الفاظ عجیب سرپرست موقت پرسپولیس علیه رادوشویچ/ تنها راه بازگشت گلر کروات به ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس از الفاظ عجیبی در خصوص دروازه‌بان تیمش استفاده کرد.

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری کنند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد. عده ای از هواداران پرسپولیس به دلیل مشکلات مدیریتی این باشگاه و مشخص نشدن وضعیت مدیرعامل تیمشان جلوی وزارت ورزش تجمع کردند و علیه خیلی ها از جمله سجادی وزیر ورزش و صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس شعار دادند. اتفاقی که صدری را بلافاصله به محل تجمع کشاند تا بلکه بتواند هواداران را راضی به بازگشت به منازلشان کند.

هواداران پرسپولیس هم وقتی صدری را دیدند بیشتر شعار دادند و اعتراض کردند تا نشان دهند اصلا با مدیرعاملی صدری در پرسپولیس موافق نیستند. صدری با کمک بوقچی های اطرافش بالاخره توانست برای دقایقی برای هواداران صحبت کند و توضیحاتی را به آن ها ارائه کند. او در بخشی از صحبت هایش، حرف های عجیبی علیه رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس زد.

صدری در مورد رادو گفت: این بازیکن بی ادب است و برخلاف قول و قرارهایی که با هم گذاشته بودیم ایران را ترک کرد. با توجه به وضعیت موجود در صورتی که صدری مدیرعامل پرسپولیس شود بعید است گلر کروات راضی به بازگشت شود و باید منتظر شکایت او از باشگاه پرسپولیس و تشکیل یک پرونده جدید در فیفا علیه پرسپولیس باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    قطعأ رادو ازپرسپولیس شکایت میکنه یعنی واقعأ اینها تاکی میخواهندمثل آدم قراردادببندندودستمزدبازیکنانرو بدهند. مثل اینکه این یک برنامه ازپیش تعیین شده هست برای ضربه زدن به تیم
    • میلاد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      ظاهرا هم باید دنبال مربی خارجی باشیم هم مدیر خارجی ، چون ایرانیش درد بی درمونه
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    بازیکن خارجی سر تا سر برای فوتبال ایران ذرره
  • بهنام CZ ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    رادو برای ما محترم تر و سنگین تر از صدری است....انسان باشیم...!!!
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    من جای بازیکنان پرسپولیس بودم همان لحظه صدری را پرت میکردم پایین آخه این چه وضعشه
  • مهدی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    اصلاً چرا یک گلر ذخیره باید خارجی باشه.مگه این همه گلر خوب وجوان تو کشور خودمون نیست . حداقل برابر سه چهار تا بازیکن ایرانی پول گرفته تازه حالا میخواد شکایت کنه
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    رادو عشقه. دادکان علج پرسپولیسه
  • کوهمره_جروق IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    رادو عشقه. دادکان علاج پرسپولیسه
  • میگ میگ IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    پیروزی حقیر. یکم انسان باشید فارق از تعصب و رنگ و...... ببینید تو این چندسال تمام تیم های لیگ برتر یک صحبت مشترک داشتن (تیم خاص) من که شرمم میشه بگم ی زمانی طرفدار همچین تیمی بودم. دیگه خودمون که نمیشه گول بزنیم دوستان، در این چندسال با کمک دولت تونستیم کاری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی