نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مربی سابق بارسلونا متهم به آزار جنسی شاگردانش/ شگفت‌زدگی ژاوی و لاپورتا!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی‌ای که سابقه کار کردن با بازیکنانی مثل ژاوی و اینیستا را دارد حالا با بیش از ۶۰ مورد شکایت روبه‌رو شده است.

مربی و مدیر سابق تیمهای آکادمی بارسلونا به اتهام آزار جنسی به تعداد زیادی از شاگردان سابق خود در مدرسه‌ای که در آن کار می‌کرده متهم شده است.

روزنامه ARA در گزارشی مفصل نوشت که خانواده‌های بیش از ۶۰ نفر از شاگردان سابق آلبرت بنایگس که هم پسر هستند و هم دختر، بابت اینکه فرزندانشان از سوی او مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند شکایت کرده‌اند، این ماجرا مربوط به زمانی می‌شود که او در یک مدرسه دولتی در شهر بارسلونا به عنوان معلم ورزش فعالیت می‌کرده است. بنایگس البته این اتهام‌ها را رد کرده و مدعی است که هیچ تخلفی از سوی او انجام نشده است.

ژاوی سرمربی بارسلونا یکی از کسانی بود که از شنیدن این خبر اظهار تعجب کرد. او در آکادمی بارسا سابقه شاگردی این مربی را در زمان نوجوانی خود داشته است.

بنایگس که اکنون ۷۱ ساله است پیش از این و بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۱ عضو مهمی از آکادمی بارسلونا بود، درست در زمانی که طلایی‌ترین نسل فوتبال بارسلونا در لاماسیا پروش یافتند که شامل بازیکنانی مثل اینیستا و ژاوی بود.

بعد از چند سال کار کردن در باشگاه‌های خارج از اسپانیا، بنایگس سال گذشته و بعد از انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا به شهر و باشگاه بارسلونا برگشت. او هفته گذشته از سمت خود در آکادمی بارسلونا به دلایل شخصی استعفا داده بود.

ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه شب تیمش مقابل اوساسونا دراین مورد حرف زد: «من اطلاعاتی در مورد این ماجرا ندارم گرچه این به این معنی نیست که این اتفاق‌ها رخ نداده است. او مربی من بود و هرگز مورد مشکوکی در مورد او ندیدم. واقعاً شگفت‌زده و متعجبم، اصلاً انتظارش را نداشتم. این یک مسئله بسیار حساس و پیچیده است. من با کادرفنی‌ام در این مورد حرف زدم چون ما واقعاً آلبرت بنایگس را دوست داریم. خیلی تعجب کردیم، همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم و او میراث بزرگی در این باشگاه از خود به جا گذاشته است. سیستم قضایی باید در این مورد تصمیم‌گیری کند و ما نمی‌توانیم اظهار نظری داشته باشیم.»

باشگاه بارسلونا هنوز در این زمینه واکنشی رسمی نشان نداده است. اما خوان لاپورتا رئیس باشگاه در این زمینه گفته اگر می‌دانسته که از بنایگس بابت آزار جنسی شکایت شده است هرگز او را سال گذشته به باشگاه نمی‌آورده: «مسلم است که اگر چیزی در این مورد می‌دانستیم او را استخدام نمی کردیم.»

مدرسه اسکولا بارسلونا، جایی است که این فرد به عنوان معلم ورزش فعالیت می‌کرده و شکایت‌هایی که از او صورت گرفته در ایستگاه‌های مختلف پلیس شهر بارسلونا که عمدتا در منطقه لس‌کورتس یعنی اطراف این مدرسه هستند ثبت شده‌اند.

لاپورتا گفت که باشگاه بارسلونا در حال جمع آوری اطلاعات تکمیلی است تا در این مورد بیانیه‌ای منتشر کند. او گفت: «این فرد به دلایل شخصی از باشگاه جدا شد. او برای پرورش بازیکنان جوان و استعدادیابی به باشگاه آورده شده بود.»

مربی سابق بارسلونا متهم به ازار جنسی شاگردانش / شگفت زدگی ژاوی و لاپورتا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    عجب عکسی کار کردینااااا............ کلکاااا!!!!!!!!
  • ژاوی هم آره ؟؟!!! IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    ببینم اینجا یه سری پرسپولیسیا بودن هی بارسا بارسا میکردن کسی شاگرد ایشون نبوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • مهرشاد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      چرا اتفاقا فرناز بوده مگه فرناززززززززززززززز دوره مربیگری وعکس توی اسپانیا نداره
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    عزیز من اونچیزی که ما در ایران بعنوان ازار جنسی می دونیم 180 درجه با ازار جنسی در خارج کشور فرق داره، در خارج کشور حتی دست زدن به نامحرم اگر راضی نباشد یا حتی نگاه بد داشتن به همکار یا هر کسی جزو ازار جنسی محسوب میشود و اگر صد سال پیش هم اتفاقی افتاده باشه طرف میتونه براحتی بره دادگاه شکایت کنه، ازار جنسی در ایران جور دیگست
  • شاغلام DE ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    همکار مجتبی محرمی و رهبری فر و شیث و نصرتی بوده .سال ۸۴ بود محرمی رو که توسط همین خبرنگارای پرسپولیسی تونسته بود تو یه مدرسه فوتبال کار بکنه بعد از فقط ۶ ماه بخاطر شکایت والدین حداقل ۱۵ نفر بازداشت و به زندان انداخته شد .همین دوستان نویسنده که اون زمان سینه چاک او بودند یادشونه چجوری آبروشونو به حراج داده بود .فرهنگ و مکتب چاله میدون و بی ریشه و بی اصالت همینه .این افراد جذب این مکتب میشن .بیخود نیست بعضی دوستان مجبورند خودشونو به شاهین می چسبونند
    • مهرشاد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
      شاید هم صیاد منش وآقایی کسی چه میدونه خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • محمدسبزی US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      مجتبی اون زمان یادمه شاهرودی رو خیلی دوست داشت اونم همیشه از دستش فراری بود .پس بوگو واسه چی بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی