نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۳
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
۳ |
۵
اللهیار صیادمنش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران زوریا لوهانسک برای حفظ اللهیار صیادمنش اقدام به برپایی کمپینی جهت جمع آوری یک میلیون یورو کرده اند.

خبرورزشی - آخرین بازی زوریا لوهانسک پیش از آغاز سال نوی میلادی برگزار شد و اللهیار صیادمنش نیز توانست تک گل تیمش در نبرد حساس برابر دیناموکیف را وارد دروازه تیم میرچا لوچسکیو کند. حالا تنها 14 روز تا پایان رسمی قرارداد این بازیکن ایرانی باقی مانده و او باید به ترکیه بازگردد.

صیادمنش یک سال و نیم پیش با قراردادی قرضی از فنرباغچه ترکیه جدا شد و به زوریا لوهانسک پیوست. در بند قرارداد این بازیکن ایرانی آمده است که باشگاه اوکراینی در صورت پرداخت 3 و نیم میلیون یورو، می تواند اللهیار را به صورت دائم جذب کند ولی مشکلات مالی زوریا باعث شده تا این باشگاه نتواند مبلغ مورد نظر باشگاه ترکیه ای را پرداخت کند در نتیجه این بازیکن باید به فنرباغچه بازگردد.

در همین رابطه، روزنامه fotomac ترکیه نوشت که باشگاه زوریا برای استخدام کامل اللهیار، تنها قادر به پرداخت 2 و نیم میلیون یورو است و حالا هواداران این باشگاه اوکراینی اقدام به برپایی کمپینی کرده اند تا بتوانند یک میلیون یورو باقی مانده را جمع آوری کرده و به دست باشگاهشان برسانند تا بازیکن ایرانی در اوکراین ماندگار شود.

این روزنامه نوشته است: تحولات چشمگیری در اوکراین و در رابطه با پرونده صیادمنش رخ داده است. زوریا تنها قادر به پرداخت 2 و نیم میلیون یورو است و هواداران کمپینی را برای جمع آوری یک میلیون یورو به راه انداخته اند. اللهیار عملکرد بسیار چشمگیری در این باشگاه داشته و این عامل سبب شده است تا آنها برای حفظ این بازیکن تلاش کنند. فنرباغچه طبق توافقی که با زوریا دارد، حق دارد تا پایان دسامبر این بازیکن را به ترکیه فرا بخواند. هواداران اوکراینی نیز می خواهند تا پایان ماه یک میلیون یورو را جمع آوری کنند.

عکس| کمک یک میلیون یورویی برای حفظ مهاجم استقلالی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    ترابی و امیری را شوت کردن بیرون، عنعانیو شجاع و نوراللهی هم درحال شوت شدن هستند ولی مهم نیست اونان که باید فیکس تیم ملی باشن چون خوبان عالم و پفک نمکی و چرخبال سرخ اینجوری با دلال بستن
    • اورست US ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      بقرآن نه استقلالیم نه پرسپولیسی ولی با حرفت موافقم که تیم میلی ما داره توسط مافیا اداره میشه چرا امثال قدوس و مجید حسینی و عابدزاده و میلاد محمدی که تو اروپان نباید فیکس باشن
  • بابا اردوغان DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    مافیای لنگی تیم ملی را گروگان گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی