نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
۰ |
۵
امید یحیی به حضور دو بازیکن مورد علاقه‌اش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرهای واصله حکایت از ثبت قرارداد و صدور آی تی سی دو بازیکن تاجیک در ابتدای هفته آینده دارد.

خبرورزشی- بنابر اعلام باشگاه پرسپولیس پول طلب گابریل کالدرون کامل پرداخت شده و جمعه هفته جاری پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز خواهد شد.

دراین صورت اولین اقدام مدیران باشگاه پرسپولیس انجام اقدامات لازم برای استفاده از هنانوف و صفروف در دیدارهای رسمی باید باشد. این دو قطعا به دیدار با پیکان نمی رسند اما این احتمال وجود دارد که در دیدار حذفی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور، برابر تیم لیگ یکی ویستاتوربین به میدان بروند و طلسم اولین بازی با لباس پرسپولیس را بشکنند!

بیش از یک ماهی می شود که وحدت هنانوف و منوچهر صفروف به ایران آمده و درتمرینات باشگاه پرسپولیس شرکت کرده اند اما هنوز نتوانسته اند قرارداد خود با این باشگاه را به ثبت برسانند.

دو بازیکن تاجیک با شورو شوق خاصی به ایران آمدند اما تاکنون فقط در تمرینات و بازی های دوستانه پرسپولیس توانسته اند بازی کنند که این اصلا جالب و درشأن فوتبال ایران نیست.

این درحالیست که وحدت هنانوف کاپیتان تیم امید تاجیکستان است. او فصل قبل ۵ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و مدافع بسیار آینده داری نشان داد.

این بازیکن توانایی بازی در خط دفاع و هافبک را توأمان داراست و در تمرینات پرسپولیس نیز بازیکنی توانمند نشان داده است.

همچنین منوچهر صفروف بازیکن فصل گذشته استقلال تاجیکستان و فعلی پرسپولیس نیز در میان کاندیداهای بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا دیده شد که در نهایت او با کسب ۶۳ درصد آراء کاربران با قاطعیت توانست رتبه نخست را از آن خود کند. او در این راه توانست سلطان الغنام بازیکن النصر، محمد البریک مدافع الهلال و کازویا میاهارا مدافع راست ناگویا گرامپوس را شکست دهد.

این دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و از آن مهم تر شنیده می شود یحیی گل محمدی به شدت از اخلاق، رفتار و استعداد این دو بازیکن راضی است.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف با وجود مشکلات موجود و عدم حضور در بازی های رسمی پرسپولیس هرگز صدایشان درنیامده و اعتراضی نکرده اند.

این دو مرتب و منظم در تمرینات شرکت کرده و به رغم نداشتن قرارداد رسمی هرگز تأخیر یا غیبتی نداشته و توانسته اند رضایت سرمربی پرسپولیس را جلب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی