نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
داور خوش یمن برای استقلالی‌ها/ تنها خاطره تلخ قضاوت حیدری برای آبی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در آخرین تجربه قضاوت دیدارهایش توسط بیژن حیدری یک شکست تلخ را تجربه کرد.

استقلال و سپاهان در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر در حالی باید به مصاف هم بروند که سوت قضاوت این دیدار از سوی کمیته داوران در اختیار بیژن حیدری قرار گرفته است.

داوری که در آخرین قضاوتش برای آبی های تهرانی فینال مسابقات جام حذفی فصل گذشته، بین تیمهای استقلال و فولاد را در ورزشگاه نقش جهان سوت زد. مسابقه ای که در تاریخ هفدهم مردادماه سال جاری بدون حضور تماشاگران برگزار شد. ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای که در پایان تلاش دو تیم حاصلی بهتر از تساوی بدون گل نداشت. اما در ضربات پنالتی استقلال با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شاگردان جواد نکونام شد.

در آن دیدار فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان(که آخر فصل هر دو از این تیم کنار گذاشته شدند) ضربات خود را از دست دادند. شوت فرشید اسماعیلی به بیرون رفت و ضربه شجاعیان را محسن فروزان مهار کرد تا شکستی تلخ برای فرهاد مجیدی رقم بخورد و باز هم نتواند جامی را در کسوت سرمربیگری استقلال بالای سر ببرد.

اما پیش از این مسابقه، استقلال در ۴ بازی قبلی اش با این داور نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

*استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی در هفته بیست و نهم لیگ برتر گذشته با قضاوت حیدری نساجی مازندران را با نتیجه ۳ در ۱ در خانه‌اش شکست داد.

پیش از آن نیز در هفته یازدهم لیگ بیستم و این بار با هدایت فکری استقلال توانسته بود با سوت این داور، تراکتور را در تبریز با نتیجه سه بر صفر و در روز هتریک شیخ دیاباته از پیش رو بردارد.

داور خوش یمن برای استقلالی ها / تنها خاطره تلخ قضاوت حیدری برای آبی ها

اما خاطره برد فرهاد مجیدی مقابل سپاهان در تهران با سوت بیژن حیدری قطعا یکی از شیرین ترین خاطره سرمربی جوان استقلال از قضاوت های این داور برای استقلال محسوب می شود. دیداری که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر نوزدهم فرهاد مجیدی توانست همراه شاگردانش با نتیجه ۲ بر ۱ سپاهانی را شکست بدهد که امیر قلعه نویی هدایتش را در دست داشت.

قبل از آن دیدار و در هفته نوزدهم لیگ برتر هم قضاوت دربی برگشت لیگ نوزدهم باز هم برعهده بیژن حیدری بود. مسابقه ای که ارسلان مطهری هر دو گل آن را به ثمر رساند اما در نهایت بازی با گل دقایق پایانی بشار رسن با تساوی به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی