نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرخیو آگوئرو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرخیو آگوئرو که خداحافظی‌اش از فوتبال را به صورت رسمی اعلام کرده، حالا وقت بیشتری دارد تا با دوستان و نامزدش سپری کند و به تعطیلات دوران بازنشستگی برود.

سرخیو آگوئرو با ۳۸۶ گل باشگاهی و ۴۱ گل ملی، تصمیم گرفته کفش‌های خود را آویزان کند. مهاجم ۳۳ ساله بارسلونا ماه گذشته در بازی مقابل آلاوس به دلیل عارضه قلبی‌اش با درد قفسه سینه و گیجی از زمین مسابقه بیرون آمد و در حالی خبر بازنشستگی خود را اعلام کرد که اشک می‌ریخت.

در پایان دورانی حماسی مملو از جام‌ها از جمله ۵ قهرمانی لیگ برتر در ۱۰ سال حضورش در تیم منچسترسیتی، پرده آخر با تشویق و تمجید کل جهان فرود آمد.

آگوئرو با سرمایه‌ای در حدود ۶۰ میلیون پوند قطعاً از دوران بازنشستگی خود لذت می‌برد، اما چه چیزهایی در انتظار اوست؟

مجموعه شگفت‌انگیز ماشین‌هایش

آگوئروی ثروتمند در طول سال‌ها اتومبیل‌های شیکی را به گاراژ خود اضافه کرد. به تازگی مبلغ ۴۲۶ هزار پوند برای خرید ابرخودروی برقی «فِراری SF۹۰ استاردِیل» هزینه کرد. او مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از انواع خودروهای بنزینی از جمله «فِراریGTC۴  لوسو» و «لامبورگینی آونتادور» هم داشته است. او پس از خروج از اتحاد به مسئول تدارکات سیتی یک «رنج‌روور» هدیه داد و برای کارکنان قرعه‌کشی راه انداخت. او که از لامبورگینی‌اش زیاد استفاده نمی‌کرد و الان آن را برای فروش گذاشته است، در ماه ژانویه گفته بود: «نمی‌دانم چرا این ماشین را خریدم.»

با ورود به اسپانیا و پیوستن به بارسلونا فراری جدید را خرید و حالا زمان زیادی دارد تا از این ماشین حسابی لذت ببرد. امیدواریم از این ماشین بیشتر از لامبو استفاده کند. خودش هم در مورد لامبورگینی می‌گفت که در عرض ۶ سال فقط ۱۲۰۰ کیلومتر با آن راه رفته و اصلاً آن را بیرون نمی‌برده است: «۲ سال تمام به این فکر می‌کردم که من چرا این ماشین را خریدم. حالا هم گوشه پارکینگ افتاده و در باران سرما می‌خورد و تار عنکبوت می‌بندد.»

تعطیلات جذاب پیش‌روی ستاره بازنشسته/ تعطیلات جذاب، بازی‌ویدیویی با مسی و مراقبت از نامزدی که ناراحتی قلبی دارد

یک عمر خاطرات و تعطیلات جذاب

آگوئرو حسابی خوشگذران است. هفته گذشته نامزدش سوفیا کالزتی را به دوبی برد. در این سفر از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرد و در کنار استخر انواع غذاهای سالم و سالادها را می‌خوردند. این زوج در سال ۲۰۱۹ به آمریکا رفتند و در میامی فلوریدا اقامت کردند و در حال خرید از مرکز خرید مجلل بال‌هاربر و پیاده شدن از یک ماشین سوپراسپورت اجاره‌ای دیده شدند. سرخیو و سوفیا از طرفداران جزیره بهشتی عجیب باهاماس هستند که از مکان‌های تفریحی مورد علاقه سلبریتی‌هاست، از جمله نیکولاس کیج و شان «دیدی» کامبز که در آنجا خانه دارند. در سال‌های اخیر آگوئرو را بارها در قایق‌های تفریحی خصوصی در میکونوس و ساردینیا دیده‌ایم. می‌توانیم شرط ببندیم که آنها در حال برنامه‌ریزی برای سفر بعدی خارجی هستند.

تعطیلات جذاب پیش‌روی ستاره بازنشسته/ تعطیلات جذاب، بازی‌ویدیویی با مسی و مراقبت از نامزدی که ناراحتی قلبی دارد

بازی

آگوئرو گیمر قهاری است و اغلب اوقاتش را در جلوی صفحه نمایش و با هدست در گوشش می‌گذراند. او حتی کانال خود را در Twitch دارد به نام SLAKUN۱۰ که بازی‌های خود را به صورت لایو در آن نمایش می‌دهد. ۳٫۵ دنبال‌کننده هم دارد که او را در حال بازی‌های فیفا، فورتنایت، فال گایز و والورانت تماشا می‌کنند. سرخیو سال گذشته تشکیلات ویدئویی ورزشی خود به نام KRÜ Esports را تاسیس کرد، و در دوران قرنطینه طرفدارانش را با بازی کردن با بهترین رفیقش لیونل مسی سرگرم می‌کرد. و به شوخی می‌گفت که هموطنش برای بازی‌های ویدئویی پیر شده است. مسی هم می‌گفت: «بله من پیر شدم ولی فقط کمی ریش دارم نه؟ یه کمی چین و چروک هم دارم اما نه آنقدرها.»

تعطیلات جذاب پیش‌روی ستاره بازنشسته/ تعطیلات جذاب، بازی‌ویدیویی با مسی و مراقبت از نامزدی که ناراحتی قلبی دارد

نامزد

حالا که آگوئرو بازنشسته شده زمان بیشتری برای بودن در کنار نامزدش سوفیا دارد. آنها در مهمانی دوست مشترکشان در بوینس آیرس همدیگر را دیده بودند و از آن زمان یعنی سال ۲۰۱۹ تا الان با هم هستند. سوفیای زیبا که نیم میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد سفیر برندهای Be Dog و Everlast است. بعد از ازدواج با دختر مارادونا، جیانینا، این طولانی‌ترین رابطه عاشقانه سرخیو محسوب می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه سوفیا در حالیکه سرخیو به‌خاطر بیماری قلبی در بیمارستان بستری بود در کنارش ماند و از او حمایت می‌کرد و عکسی از سرخیو در حالیکه دستش را گرفته در اینستاگرام خود پست کرد. شاید زنگ عروسی برای این پسر واجد شرایط به صدا دربیاید.

تعطیلات جذاب پیش‌روی ستاره بازنشسته/ تعطیلات جذاب، بازی‌ویدیویی با مسی و مراقبت از نامزدی که ناراحتی قلبی دارد

تعطیلات جذاب پیش‌روی ستاره بازنشسته/ تعطیلات جذاب، بازی‌ویدیویی با مسی و مراقبت از نامزدی که ناراحتی قلبی دارد

زمانی برای رفیقان

اگر سوفیا بگذارد، مسی هم وقت زیادی برای بودن با سرخیو خواهد داشت. این دو نفر از سال ۲۰۰۵ وقتی که با هم در رقابت‌های جام‌جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها هم‌اتاقی بودند با هم دوست شدند. مسی که در سن پایین به بارسلونا آمد، آگوئرو را که از او در مورد فوتبال در اسپانیا سؤال می‌کرد ترغیب کرد که به اسپانیا بیاید. اما مرگ دوست صمیمی سرخیو به نام امیلیانو مولینا باعث شد که این دو نفر از قبل هم به هم نزدیک‌تر شوند و مسی شانه‌ای برای گریه کردن‌های سرخیو بود. وقتی نوبت به بازی‌های ملی می‌رسد، آنها همدیگر را می‌بینند و در مورد تمام اتفاقات با هم حرف می‌زنند. اگرچه آن‌ها دیگر با هم هم‌اتاقی نمی‌شوند اما سرخیو حالا دیگر زمان بیشتری دارد تا برای دیدن مسی به پاریس برود. شاید هم این دو نفر فرصتش را پیدا کنند که با هم حضوری فیفا بازی کنند.

سرخیو آگوئرو و لیونل مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی