیی گل محمدی حائز اهمیت است که پرسپولیس برای جدا نشدن از کورس مدعیان نیاز به برد دارد. سرمربی پرسپولیس باید در این بازی ۳ امتیاز از دوست صمیمی‌اش مجتبی حسینی بگیرد و در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

یکی از مشکلات پرسپولیس به ویژه در دو دیدار گذشته برابر استقلال تهران و هوادار عدم گلزنی خط حمله این تیم و ضعف مهاجمان بوده است. برهمین اساس شنیدیم یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از ستاره ملی پوش تیمش وحید امیری در خط حمله استفاده کند و دوباره از میان عبدی و آل کثیر یک بازیکن به میدان خواهد رفت.

این بازیکن خوش اخلاق در ماه‌های اخیر در پست‌های دفاع چپ، هافبک راست و هافبک چپ برای پرسپولیس بازی کرده است و حالا باید در خط حمله توپ بزند! امیری در دوران برانکو نیز به عنوان مهاجم بازی کرده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • M IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    لامصب مهاجم زهرداری نیست وحید عالیه ولی تو پست هافبک اَتکی فوق العاده است که پرسپولیس تو ترکیبش همچین چیزی نیست
  • M IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    پرسپولیس باید تغییر تاکتیک بده باید برای نیم فصل از یک ترکیب دیگه استفاده کنه مثل ۴_۳_۳ یا ۴_۵_۱ تا وقتی که ی مهاجم بگیره ولی باز هر چی یحیی بگه
    • حمید علوی CA ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      شخصن فکر میکنم بطور کلی (فارغ از تغییرات مربوط به هر بازی) بهترین چینش برای پرسپولیس امسال ۱-۵-۴ و بهترین چینش برای استقلال ۲-۵-۳ هست.
  • رجب صفروف IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    تصمیم گیری درست بعداز ۹هفته ؟ماهی رو هروقت ازآب بگیری میمیره.بازهم شکرخدا .اینکارشاید بدرد خطحمله بخوره البته باتوجه به بودن ترابی چون وحید امیری و ترابی خوب توی حمله همدیگه رو پیدا میکنن.
    • حمید علوی CA ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      به نظر بنده بهترین پست برای وحید امیری هافبک هجومی (پشت فوروارد) هست. وحیدی یک بازیکن ‘همه کاره’ ست و بزرگ‌ترین اشتباه درمورد بازیکنان همه کاره اینه که فقط جلو (فوروارد) یا فقط عقب (مدافع) بازی کنن. بنظر بنده بازی گرفتن از امیری بعنوان فوروارد نوک و نیز مدافع هر دو اشتباهه و باعث میشه بخش بزرگی از قابلیتهای امیری هرز بره و به کار نیاد.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      گل‌محمدی با بازیکنای جدیدی که گرفته یواش یواش داره به غلط کردن می‌افته و به خودش میگه کاش گول ایجنتمو نمیخوردم و بازیکنای مورد نظر اونو جذب نمیکردم. آقای گل‌محمدی همیشه خر خرما نمیرینه که منتظر بودی این بار هم برات خرما برینه. ایجنت تو حق دلالیشو گرفت و تو و پرسپولیس اصلا براش مهم نبودین. البته درصد شما هم رسید و جنابعالی هم به نونو و نوایی رسیدی و از این نمد کلاهی گیرت اومد. تا تو باشی که دیگه از این غلطا بکنی و منفعت خودتو به منافع باشگاه ترجیح بدی. تو انقد نفهمی که هنوز داری با لجبازی مهره‌‌چینی میکنی و اصلا اهم و فی‌الاهم برات مهم نیست. خط هافبکت ایراد داره اون وقت بهترین مهره‌تو میبری میذاری تو خط دفاع. ۹۰ درصد گلها رو از روی کرنرها و ضربات ایستگاهی خوردی و اصلا دنبال رفع مشکل نیستی. مدافعات اصلا سرزن نیستن چون قدشون کوتاهه. از ابراهیمی بلندقد و سرزن استفاده نمیکنی تا شیری کوتوله فیکس زمین باشه که کل بازیش رو به عقبه و جرات نفوذ نداره. پرتاب اوتهاشو خدایی نگاه کن ببین تا حالا یه دورخیز داشته. اکثر تعویضات غلطه چون بازیخون نیستی و متوجه ضعف و قوت بازیکنا نمیشی.
  • لنگی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    امیری روبذار جا لک
  • مریم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    خب معلومه دوست صمیمیش بهش امتیاز میده
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    به نظر من پرسپولیس تغییر تاکتیک دهد بهتره مااز دقیقه پنجاه انگار وحید امیری را نداریم انگار زود خسته می شود مهاجم ها انگار دروازه خالی را نمی‌توانند بزنند باید تمرین بیشتری داشته باشند یا تمرین دیگری باشد به نظرم این عالیشاه شیری لک را بردارد نعمتی بیاید تو نور الا نور
  • کیوان ارجمند GB ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    این حمید علوی نظر نده نمیشه بیسواد نون بنرخ روز خور حالا شده کاپلو و فرگوسن تو برو برای محمود فکری نسخه بنویس که حالا بی تیم شده هیچ لنگی احتیاج به راهنمایی های تو نداره نوچه فکری و خرمگاه
    • حمید علوی CA ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      کیوون جون همین که این بار با اسم کاربری خودت اومدی و اسم بنده رو برای هویت بخشی به خودت استفاده نکردی جای امیدواری داره. بهت تبریک میگم. داری کم‌کم برای خودت هویت و اعتبار قائل میشی. این خیلی خوبه.
    • علی اکبر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      عالیشاه در حال حاضر آماده ترین بازیکن تیم هست همین بازی با هوادر پنج شش تا فقط پاس کلیدی داد ک ی رکورد تو ی بازی
  • جواد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    اقایحیی گل گلاب هرکارمیکنی خداوکیلی لک رو نذار دروازه.بزارش دفاع سربزنه قد خوبی دارن بااسدی بزارشون سیخ تودفاع وایستن سربزنن خخخ الکثیر نوک باشه وحید پشت سرش دیگه واقعا نمیشه نظر دادگیج شدیم ولی نیم فصل یه تمام کننده خوب تیم میخواد صحبتشم که از قبل خود آقا یحیی کردن شک نکن مهاجمان هم شنیدن وفکر کنم یه جوری هم شدن خخ
  • شعبانی DE ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    تو رو خدا این عالیشاه و این فرجی رو بنداز بیرون اعصابمو داغون کردند آخه این عالیشاه چه کار مثبتی انجام داده تا حالا؟
  • رضا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    تا زمانی که مهدی شیری، حامد لک و رضا اسدی و دو دیگه در ترکیب پرسپولیس هستند شاهد تساوی و شکست های بسیاری خواهیم بود . بردهای پرسپولیس هم اقتصادی است و ارزوی ما برد با اختلاف دو گل است
  • علی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    باور کنید امیری در تیم ملی وپرسپولیس تفاوت زادی دارد آنجا حتی یک پاس غیر دقیق نمی‌دهد وطوری بازی می‌کند که انگار درسطح بازیکنان اروپائی است.ولی در پرسپولیس مدام توپ لو می‌دهد و اینکه سانترهای او به هیچ دردی نمیخورند.لطفا دقیقتر به بازی امیری عالیشاه وشیری نگاه کنید.
  • علی US ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    تیم پرسپولیس نیم فصل برمیگرده
  • Fashu Poshteh IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    متاسفانه مسیولین کیسه کش تا پرسپولیس رو از کورس قهرمانی خارج نکنن دست بردار نیستند ببینی چند هفته از لیگ گذشته هنوز مدیر عامل نداریم یا چند وقت است پول کالدرن رو واریز نکردند و معلوم نیست چکار دارند میکنند ، تمام بازیهای خانگی پرسپولیس پشت سرهم داره برگذار میشه اما ظاهراً بعداز بازیهای خانگی قراره تماشاگر بیان استادیوم، یا دوتا بازیکن مثلاً خارجی گرفتیم اونم نیمکت‌نشین شدند و حتما از کیفیت می افتند ، واقعا برای استقلال اینطوری میکردند جرأت داشتند پشت میزشون بنشینند؟! آما در ختم کلام هرچه آقا یحیی بگه ما می‌پذیریم ، و برد و بخت تیم محبوب پرسپولیس برایمان شیرین است و مثل کیسه کشا نیستیم که فحش بدیم و انشالله اخرکار هم قهرمانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی