نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو چهره بزرگ تاریخ استقلال هنگام تقابل این تیم با سپاهان دعوای عجیبی با هم کردند.

استقلال در دی ماه سال ۹۵ برای برگزاری جدال رفت خود مقابل سپاهان (فصل ۹۵ - ۹۶) راهی اصفهان شده بود و به واسطه کسب نتایج نه چندان مناسب، علیرضا منصوریان اصلاً جایگاه مستحکمی به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی‌ها نداشت.

قبل از برگزاری بازی میان منصوریان و سید مهدی رحمتی که آن زمان کاپیتان استقلال بود، جروبحث درگرفت و کار به جایی رسید که طرفین داخل فرودگاه اصفهان به طور جدی با هم مجادله کردند و علیرضا منصوریان در برنامه ۹۰ مدعی شد رحمتی به احتمال زیاد دیگر جایی در تیم او نخواهد داشت!

منصوریان

استقلال در حالی به میدان رفت که از وجود یک سنگربان جوان تحت عنوان سیدحسین حسینی بهره برد و اتفاقاً حسینی در آن مسابقه نمایش خوبی هم ارائه کرد.

بازی در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد و بحث جدایی رحمتی به طور جدی بالا گرفت ولی در نهایت با پادرمیانی مدیران وقت باشگاه استقلال، غائله ختم به خیر شد.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک US ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    کلا نادی الکیسه از این مسائل زیاد داشته
  • بیا اینجا داشعلی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    اسم داشعلی منصوریان میاد تن و بدن پرسپولیسیا میلرزه دربی اون یکشنبه سیاه سه تایی محاله یادم بره تعظیم پرفسور محاله یادم بره
  • رامین تاج IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    منصوریانو رحمتی مشکلی نداشتن خرمگاه با رحمتی دعواش شده بود در ادامه هم منصوریان در حمایت از خرمگاه رحمتیو دوسه تا بازی نیمکت نشین کرد که منجر به باخت فاجعه وار به استقلال خوزستان تو آزادی شد و بعد ازون تصمیم گرفت رحمتیو دوباره بزاره دروازه که رحمتی با اون شوکی که بهش داده شد عالی کار کرد و چندتا بازی پشت سرهم رو در اورد اوجش استقلال السد و دربی بود یه تک به تک تو دربی از طارمی گرفت که هرکی بود گل میخورد باهمون تک به تک دربیو بردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی