نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوتان فوتبال مصر پس از شکست این تیم در مرحله نیمه نهایی جام کشورهای عربی عملکرد سرمربی پرتغالی را مورد انتقاد قرار دادند.

رضا عبدالعال، ستاره سابق فوتبال مصر با انتقاد از عملکرد کارلوس کی‎ روش اظهار داشت: کی ‎روش تا امروز عملکرد قابل قبولی نداشته است. رسیدن به مرحله نهایی دور انتخابی جام جهانی افتخار بزرگی برای ما نیست همچنین طبیعی است که در جام کشورهای عربی انتظار داشته باشیم به جمع چهار تیم پایانی برسیم.

وی افزود: مسئله مهم این است که تیم ملی با حضور کی ‎روش هویت خودش را از دست داده و چیزی به دست نیاورده است. او باید قبل از جام ملت‏‌های کامرون از تیم ملی مصر برود.

احمد صالح دیگر ملی‎پوش سابق فوتبال مصر هم پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل تونس در جام کشورهای عربی گفت: کی‌روش دائما ترکیب تیمش را تغییر می‎دهد و با ترکیبی به میدان می‎رود که مجبور است در نیمه دوم آن را تغییر بدهد. علامت سوال‎های زیادی در مورد ترکیب های مورد نظر او وجود دارد. لازم بود در بازی مقابل تونس می‏ از احمد رفعت استفاده کند.

بازیکن اسبق الزمالک و تیم ملی مصر همچنین اظهار داشت: ‌کی‎روش به شکل عجیبی به دستیاران و اعضای کادر فنی تیمش نقش موثری نمی‏‌دهد و این مسئله  تاثیرات منفی در عملکرد تیم دارد.

محمد یوسف کارشناس فوتبال مصر هم در تلویزیون این کشور سرمربی پرتغالی را عامل شکست برابر تونس دانسته و اظهار داشت: مسئولیت این شکست بر عهده کی‌‏روش و نتیجه ترکیبی است که انتخاب کرده در حالی که انتظار می‎رفت بعد از آزمایش همه نفرات بتواند ترکیب مناسبی برای این بازی حساس انتخاب کند. انتظار داشتیم کی‌‏روش تیمش را با همان ترکیب بازی قبلی مقابل اردن به میدان بفرستد اما با تغییرات نادرستی که داشت موجب این شکست شد.

انتقادات فنی پیشکسوتان فوتبال مصر نسبت به کی‎روش در حالی مطرح می ‎شود که رسانه‌‎های مصری مدعی هستند مربی پرتغالی با دستیاران مصری خودش ارتباط خوبی ندارد.

احمد شوبیر روزنامه‎نگار مصری در این خصوص نوشت: کی‎روش خطاب به محمد شوقی، مربی مصری کادر فنی در حالی که نکات فنی را به بازیکنان منتقل می‎کرد گفت: "ساکت شو" این مسئله موجب ناراحتی شوقی شد و وی با عصبانیت پاسخ داد که تا کنون کسی با من اینطور رفتار نکرده است. شوقی همچنین به فدراسیون اعلام کرد مایل به ادامه همکاری با مربی پرتغالی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    این خاصیت کیروش کبیره که برای هر لحظه بازی و هر بازی برنامه مجزا داره و تغییرات رو سریع انجام میده، کسی نمیتونه ترکیبش رو پیش بینی کنه، به همه بازیکنا بازی میرسه، این کارشناسان مصری بعدا به اهمیت این کار کیروش پی خواهند برد. متاسفانه تا نوک دماغشونو می بینن
  • حمید علوی CA ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    تنها ما ایرانی‌ها اجازه میدیم یکی مثل کیروش بیاد ‌و کلی پول آزمون بکیره و از بالا نگاهمون‌ کنه و هرجور دلش میخواد رفتار کنه و ۸ سال هم با ناز و نوازش بمونه!
  • حمید GB ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    حالا اولشه مونده که به همه ارکان فوتبال مصر توهین کنه و حتی محمد صلاح رو هم از تیم بیرون کنه و با کل مربیان لیگ مصر یقه به یقه بشه و هرگز باخت رو گردن نگیره و داور و فیفا و زمین و آسمون و لباس و کفش و جوراب رو مقصر جلوه کنه
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    سلام سینه چاک های کی روش خوب هستین؟؟؟ این همون آقاس که با همه درگیر بود در ایران
  • همایون IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    کیروش کلا هرجا میره دو دستگی نفاق ایجاد میکنه و تو اون کشور تعداد طرفدار خودش رو پیدا میکنه و بین باشگاه ها دعوا درست میکنه و کم کم فوتبال اونجا رو نابود میکنه
    • اشکان IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      این مرد پرتغالی استاد پول درآوردن با کمترین دانش فنی و کمترین نتیجه است
  • دلالیسم IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    من یادم نمیره دقیقاً همین رفتار رو یا شایدم خیلی بدتر با مارکار آقاجانیان خودمون انجام داد و متأسفانه انگار مارکار آقاجانیان قبول کرده بود که کیروش دلال ارباب باشه و مارکار آقاجانیان هم رعیت؟! واقعاً تاسف برانگیز هستش که بعضی‌ها اینطور شخصیت ضعیفی دارند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    دلال موزامبیکی عقده ای ترین مربی دنیاست
  • سعید IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    هر آدم عاقلی می‌فهمه تو ایران کیروش باعث پیشرفت خیلی زیاد ایران شد ولی این چیزیه که چرتپولیسی های بیش رررررررر عمرا بفهمن چون آدمی که فهم داشته باشه عمرا لنگ کثیف رو انتخاب کنه
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    اگه به دلال موزامبیکی بگید بالای چشمت ابروست تا قیام قیامت در بلک لیست وی قرار می گیرید!!
  • رح IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    بین اسکوچیج و کیروش مطمین،اسکوچیج را اتتخابش در شرایط فعلی که شناخت لازم را از فوتبال کشور مناسبتره و دقیقا همین شناختش و روحیه آرامش تونست بهش کمک کنه و چنین نتایجی بدست اومده در حالیکه همین نتایج را ما زمان کیروش با هزار استرس بدست میاوردیم.. اسم های بزرگ و معروف بیشتر برای کشورهای تراز اول با ساختار علمی درست مناسب است چون انها با اصول علمی کار می کنند و ساختار علمی آنان هم براحتی پذیرای انان است. ولی برای کشورهای غیر دموکرات و درجه سوم که هیچ چیزی سرجای خودش نیست مربی های نزدیک به ساختار خودمان بهتر جواب میدن..کیروش مربی بزرگیه حرفی نیست چقدر جنگید با زمین و زمان دعوا کرد تا بفهمونه کار علمی چیه و اخر هم دید نمیتونه کاری بکنه فقط به فکر پول کندن از ما و ناز کردن بود آخر هم یک جام نیاورد.ویلموتس هم با همون نیت اومده بود که موفق شد کلی از جیب بیت المال بکنه ،،، تا ساختار کشورمان نهادینه نشده به همین داشته قناعت بشه بهتره...
  • اشکان IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    خدا کنه تا قبل جام ملتهای کامرون اخراج نشه تا عیارش بیشتر بر کیروش پرستان معلوم بشه اگه اخراج بشه باز میگن نذاشتن کار کنه!! فقط در کشوری مثل ایران بود که توانست ۸ سال! دوام بیاره و علت هم فردگرایی بیش از حد مردم هس بجای سیستم گرایی و البته تفرقه ای که بین دو تیم آبی و قرمز در مورد تیم ملی ایجاد کرد تا سودش رو ببره و برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی