نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۱ |
۴
وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرسپولیس بعد از مدت ها می تواند در بازی مقابل پیکان در پست دلخواهش به میدان برود.

به جرات می‌توان گفت در این سال‌ها هیچ بازیکنی به اندازه وحید امیری در فوتبال ایران پست عوض نکرده است.این بازیکن توانمند  چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس، مدام در پست‌های مختلف به میدان رفته است؛ از دفاع چپ و تا وینگر چپ و راست و مهاجم سایه.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پست اصلی امیری هافبک چپ است و او در این منطقه بیشترین کارایی را دارد. با این حال به دلایل مختلف، اعم از ترافیک بازیکنان یا کمبود در سایر پست‌ها، امیری ناچار شده مدام در زمین جابه‌جا شود. عجیب اینجاست که هر بار بازی گره خورده، او را به پست اصلی‌اش باز گردانده‌اند و تیم نتیجه گرفته، اما باز در مسابقات بعدی شاهد تغییر پست این بازیکن بودیم.

از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد مهدی ترابی بازی با پیکان را از دست خواهد داد. موضوعی که یحیی گل محمدی هم آن را تایید کرد و ترابی  که بعد از مدت‌ها در مسابقه با هوادار نمایش خوبی ارائه کرده بود، بین ۲ نیمه به‌ دلیل آسیب‌دیدگی مصدوم شد و فعلا غیبتش در دیدار با پیکان قطعی است.

به این ترتیب مجالی فراهم شده تا امیری بالاخره بازی را در پست اصلی خودش یعنی هافبک چپ شروع کند و در پست دلخواه خودش به میدان برود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    به نظر من پهلوان هافبک چپ وایسه سعید آقایی دفاع چپ وحید امیری نه کاذب عیسی بشه.یعنی همون ترکیبی که تو آسیای فصل پیش داشتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی