نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۳
۱۴ |
۴
تیم دیگری به جای پرسپولیس به آسیا می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت لحن و ادبیاتی که آقایان به کار برده‌اند نشان می دهد که آن‌ها می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس به لیگ قهرمانان بفرستند.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر پیکان اظهار کرد: فشار روی همه تیم‌ها وجود دارد و ۳ امتیاز مهم است که آن را کسب کردیم. اجازه بدهید درباره قضاوت ها صحبت نکنیم اما داوری خوب بود و فشارها هم روی تیم‌ها زیاد است و هم روی داوران.

وی در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس و صحبت‌های اولیایی در این مورد گفت: این ادبیاتی که ایشان صحبت کردند، قشنگ نیست و با این ادبیات من مطمئن شدم که این‌ها می خواهند به جای ما یک تیم دیگر را بفرستند. من اطلاعات داشتم که آن حرف‌ها را زدم. ما چهار بار نامه زدیم. ما می دانیم مشکل چه چیزی است و شما هم می دانید. ما قهرمان شدیم و حقمان حضور در آسیاست اما این لحن صحبت کردن نشان می دهد که می خواهند تیم دیگری را جای ما بفرستند که البته اجازه نمی دهیم. من مطمئنم که نمی خواهند ما به آسیا برویم.

پیروانی در خصوص تجمع هواداران این تیم توضیح داد: هوادار دلواپس است و باشگاه هم در تلاش است اما مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که همه آرامش داشته باشند. آرزوی ما باز شدن پنجره است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ببین اینا دیگه چقدر پررو هستن، علنا اعلام شده از دوره خاتمی مالیات ندادن و تا الان شده 400میلیارد، تو دوره سمیعی و صدری هم 400 میلیارد قرض کردن، پولهای دزدی هدایتی، زنجانی، مهدی جهانگیری و ... هنوز محاسبه نشده، از صندوق محرومان و فرهنگیان و... هم پول خوردن، مطابق بودجه اعلامی 1401 مشخص شده اینا سالهاتست در دوره عمو حسن دارن 4برابر استقلال بودجه میگیرن باز بدهکارن! حالا تنها درآمدشون پول بازیهای آسیایی است که 3میلیونو خرده ای هست میگیم 4 میلیون دلار(دلار 30تومنی میشه 120 میلیارد). حالا این پولها را باید حکومت لنگیبگیره و لاپوشانی کرده ولی پول پدیده بابت انتقال گلمحمدی که 2 ساله حکم قضایی داره رو چجوری لاپوشانی کردن؟
  • اس اس کبیر ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    نه نه بایدپرسپولیس بره اسیا.تامثل هرسال یک جام برامون بیاره.بابادوباررفتین فینال همه راعاصی کردید.سپاهان وذوب اهن هم رفتندفینال ولی این همه دادوفریادنکردند.البته اونابدون وزیررفتند.
    • حبیب IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      نه که شما تو این چند ساله که تو آسیا رفتین جام درو کردین . حداقلش رنگ فینال رو دیدیم چیزی که آرزوی شماس. شما اون دوتا جامتون هم تو رقابتهای چند جانبه عهد تیرکمون سنگی گرفتین که فیفا اصلا جزو امار حسابش نمیکنه. ببینیم امسال که همه وزیر وزرا عوض شدن و همه جوره ساپورت شدین چه گلی به سر فوتبال ایران میزنین . مطمین باش بازم باید برا کسب سهمیه تلاش کنین
  • خب خباثت یعنی همین که برای حریف اس تق لال دو پروند IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    نطر بالا اما مهمتر اینه پرسپولیس عشق داره اگر فدراسیون و بالاتر را نداره خدا داره و مردم داره و ایمان و یکدلی هوادار و بازیکن با تعصب.
  • ماحرفانوتوزمین.میزنیم IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    آقای پیروانی شما میتونید نتیجه رو روی اسکوربورد ببینید از این پنالتی ها زیادی به نفع تون بوده یعنی میگید حق اجرا نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/: انقدر هوچی نباشید نوادگان لورن بَلای اعظم
  • دریکوند IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    تو رو خدا یکبار بگید این کیه که نمی‌خواد بذاره شما قهرمان بشید ولی آخر فصل یک جام اسنپی به افتخاراتتون اضافه میشه؟اصلا شما که دربست در اختیار حکومتید چرا نباید بذارن قهرمان بشید
  • M IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    ما خودمون سهمیه آسیا رو گرفتیم خودمون هم میریم آسیا دیگه امسال چی میخواید بگید هم وزارت ورزش استقلالی هست هم فدراسیون ما مافیا نداریم ولی خدایی داریم که همیشه پشت مون هست
  • سارا پرسپولیسی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    پرسپولیس بدون بابا مسعود تو آسیا آبروریزی میکنه
  • سید IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    باید اینطور باشه.... ده سال سوختند ...دارند دیوانه میشن پنج سال .... خیلی سخته ...... دبل هتریک کنند چه شود.....!!!!!!
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    خب اگه قشقایی به جای لنگ میرفت واین همه حمایت میشد حداقل یک جام میاورد چون لنگ شخصیت قهرمانی اسیا را ندارد بعد از 60سال حالا 2بار اون هم به لطف کرونا ونبود تیمهای بزرگی مثل الهلال وتیم ضعیف شده استقلال توسط وزارتخونه به فینال رفتند وازروی عقده ستاره های استقلال اونو فینال واقعی میدونند .چرا امسال با وجود الهلال نرفتند فینال واون شکست تحقیر امیز را متحمل شدند .
    • 6666 IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      شما اول برو سهمیه بگیر بعد بیا در مورد آسیا حرف بزن.ضمنا العین رو نگم....۶..
  • بی نشان IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    افشین پیروانی سرپرست پرسپولیسه میگه آرزوی ما باز شدن پنجره نقل و انتقالات بیکرانه، بابا این حق اولیه همه تیمهاست نه آرزو ،البته تو اگه سرپرست تیم پرسپولیس باشی میشه آرزو.هوادار مراقب باش
  • مریم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    خب قشقایی بفرستید بهتره لنگ با بابامسعودشون تو آسیا جام نیاورد الان ک یتیمن هیچی
  • ف. خ IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ای بابا دیگ شورشو در آوردن اینا آخه پرسپولیس چ گناهی کرده ک نمیزارن بره آسیا اگ گناهش قهرمان شدنه باید بگم ک این دلیل نمیشه نه برای من ک هوادار پرسپولیسم و نه برای هوادارای عزیز دیگ اصلا و به هیچ وجه منطقی نیست. اگ میخواید قانع شیم باید دلیل منطقی بیارید. پس این آقایان مسئول اینجا چی کاره هستن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی