چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
۱ |
۴
درگیری در مجمع بوکس اردبیل به خاطر سیب زمینی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سه کاندیدای مجمع انتخاباتی بوکس استان اردبیل گفت: رئیس فدراسیون بوکس مانع شرکت دو کاندیدا در مجمع انتخاباتی استان شد و به مردم شهر ما توهین کرد.

یوسف خوب کاندیدای مجمع انتخاباتی بوکس هیأت استان اردبیل و داور باسابقه این رشته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه امروز شاهد رفتار غیر اخلاقی فدراسیون بوکس بودیم و دوستان مانع حضور دو کاندیدا در انتخابات شدند. من ۳۰ سال در بوکس حضور دارم و مدرک فوق لیسانس دارم و ۵ سال رئیس کمیته داوران هیأت هستم ولی این رفتار با من شد.

وی افزود: موضوع بدتر اینکه آقای ثوری به مردم زحمتکش و شریف شهر من توهین کرد. ایشان در جمع گفت شما سیب زمینی فروش‌ها چیزی از بوکس نمی‌دانید. حتی ورزشکاران بعد از شنیدن این توهین تاب نیاوردند و گفتند چطور به کشاورزان زحمتکش توهین می‌کنید؟

داور بوکس ادامه داد: متأسفانه عملکرد آقای ثوری در این چهارسال خیلی ضعیف بوده است و هیچکس از افراد خانواده اصیل بوکس وی را قبول ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود مصطفوي IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    درود برشما جو بسيار سنگين حاكم بر فضاي بوكس ايران عدم وجود مشاركت و هم افزائي نگرش فردي و حضور افراد سفارشي در ورزش بوكس متاسفانه بيماري لاعلاج اين رشته شده قهرماناني كه سالها با زحمات بسيار و كمبود امكانات سعي در درخشش و نقش آفريني در اين رشته دارند به واسطه عدم هدايت و حمايت صحيح در جا ميزنند فدراسيون بوكس امروز نيازمند يك تحول اساسي مي باشد تفكر و رويكرد اهالي اين رشته و خانواده بزرگ بوكس ايران در كارزار انتخاباتي 18 ديماه 1400 به يك انتخاب موجه و موثر انديشه مي كند تا سبب دگر گوني و تحولي اساسي در اين رشته گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی