نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تصمیم مهم ۲ پرسپولیسی؛ تا پایان نیم فصل صبر می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن تاجیکی پرسپولیس همچنان در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هستند.

 هنانوف و صفروف دو بازیکن جوان تاجیکستانی که همراه سایر شاگردان یحیی گل‌محمدی در کمپ سرخپوشان تمرین می‌کنند، این آمادگی را دارند تا پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، به صورت رسمی پرسپولیسی شوند.

آنها برای این منظور، حدود پنج هفته است که در تهران مانده‌اند و بدون اینکه حتی یکبار مصاحبه‌ای انجام بدهند یا کسی را مقصر بیرون ماندن خود بدانند، در انتظار اتفاقات جدید هستند؛ اتفاقاتی که انگار قرار نیست به زودی رخ بدهد.

بد نیست بدانید به این دو بازیکن از سوی باشگاه وعده داده شده تا پایان همین هفته تکلیف‎‌شان روشن شود. آنها نیز به همین خیال، همچنان در تهران مانده‌اند و حتی وقتی بحث دعوت به تیم ملی کشورشان مطرح شد، ترجیح دادند ایران را ترک نکنند. بالاخره حضور در پرسپولیس برای آنها هم جذاب به حساب می‌آید زیرا این تیم، نایب قهرمان قاره و یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال در آسیا به شمار می‌رود.

با این حال، صبر آنها حتی تا نیم فصل هم ادامه پیدا می‌کند هرچند برخی اعتقاد دارند بسته ماندن پنجره پرسپولیس باعث شده هنانوف و صفروف از شرایط مسابقه خارج شوند و این موضوع در آینده، به کیفیت فنی آنها آسیب جدی وارد می‌کند اما هر دو بازیکن معتقدند چنین اتفاقی هرگز رخ نمی‌دهد چون تمرینات منظم و کاملی را دنبال می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    به خدا خیلی آدم های شریف و نجیبی هستند تاجیکی ها.یک ماهه هیچ چیزی نگفتن دو ماه هم فرصت دادن.صدری تا دو هفته دیگه کاری نکنه باید بره
    • فرزاد ملقب به فری IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      نرو،نرو،دیگه نمیتونه محیا طاقت بیاره، نرو
  • لنگ عروس اسیا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    لنگ چطور بهترین تیم اسیایی هست که شصت ساله حسرت قهرمانی اسیا رو داره. خخخخخخخ. دهن ساقیتون سرویس..نکنه بهترین اسیا منظورتون عروس اسیا هست روتون نمیشه بگید.. خخخخخخخ
  • ق ر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    تا زمانیکه اختلاف پرسپولیس یا تیم اول ليگ برتر ده امتیاز نشه پنچره بسته میماند این دسيسه وزارت ورزش و مشاوران هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی