نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
هرچقدر نویدکیا اهل مشاوره‎ است‎ مجیدی اعتقادی به کار گروهی ندارد/ بخت استقلال برای برنده شدن بیشتر است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: با توجه به حساسیت امتیاز دیدار استقلال و سپاهان هیچ یک از دو تیم به چیزی جز امتیاز کامل این مسابقه فکر نمی‌کنند و این باعث می‌شود یک فوتبال زیبا را از تیم های محرم و فرهاد ببینیم.

مسابقه تیم‌های استقلال و سپاهان در حالی آغازگر هفته دهم لیگ برتر است که هر دو تیم در بالای جدول با اختلاف دو امتیاز، در اندیشه بهبود جایگاه شان و رسیدن به رده اول جدول هستند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان و رویارویی شاگردان محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی حرف زد

بازی استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی میکنید؟

هر دو تیم جزو تیم‌های بزرگ و صاحب عنوان لیگ برتر ما هستند که در فصل جاری نیز جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند، گرچه در هفته‌های اخیر نوسان داشتند. استقلال قبل از برد سه بر صفر مقابل پیکان ۵ مساوی گرفت و امتیازات زیادی از دست داد. در مقابل سپاهان یک شکست سنگین مقابل گل‌گهر داد و قبل از آن هم در یکی دو بازی با باخت و مساوی امتیاز از دست داد.

نقطه ضعف سپاهان را کجاست؟

به نظرم این تیم به جای مهره‌هایی مثل پیام نیازمند که از دست داد، نتوانست مهره‌های درخور توجهی جذب کند. با این همه در این دیدار هر دو تیم فوتبال جذابی را به نمایش می‌گذارند چون قطعاً نتیجه برایشان در این بازی مهم است و شرایطشان در ادامه مسابقات ارتباط زیادی با نتیجه این دیدار پیدا می‌کند.

تقابل دو مربی جوان استقلال و سپاهان چه ویژگی‌هایی می‌تواند به این بازی ببخشد؟

من با هر دوی این عزیزان همبازی بودم. با محرم در تیم ملی و همچنین بافرهادمجیدی. محرم نویدکیا جزو بازیکنان با اخلاق و با شخصیتی است ک هواداران استقلال و پرسپولیس هم او را دوست دارند.

چه ویژگی در محرم نظر شما را به خودش جلب می‌کند؟

نکته جالب درباره محرم این است که با وجود اینکه تجربه زیادی در مربیگری ندارد ولی سعی کرده از مربیان با دانش و کارآمدی  کنار دستش استفاده کند. این هوشمندی اش را نشان می‌دهد. چون جایی که شما مسئولیت دارید ولی تجربه آن کار را ندارید، می‌توانید با بهره‌گیری از دانش افراد با تجربه نتایج بهتری در کارتان کسب کنید تا نهایتاً خودتان به تجربه لازم برسید.

هرچقدر نویدکیا اهل مشاوره‎ است‎ مجیدی اعتقادی به کار گروهی ندارد / بخت استقلال برای برنده شدن بیشتر است

فرهاد مجیدی از این نظر چه نوع مربی است؟

مجیدی بیشتر روی حرف خودش اعتقاد دارد. در واقع اعتقاد زیادی به کار گروهی ندارد و دیده ایم که در این مدت نیز همواره کادر فنی‌اش خلوت است. نیمکت خلوت استقلال در این دوره‌هایی که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بوده بیانگر این موضوع است. با این همه استقلال امسال فصل را خوب شروع کرد ولی با پنج مساوی یک نزول داشت اما به هر حال هر دو مربی در کارشان فلسفه خودشان را دارند. ما در کلاس‌های مربیگری آموخته‌ایم که هر مربی باید در کارش فلسفه خاص خودش را داشته باشد. در این بازی ما دو فلسفه متفاوت را مقابل هم خواهیم دید که قطعاً یک بازی هیجان انگیز را رقم خواهد زد.

اسم چه فیلمی‌را برای تقابل استقلال و سپاهان انتخاب می‌کنید؟

من خیلی اهل فیلم نیستم و اگر در سریال پژمان حضور یافتم خیلی اتفاقی بود. ولی فکر می‌کنم با توجه به رویارویی این دو تیم بزرگ می‌توان نام فیلم "پیاده روهای آرام" را برای مصاف استقلال و سپاهان در نظر گرفت.

کدام تیم برنده این دیدار می‌شود؟

این موضوع بستگی به خلق موقعیت‌ها دارد. استقلال در هفته‌های گذشته خوب موقعیت به وجود می‌آورد ولی در گلزنی ناکام بود. البته سپاهان هم خط حمله خیلی خوبی دارد ولی فکر می‌کنم در نهایت کفه ترازو با توجه به میزبانی استقلال به سمت این تیم سنگینی می‌کند تا حداکثر امتیاز را از این بازی بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    ببخشید که پول نداشتیم دوناروما رو بخریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی