کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر فیفا و کاف را به دلیل برنامه ریزی بد به سخره گرفت.

کارلوس کی روش سرمربی کنونی تیم ملی مصر دوباره جنجال آفرین شد. مربی باتجربه پرتغالی این بار فیفا و کاف را تمسخر کرد. کی روش امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام کشورهای عربی با مصر به مصاف اردن می رود. مرد پرتغالی از برنامه ریزی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی(کاف) برای تعیین زمان برگزاری مقدماتی جام جهانی آفریقا و جام باشگاه های جهان به شدت تعجب کرد.

در برنامه ریزی انجام شده مسابقات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در آفریقای جنوبی همزمان با تورنمنت جام باشگاه های جهان برگزار می شود.

کی روش در این زمینه با تمسخر گفت: اخبار را خواندم. به نظرم دوباره طوفانی بزرگ در راه است.  فوتبال هر هفته برای ما مشکلات بزرگی ایجاد می کند. ما همیشه به دنبال راه حل هایی برای نجات پیدا کردن از این مشکلات هستیم. فیفا و کاف به نظرم نمی توانند امری ساده را بفهمند. بازیکنان ملی همان بازیکنان باشگاهی هستند!

سرمربی سابق ایران به تمسخر این دو نهاد بزرگ فوتبالی پرداخت و گفت: انسان از زمان تولد آرزوی پرواز کردن دارد. الان ما در فوتبال هم یک آرزوی جدید داریم و باید یک بازیکن همزمان در دو بازی حضور پیدا کند. باید این بازیکن یک پا و یک دستش را در یک بازی و پا و دست دیگرش را در بازی دیگر بگذارد. بازیکنان ما بال ندارند که پرواز کنند.

باشگاه الاهلی مصر در جام باشگاه های فوتبال جهان به عنوان قهرمان آفریقا حضور دارد. چند بازیکن الاهلی ملی پوش است و بازی های این تیم باشگاهی بزرگ مصر با مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تداخل دارد. به همین خاطر کی روش از مقابله با باشگاه الاهلی در این موضوع نگران است.

جنجال جدید کی‌روش/ کارلوس فیفا و CAF را به تمسخر گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    وجدانا فیفا و نهادهای زیرمجموعه اش توسط انسانهای دله دزد و بی مغز اداره میشن! شما فکر کن مسئولان بخاطررشوه 10-100 هزاردلاری رفته رای داده قطر جام جهانی برگزار شه بعد گرفتنش!
    • حامی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      مگه قطر مشکلی داره برای برگزاری جام جهانی؟؟؟ اتفاقا یکی از بهترین تورنمنتا خواهدشد دوست عزیز. اینکه دله دزد و بی مغز هستن رو قبول دارم ولی
  • کیومرث IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    حرف منطقی عالیجناب کی روش
  • آریا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    کاملا حق با کی روش کبیر است
  • حق گو IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    کی‌روش یه مربی به درد نخوره تو 8 سالی که مربی تیم ملی بود بهترین افتخارش رسوندن ایران به نیم نهایی همین !!! و هیچوقت جلوی عراق پیروز نشد !!!حیف مصر با اون همه چهره سرشناس که افتاده دست این ، تو نیمه نهایی برابر تونس مصر حذف میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی