نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی تأیید کرد که بارسلونا نیاز به تقویت دارد و در نقل‌وانتقالات زمستانی باید ببینند چه کارهایی می‌توانند صورت دهند.

ژاوی سرمربی ۴۱ ساله بارسلونا از دادن پاسخ قاطع در مورد پیوستن احتمالی ارلینگ هالند به این باشگاه سر باز زد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا در مصاحبه اخیر خود از تسلیم نشدن برای جذب هالند ماشین گلزنی نروژی دورتموند حرف زد و حالا ژاوی نیز در این باره گفت: «همه می‌گویند که انتقال هالند به بارسا فقط در رویا اتفاق می‌افتد. ما باید در جریان اتفاقات بازار قرار بگیریم و نیاز به تقویت تیم داریم و این موضوع را همه می‌دانند، اما باید دید که تا آن زمان چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.»

ژاوی همچنین راجع به بازی کردن دنی آلوس هم گفت: «او عملکرد بسیار خوبی داشت. او می‌تواند در دفاع و حمله چیزهای زیادی به بارسا اضافه کند و همچنین می‌تواند در پاس‌های آخر تفاوت‌ها را رقم بزند، پس حضورش کاملاً برای ما مفید خواهد بود.»

ژاوی درباره نتیجه دیدار مقابل بوکاجونیورز که با شکست بارسا در ضربات‌پنالتی همراه شد هم بیان کرد: «نتیجه بازی؟ اصلاً برایم مهم نبود. این بازی نکات مثبتی مثل بازی کردن آلوس کنار دیگر بازیکنان جوان داشت.»

به نظر می رسد که اوضاع بارسلونا آشفته‌تر از این حرف ها بوده که آمدن ژاوی بتواند چیزی را تغییر دهد و روند بارسلونا را رو به بهبودی قرار دهد چرا که اکنون ژاوی هم در بارسلونا دچار مشکلاتی اساسی شده است و روند نتیجه‌گیری او ضعیف بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی