نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
۱ |
۴
درگیری در مجمع بوکس اردبیل به خاطر سیب زمینی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سه کاندیدای مجمع انتخاباتی بوکس استان اردبیل گفت: رئیس فدراسیون بوکس مانع شرکت دو کاندیدا در مجمع انتخاباتی استان شد و به مردم شهر ما توهین کرد.

یوسف خوب کاندیدای مجمع انتخاباتی بوکس هیأت استان اردبیل و داور باسابقه این رشته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه امروز شاهد رفتار غیر اخلاقی فدراسیون بوکس بودیم و دوستان مانع حضور دو کاندیدا در انتخابات شدند. من ۳۰ سال در بوکس حضور دارم و مدرک فوق لیسانس دارم و ۵ سال رئیس کمیته داوران هیأت هستم ولی این رفتار با من شد.

وی افزود: موضوع بدتر اینکه آقای ثوری به مردم زحمتکش و شریف شهر من توهین کرد. ایشان در جمع گفت شما سیب زمینی فروش‌ها چیزی از بوکس نمی‌دانید. حتی ورزشکاران بعد از شنیدن این توهین تاب نیاوردند و گفتند چطور به کشاورزان زحمتکش توهین می‌کنید؟

داور بوکس ادامه داد: متأسفانه عملکرد آقای ثوری در این چهارسال خیلی ضعیف بوده است و هیچکس از افراد خانواده اصیل بوکس وی را قبول ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود مصطفوي IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    درود برشما جو بسيار سنگين حاكم بر فضاي بوكس ايران عدم وجود مشاركت و هم افزائي نگرش فردي و حضور افراد سفارشي در ورزش بوكس متاسفانه بيماري لاعلاج اين رشته شده قهرماناني كه سالها با زحمات بسيار و كمبود امكانات سعي در درخشش و نقش آفريني در اين رشته دارند به واسطه عدم هدايت و حمايت صحيح در جا ميزنند فدراسيون بوكس امروز نيازمند يك تحول اساسي مي باشد تفكر و رويكرد اهالي اين رشته و خانواده بزرگ بوكس ايران در كارزار انتخاباتي 18 ديماه 1400 به يك انتخاب موجه و موثر انديشه مي كند تا سبب دگر گوني و تحولي اساسي در اين رشته گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی