بچه‌دار شدن ستاره‌های فوتبال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فوتبالیست‌های مطرح پس از پولدار شدن در سن کم معمولاً تصمیم می‌گیرند خیلی زود هم بچه‌دار شوند و این مسئولیت بزرگ را به دوش بکشند.

فوتبالیست‌هایی که سطح بالا هستند معمولا در اوایل زندگی‌شان پول زیادی به‌دست می‌آورند. ثبات مالی که فراهم باشد به آنها اجازه می‌دهد تا مسئولیت‌های بیشتری نسبت به افراد معمولی همسن و سال خود داشته باشند و برخی از فوتبالیست‌های بزرگ در سنین خیلی کم پدر و مادر می‌شوند.

بیایید به نام ۵ فوتبالیست بزرگی که در نوجوانی صاحب فرزند شده‌اند نگاهی بیاندازیم.

ادن آزار (۱۹ سالگی)

ادن آزار در ۱۴ سالگی ناتاشا فان‌هوناکر را دید و عاشقش شد. آزار بلژیک را ترک کرد تا در لیل فرانسه بازی کند و وقتی ناتاشا درسش را تمام کرد به او ملحق شد. این زوج کم سن و سال بعد از ۷ سال در آوریل ۲۰۱۲ با هم ازدواج کردند و اکنون ۴ فرزند دارند. زمانی که ادن تنها ۱۹ سال داشت، ناتاشا در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۰ اولین فرزندشان یانیس آزار را به دنیا آورد. سه سال بعد دومین پسرشان لئو هم به دنیا آمد. سومین فرزند آنها به نام سامی هم در سپتامبر ۲۰۱۵ متولد شد.

آزار از خانواده‌ای فوتبالیست می‌آید. پدر و مادرش و ۳ برادر کوچکترش همگی در با این بازی مرتبط هستند. با در نظر گرفتن این موضوع اصلاً جای تعجبی نیست که فرزندانش هم در آینده فوتبالیست‌های حرفه‌ای بشوند. آن‌ها مطمئنا ژن فوتبالی دارند.

ادن آزار

جک ویلشر (۱۹ سالگی)

جک ویلشر از همسر قبلی‌اش لورن نیل ۲ فرزند دارد. این زوج در سال ۲۰۱۰ پس از خیانت هافبک آرسنال از هم جدا شدند و جک وقتی متوجه شد که همسرش باردار است شوکه شد. به همسرش قول داد که در کنارش بماند و از او و بچه حمایت کند. آرچی جک ویلشر در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۱ به دنیا آمد و هافبک انگلیسی در ۱۹ سالگی پدر شد. با وجود مشکلاتی که با هم داشتند فرزند دوم را هم به دنیا آوردند. دخترشان دلیلا گریس ویلشر در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ متولد شد. ویلشر در حال حاضر با آندریانی مایکل ازدواج کرده و فرزند سوم او هم از این زن در سال ۲۰۱۸ متولد شد که دختری به نام سیِنا است.

جک ویلشر

نیمار (۱۹ سالگی)

نیمار، فوق‌ستاره برزیل و بارسلونا، زمانی که به عنوان ستاره نوظهور در باشگاه برزیلی سانتوس بازی می‌کرد از کارولینا نوگوئرا دانتاس صاحب یک پسر شد. دیوید لوکا داسیلوا سانتوس در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۱۱ در سائوپائولوی برزیل به دنیا آمد. نیمار ۱۹ ساله بود و کارولینا که در رشته پزشکی درس می‌خواند فقط ۱۷ سال داشت. این زوج دیگر با هم نیستند و دیوید لوکا داسیلوا با مادرش زندگی می‌کند اما به طور مرتب با نیمار دیدار می‌کند و پدر و پسر اوقات زیادی را با هم می‌گذرانند. نیمار در ابتدا نگران حریم خصوصی مادر فرزندش بود و هویت او را فاش نمی‌کرد اما بعداً به طور واضح از او صحبت کرد.

نیمار

رحیم استرلینگ (۱۸ سالگی)

وینگر تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی، رحیم استرلینگ تا حدودی به عنوان پسر بد شناخته می‌شود. استرلینگ دو بار از سوی دو زن متهم به ضرب و شتم شد اما در هر دو مورد تبرئه شد. چند سال پیش سوژه شایعات شدید اینترنتی شده بود، خصوصاً در مورد تعداد بالای فرزندان احتمالی‌اش.    با وجود اینکه سن کمی داشت شایعاتی در مورد اینکه او از ۳ زن مختلف ۳ فرزند دارد شنیده می‌شد، اما شایعاتی بدتر از این هم وجود داشت. خیلی‌ها می‌گفتند که این بازیکن سابق لیورپول ۷ یا ۸ فرزند دارد. اما حقیقت این است که استرلینگ تنها یک فرزند دارد؛ دخترش ملودی رُز استرلینگ. ملودی در سال ۲۰۱۲ متولد شد و هویت مادرش ناشناخته است.

رحیم استرلینگ

آنتونی مارسیال (۱۹ سالگی)

آنتونی مارسیال فرانسوی ۲ فرزند از همسرش سامانتا مارسیال دارد. آن‌ها ۲ دختر به نام‌های پیتون و توتو مارسیال دارند. ستاره منچستریونایتد در ۱۷ سالگی با سامانتا آشنا شد. بعد از یک سال سامانتا دخترشان پیتون را باردار شد و مارسیال در ۱۹ سالگی پدر شد. متاسفانه این رابطه دوامی نداشت. آنتونی مارسیال چند بار خیانت کرد و این زوج دیگر با هم نیستند و رابطه ۴ ساله آن‌ها از هم پاشید. مارسیال با وجود اینکه متأهل بود و بچه داشت به شرکت‌کننده ایکس‌فکتور امیلی وید گفت مجرد است و با او وارد رابطه شد. سامانتا باشگاه منچستریونایتد را در شکست خوردن ازدواج‌شان مقصر می‌دانست. او می‌گفت انتقال مارسیال به منچستریونایتد زندگی او را نابود کرد و شهرت و ثروت ناگهانی، شوهرش را تغییر داد و او را تبدیل به کسی کرد که دیگر مثل گذشته‌هایش نبود و برای سامانتا غریبه شده بود.

آنتونی مارسیال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • CR7 IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    خداییش از زندگی درکی داشتن
  • RR IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    چ ربطی به پول داره اولویت اول مسئولیت پذیریه وگرنه این همه پولدار مجرد داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی