نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
 عاشق پرسپولیسم اما دشمن استقلال نیستم/ سوپراستار فوتبال ایران یک پرسپولیسی است/ معاشرت با حجازی ارزش افزوده داشت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیگر پرسپولیسی سینما و تلویزیون معتقد است تیم محبوبش امسال هم قهرمان خواهد شد.

روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون یکی از طرفداران سرسخت پرسپولیس است. این بازیگر جوان که بازی در سریال‌هایی مثل بچه مهندس و افرا را در کارنامه دارد، در دیدار مقابل هوادار به ورزشگاه آزادی رفت و بازی تیم محبوبش را از نردیک تماشا کرد. با حصاری در خصوص فوتبال و اوضاع تیم محبوبش گپ‌وگفتی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

عشق و علاقه به فوتبال و پرسپولیس از کجا شکل گرفت؟

خب من هم مثل اکثر بچه‌ها در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم و کم کم عاشق فوتبال شدم. کمی بعدتر وارد فوتبال شدم و گلر بودم. حتی در رده‌های پایه هم بازی کردم ولی به خاطر علاقه به بازیگری فوتبال را ادامه ندادم. پرسپولیس همیشه در دل مردم جا داشته و به قول معروف از کف جامعه آمده است. من هم از همان بچگی این تیم را دوست داشتم و همیشه پیگیر بازی‌هایش هستم.

گفتی دروازه بان بودی. گلر مورد علاقه ات چه کسی است؟

بدون شک و تردید احمدرضا عابدزاده که من عاشقش بودم و فکر می‌کنم دیگر مثل او نخواهد آمد. در بین خارجی‌ها هم چون عاشق منچستریونایتد بودم، گلر موردعلاقه‌ام پیتر اشمایکل افسانه‌ای بود که با آن لباس‌های خوشگل رنگارنگش دلبری می‌کرد. شاید باورتان نشود ولی هنوز یک دست لباس کامل گلری اشمایکل را در خانه دارم و خیلی برایم ارزشمند است.

شرایط پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟

خب بعد از ۵ فصل قهرمانی در لیگ من فکر می‌کنم در این فصل کار کمی مشکل است ولی با این حال از نظر من پرسپولیس باز هم مدعی جدی و اصلی قهرمانی خواهد بود. من فکر می‌کنم هیچکس مثل یحیی گل محمدی در حال حاضر پرسپولیس را نمی‌شناسد و شک ندارم در ادامه پرسپولیس خیلی بهتر خواهد شد و باز هم برای قهرمانی خواهد جنگید.

ولی خیلی‌ها معتقدند با توجه به جدایی چند ستاره پرسپولیس در این فصل نمی‌تواند قهرمان شود.

ببینید خوشگلی پرسپولیس این است که خودش ستاره می‌سازد و بازیکن‌ها را به بالاترین سطح می‌رساند. در این سال‌ها همیشه به جدایی ستاره‌ها عادت کردیم ولی پرسپولیس راه خودش را به بهترین شکل ادامه داد. مطمئنم امسال هم همینطور خواهد شد و اتفاقات خوبی برای پرسپولیس خواهد افتاد.

در بازی مقابل هوادار به ورزشگاه رفتی و مشخص است خیلی اهل استادیوم رفتن هستی. بهترین خاطره ات از رفتن به ورزشگاه مربوط به کدام بازی است؟

بله خیلی وقت بود که به ورزشگاه نرفته بودم. واقعا دلم تنگ شده بود. فقط حیف شد که حضورم با برد تیم محبوبم همراه نشد ولی امیدوارم بچه‌ها در بازی‌های آینده بتوانند بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر بگذارند. من از زمان بچگی استادیوم می‌رفتم و خیلی دیدن بازی‌ها در ورزشگاه را دوست دارم. ولی بهترین خاطره من از رفتن به ورزشگاه مربوط به آن دربی می‌شود که ۲-۴ استقلال را بردیم. ما گل اول را خیلی زود زدیم و من از اول بازی تا سوت پایان روی هوا بودم. اتفاقا در آن بازی بین تماشاگران نشسته بودم و خیلی خوش گذشت.

بازیکن محبوبت در حال حاضر چه کسی است؟

من خیلی بازی و خصوصیات اخلاقی وحید امیری را در این تیم پرسپولیس دوست دارم و به نظرم وحید فوق العاده است. به غیر از او طارمی هم بسیار فوتبالیست خوبی است و من فکر می‌کنم مهدی سوپراستار فوتبال ایران است. از بین قدیمی‌ها هم علی پروین، علی کریمی‌و علی دایی را خیلی دوست دارم و امیدوارم هرجا که هستند، موفق باشند. البته من این افتخار را داشتم تا با ناصر خان حجازی برخورد داشته باشم و با ایشان معاشرت کردم. به نظرم این مرد فوق العاده بود و هرچه بگوییم کم است. به طور کلی معاشرت و برخورد با ناصر حجازی ارزش افزوده داشت و خیلی خوشحالم این افتخار برای من رخ داد.

برای دوستان استقلالی کری هم می‌خوانی؟

ببینید من عاشق پرسپولیس هستم ولی دشمن استقلال نیستم. کلا خیلی اهل کری خواندن نیستم ولی بعضی اوقات هم بد نیست و مزه فوتبال دیدن را بییشتر می‌کند. ضمن اینکه پرسپولیس ۵ فصل است که قهرمان می‌شود، آنوقت برای چه تیمی کری بخواند. به قول معروف ما حرفمان را در زمین زدیم و نشان دادیم کت تن کیست.

فوتبالی‌ها خیلی از مافیا و دست‌های پشت پرده گله می‌کنند. می‌خواهم بدانم در سینما هم چنین مسائلی وجود دارد؟

بله قطعا در سینما هم مثل فوتبال مافیا وجود دارد. اساسا هر کجا که پول و شهرت وجود داشته باشد، مافیا و دست‌های پشت پرده هم وجود دارد و شکی در این موضوع نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حبیب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    سوپر استار ؟؟؟؟ خخخخ ... سوپری سر محل از این سوپری تره . ولی خدائیش دیگه اونقدر طرفدار مهم کم داره به اینا میگن سوپر استار .
    • ابوذر IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      شماکه متوجه نشدید سوپراستار را برای مهدی طارمی به کار برده آقای حصاری وسریع موضع گرفتی معلومه مشکل داری
  • فانتوم آبی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    فعلا که روی سپاهان رو کم کردیم،پرسپولیس هم از دست ما قسر در رفت،در برگشت بازم حال این دوتا تیم را میگیریم.مطمئن باشید
    • شپر IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      قشنگ اومدی قسرو،ولی اين شما بودید دررفتيد،يکبارجستي ملخک دوبار جستی ملخک دفعه دیگه تومشتي ملخک خخخخ
  • M IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    این سوپر استاره؟؟؟؟
  • لنگ عروس آسیا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    آقای بازیگر لنگی شما که حرفتان رو تو زمین میزنید پس این همه بیانه دادن ها وبه زمین وزمان گیر دادن ها وتجمعات بیست سی نفری جلوی وزارت ورزش دیگه چیه هرسال کاپیتان هوچیگر لنگ بلال دوپینگی تا یه بازی مساوی می کنند با ندای اینها نمی خوان لنگ قهرمان بشه داوری ها رو به سمت لنگ سوق میده
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      ههههخخ آقای عزیز این مال تیمیه که بابا مسعودش میلیاردی بهش میده بازم فرهاد پودری میاد آه و ناله میکنه که وقتی جام نیورد مدرک داشته باشد جام نیورد یلکی تلکی برای خودش کارشناس شد که مردم دارن ضد ما عمل میکنند در صورتی که کارشناسان داوری بر عکس بودند بچه مهندس را من خیلی دوست دارم خیلی قشنگ است بچه مهندس همان پرسپولیس است تلاش کرد جام آورد و یک سری حسود شایعه ساختند فصل پنجمتون رو میبینم امیدوارم مثل پرسپولیس تو پنج فصل موفق باشی
  • علی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    دم شما گرم آقای حصاری هم سوزوندی کیسه را هم روحیه دادی به تیم خودمون فکر نمی‌کردم پرسپولیسی سر سختی باشی موفق باشی انشاالله قهرمانی ششم
  • صندلی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    بکوب ستاره دومو خخخ
  • اتا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    با یکی دو تا سریال بازی کردن ایشون سوپراستار شد؟ تازه چه اهمیتی داره که طرفدار یا مخالف چه تیمی باشه؟
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    احسنت بر شما که گفتی بله در سینما هم مثل فوتبال دستهای پشت پرده ومافیا وجود دارد .پس این قدر به 5قهرمانی مافیایی وپشت پرده که همه تیمها بهش اعتراض کردن ننازید .حداقل 3تا ازاین قهرمانی حق تیمهای دیگه بوده که به لطف داوری ووزارتخونه وهوچی گری بدست امد.
    • ماسال IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      آقای کیسه مردمی، پس چرا در نظر سنجی ها همیشه ۳۰ ٪ عقب هستید. حتی یه گل بغل پای پرسپولیس از گل چهل متری استقلال پیشی میگیره ؟ استقلال اسطوره های کمتری نسبت به پرسپولیس داره و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
    • Amir perspolisi GE ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      من موندم مگه میشه شما این همه ادعای دست های پشت پرده و تخلف در مورد پرسپولیس میکنین اما یک دلیل و مدرک محکمه پسند (نه تاس پسند) ندارین!!! میدونی حرف زدن راحته و همیشه بازنده ها به برنده ها این حرفا رو میزنن اما مهم اینه بتونی حرفتو ثابت کنی و اون متخلف رو رسوا کنی وگرنه هرکسی در هرجایی میتونه دائم تهمت بزنه ولی بی فایده، شما چه جوری هنوز اینو نفهمیدین که وقتی یه حرفایی رو هی تکرار کنی اما براش مدرک و سند نداشته باشی شان و ارزش خودتو پایین میاری؟؟؟ آخه کدوم عقل سلیمی قبول میکنه تیمی که در سه سال دو بار فینالیست قاره میشه برا موفقیت در کشور خودش که به مراتب اسون تر و راحتتتر از سطح قاره میتونه نتیجه بگیره متوسل به مافیا و تخلف یا حمایت بشه؟؟؟ اگه شما میگین منظورتون سرویس دادن به پرسپولیسه که پرسپولیس فقط کافیه به ترکیب تیم ملی نگاه کنی تا بفهمی اگه پرسپولیس حمایت شده بود الان ترکیب تیم ملی ۸۰ درصدش بازیکنای جدا شده ی پرسپولیس نبودن!!! بلاخره اگه پرسپولیس حمایت شده پس چرا بازیکناشو از دست داده؟؟؟ چرا پنجره ش هر سال بسته شده؟؟؟ چرا بازیکناش بخاطر حقوق شاکی بودن؟؟؟ چرا خرید گرون نداشته؟
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    سوپر استار رو خوب اومدی(:
  • استقلال قهرمان IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    کل مصاحبه رو جمع کم تو چند خط آخر:فساد ومبانی و... در فوتبال و سینما@پس معلومه چطور قهرمان شدید خخخ
  • Meghdad IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    فیلم باز زیاد نیستم اما ایشون از خیلی سلبریتی ها ک فقط اسم ترکوندن هنرمندتره درود
  • کیسه حقیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    از این به بعد همه فیلم هاتو میبینم چون که پرسپولیسی هستی
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      ببین حتما به خصوص بچه مهندس خیلی قشنگه
    • تاج آبی آسیا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      همه فیلم هشو؟؟؟؟؟!!! کلا یه بچه مهندسو بازی کرده..... انگار چنتا فیلم داره این بازیگر لنگی!!!! همه شو ببین خخخخخخخخخخ
  • یتیم خانه بابا مسعود IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    آره همونجور که توسینما دستهای پشت پرده هست تو فوتبال هم هست مثل این پنج سال اینو دیگه خودتون گفتین اماا مسال باتوجه به خوردن حق استقلال شش امتیاز بازم داریم دونه می‌جنگیم
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    سوپر‌استار؟!؟! چهره بسیار محبوب و شناخته شده ای نیست.. من اصلا فیلمهایی که بازی کرد ندیدم ولی شنیده بودم تو سریال بچه‌ مهندس سه بازی کرد که اوج هنر نماییش بود.. سوپراستار یعنی محمدرضاگلزار، شهاب حسینی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی..
  • mohammad IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    میگما این بازیگر تا به‌حااال کسی بشه نگفته بود سوپراستار الان اگه بفهمه خبرورزشی این واژه رو براش بکار برده حسابی ذوق مرگ میشه خخخخ..
  • سارا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    دمت گرم روزبه عزیز
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    به هر تقدیر انسان ناسی و اهل خسران هست... امیدوارم به راه راست هدایت بشی و لکه ننگ لنگی بودن رو از دامن خودت بزدایی!
  • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    ازت انتظار نداشتم روزبه
  • مهدی ام IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    روزبه حصاری عزیز ، در بچه مهندس و افرا فوق العاده بودی پسر ... امیدورام بدرخشی. فارق از رنگ ها دوست داریم.
  • احمدی FR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    این چند سال کت سلطانی فر تن شما بوده....
  • یک عشقست یک پرسپولیس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    عشق فقط پرسپولیس
  • ... IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    سوپراستار؟؟؟؟ برووو اگه این سوپراستار ؛ سوپراستار دیگه چی این کجاش سوپراستار کجاش خواننده است این همه خواننده خوش صدا هست چه فیلمی بازی کرده که سوپراستارشده نامه فیلمی ندیدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی