پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۶ ماه از اداره وقتی باشگاه پرسپولیس می‌گذرد اما وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد صدری هم صاحب اختیارات مدیرعاملی است.

در اواسط شهریور ماه ۱۴۰۰، استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مورد پذیرش وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و اعضای هیئت مدیره این باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند.

تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس

حدود ۶ ماه از اداره وقتی باشگاه پرسپولیس می‌گذرد اما وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد صدری هم صاحب اختیارات مدیرعاملی است. در واقع وقت تلف کردن برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، نتایج خوبی نداشت و چنان که وزیر ورزش ملاحظه می‌کند، هواداران با برگزاری تجمعات مختلف، نارضایتی خود را ابراز می‌کنند.

اتلاف وقت از سوی وزارت ورزش برای تعیین مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره اگر به بهانه حضور چهره‌های فوتبالی و مدیران توانمند بود هیچ ایرادی نداشت اما دستگاه ورزش کشور معمولا در این زمینه کارنامه ای مقبول ندارد و تجربه نشان داده مدیرانی که برای باشگاه‌های دولتی انتخاب می‌شوند از جنس ورزش نیستند.

تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس

سوال اینجاست که وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس دست روی چه گزینه‌های عجیب و غریبی گذاشته که زمان این قدر هدر رفته است؟ اگر قرار بود حسین کلانی یا محمد دادکان مدیرعامل پرسپولیس شوند یا چهره ای سرشناس در مدیریت ورزش سکاندار این باشگاه شود این اتلاف وقت را می‌شد تحمل کرد اما وقتی همه می‌دانیم هیچ اتفاق محیرالعقولی در این زمینه رخ نمی‌هد، آن گاه تحمل این وقت کشی آسان نخواهد بود!

تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیام IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    مدیرعامل پرسپولیس سمیعی بود کارشکنی ها وزیر علیه پرسپولیس دید استفعا کرد صدری سرپرست موقت بود هنوز وضعیت کارگزار پرسپولیس در عمل مشخص نیست چه طور میشه سمیعی قبل مددی استعفا میده مدیرعامل و هیت مدیرعامل پرسپولیس تعیین نمی کنه سریع هیت مدیر استقلال و مدیرعامل اون تعیین می کنند اگه قرار استقلال بعداز ده سال قهرمان کنند صریح بگن
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    دیگه چطوری بگن میخوایم نابودتون کنیم؟!
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    آخه تمام این بلایی هایی که سر پرسپولیس میارن تا ضعیف بشه به خاطر این هست کیسه بعداز ده سال با تمام وجود می خوان قهرمان کنند هزینه ده سال قهرمان نشدن کیسه پرسپولیس باید بده
  • مگه مدیرعامل گل میزنه ؟ IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    پرسپولیس تیمیه که هم سرمربی داره هم کادر فنی باتجربه هم بازیکنان خوب و سطح اول ایران بازیکن ملی هم کم نداره پس این شلوغ بازیها چیه ؟ نه دیگه باورکنین دوران باج دهی و زیاده خواهی تموم شده و باید مثل بقیه تیمها فقط در زمین مسابقه رقابت کنین دیگه دستی پشت پرده نیست اون تتمه هم آخرین روزهاشونه باید جمع کنن و بروند
  • mahdi IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    5 سال این بلا را آگاهانه بر سر استقلال آوردند و جام را به یک تیم دادند الان هم کاملا آگاهانه دارند همان بلا را سر پرسپولیس می آورند و ما استقلالیها از این موضوع خوشحال نیستیم. رقابت باید در شرایط برابر باشد.
  • ساوالان IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    قضیه کاملا روشن هست . مجموعه ای راس هرم نداشته باشد. محکوم به شکست هست.. با تعلل می خواهند پرسپولیس امسال موفق نشود. تا استقلال قهرمان شود . پای یکی را ببند . و دیگری هل بده اخر خط!!!! این اخرین روشی هست برای ناکامی 10 ساله استقلال.. یکجوری باید اعتراضات انطرف هم بخوابد!!!!!!!! چطور می شود که اول فصل یک تیم را تا دندان مسلح کنندودیگری بی در پیکر وامانده. با پنجره بسته...مگه قبلا پول با چمدان نمی رفت... همین جا می گویم صدری قول دادپنجره تا جمعه باز شود . من عرض می کنم تا اخر سال هم باز نمی شود..با ان شالله ماشالله هیچی درست نمی شود. اگه مدیری لایق بود بی سر و صدا پنجره را همان شهریور ماه باز می کرد.. و در اخر موافق این جور تجمات نیستم. چون سر انجامی ندارد. از وزیر شاکی هستند. رفتند باز درخانه شاکی که اقا کار را ما را درست کن!! کار خرابتر هم می شود . باید رفت در خانه اون کسی که وزیر را اورده.. پارسال عده ای رفتند. با بلندگو گفتند صدایتان را شنیدیم. و الحق صدایشان شنیده شد.. اجیرلو به پشتوانه همان صدا پوست می کند!!!!
    • مگه مدیرعامل گل میزنه ؟ IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ۵ سال ۵ سال اوضاع تون همینه همینه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • محمدطاها IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    وزیر مگه گل میزنه خخخخ..پرسپولیس هم بد نیست یه کمی از سختیهایی که استقلال تو این سالها کشید تجربه کند..هر وقت استقلالیا به خاطر وضعیت اسفناک مدیریتی باشگاه اعتراض و تجمع میکردن پرسپولیسیا میگفتن وزیر مگه گل میزنه، حالا چی شد پس؟!
  • مهیار IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    سجادی میخوای مغز کامپیوتری و چاه نفت حفر کنی داری مطالعه میکنی حالا می‌بینیم با این همه تحقیق چه کسانی معرفی میکنی بعد قضاوت میشه که این تحقیق شما فایده داشته یا چند تا مهره که با چشم بسته هم می‌شد انتخاب کرد میاد و کف و هورا برای این زمان از دست رفته برات بزنن و تجمع استعفا خودت رقم بخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی