تصویری از داور ایرانی و سرمربی سابق تیم ملی که در تاریخ ماندگار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو چهره بزرگ و بین المللی که تا همین چندی پیش در فوتبال ایران حضور داشتند سرانجام در فیفا کاپ عرب به هم رسیدند.

در نیمه نهایی عرب کاپ فیفا، تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش به مصاف تونس رفت و با نتیجه یک - صفر شکست خورد و به فینال نرسید. تک گل این بازی را امر السلایا بازیکن تیم ملی مصر در دقیقه (۵+۹۵) با اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا تونس برنده بازی شود.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود؛ یک پنالتی هم فغانی برای تونس گرفت که با مداخله (VAR) رد شد؛ از عکس پیداست کار او و کارلوس کی روش، به بگو مگو کشیده شده...

با دیدن عکس های علیرضا فغانی و کارلوس کی روش که دیگر در کشورمان نیستند، بد نیست حاصلضرب سال های گذشته فوتبال ایران را خیلی ساده محاسبه کنیم؛

تصویری از داور ایرانی و سرمربی سابق تیم ملی که در تاریخ ماندگار شد

مثل همیشه فغانی داور شماره یک ماست که به دعوت فیفا، مهمترین تورنمنت های فوتبال جهان را سوت می زند؛ در ضمن فغانی یکی از داوران لیگ استرالیاست. او دیگر در ایران زندگی نمی کند و همان طور که می دانید ما همچنان داوری در قواره های فغانی در فوتبال ایران نداریم.  

دیگری کارلوس کی روش است که هشت سال سرمربی تیم ملی ما بوده و پس از آن، سرمربی دو تیم ملی در فوتبال دنیا شده است. همان طور که می دانید سرمربی شدن در تیم های ملی، جزو بزرگترین اتفاقات در عالم مربیگری محسوب می شود.

و در آخر اینکه، فوتبال ایران تا همین چندی پیش این چهره ها را کنار خود داشت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    مگه فغانی در لیگ خودمون سوت نمی زد مجددا استرالیا رفت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی