نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱
اقدام جدی زنیت علیه توافق آزمون و لیون/ مسیر ستاره ایرانی دوباره عوض شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه زنیت به سردار آزمون پیشنهاد جدیدی ارائه کرده است.

در حالی که چند روز پیش رسانه های روسی و فرانسوی خبر از توافق سردار آزمون و لیون فرانسه داده بودند اما حالا سایت foot۰۱ فرانسه از احتمال به هم خوردن این توافق خبر داده است.  

این سایت در گزارشی از پیشنهاد جدید زنیت و لورکوزن به سردار آزمون خبر داد و نوشت: «باشگاه روسی نمی‌خواهد چیزی در مورد جدایی مهاجم ایرانی خود در ماه ژانویه یا در پایان فصل بشنود. برای حفظ آزمون، باشگاه ثروتمند شهر تزارها، این بسته را در برنامه مالی قرار داده است. باید دید آیا بحث با المپیک لیون به اندازه کافی برای رد این رویکرد پیش رفته است یا اینکه شرایط در لیون اجازه می‌دهد این رقابت جدید با آرامش دیده شود؛ به خصوص که بایرن لورکوزن هم این پرونده (جذب آزمون) را از نزدیک دنبال می‌کند و اگر باشگاه آلمانی تصمیم به ارائه پیشنهاد مالی بالاتری داشته باشد این موضوع می‌تواند در همه جهات تغییر کند. بنابراین قضیه تا پایان پیچیده خواهد بود».

 آزمون ۹ فصل را در لیگ روسیه پشت سر گذاشته و بسیاری از کارشناسان معتقدند او باید خیلی زودتر از این ها راهی یک لیگ معتبر می شد. اگر توافق او با لیون این بار هم به سرانجام نرسد به نظر می‌رسد ستاره ایرانی این باشگاه چندان تمایلی به ترک روسیه با وجود حواشی زیادی که برایش به وجود آمده ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    به خاطر دختر کوچولوش هم که شده همون روسیه بمونه بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی