نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی‌روش + علیرضا فغانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش پس از شکست در دیدار مقابل تونس در نیمه نهایی فوتبال عرب کاپ به شدت به قضاوت علیرضا فغانی در این بازی انتقاد کرد.

کارلوس کی‌روش پس از شکست مصر برابر تونس در عرب کاپ گفت: تیمی که شانس بیشتری داشت بازی را برد، به تونس تبریک می‌گویم. آنها شانس بیشتری از ما دارند.  امیدوارم فیفا تحلیل خوبی در مورد نحوه داوری او در این بازی انجام دهد.

وی به انتقاد از قضاوت فغانی پرداخت و درباره او گفت: من نمی‌خواهم در مورد این داور نظر بدهم زیرا نمی‌خواهم دوران حرفه ای‌ام را اینجا به پایان برسانم. اما امیدوارم فیفا خیلی با دقت این اتفاقات را پیگیری کند. چگونه یک داور می‌تواند با اعلام یک پنالتی به تیم من آسیب روانی بزند. تصمیمی گرفت که همه در ورزشگاه می‌دانستند که آن پنالتی نبود. او به تیم من آسیب روحی زد.

کارلوس کی‌روش + علیرضا فغانی

تیم ملی مصر اکنون باید در انتظار بازنده دیدار قطر و الجزایر برای کسب عنوان سومی در عرب کاپ بمانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    بازی با آرژانتین میگفت اگه وار بود برده بودیم بازی با اسپانیا میگفت وار باعث شد ما ببازیم!! دیگه اونجا دیگه برانکو هم نداره دست بذاری روش همه رو به جون هم بندازی.
    • Saeed US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      نمیدونم بازی رو اصلا دیدی یا نه… کاری به حرف های کیروش ندارم. ولی فغانی خیلی اشتباه وحشتناکی داشت و پنالتی اعلام کرد… به شدت هم اصرار داشت که پنالتیه.. تا این که VAR صداش کرد و مجبور شد پنالتی رو لغو کنه… گل تونس هم دقیقه ۹۴ که یک دقیقه بیشتر از ۳ دقیقه اضافی اعلامی توسط فغانی بود روی ضربه ایستگاهی و با گل به خودی وارد دروازه مصر شد. انصافا هم مصر باید بازی رو‌حداقل دو بر صفر میبرد… خوب تیم اصلیشونم هم نبود البته… وای واقعا فغانی افتضاح بود… دیگه حالا هر جور صلاحه…
    • به نام ایرانم IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      جناب سعید عزیز یعنی ملت اینقد بیکارن و ذلیل شدن که بشینن بازی مزخرف این دو تیم که هیچ جایگاهی در فوتبال دنیا ندارند رو ببین؟!!!!
    • مجهول الهویه US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      خب اشتباهی پنالتی اعلام کرد... باشه... ولی تاثیر نداشت اون پنالتی در نتیجه. اتفاقا این اتفاق باید روحیه بده انگیزه بده. پس وقتی با گل بخودی میبازه دیگه اینکه فقط بندازه گردن داوری دیگه ویژگی همین مربی هستش که همه می‌شناسیمش. دقیقه هم چیزیه که ده بار در ایران رخ داده و صدم ثانیه هاش رو هم گرفتن در برنامه نود و نظر بیننده اشتباه بودت. کلا کی‌روش هیچوقت باختو نمی‌پذیره. من از فغانی دفاع نکردم. داوری‌هاش رو مخ من یکی بود همیشه.
    • م IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      داداش حامد لک توپو نتونست بزنه بازیکن پیکان توپو زد تو دروازه بعد داور اومد پنالت گرفت! حالا کارشناسا میگن پنالت درست بود ولی بازم لنگیها قبول نمیکنن که در هر صورت گل رو خورده بودن، بعد میای میگی یه پنالتی مهم نیست!
    • کامیارفرزام IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      این دلال موزامبیکی هوچیگر مثل کیسه کشا هست،میگه اعلام پنالتی روحیه و روان تیم منو بهم ریخت و باعث شد گل بخوریم،آخه نادان آدم پنالتی دقیقه ۶۱ گرفته و بعد کنسل شد شما گل رو دقیقه ۹۴ خوردید یعنی حدود نیم ساعت بعدش چه ربطی داره نمیدونم،این دلال موزامبیکی مثل فرناز موقعی که میبازه از زمین و زمان و علف و چمن و هرچی بهانه سیاره تا توجیه کنه تمام بازی ها دفاع اتوبوسی گذاشتی دلال گند زده به بازیهای هجومی همیشگی مصر،ولی نمیدونه دفاع اتوبوسی چاره نباختن نیست،مثل دفاع اتوبوسی کیسه کشا مقابل العین که ۶ تا تو کیسه اشون گذاشتن و سوغاتی آوردن زمان منصوریان
    • احمدرضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      جناب سعید،اتفاقا من ۲۰ دقیقه هایلایت این بازی را دیدم،تونس خیلی بهتر بود حتی خود کیروش حرف من را تایید کرده هست،درمورد پنالتی هم خیلی هم نبود،فغانی هم مثل هر داوری اشتباه کرد،اتفاقا بغیر از ان صحنه داوری خوبی و با مدیریت عالی کرد،بازی زیبا و پر برخوردی بود بعد از مدتها یه ایرانی دیدم جلوی عربها با عزت و احترام و با ابهت بود و کیروش مغرور هم یه کارت زرد گرفت و همه از فغانی حساب میبردند.
  • اشکان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    ارتش مجازی کی‌روش در ایران سیبل مقابل، این بار هموطن و افتخار داوری کشورمون داور برجسته دنیا علیرضا فغانی ، حمله کنید بهش !!!!!!!
    • کیارش US ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      این افتخار داوری در کشورمون که داره سر داوری و ورزش ایران منت میزاره که من فغانی کلاس فوتبال ایرانم هیچوقت یادم نمیره بعد از جام‌جهانی در مورد تیم ملی ایران چی گفت جایی که برای کولینا گربه رقصانی کرد و تیم‌ایرانو ضعیف دانست که سعی در فریب داور داره و اینطور میخاد امتیاز بگیره درحالی که خود کولینا گفت ایران فقط به داوری اعتراض میکرد یا بعد از جام‌ ملتهای ۲۰۱۵ چطور در مورد اخراج پولادی در حالی که همه میگفتن اشتباه داور بود در قامت یک مدافع تمام قد از داور استرالیایی و اشتباه وحشتناکش که بازی رو به سود عراق عوض کرد دفاع میکرد کی روش در فوتبال ما نیست بعد از ۳ سال تصمیماتی که گرفت بعدا میشه قضاوت کرد اون الان تو مصره مصری که تقریبا بدون بازیکنای اصلیش به نیمه نهایی رسید و به گفته کارشناسهای مصری یه انقلاب رو در فوتبالش بوجود اورده بهتره برسیم به فوتبال خودمون کی روش به تاریخ تو فوتبال ایران پیوست و دور باطل فوتبال ما با لنگ و کیسه و بقیه دوطتان و اساطیرش و با این سطح بازی های اروپایی ادامه داره در مورد فغانی هم ای کاش بقیه نصف این ادم شانس داشتن
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    این فغانی کم تو ایران گند زده حالا هم رفت ابروی داوری رو پیش اعراب برد.واقعا وقتی این بهترین داوره ایرانه وای بحال بقیه ی داوران ایران.بدرد تنها کاری که نمیخوره داوریه.
  • شمسعلی GB ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    کیسه ی مظلوم ، کیروش مظلوم
  • کیروش دلال IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    حالا کاملاً معلوم شد که چرا کیسه کش ها اینقدر طرفدار کیروش دلال هستند؟! چون دقیقاً مثل هم هوچیگر هستند خجالت نمیکشه با اینهمه سابقه به قول کیسه کش های متوهم طرفدار کیروش با این برند بین المللی که داره اینطور هوچی گری میکنه؟! الآن طرفداران مصر میگن باختیم حذف شدیم حداقل مثل عمان حذف میشدیم نه اینکه نود دقیقه اتوبوسی دفاع کنیم بعد اینطور مفتضحانه حذف بشیم؟! واقعاً آدم دلش میسوزه به فوتبالی های مصر که چه کابوسی رو باید تحمل کنند؟! مردک با این تاکتیک مزخرف ضدفوتبال اتوبوسی گند زده به فوتبال هجومی بعدش با وقاحت تمام این و اون رو مقصر میدونه؟! ثابت شد که این رویه کیروش دلال هستش و تاکتیکش همینه و از این روش برای کلاهبرداری و خالی کردن جیب یکسری متوهم وطن فروش استفاده میکنه؟! خداوکیلی حالا ببینیم مصر هم مثل ایران یکسری منگل متوهم داره که بعد از باخت تیم ملیشون برن فرودگاه و به کیروش دلال دست مریزاد بگن؟؟ من که فکر نمیکنم همچین اعجوبه هایی تو مصر باشن
    • کیارش US ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      واقعا براتون متاسفم نه چیزی ثابت شد و نه بی احترامی به فوتبال ایران شد ارتش هوچیگر و بی ادب فوتبال مجازی ما که چیزی جز بی ادبی بلد نیستین یه روز تو پیج مسی شخصیت والا و هنر بزرگتونو نشون میدین یه روز هم تو پیج یه بنده خدای دیگه حالا از باخت (یه مسابقه ای که جز تقویم فیفا حساب نمیشه و حکم شبه تدارکاتی داره مصر هم بدون ستاره هاش وارد این رقابت ها شد)سر مربی سابق چنان ذوق زده شدین و عنان از کف دادین که هر بی احترامی و توهینی که بلدین و هرتهمتی (بدون نشان دادن مدرک) به کسی که ۸ سال سابقه کار کردن تو فوتبال کشورمون داره میزنین کسانی که دارن به طرفداری از برانکو مقابل کی روش می ایستن لطفا چند مورد رو توضیح بدن ۱.بازیکنایی اکراینی و گولچ از کجا امد و چقدر هزینه رو دست باشگاه گذاشت۲.برانکو بعد از جام ۲۰۰۶ با مسخره کردن فوتبال ما چه گفت۳.نقش برادر مکرمه ایشان چی بود در پرسپولیس ؟کی روش با همه بدیهاش برای شما رفت هنوز اون قشر سنتی فوتبال نفهم ما که فقط جام میخاد( وقتی بازی های تیمای ایرانی رو میبینم به این نتیجه میرسیم که تنها جامی که میشه بگیزیم توخونه با اسباب بازی برای خودمون درست کنیم)
    • لنگیم IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      لنگی چرا فوتبال مصررو به فوتبال ایران ربط میدی ؟ البته لنگ کارش همینه
    • لنگی سوز IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      کیروش میدونست که لنگ همه جا نفوذ داره که جلوش در امد پس لنگی جان شما بهتره برید دنبال بابا مسعود که امسال هم جام با اسنپ بفرسه براتون لنگ⁦ مساوی با ذلت
  • احمد IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    خوشم میاد از اون کسی که اسم کیسه کش ها رو جدیدا گذاشته هوچیگرا، واقعا هم هوچیگر هستند
  • کیارش US ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ای کاش میشد بفهمم که چه سوزاندنی از اقایان فاسد فوتبال ایران کرده که هنوزم بعد از ۳ سال اسمش که میاد با باختش چنان شادن و با پیروزیش چنان ناراحت
  • حامد IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    فغانی به درد داوری نمیخوره کلا ازداوری باید کنار بره
  • سام IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    لنگی جان کیروش باخت. نمیخوای ستاره بزنی؟؟؟
  • علی رضا sss IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    آخرین باری که به علی کریمی در برنامه عادل توهین کرد باید ادب میشد تا اینجوری گستاخ نمیشد
  • محمد FI ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    فقط بازی ایران جام جهانی دیدن داره بقيه ولش کن فغانی چی کرد کی‌روش چی کرد به ما چی
  • علی عابد نژاد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    فلانی بهترین داور جهان تمام
  • فلفلی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    فغانی باید محروم شود .حق تیم کیروش را ضایع کرد
  • رضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    فغانی داوری که هیچی از داوری نمی داند فقط دارای غرور کاذب است داوران بهتری درایران داریم که خیلی از این داور شایسته تر هستند
  • احمد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    درود بر داور شجاع ایرانی جناب آقای فغانی. گیروش یک مربی بی ادب و بی نزاکت است که بعد از ایران فوتبال کلمبیا را بیچاره کرد. او روش‌های دفاعی را حاکم می‌کند و زیبایی فوتبال را از بین می‌برد. دیگر امثال او جایی در فوتبال مدرن ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی