نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
مشت مشت امتیاز به کیسه استقلال و سپاهان می‌ریزید!/ داریوش خان هم همنیطور سر پرسپولیس را برید/ گل گهر تخلف کرده؛ چرا ۳ تیم دیگر تشویق می‌شوند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است با تصمیم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نظم لیگ برتر به هم خواهد خورد.

حمید درخشان تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال و ۳ بر صفر شدن بازی‌های گل گهر سیرجان به سود دو رقیب اصلی پرسپولیس را اشتباهی بزرگ می‌داند که همه چیز را به هم می‌ریزد. البته این پیشکسوت پرسپولیسی راهکاری هم برای این مسئله ارائه می‌دهد که در زیر می‌توانید بخوانید.

در خصوص رأی کمیته انضباطی و سه بر صفر شدن ۳ بازی گل گهر برابر سپاهان، استقلال و پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

واقعا عجیب ترین رأی ممکن بود. با همه احترامی‌که برای کمیته انضباطی قائلم باید بگویم این تصمیم نظم لیگ را به هم خواهد ریخت.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

من می‌گویم تیم گل گهر سیرجان تخلف کرده و از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده است، درست! اتفاقا باید این باشگاه جریمه شود اما چرا باید امتیاز به تیم‌های دیگر بذل و بخشش کرد؟!

منظور شما ۳ امتیاز این دیدار است که به سپاهان، استقلال و پیکان رسیده است؟

بله، نمی‌دانم چرا دوستان حاتم طایی شده اند؟! مشت مشت امتیاز، به کیسه استقلال و سپاهان می‌ریزند! آخر مگر می‌شود؟

به نظر شما تصمیم درست در قبال تخلف آشکار باشگاه گل گهر سیرجان چیست؟

خُب ۹ امتیاز از گل گهر کم کنند اما نه اینکه این امتیازات را به حساب تیم‌های دیگر بریزند!

این تیم‌ها مدعی اند گل گهر با تخلف مقابل آنها نتیجه گرفته و این ۳ امتیاز را حق خود می‌دانند؟

باز هم سر درنمی‌آورم! چرا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال استعلام دقیق تری نگرفت یا اینکه سازمان لیگ برای این بازیکن کارت صادر کرد؟ این وسط گناه تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس چیست؟ الان رقیبان مستقیم پرسپولیس امتیازات مفتی گرفته اند و این فشار زیادی روی این تیم و سایرین می‌گذارد. اصلا تصمیم جالبی نبوده و نیست.

ظاهرا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید مسئولیتی در قبال مدارک بازیکنان خارجی نداشته و باشگاه‌ها باید دقت لازم را به خرج دهند؟

کار روابط بین الملل همین است. مگر در هر سال چند بازیکن خارجی به ایران می‌آیند؟ کار سختی است استعلام درست و دقیق گرفتن از فدراسیون فوتبال کشور آنها؟ من می‌گویم کار کمیته انضباطی در برخورد با تخلف قشنگ بوده است اما نمی‌توانم با تقسیم امتیاز بین بقیه تیم‌ها ارتباط برقرار کنم. این کار به نوعی ظلم آشکار به پرسپولیس و تیم‌های مدعی دیگر است.

در زمان سرمربیگری شما هم دربی جنجالی سال ۱۳۷۳ پرسپولیس ۳ بر صفر مقابل استقلال بازنده شد و...

آن هم لطف داریوش خان مصطفوی بود که به دلیل اختلاف با امیر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس تیم ما را تار و مار کرد. همه بازیکنان ما را با محرومیت سنگین مواجه کرد و از آن طرف حکم سبک برای استقلالی‌ها برید و در نهایت هم پرسپولیس را ۳ بر صفر بازنده کرد! از این ظلم‌ها در تاریخ فوتبال فراوان به پرسپولیس شده و چیز تازه ای نیست.

بسیار خوب، در پایان حرف خاصی ندارید؟

نمی‌دانم چه بگویم اما این حکم عادلانه نیست و لیگ را دچار تنش و چالش خواهد کرد. امیدوارم دوستان تجدید نظری در این حکم داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان لطفا هوچی گری نکن. توی دربی پنالتی دقیقه 87 رو براتون نگرفتن تا نبازید و اونجا 2 امتیاز استقلال خورده شد و پرسپولیس هم از باخت نجات داده شد و هم 1 امتیاز مهندسی گرفت. تا اینجای بازی ها 8 امتیاز استقلال توسط مهندسین لیگ برتر و مافیای لنگ خورده شد. 2 امتیاز در بازی با فجر سپاسی که گل سالم ارسلان رو مردود اعلام کردن. 2 امتیاز برای پنالتی که در بازی با نساجی نگرفتن. 2 امتیاز بابت نگرفتن دو پنالتی در بازی با صنعت نفت. از همه مهمتر 2 امتیاز به خاطر نگرفتن پنالتی دقیقه 87 مقابل پرسپولیس حکومتی. پس با این حساب استقلال در حال حاضر با 10 بازی و 10 برد و 30 امتیاز در صدر جدول بود و اختلافش با پرسپولیس حکومتی 12 امتیاز بود. ضمنا اگه در بازی با گل گهر ژستد و یامگا رو میذاشتن بازی کنن استقلال اون بازی رو هم می برد. البته دقت کنید که این 3 بر صفر شدن ها به نفع پرسپولیس هم شد چون یک رتبه در جدول بالا اومدن. همچنین به نفع سپاهان و پیکان شد چون اونا به گل گهر باخته بودن و 3 امتیاز گرفتن ولی استقلال مساوی کرده بود و 2 امتیاز گرفت.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      دقت کنید حمید درخشان نامی از پیکان نمی بره چون قبلا در این تیم کار کرده و پول هنگفتی گرفته. به منفعت خودش هم نگاه می کنه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      آقای درخشان نظری درباره برداشت 700 هزار دلار کالدرون از صندوق کارآفرینی محرومان و مستضعفان جامعه نداری؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      باید هرچه زودتر بازی هایی که طارمی به طور غیر قانونی در پرسپولیس بازی کرده 3 بر صفر بشه و جام قهرمانی جعلی از پرسپولیس حکومتی گرفته بشه. طرف 8 سال پیش مدال طلای المپیک رو گرفته ولی تا معلوم میشه دوپینگ کرده بعد 8 سال مدالش رو میگیرن. حالا که مشخص شده طارمی غیر قانونی بازی کرده باید تمامی نتایجی که در اون سال طارمی توش بازی کرده 3 بر صفر به نفع رقیبان بشه و جام قهرمانی از پرسپولیس گرفته بشه. این درخواست همه هوادارن فوتبال ایرانه. با این تصمیم دیگه چیزی به نام پوکر و گلات وجود نداره.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      دسوتان طلفا نظم لیگ برترو به هم نریزید چون طبق توافقات انجام شده باید پرسپولیس حکومتی به مهندسی نتایج در داخل و خارج زمین و به مهره هایی که در بدنه فوتبال دارن برای ششمین بار، به طور مهندسی شده پرسپولیس رو قهرمان کنن تا دبل هتریک قلابی کرده باشه. اینطور که پیداست بابا مسعود و نوچه هاش به وظابفشون درست عمل نکردند چون 10 امتیاز استقلال ازش به صورت مهندسی شده کسر شد و 2 امتیاز در دربی به حساب پرسپولیس واریز شد و 2 امتیاز هم به خاطر گل مردود به هوادار دقیقه 90 بهش داده شد. الان این 2 امتیاز بازی گل گهر نظم لیگ برترو به هم ریخته.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      سواد حمید درخشان رو با همین جمله می شه فهمید. 2 امتیازی که حق استقلال بود بهش دادن میگه مشت مشت. 8 امتیاز دیگه رو کسر کردن و مهندسی شده خوردن اصلا صحبتی دربارش نمی کنن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      حمید درخشان و مرتضی فنونی زاده و امثال اینا بلندگویهای پرسپولیس حکومتی هستن. به نوعی پیاده نظام مهندسین لیگ هستن و سطحشون انقدر پایین اومده که به عنوان پیاده نظام عمل می کنن. اما مهندسین اصلی پشت پرده تسن که گروهی حرفه ای هستن و بازی ها رو مهندسی می کنن و سربازانشون هم در کمیته داوران و دپارتمان داوری و سازمان لیگ و ... هستن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      آقای حمید درخشان سپاهان و استقلال و پیکات تشویق نشدند بلکه حق قانونی خودشون رو گرفتن. الکی هوچی گری نکن چون با اینکارها تو باشگاه پرسپولیس راهت نمیدن. دیگه فراموش شدی و از یادها رفتی.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      سطح سواد درخشان: 2 امتیاز حق قانونی یعنی مشت مشت.
    • شپر درجواب مافیا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      مافیا یا پول زیادی می گیری(ارتش مجازی)یا فشار زیادی رو داری تحمل می کنی،ی سری اراجيف تکراري که ساخته ذهن خودت هست رو زیر هر خبری که می سوزونت رو داری بلغور می کنی،من به شخصه انشاهاتو نمی خونم و مطمئنم که 90درصد کاربران هم با دیدن ای دیت اراجيفتو رد می کنن،درضمن اینجا باید مختصر و مفید نظرتو درباره اصل خبربگي نه اینکه انشا بنویسی من موندم چرا خبر ورزشی نظرتو نشر میده???? ،
    • شمسعلی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      در جواب شپر یعنی کسی هم در این دنیا پیدا میشه این نظرات دوزاری مافیا رو بخونه دلم برای اون خواننده می سوزه ، مخصوصاً ادمین که باید این همه رو بخونه و تایید کنه خخخخخخ اما مختصر و مفید آخه کیسه کی جام پاک و از روی لیاقت گرفته که این دومیش باشه؟!
    • زاگرس IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      این درس عبرتی میشه برا مالک تیم گل گهر ومسولینش تا اینقدر سنگ کیسه رو به سینه نزنن...من جای اونها باشم بعد پیگیری های بین‌المللی برای تعلیق فوتبال سراسر لجن بابا سجادی وعزیزی خادم الکیسه،رنگ لباس تیم رو از عابی به یه رنگ دیگه تغییر میدم و از لیگ میکشم کنار.خیلی ظلمه تیمی مثل سه پاهان اونجوری در برابر گل گهر باخت حالا نتیجه رو به این شکل عوض کنن.یا کیسه نود دقیقه تو قوطی بود وحالا ناپلئونی برنده بشه
    • محسن IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      دایی راخانه نشین کردید چون باج نمیداد حالا نوبت قلعه نویی هست ازانطرف اجرلوچون نورچشمی هست وچنبره زده برورزش بدون تخصص رواوردید تااستقلال که 10 سال جام نگرفت را به نوایی برسانید اما خدا جای حق نشسته هیچ ظلمی به نتیجه نمیرسه
    • مجتبی هاشمی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      فدراسیون با این حکم نظم لیگ رو بهم ریخت تا شاید تیم لنگیا سهمیه بگیر و استقلال قهرمان نشه.دو امتیاز به استقلال رسید و ۳ امتیاز به رقیبش سپاهان.واقعا مهندسین لنگی کارشون رو خوب بلدن
    • /// IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      آقای درخشان که این حرف ها بزند وای به حال امثال آقای قلیچ،اولا ۷ امتیاز از گل گهر کم شده و نه ۹ امتیاز ثانیا مگر میشود ۷ امتیاز از تیمی به خاطر ۳ بازی کم شود ولی به تیم های مقابل امتیازی تعلق نگیرد،آن موقع که بازی شما با سپاهان البته به حق سه بر صفر شد امتیاز مفت نیست اما اگر همین اتفاق بر حق برای تیم های دیگر بیفتد نادرست میشود؟یک سوال هم داشتم از دوستانی که در این زمینه اطلاعاتی دارند این قانون داشتن ۴ بازی ملی برای بازیکنان خارجی دقیقا از چه سالی بوده؟ممنون میشوم اگر کسی میداند بگوید.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      مافیا خیلی ور میزنی فیفا حکم طارمی رو داد بازیکن محروم شد پنجره باشگاه بسته شد،در مورد ژسه یامگا بلبلی مرادی پاتوسی سخنرانی کن فرناز پودری سر پارس جم رو با کرونا 2 روزه تقلبی برید هوای آلوده و این داستان هم که تکراری شده اما در مورد پول کالدرون وزیر و وکیل و بانک مرکزی چمدون بدست افتادن دنبال مربی ایتالیایی حالا توی وراج بگو که پول شفر و پسرش و خارجی ها از کجا اومد؟ پس ببند و خودت رو پاره نکن
    • حمید IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      وقتی مدیر عامل سابقتون اقای واعظ اشتیانی میگه پاکترین نتیجه استقلال سومی با مرفاوی بود شما چی میگی
    • عدالت IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      جناب درخشان، همین بازیکن خارجی درمقابل استقلال یکی از بهترین بازیکنای گل گهر بود،78دقیقه تو زمین بود با بازی خوبش نذاشت استقلال به گل برسه اینطور که شما میگید جام های استپی لنگ هم باید برگشت داده بشه.
    • ۲۲ IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اخرین قهرمانی کیسه با پنالتی نادرست مقابل فولاد یادتون رفته؟
    • بهلکه IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      درود بر شرفت حمید خان تو چرا ساکت نشستی علی آقای پروین
    • حسین اهوازی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      دوست عزیز همون دربی رو‌نگاه کن ببین از شروع نیمه ی دوم تا دقیقه هفتاد چه حرفی داشتید برای گفتن ؟ حتی ده پاس سالم هم نمیتوانستید بدهید ولی داور با یک خطای خنده داری که گرفت هم ترابی را عصبانی کرد و کارت داد هم قصد خروج از فشار پرسپولیس بر روی دروازه استقلال را داشت اگر شک‌دارید به صحنه ی بعدی بروید و جایی که خطا رو امید عالیشاه را نمیگیرد و بجای کارت به روزبه چشمی به امید عالیشاه کارت میدهد کاملا تیم را بهم میریزد ! و قطعا پنالتی را هم دید و‌نگرفت چون قصد حفظ نتیجه و مساوی را داشت چرا که اگر فرصت میداد احتمالا پرسپولیس گل اول را در شروع نیمه ی دوم میزد !
    • محمدرضا IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      باهمین حکم معلوم شدکدام تیم حکومتی هستش کدام تیمهاحقشون خورده شده.فوتبال ایران همیشه زدوبندداشته وداره این وسط تیمهایی که به قول معرف بچهای بالا ندارن مثل آب خوردن حقشون خورده میشه.وازاول شروع لیگ معلوم میشه کدوم تیم قهرمان میشه جذابیت درفوتبال ایران ازبین رفته
    • ع.شرقی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      پنج سال با حمایت بابامسعود قهرمان شدید...سال ۹۷ که قهرمان شدید ...بخاطر چند دقیقه تاخیر سپاهان در بازی ..سه بر صفر برنده شدید...امسال هم به لطف داوری ها تا الان لااقل شش امتیاز از استقلال/ هوادار و گل گهر به جیب زدید...یه کم در فوتبال روز دنیا سیر کنید ...از.تیم دربی کانتی در چمپیونزلیگ بخاطر تخلف مالی ۲۲ امتیاز کسر شد ...اونوقت شمابا اینهمه تخلف مالی راست راست تیمداری میکنید و جور شما را تیم هایی مثل همین استقلال که آنهم زیر نظر وزارت ورزش است میکشد...
    • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      وقتی سپاهان تخلف کرد چرا3امتیاز را به پرسپولیس دادند
    • کسیه های سوراخ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      کیسه رو خیلی خوب اومدی آقای درخشان
    • مهدی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      این آقا انتظار داره سه امتیاز بازی گلگهر رو بدن به بغال سر کوچه!! خب لنگی عزیز یه تیم جلوی استقلال خطا کرده(توجه کن؛در برابر استقلال) وباید جریمه بشه و البته به نفع شما هم شد چون یه پله صعود کردی!! و البته شما در جریان رای بازی با سپاهان و همچنین مهدی طارمی سکوت کردی چون لنگی هستی و حالا هم بخاطر پست تو تیم لنگی حرف میزنی!!!
    • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      شخصیت واقعیه درخشان همونی بود که توی فیلم پژمان دیدیم!! حمید دیده شدی حالا ببند!!!!
    • ناشناس IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      اره منم میدونم کلادارن حق کیسه رومیخورن توهربازی دارن حق کشی میکنن اخه کیسه کش توهربازی ۵۰تاسوت به نفع کیسه زده میشه حالاپنالتی جای خودبروبشین دقیق بازی تیمتونگاه کن بعدبیاحرف بزن
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان این مشت مشت امتیاز رو از کجات درآوردی. بابا الان بچه 8 ساله می فهمه داری دروغ میگی و هوچی گری می کنی. 8 امتیاز استقلال رو خوردن و مشت مشت امتیاز از استقلال کم کردن تا قهرمان نشه بعدا یک بازی که حق استقلال بوده 2 امتیازش رو بهش دادن. دربی هم که شما بخته بودید و اونجا 2 امتیاز استقلال خورده شد و به لطف داوری یک امتیاز در دربی گرفتید. هوچی گری نکنید. تا الان حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشده ولی 8 امتیاز استقلال خورده شده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      صحبت های دکتر مصطفی آجورلو از پشت پرده 5 سال سیاه فوتبال ایران: در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و بازی ها رو با سربازانی که در زمین و در بدنه فوتبال داشتند مهندسی کردند و 5 سال انواع جام های جعلی و مهندسی شده رو به پرسپولیس حکومتی دادند. الان هم استقلالی ها بدونن اینا چون در بدنه فوتبال نفوذ کردن و جایگاه و پست و مقام دارن دست از سر شما بر نمیدارن و همچنان به مهندسی هاشون ادامه میدن. نمونش 8 امتیاز استقلال در این فصل به صورت مهندسی شده از استقلال کسر شد ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس حکومتی خورده نشد چون اجازه نمیدن. انقدر امتیازهای استقلال کسر شد تا پرسپولیس خودش رو به استقلال برسونه.
    • شهریار IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اصلا ایشان در حدی نیست در مورد تیمی صحبت کنه چون دانش آن را ندارد به هرتیمی رفته به ورطه سقوط نزدیک کرده متاسفانه جراید نظر هر بیسوادی را نباید ثبت کنند
    • زبان دراز IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      میگم این استاد حمید درخشان هنوزم دارن زبان انگلیسی تدریس میکنن یا خیر ؟!!!!!!!!
    • تقی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      به نظر شما کمیته انضباطی چقدر رشوه گرفته است تااین رأی راصادرکرده. اگر غیر از این است پس چرا رای حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان توسط هواداران سپاهان واجیرکردن دو نفر جیره خوار باشگاه سپاهان بعد از هیجده ماه صادر نگردیده و فراموشی شده است.
    • آنتی کیسه IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      آقای درخشان عزیز. مشت مشت امتیاز داخل کیسه ششتقلال نه. بایستی درست بگید. با توجه به اینکه خود ششتقلال کیسه هستش.پس بایستی بگید خروار خروار امتیاز در کیسه ها میریزن. با تشکر.
    • ایران IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      آقای درخشان شما سر دسته مافیای فوتبال ایران هستید
    • امیر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      من فقط از روی زیاد بعضی از این استقلالی ها متعجب شدم. رقیب اصلی برای قهرمانی پرسپولیس و سپاهان و کیسه هستن . اون ۱ امتیاز هم پرسپولیس میتونست راحت جبران کنه و بیاد تو صدر . بعضی از بی منطق های ... میگن این امتیازات هم به نفع پرسپولیس بوده تا سهمیه بگیره.. اقا یکم به شعور مردم احترام بزار . رقیبای پرسپولیس امتیاز مفت و الکی گرفتن میگه به نفع پرسپولیس بوده
  • اس اس IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آن وقتی ۳هیچ سپاهان رابازنده اعلام کردند ویا سوپرجامهای اسنپی به لنگ دادند رابگو
    • Mohsen IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      تو حضور نیافتن تو میدان مسابقه رو با این موضوع یکی میدونی ؟!؟!؟! من دیگه حرفی ندارم .
    • ننگ بر جعل و فساد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      طی سالهای متمادی که هوادار فوتبال و بیننده آن هستم تنها گروهی را که دیدم در تقلب تبانی جعل خلافکاری در فوتبال تا تبانی با فدراسیون و سازمان ورزش و وزارت ورزش و داوران .........فعال بوده و دست داشته اند فقط پرسپولیسیها بودند هر کسی هم اگر در تیم دیگری فعالیت میکند اما از این امور حمایت میکند و مخالف برخورد با چنین رویه هایی هست اگر تحقیق کنید بی گمان پی میبرید هوادار پرسپولیس است
    • علی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اونها که به پرسپولیس میدن عین عدالته همین هم اگر پرسپولیس ذینفع بود عدالت رعایت شده بود آخر این بیسواد بگو امتیاز کسر بشه به تیمی ندن یعنی اگر تو فینال باشه سه صفر بشه جام به هیچ تیمی ندن
    • مهدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      آقا محسن شما هم توجه کن که گل گهر جلوی استقلال تخلف کرده نه کل لیگ!!!پس امتیازش مال استقلاله نه تیم لنگ!!!
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    طبق قانون فیفا هر بازیکنی که به طور غیر قانونی در یک بازی حضور داشته باشه نتیجه 3 بر صفر به نفع حریف می شه. این تشویق حریف نیست بلکه حق تیم مقابله. تشویق به نگرفتن پنالتی استقلال در دربی میگن که باعث نجات پرسپولیس شد و از باخت فرار کرد. تشویق به قضیه طارمی میگن که باید پرسپولیس به لیگ یک سقوط می کرد ولی نذاشتن. پرسپولیس از بازیکن غیر مجاز استفاده کرد ولی جام قهرمانی بهش دادن. تشویق به 3 بر صفر کردن بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس حکومتی 3 روز قبل بازی میگن که یک کاپ جعلی با اسنپ براشون فرستادن. تشویق به دادن جام قهرمانی سوپرجام بدون برگزاری بازی با سپاهان میگن. در این چند سال تمامی جام هایی که به پرسپولیس داده شده جعلی و مهندسی شده و تشویقی بوده.
    • علی آریان IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      خب لونگی بی منطق، شما بازی انجام نشده رو بابا مسعود بهتون جام قلابی داد، این که قانون جهانی هست، روبروی استقلال بازیکن غیر مجاز اورده، امتازش بند به لونگیا!! مگه بابا مسعود برگشته لجن هوچی
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مشت مشت جام های جعلی و مهندسی شده به پرسپولیس دادن ولی صداتون در نیومد حالا چی شده برای این 2 امتیازی که حق قانونی استقلال بود هوچی گری می کنید؟
    • M IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      لیاغت جام گرفتن ندارید وگرنه میگرفتید زورتون میاد ما همیشه سرور تون هستیم باید هم زور تون بیاد پنج سال متوالی قهرمان ایرانیم اینجوری می‌خواهید پرسپولیس رو متوقف کنید ولی نمی تونید ما آخرش قهرمانیم
  • مهدي IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ببينيد يه لنگي چطوري به نفع تيم در پيت خودش نظر ميده ، ميگه از تيم گل گهر امتياز كم كنيد كه لنگ تو جدول يه رقيبش كم بشه اما امتيازي به تيمهاي ديگه اضافه نشه ، اين جماعت هوچي گر لنگي ديگه وقاحتو به حد اعلا رسوندن ، اصلاً به شما چه ربطي داره كه واسه همه ميخواين تعيين تكليف كنيد؟ اگه عرضه داشتين آلومينيوم و مس رفسنجان رو ميبردين
  • حمید US ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اشتباه واقعی جنابعالی هستی که حسادت و کینه ورزی نسبت به تیم بزرگ استقلال چشمانت و امثالت را کور کرده.سالیان سال با هوچی گری و دغل بازی و فرافکنی و خلاف کاری خودتان را به لیگ فوتبال تحمیل کرده اید و حالا حرف های نا مربوط می زنید؟4
  • زیرکی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حالا ی جوری جبهه گرفتن تمام پرسپولیسیا اختلاف امتیاز مون انگار ۵۰۰۰۰۰۰ تا شده ....شما از گل گهر هم ناراحت تر هستید ...ارتش_فحاش_قرمز
  • مهرشاد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمید خان تا بوده این تیم گثیف میراث دار خسروانی بوده ضرغامی کیسه کش بابا محمود کیسه کش مصطفوی کیسه کش فتحتی رئیس کمیته انظباتی اون دوران کیسه کش میثاقی کیسه کش جاودانی کیسه کش سعید فتاحی کیسه کش باباحمید کیسه کش............
    • مافیا سرخ IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      لنگی بی منطق تیم خودت میراث دار عبده صهیونیسمه
  • mohamad IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اگه به جای استقلال پرسپولیس بود چی
  • مینو IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    این بنده خدا درخشان سنش بالا رفته داره هزیان میگه. اینا 5سال جام اسنپی گرفتن عادت کردن نمیدونن بابا مسعود شون دبگه نیست. باید بافوتبال مقام بیارن
  • آبی دل IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    باز شروع کردن...یادتون رفته سه امتیاز نفت از سپاهان گرفتین که شکستتون قطعی بود .یادتون رفته سوپر جام برگزار نشده ۳صفر اعلام شد و جامش هم با تاکسی فرستادن به طویله عبده.یادتون رفته هر وقت اس اس اوج می‌گرفت دوبازی قبل از دربی بهمش میریختین و بازیکناشو میفروختین و مربیش را هم فراری میدادین ؟بخدا اگر این فسادها نبود همون جام اولی را هم نمیگرفین.
  • انوشیروان IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آخ که پرسپولیس بعد از انقلاب چقققققققدر مظلوم بوده غیر از امثال شماها هیچکس مظلومیتش را ندید . تاج حتی اسمش را نتونست بگیره چه برسد حقشو .
  • ماهان IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    طبق قانون فیفا هر بازیکنی که به طور غیر قانونی در یک بازی حضور داشته باشه نتیجه 3 بر صفر به نفع حریف می شه. این تشویق حریف نیست بلکه حق تیم مقابله. تشویق به نگرفتن پنالتی استقلال در دربی میگن که باعث نجات پرسپولیس شد و از باخت فرار کرد. تشویق به قضیه طارمی میگن که باید پرسپولیس به لیگ یک سقوط می کرد ولی نذاشتن. پرسپولیس از بازیکن غیر مجاز استفاده کرد ولی جام قهرمانی بهش دادن. تشویق به 3 بر صفر کردن بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس حکومتی 3 روز قبل بازی میگن که یک کاپ جعلی با اسنپ براشون فرستادن. تشویق به دادن جام قهرمانی سوپرجام بدون برگزاری بازی با سپاهان میگن. در این چند سال تمامی جام هایی که به پرسپولیس داده شده جعلی و مهندسی شده و تشویقی بوده.
    • جناب خان IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      لعنت خدا بر داریویش مصطفوی رئیس فدراسیون سالهای گذشته این استقلالي کثیف چندین بار سرپرسپولیس رادرزمان ریاست ننگین خود بریده است وحالا همه باز یک استقلالي کثیف دیگر شده رئیس ودارد خوش خدمتی میکند برای استقلال
  • امیر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اگه استقلال و سپاهان تا ده سال دیگه خواب یک چهارم آسیا رو دیدن اونوقت ما حرف تمام طرفدارای استقلال رو قبول داریم و تمام جام ها پیشکش شما
    • المان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      پس بازی استقلال با نساجی چی یا بازی پاتوسی تو استقلال چی احیانا در مورد دوپینگ با جک تریدی نداری
    • کوسه زرد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      سپاهان یک بار به فینال جام باشگاهای آسیا رفت و از همونجا به جام باشگاهای جهان رفت و اونجا از ۷ تیم پنجم شد.یک بار دیگم تا نزدیکی رفتن به فینال آسیا رفت اما به حاطر عقده بزرگ لنگیان و قضیه ی رحمان احمدی از رفتن به فینال آسیا باز موند یه زره تحقیق کن؟بعد حرف بزن
  • ماهان IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بازی سپاهان یادتون رفته ۳ بر صفر زدن به نفع تون..بازی سوپر جام چی یادتون رفته..خیلی هوچیگرید
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      ههه اگر بازی انقدر مبهم و ساده مال ما بود میرفتید شکایت میکردید ولی من تا به حال ندیدم تو بازی ای سه تا بزنن بگن همش اسنپی بوده نه بد میگم شکایت کشی اگر الکی به نفع ما برگردوندن سپاهانی های عزیز خواهش میکنم مثل کیسه کشا نباشید ایراد بنی اسرائیلی نگیرید اول فصل بابا مسعود کیسه میلیاردها تومان به کیسه داد آخر فصل جام نیوردن شد بابا مسعود لنگ با کلی کارشناسی یلکی تلکی مجیدی بشمار یک گل آلومینیوم اراک مردود سه امتیاز گل با دست سه امتیاز پنالتی سه امتیاز جمعا نه امتیاز اینا دارن میسوزن آقای درخشان بگذار بسوزن همینطور امتیاز بدهند بسوزززررزررررررید حسود هرگز نیاسود آخر فصل میبینیم شما سعی کنید اینجور مصاحبه ها نکنید فقط فنی صحبت کنید
    • /// IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      جناب اره ما پیروزی هستیم حالت خوب است؟اولا کارشناسان گل آلومینیوم را تایید کردند ثانیا اگر به فرض محال آن گل هم صحیح نباشد باز نتیجه میشه مساوی و یک امتیاز برای پرسپولیس حال چگونه ۳ امتیاز در این بازی از دست دادید؟گل های دوم هر دو تیم هوادار و پرسپولیس هم خطا بود که باز میشود همان یک امتیاز،مورد آخر هم که اصلا معلوم نیست به چه بازی اشاره میکنی که به خاطر پنالتی امتیاز از دست داده حتما منظورت همان پنالتی روی ژستد است که تیمت یک امتیاز مفت گرفت،این ۹ امتیاز را از کجا آوردی؟پرسپولیس در دو بازی با صنعت نفت و نساجی از داوری ضرر کرد که هر دو بازی را هم برد و هیچ امتیازی از دست نداد.
    • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      اخه هوچی تیمت ازترسش فرارکردرفت ترکیه خجالت بکشید
  • کاوه ش IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    این جور مواقع همش سردرنمیاری، اون موقع که بازی لنگ با سپاهان رو ۳-۰ زدن، بازی برگزار نشده با استقلال رو ۳-۰ زدن، به تخلف طارمی رسیدگی نمی‌کردن، تو لال بودی حرف بزنی؟ الان زبون درآوردی؟
    • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      نکنه انتظار داشتی پاداش فرار از مسابقه ، به کیسه و سپاهان بدن ؟
    • حسین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      پرسپولیسی‌ها الان زبون دارن حق تیم‌های دیگه بدن ولی جعل وفساد ترکیه یادشون نیست کل نظام بسیج شد و جام تشویق دادن ب لنگ.حالااگه دنبال حق هستن امتیاز مفت دربی که حق سرورشون ضایع شد یادشون رفته
  • علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چطوره ۹ امتیازی که از گل‌گهر کم کردن بریزن به حساب تیم پیروزی؟
    • ظالم IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اره ... جالبه که میگن از گل گهر امتیاز کم میکنید میدید به استقلال و سپاهان ؟؟؟ فقط از گل گهر کم کنید که هم پرسپولیس یک پله بیاد بالا در جدول هم یکی از مدعی ها کم شه ...
    • جاوید IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      الان هم لنگی ها ته دلشون خوشحالند چون گل گهر رقیب اصلی شون برای کسب سهمیه بود.
  • آبیها…… IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اولاکیسه کشای بی منطق جوری از پنالتی دربی صحبت میکنن انگاری ۹۰دقیقه سواربازی بودند.آخه شمامقابل پرسپولیس فقط دنبال فوتبال کثیف ونباختن بودید.دوماآقای درخشان تاریخ لطف فدراسیون‌ها درادوارمختلف به تیم شمارو بازگوکردندچیزجدیدی ازخودش نگفته.سوما من نمی‌دانم ۵ساله که ماداریم قهرمان ایران میشیم که بنظرم باید۶سال باشه چون سال۹۴ هم فک کنم بخاطر۲گل تفاضل استقلال خوزستان قهرمان شدوالابااستقلال خوزستان هم امتیازبودیم..شما۱۰ساله که نزدیک جام قهرمانی هم نشدید..ما۵ ساله قهرمانی پیاپی میگیریم شما۵سال قبلی روچکارمیکردین..لطفااین چرت وپرتارو دیگه نگین.بعدشم ازکمیته استیناف تقاضامیکنم که باحساسیت تمام نسبت به صدورسریع رای کمیته انضباطی واکنش نشان بدهد واین رای سراسررنگی رونقض کنه وبقول حمیدخان باجریمه کردن گل گهر به تشویق سایرتیمها که مقابل آن تیم حرفی برای گفتن نداشتندنپردازن وسلامت لیگ رونگه بدارند....
    • پرهام Forever Blue IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      لنگی کم حافظه یادت رفته اون زمانی که بابا مسعودتون و عوامل دست نشوندش تو باشگاه استفلال زدن و تیم شفر رو با اون وضعیت ناجوانمردانه ترکوندن، سوای تمام حمایت های همه جانبه وزارت و فدراسیون تاج لنگی و سازمان لیگ و کمیته داوران، از میون اون همه اشتباهات داوری به ضرر استقلال، فقط و فقط اگه همون دو گل کاملا سالم که بطور عجیب و غیر قابل باوری تو دو تا بازی با نفت آبادان تو آبادان و پدیده تو تهران مردود شدند و اتفاقا بعدش هر دو داور هم عذرخواهی کردند و اشتباهشون رو پذیرفتن و اون ۴ امتیاز به ناحق از استقلال بخاطر اشتباه محرز و واضح داوری کم نمیشد، همون لیگ هجدهم استقلال با تفاضل گل قهرمان میشد و خواب هت تریکم نمیتونستید ببینید، چه برسه به پوکر و گلات !!!!
    • لنگی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      تورو خدا یه چندتا سه هیچ مثل سالهای پیش تو بازی با سپاهان و بازی سوپر جام و... به تیم پیزوری بدید بعد هم لطفا جام رو دیگه با اسنپ ندید بیاره بلکه امسال با تپ سی بدید بیاره آخه تخلف در جذب بازیکن که خیلی تخلف حساب نمیشه همین پیزوریها طارمی و خلعت بری و... را غیر مجاز گرفتن و هیچکس هم امتیاز ازشون نگرفت
  • Ali IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    استاد درخشان که قبل ظهور بابا مسعود سرمربی پیروزی بودی و با حیا کن رها کن بدقه شدی یادت باشه در بازیه فجر سپاسی و صنعت نفت و خود لنگ 6 امتیاز تیم استقلال دزدیده شد و جلویه خود گلگهر هم دو بازیکن مهم و فیکس ما لحظه اخر محروم شدن....یعنی بازم با وجود همین رای ما هنوز خیلی طلبکاریم که اگه میخواست حق به حقدار برسه الان تاج سرت 28امتیازی باید باشه...پس لنگیا تعطیل به جای هارت و پورت از سازمان لیگ مافیای ممنون باشین
  • عادل IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    از یک لنگی توقع منطقی بودن نداشته باش .اینا هر وقت کم میآرن ، میزنن زیر میز ، مثل همون امتیازی که میگه مصطفوی داده ، از ترس شش تایی شدن بازی رو به جنجال کشوندن و نیمه کاره رها کردن برای تکرار بازی هم نرفتند ، انتظار هم داشته اونا برنده بشند، وقاحت مکرر تا کی ؟
  • اس اسی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    یکی بگه عمو چطور امتیاز بازی جام در جام و سپاهان را مفت ریختن تو لنگ دادن شما قانونی بود .حالا غیر قانونی شد.از گل گهر امتیاز کم بکنن خوبه به تیم دیگه امتیاز ندن و داوری ها به نفع شما بکنن که دوباره لنگیات قهرمان بشن.ادعای هواداران بیسواد لنگ
  • آبی قدیمی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آخر وقاحت و پررویی هم حدی داره!!!!!! چرا از نجابت و مظلومیت استقلال دارن سوء استفاده میکنن؟!!! چطور وقتی استقلال در سوپرجام قادر به بازی نبود ،فدراسیون حاضر نشد فقط 2 هفته بازی رو به عقب بندازه و بازی رو 3-0 کرده ،خوب بود ،حالا کمیته انضباطی بد شد؟!!! به دروغ گفتن قانون سوپرجام اینه که قبل از لیگ شروع باشه ولی در سالهای اخیر بخاطر تیم پیروزی حکومتی N بار بازی رو به عقب انداختن!!!!!! وقتی پارسال بازی فوق حساس با سپاهان رو 3-0 الکی و بخاطر نیم ساعت تأخیر به نفعشون کردن خوب بود،حالا شد حکم ظالمانه؟ اینهمه امسال بخاطر داوری دارن هوچیگری میکنن درحالیکه 1امتیاز هم از داوری ضرر نکردن و گل سالم عبدی جلوی صنعت نفت تاثیری در نتیجه بازی نداشت!!!!!!اما استقلال امسال اقلا 6 امتیاز مسلم از داوری ضرر کرده... دربی های سالهای قبل و گل روح الله باقری جلوی صنعت نفت و صدها مورد دیگه هم بماند برای بعد... کسی که باید فریاد و فغان از مظلومیت و دادخواهی بزنه استقلاله، نه پیروزی حکومتی.....
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      واقعا این کیسه کشا نمونه بارز بلاهتند آخه دو دقیقه تاخیر داشت استقلال .استقلال که به ترکیه فرار کرده بود اصلا تو ایران نبود بدبخت .این که میگن استقلالی‌ها از فوتبال چیزی نمی‌دونن درسته چون هر چی کانالهای فیکشون میگن تکرار میکنن .دوستان بارزترین نمونه بازیکن گل گهر پاتوسی بازیکن کیسه بود که سرپوش روش گذاشتند ضمن اینکه کیسه کشایی که میگن هشت سال بهشون ظلم شد دوستان تو همین هشت سال بیشترین پول دادند به شما بیشترین بازیکن خارجی رو گرفتین دو بار به کمک داوران و وزرات ورزش فرستادنتون فینال حذفی با حق خوری و نابود کردن بقیه تیما ولی شما عرضه نداشتین قهرمان بشین الان هم با همه این بذل و بخشش ها هیچی نمی‌شین و اونایی که آخر فصل باید برا سهمیه بجنگند کیسه است نه سرورتون پرسپولیس
  • جنوبی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اقایونی که میگن پرسپولیس تیم حکومتی ایا استقلال دراین حکومت قهرمانی نداشته ایا استقلال دراین حکومت نتونسته درمقابل پرسپولیس بردی کسب کنه بس لطفان بی حساب وکتاب حرف نزنی
  • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چطور پارسال برای بازی با سپاهان که سه امتیاز مفت و مجانی به شما دادند خوب بود حالا اخ شده؟؟؟؟ توقع شعور از لنگی جماعت توقع بیجاییه وقتی تخلفی شده باید بهش رسیدگی بشه. مثل اینکه آقایون یادشون رفته توی بازی با همین گل گهر، درست یک ساعت قبل بازی، دو بازیکن خارجی استقلال محروم شدند و لی بازیکن حریف بدون دردسر بازی کرد
    • !!! IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      چرا بیربط میگی. سپاهان نیومده تو زمین رفتن رختکن میگن تا اونا نرن تو زمین هیکس نره. اگه اون بازی با استقلال بود سه صفر که هیچ سپاهانو بیچاره میکردید!
    • لنگ سوز اعظم IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      بله گل‌گهر با ناعدالتی از استقلال و سپاهان امتیاز گرفت خدا گذاشت تو کاسش این تاوان محرومیت بودار دوبازیکن استقلال مقابل گل‌گهر بود وتاوان دوگل ناسالم گل‌گهر جلو سپاهان وسه پنالتی گرفته نشده سپاهان جلو گل‌گهر که حق سپاهان برد بود والان حق به حق دار رسید
  • سعید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چون بازیکنان خارجی گل گهر تاثیر مستقیم روی گلهای نداشته اند فقط باید از گل گهر امتیاز کسر شود در صورتی بازی سه بر صفر میشود که بازیکن گل بزند یا روی گل تاثیر گذار باشد
  • پارسی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    به استقلال 10 امتیاز دیگه هم به این شکل بدهند باز هم قهرمان نخواهد شد،،چون طفلکیها یک ده هست که جام ندیدن.......
  • اکبری IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای خیلی درخشان امتیاز پنالتی های از دست رفته استقلال رو مثل دربی که همه کارشناس ها تایید کردند و داوری هم هنوز محروم است رو بدند،مشت مشت امتیاز پیش کش شما لنگی ها.....
  • سامان IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ۵ سال مشت مشت امتیاز گرفتید سر تیمای شهرستانی رو بریدین پنالتی تیما رو نگرفتن چی شد؟بابا مسعود نیست دارین میمیرین شما در حد تیم لیگ ۲ هم نیستین
  • ابی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمیدخان. وقتی کسی سنش ازپنجاه میگذره متوجه حرفزدنش نباشه. هرکس که باشه مشکل عقلی داره. سپاهان تخلف کرد تیم شما سه امتیاز گرفت. اون مشت مشت نیست .
  • بهرام IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چقد راحت میگه از گل گهر کم کنن ولی به حساب کسی نریزن ...هوچی گری تا کی اونروز بخاطر یه پنالتی مقابل پیکان چکار کردن11
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    خخخخخخخخخخ چه فشاری به حضرات لنگیون وارد شده..طارمی جونت یک فصل جعلی و تقلبی بازی کرد باید می‌رفتید دسته 2 اون موقع کجا بودید جناب درخشان خان؟؟دیگه یخورده سکوت کنید دست هرچی شیطون بستید.. بابا مسعودم که نیست بجای گریه کردن اگر مردید تو زمین ببرید.. این فصل که بالای 99 درصد استقلال بزرگ قهرمانه مگر اینکه خدا نخواد ولی آقا یه پیشنهاد منصفانه دارم.. یه جام پلاستیکی هم برا لنگیهای بیچاره کنار بذارید زشته قععرمان جعلی 5 دوره لیگ بدون جام باشه بالاخره لنگ هم طرفدار زیاد داره ما دوست داریم همه هم وطنامون شاد باشند.. ههههه
  • طوفان زرد آسیا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    جناب درخشان جلوی چشم بودن به چه قیمتی، هر چقدر هم جلوی چشم باشید با توجه به سوابق درخشان مربیگریتون کسی به شما تیم نمیده این قانونی که در کل جهان اتفاق میفته نمونه اش حذف رئال مادرید در جام حذفی به دلیل استفاده از یک بازیکن روسی چند سال پیش که برده بود ولی نتیجه ۳ ۰ شد چیزی غیر قانونی ۳ ۰ شدن نتیجه سپاهان و تیم مورد علاقتون ۲ سال پیش بود که تبعات آن به راحتی سهمیه آسیا را از سپاهان گرفت یا دادن سوپر جام چون دبل کردید بارسا هم چند سال دبل کرد یا دادن جام بدون انجام بازی مقابل استقلال، بهتر است تجدید نظر کرد و گمنامی را به بد نامی ترجیح بدید
  • هادی TR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    استقلال سالهاست شخصیت قهرمانی نداره حالا بابا حمید وفدراسیون آبی همه کار براشون بکنه فرقی نداره.... بازم مثل فصل قبل مدعی اصلی سپاهان و پرسپولیس هستن
  • Karimi IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ی جوری مشت مشت انگاری 10 امتیاز دادن استقلال نیازی به این 2 امتیاز نداره،، شکایت مبنی بر این بوده که بازیکن غیر مجاز بازی میکنه نه 2 امتیاز
  • داوود IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تواگرمربی بودی تیم داشتی تخلف شده چراتوپنالتی دربی حرف ازصداقت نزدی
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    دوستان به نظر کارشناسی آقای درخشان توجه کنید: خب 9 امتیاز از گل گهر کم‌کنند اما نه اینکه این امتیازات را به حساب تیمهای دیگر بریزند‌:))شاید منطق آقای درخشان اینست که 9 امتیاز رو بدن به تیم پیروزی خخخخ..
    • شیربختیاری IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      آقایون دقت کنن ۷ امتیاز ن۹ امتیاز آخه بازی مقابل استقلال مساوی بوده بعدش اون سالی که پیروزچی درباره طارمی تخلف کرده اگه تیم نایب قهرمان شکایت کنه و پیگرباشه جامو برمیگردونن
    • جواب موش بختیاری IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اون امتيازيهاي که به پرسپولیس دادن عرضه داشت قهرمان شد حالا ببینم فرناز جوووو؛ووووووووووو.ن هم سهمیه میگیره يانه
  • موسی TR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمیدخان سه امتیاز هدیه بابا حمید وخادم کیسه کش به گدایان امتیازه ولی هرچی به این گداها بدی تاثیری نداره چون شخصیت قهرمانی ندارن
  • استقلال دوستاره درخشان IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    لنگی شما فکر کردین بابا مسعود الان است که حق تیم های دیگه رو بخورند و در آخر با ناداوری شما قهرمان بشید یادتون رفته استقلال صنعت نفت استقلال تو‌کورس قهرمانی بود گل درستش رو قبول نکردند و راه قهرمانی رو برای لنگ هموار کردند آقای درخشان ۵ ساله عادت کردی قانون میگه تیمی که تخلف کرده سزاش همینه فکر کردی الان بابا مسعود تو‌راس وزارته که مفتی قهرمانی بدست بیاری مگه ندیدی ۴ تا بازی ۸ امتیاز از سرورت استقلال به لطف داوری کم شده است .ماجرای طارمی و اینا هم یادت رفته .
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بنظرم به این امتیاز که از تیمی گرفته می‌شود و به هیچ تیمی داده نمیشود امتیاز درخشانی می گویند:))) جلسه اضطراری فیفا برای ثبت این قانون جدید تا ساعاتی دیگر برگزار میشود خخخخ..
  • میثم IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اول طبق قانون هروقت یک تیم از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کنه، بازی به نفعع تیم مقابل 3_0میشه.(سپاهان السد جام باشگاهای آسیا(رحمان احمدی) _بازی ایران عراق مقدماتی المپیک) بعدشم گلم منتظر باش نوبت خودتونه و قهرمانی که با بازیکن غیرمجاز استفاده کردید(طارمی) هم میپره...
  • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اگه تو همه بازی ها عدالت رعایت میشد 7 یا 8 جام کم داشتین و باختهاتون مقابل استقلال خیلی بیشتر بود و تو ماجرای طارمی سقوط میکردن یه دسته پایین و همینطور فساد در فساد
  • شاهین IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    جواب هادی....قربون شخصیت قهرمانی لنگ برم الهی......داشتم قهرمانیهای لنگ در اسیا رو میشمردم سرگیجه گرفتم از بس زیاد بود ...به عدد 23 رسیدم البته منظورم 23 ثانیه قهرمانی بود.....از بس فینال ندیده بودن (بر عکس سرورشون تاج که 4 بار قبلش فینتا رفته بود)..که گل شانسی عبدب در دقیقه 45 رو نتونستن یه دقیقه حفظ کنن.. اونوقت دم از شخصیت قهرمانی میزنن....قهرمانی جعلی واسنپی حساب نیست شخصیت نمیخواد مافیا میخواد که لنگ داره..
  • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مشت مشت امتیازات بابا مسعود درفصلهای قبل به لنگ وجامهای اسنپی هم بگو
  • حامد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بخاطره تخلف طارمی الان لنگ بایددسته سه بازی کنه
    • !!! IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      یعنی خوشم میاد فیفا رو قبول ندارید. فیفا و کی حتما باید طارمی رو تیربارون میکردند بلکه راضی شوید.
  • رحمان IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تا زمانیکه فوتبال این کشور حول محور استقلال و پرسپولیس بچرخه...پخش مستقیم بازیهای اینها ساپورت مالی توسط بیت المال.حمایت کمیته ی انضباطی و داوران نباید به این فوتبال کثیف امیدوار بود
  • عرفان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    پس اونوقت که پرسپولیس مقابل سپاهان سه بر صفر شد ظلم به استقلال نبود تازه اگر تخلفی کرده بودند همچنین سوپر جام که دادند به پرسپولیس همچنین قانون من درآوردی که یهویی پرسپولیس رو قهرمان سوپر جام کردند چون لیگ و حذفی برده بود به کمک بابا مسعود و حضور غیر قانونی طارمی در پرسپولیس وای بازم بگم یا کافیه هوچیگرهای بی افتخار حالا که یکجا قانون اجرا میشه شد تشویق استقلال و سپاهان تازه به نفع شما شد که اومدید رتبه چهارم
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    فصل قبل کمیته انضباطی بازی سپاهان پیروزی رو زد ۳برصفر به نفع لنگ ایشون کجا تشریف داشتن
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان ببخشید نمی دونستیم شما بیشتر از سه کلاس سواد ندارید. قانون رو بلد نیستی بخونی، تقصیری نداری. یه با سواد از رفقای لنگیت پیدا کن، قانون رو برات بخونه.
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ظلمی که مصطفوی در حق پرسپولیس و پیوس کرد هیچکس از یادش نمیره.پیوس یک استعداد بزرگی بود یک گلزن ذاتی بود از لیگ ایران فراتر که مصطفوی نابودش کرد حتی با این کارش به تیم ملی هم ظلم کرد.
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید مسئولیتی در قبال مدارک بازیکنان خارجی نداشت؟؟یعنی چی پس شما چکاره اید برای چی حقوق میگیرید.؟پس این بخش را منحل کنید و همه مار ها را به باشگاه بسپارید. یعنی اون امضا بی اعتباره!؟پس با امضای کن چه فرق داره.!
    • محمود US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      دوستان سرخدل لطفا جواب این بی منطق هاوهوچیگرهاروندین بزارین باهمین حرفاوتوهمات ساخته ذهنشون خوش باشن خدااون بالانشسته وتیمی که درآخرفصل قهرمان میشه پرسپولیس کبیره قهرمانی به حرف وکری خوندن نیست بلکه به عمل برآید
  • کاظم IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    این اراجیف روبس کن جناب درخشان،، بهتربود درمورد تخلف طارمی درسالهای قبل هم حرف میزدی نه الان که فشاربهت اومده
  • علی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    سلام .ناسلامتی شما یک مربی هستی چقدر صحبتهای بی کلاسی می کنی .قانون قانون است .چرا پازسال برای تاخیر سپاهان برابر پرسپولس که سه امتیاز را به پرسپولیس دادند این حرفها را نزدی .معلوم است که شما خانه نشین باشید سنگین تر است .
  • امین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    کسی آیا ازتونظرخواست؟
  • امین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    خجالت بکش شماباید دربرابر قانون سرتعظیم فرودبیاری
  • آبی قدیمی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    و البته ما همچنان منتظر رأی نهایی و عادلانه CAS در مورد قانون شکنی پیروزی جلوی النصر عربستان در سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا می مانیم...
  • م IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بازی سال قبل پرسپولیس و سپاهان یادتون رفته 3امتیاز مفتی گرفتین و قهرمان شدین
  • لنگ پولیس در حسرت (۶۰ساله )قهرمانی اسیا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چون توی اساسنامه فدراسیون نوشته اگه این اتفاق برا شما می‌افتاد بعد شما ۳ امتیاز رو می‌گرفتید بازم از این حرف ها میزدید
  • پرهام Forever Blue IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    جناب حمید درخشان و سایر لنگیای هوچیگر !! پرونده یک فصل بازی با بازیکن یه تیم دیگه اونم با جعل قرارداد مدیرعاملتون، که طارمی خودش تو برنامه زنده نود جلوی چشم دهها میلیون نفر اعتراف کرد رو که احیانا یادتون هست ؟؟؟!!!! یعنی ۲ امتیازی که حداقل حق استقلال بود که یک ساعت قبلش اونم به طور کاملا مشکوک سازمان لیگ سر دعوای تبلیغات دور زمین، جلوی بازی ۲ تا بازیکن خارجی تاثیر گذارش رو گرفت، انقدر بهتون فشار آورده ؟؟؟!!!! چرا انقدر شما حسودید ؟؟؟!!! اتفاقا تو بین این سه تا تیم، کمترین سود رو هم از لحاظ امتیاز و هم تفاضل استقلال کرد!! سپاهان و پیکان ۳ امتیاز گرفتن و استقلال ۲ امتیاز، تفاضل سپاهان مثبت ۷ و پیکان مثبت ۴ اضافه شد، ولی مال استقلال مثبت ۳ !!!! چرا انقدر دارید میسوزید ؟؟؟!!! داستان ۳-۰ پارسالو که هنوز سپاهان تو رختکن بود و ۳ امتیاز مفت و غیرقانونی تو حلقومتون ریختن یادتون رفته ؟؟؟!!!! پرونده سوپرجامو که بدون بازی با دسیسه بابا مسعود یه جام غیر قانونی دیگه بهتون دادن چی ؟؟؟!!! یادتون رفته که وزارت به مدیر استقلال گفت شما انصراف بدید، با پرسپولیسم هماهنگ کردیم، اونام موافقن ؟؟؟!!!
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    وای خدا لنگیایه سوخته دا ن یکی یکی سر از خاکستر در میارن و گلواژه میگن... یکی نیست بگه وقتی متن قانون همچین چیزی میگه اونوقت اسمش میشه مشت مشت امتیاز ریختن؟ زمان بابا مسعود تخلفات لنگ رو ماله می‌کشیدن واسه همین خبر ندارن نص قانون چی میگه. بعدم همین یکی دو سال پیش که جار و جنجال راه انداختید تو اصفهان و سه امتیاز مفت ریختن به حساب لنگ اون موقع مشت مشت نبود؟
  • قارون IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ازیه پیشکسوت لنگ انتظاری بیشترنمیره... شمادرموردسه امتیازی که سال قبل مفت جلوسپاهان بابامسعودت بهتون داد یاماجرای تخلف طارمی که باید باشگاه لنگ تمام بازیاش روبازنده اعلام میکردند یا طلب کالدرون که باپول بیت المال معلوم شدپرداخت شده نظربده درغیراینصورت نظرنده جوجه رنگی
  • حمید علوی US ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمید جان آقای بهلولی معلم ورزش یادته چهل سال پیش !!!!!!!!!!!!!!!!
  • یه پرسپولیسی منطقی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    امتیاز میریزن تو کیسه استقلالو خوب گفت
  • ساسان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    استقلال بی شخصیت،،،،از کجا معلوم پنالتی شما گل میشد ،،،به‌قول تقوی کارشناس استقلالی خودتون دنبال گل زدن باشید نه بهونه واسه نگرفتن پنالتی
  • ک م IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آیا فیفا و مسئولین قضایی فوتبال نمی دانند که قوانین فوتبال باید اول به تایید لنگی ها برسه بعد اجرا بشه ؟ ملاک قانون باید منافع این تیم مافیایی باشه تا عدالت محسوب بشه. مگه نمی دونید اینا یتیم شدند و بابا مسعود دیگه نیست که کار رو براشون در بیاره.میشه همینجوری ۱۰ امتیاز تو یه بازی بهشون بدید و یتیمی نوازی کنید؟ ثواب داره ها!!
  • دو ستاره سوزان IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بابا مسعود با چینش هییت مدیره لنگی برای استقلال کبیر ضربه هایی بصورت غیر مستقیم به استقلال زد که سالها اه طرفدارا پشتش و پدر تیم لنگی شو درمیاره.در ضمن ایشون علاوه براین کثافت کاریها برای لنگ طرفدار سازی و پشتوانه سازی کرد با اون جامهای جعلی ش واسنپی به هر عنوان عاقبت خودش هم تو این دنیا هم توی اون دنیا سیاه کرد و طرفدارای لنگ تا عمر دارن عذاب وجدان پدرشون و درمیاره
  • Mrks IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اینا چشون شده؟ اون موقع ک بابا مسعود با اسنپ جام می‌فرستاد براشون همه شون زبون شون کوتاه بود؟ تخلف کردن دارن تاوان میدن همه تیم ها ک مثله پیروزی نیستن لابی کنن و رییس جمهور براشون سفر بره ترکیه تو رو خدا بسه وقاحت رو ب انتها رسوندین قبلا
  • اس اس IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    نمیدونم ای لنگیا چرا وقتی داوری،فدراسیون،وزیرو همه بسودشون عمل میکنند زبونشون دارز نیست، چرا چندسال پیش همین قلعنوعی باسپاهان تواصفهان مقابل لنگ بازی داشت،فدراسیون ۳برصفر بازی نکرده رو بسود لنگیا اعلام کرد اونموقع ضرر ضرری نکردن لنگیا! ولی حالا زبونشون درازشده ؟چون از این امتیازا نصیبشون نشده.
  • رضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمید لنگی چرا در مورد تخلف طارمی نمیگی که باشگاه لنگ تخلف کرد غیر قانونی با طارمی قرارداد بست حالا باید لیگ سه بازی میکرد چرا حرفی از بازی با سپاهان که سه امتیاز مفت به شما دادند نمیگی چرا زمانیکه بازی تاج کبیر با نفت آبادان گل تاج را مردود کردند حرفی نزدی که با همان برد قهرمان میشد
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقایان غیرفوتبالی شما هر کاری بکنید باز هم پرسپولیس قهرمانه چون یک تیم واقعیه البته حسود ها واقعیت را نمی بینند و همش به بابا مسعودشون ربط میدن تو پنج دوره که قهرمان شدیم بابا مسعودتون در حال کمک به استقلال بود بعنوان مثال همین بازی حذفی با گل گهر که خیلی راحت داور برد را تقدیمتان کرد
  • علی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    به نظر من یه تیم بیاد۵ سال گذشته را موشکافی کنه ببینیم از این ۵ تا جام چند تاش واقعا به پیروزی میرسه
  • اسم IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چقد سوزش داره این امیتاز امسال خوبه که سه تا تیم بودن در ضمن اقای درخشان چرا اسمی از پیکان نبردی .الان کمیته انظباطی به درد نمیخوره پارسال چطور خوب بود .جمع کنید عوضیها مال ملتو دارین میخورین به اسم ورزش کدام ورزش تون
  • 6تایی العین به کیسه IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    وای که آدم کیف میکنه وقتیکه حرفای این کیسه کشای بدبخت عقده ای رو میخونه که چجوری پاچه هر پرسپولیسی رو که مصاحبه میکنه رو میگیرن میفهمه این چندسال که سرورشون ارتش همیشه قهرمان ایران که باشایستگی اندازه کل عمر تیم دوچرخه سوار و تاج فاسد جام گرفته چجوری اینارو نقره داغ کرده که اینجوری پاچه میگیرن و سوختگی انقد زیاده که کل آتش نشانی های کشور هم نمیتونن اونجای سوختشون رو خاموش کنن!!!خخخخخ پس بسوزید و بدونید با همه مافیا بازیهای مدیرعامل و فدراسیون وزارت ورزش آبی!! وباهمه پول خرج کردن ها بازم آخر فصل یک تیم قهرمان میشه که لیاقت وشخصیت قهرمانی رو داره و اونم سرورتون ارتش سرخه ایران پرسپولیس همیشه قهرمانه وبازهم طبق عادت 6تایی تکرار میشه و اونوقت بانشون دادن6مقدس دوتا حماسه رو بهتون یاد آور میشیم:و اونوقته که آخر فصل باید از کشورهای همسایه برای خاموش کردن.......؟ کیسه ها کمک گرفت!!!!خخخخخ666666
    • آبی قدیمی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      اتفاقا با این ادبیاتت ،معلومه که خود شما از رأی عادلانه کمیته انضباطی بدجوری سوختی و این سوزش حالا حالاها ادامه داره...
  • قالی شویی افشین IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اون که مشت مشت ریخته شد، پول دلالی اون دوتا بازیکن برزیلی بود که وقتی سرمربی لنگ بودی به جیبت ریخته شد و با اون پول دلالی وقتی زمینی که خریده بودی سرت کلاه گذاشتن و ورشکسته شده بودی نجات پیدا کرده بودی، مشکل فوتبال ما اینه که آدم درستاش مثل ناصر حجازی و منصور پورحیدری و سیروس قایقران و پرویز دهداری زیر خاکن، اما آدمای فاسد و دلال و باند باز و نا پاک که شرافتشونو واسه هزار تومن میفروشن مدام حرف میزنن و در مورد فساد حرف میزنن
  • علی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بابا بسه دیگه اگه پنالتی رو تو دربی گرفته بودن که چسبیده بودین ته جدول
  • سعید نیا IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    پنج سال ابر و باد و فدراسیون در خدمتتون بود تا جام ببرن بدعادتشون کرده ، یادشون رفته چجور سر تیمها رو میبریدن تا تیم حکومتی قهرمان بشه ، حتی رییس جمهور بخاطر طارمی رفت ترکیه .
  • علی س IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    استقلالی های هی خودشون خودشون رو تایید میکنن، همیشه طول فصل حرفهای بی در و پیکر میزنن و اخرای فصل هم فقط دنبال اینن که پرسپولیس حکومتیه و ...، چند ساله استقلال حرفی برای گفتن نداره البته یادشون رفته اون موقع که ترکی و قهرمانی نمیذاشتن استقلال تو دربی ببازه حالا الان برای یه پنالتی دارن آتیش میگیرن
  • عرفان IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    دقیقا چی میزنی آقای درخشان ساقیا کیه مگه میشه نه امتیاز از گل‌گهر کم بشه بعد به تیم های دیگه اضافه نشه خوب گل‌گهر مقابل این سه تیم تخلف کرده یاد شادی گل علیپور به تقلید از دیاباته جلوی استقلال افتادم که این جمله تاریخی رو علیپور گفت خوب رونالدو هم خوشحالی رونالدویی می‌کنه بقیه باید ناراحت بشوند
  • بهروز IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    البته از یک لنگی نباید انتظار منطق داشت شما فکر کنید میگه 9امتیاز از گل گهر کسر بشه ولی به تیمهای طرف داده نشود .مگه میشه این یک پرونده قضایی هستش و یک طرف که مرتکب تخلف شده باید حق طرف را بهش بده خیلی ساده است ولی این لنگی چون بابا مسعود بدعادتشون کرده اینجوری بی منطق حرف میزنه هرچند این رای بجای اینکه به نفع استقلال بشه به نفع لنگ و سپاهان شد .
  • رضا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    با سلام اقای درخشان مثل اینکه از اینکه قانون اجرا شده خیلی دارین میسوزین.چطور سه امتیاز بازی با سپاهان رو زدین تو رگ گفتین دم کمیته انضباتی گرم ولی اینجا شدن حاتم طایی.برین خدارو شکر کنین بابا مسعود نذاشت اگرنه بعد از تخلف طارمی الان باید تازه برگشته بودین لیگ برتر نه اینکه کل کل گلات کنین
  • ایران IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    دربی که استقلال رو قربانی کردند چرا حرف نزدی اون روزی که سپاهان دیرتر آمد توی زمین تیم پی وزی رو 3بر0کردند چرا حرف نزدی سوپر جام که استقلال قانونی عمل کرد وپیروزی رو 3بر 0 کردند کجا بودی زمان ننه آذر وبابا مسود وکلا........
  • تاج IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ببینید کیا حرف از عدالت میزنند عدالت لنگ خنده داره
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اقای درخشان از شما بعید است 5 سال پدر تیم ها را درآوردید آن هم روز روشن
  • عبدالله IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بااحترام به جناب درخشان . لطفادرکاری که تخصص نداری دخالت نکن گل گهرتخلف کردوحقش روگرفت. یه سئوال دارم خدمت جناب درخشان اگرپرسپولیس بودهم این حرفهارومیزدید؟ مسلماخیر
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان چرا دو ۱فصل گذشته بازبینی سپاهان و پرسپولیس انجام نشد ۳ بر صفر بهنفع پیروزی شد؟
  • حامد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ببینید جه شخصیتی در مورد عدالت صحبت میکنه ! حمید خان شما محمد خانی رو بیچاره کردی . ماجراهای دبی که یادتونه ؟
  • شهروند IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    فدراسیون ووزارت ورزش فسادروعلنی کردن واسه قهرمان کردن یه تیم خاص وگرنه توزمین فوتبال حرفی واسه گفتن ندارن آقای سمیعی باشرف هم می دونست چه خبره که استعفادادواقعاجای امثال علی کریمی ودایی ودادکان وواعظ آشتیانی وکاشانی هاتواین فوتبال خالیه بعدیکی مثل عزیزی خادم فاسدورانت خواربالابی سکان فوتبال مملکت رودست گرفتن وابه حال این فوتبال قابل توجه فیفاوای اف سی این فوتبال کثیف بایدتعلیق بشه البته خودگل گهرهم یکی ازارکان این فسادهستش چراکه یکی ازهفت سراین افعی هفت سراونجا مشغوله به قول فرنازمجیدی مامیدونیم باکی بازی داریم
  • بهرام IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    به‌نظرمن‌گل‌گهر‌9امتیاز‌ازش‌کم‌شد‌وبه‌نورچشمی‌های‌پایتخت یعنی‌کیسه‌کشها‌وسه‌امتیاز‌به‌نورچشمی‌های‌کارخانه‌فولاد‌ که‌همه‌جوره‌مال‌بیت‌المال‌راهاپولی‌میکنند‌یعنی‌شله‌زردهای زردک‌فروش‌وسه‌امتیاز‌هم‌به‌پیکان‌مدل‌47بدهند‌‌چون‌اینها اگر‌تواسیا‌نباشند‌کجا‌العین‌ونمیدونم‌فلان‌تیم‌‌شش‌تاییشون نکنند‌باید‌اینها‌باشند‌اصلا‌یکی‌نه‌امتیاز‌بهشون‌بدید‌ولی‌پرسپولیسی که‌ابروتون‌راتواسیا‌خریده‌بزنید‌توسرش‌شما‌هیچی‌ازفوتبال حالیتون‌نیست‌جمع‌کنید‌این‌دکون‌بازیها‌را‌‌فوتبال‌راکردید کودکستان‌ومسخره‌بازی‌
  • جواد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بزنید توی سرکله هم هیچ ظلمی بی جواب نمی‌مونه خیلی روشن دارم ماه‌های پیشرو رو میبینم که درجام عربها(منظورم آسیاست)ازقبل براتون برنامه ریزی کردن ومیدونن هم که شما ارزش ولیاقت قهرمانی تواسیارونداریدراحت کنارتون میزنند ودارن کارهاتونو می‌بینند ومیگزارن برای همین جام لیگ برتر مزخرفتون که خودتونو میکشید به ریشتون می‌خندند مثلاپرسپولیس ۵سال شد چکارکردن براش؟؟؟البته دارن زره زره نابودش میکنن سرشون به خودشون برگرده بگید ایشالله البته ابهت پرسپولیس برای عربها وفیفا سرجاشه ازرنکینگ فیفا میشه فهمید
  • Behzad IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    منظورشون از این ۳_۰اعلام کردن سه تا بازی. این بوده که این بازیکن گابنی یک تنه تیم استقلال و سپاهان و پیکان رو حریف شده بود ،ده بازیکن دیگه توی هر بازی فقط جنبه ی تشریفات داشته حضورشون توی زمین اگه غیر این باشه که تیم تخلف کرده بخاطر هر بازیکن ۳امتیاز بریزن تو کیسه ی تیمهای نامبرده. تا خیالشون از بابت چند سال راحت باشه
  • سیروس نصیری IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان لنگی پارسال که تیم لنگ بخاطر چند دقیقه تاخیر سپاهان سه امتیاز مفت گرفت که کمیته انضباطی عادل بود ولی الان که بخاطر تخلف آشکار این حکم رو داده عادل نیست؟ من طرفدار استقلالم ولی فکر میکردم لنگ تو این چند سال قوی بوده ولی الان مطمئن شدم که یار دوازدهمش رفته یتیم شده هوچی گری بشه بیا مسعود نیست که جوگیر بشه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    لنگیای عزیز بهتون برنخوره ولی باید به قانون الان عادت کنین اونموقع که قانون به ناحق به سود شما بود هیچ وقت اعتراض نمیکردین الان که قانون به سودتون نیست اعتراض میکنین تازه این مسئله به استقلال و سپاهان و پیکان و گل‌گهر مربوطه فکر نمیکنم اینجا جای لنگیا باشه
  • عباس یوسف پور IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اقای درخشان کاملا درست میگوید این سه تیم نتونستن گل گهر را شکست بدن کرا امتیاز مفت بگیرن فیط باید از گل گتر امتیاز کم میشد. اقایون. چرا حرف حق قبول نمیکنن باید تیم ها خودشون رو. قوی کن نه اینکه قهرمان ایران را ضعیف
  • امیر IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان مرسی که کیسه رو با نام استقلال پیوند دادی
  • بیژن سمیعی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    امتیازبخشی نیست بلکه اجرای قانونه. از اجرای قانون ناراحت شدید؟ آهان بابا مسعود قانون رو دور میزد؟ به جان حسن و رجب طیب اردوغان اون دوران گذشت، افتاد؟؟؟؟؟؟
  • جواد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    می‌دونی ،ظلمش دقیقا کجاست؟اینکه شما کیسه اینا و سپاهان پیکان امتیاز گرفتند زیاد مهم نیست جام اخرفصل میدن وهنوز مساوی‌های کیسه درپیشه. گل گهر نابود میشه کلا می‌ره کنار تیم روحیشو ازدست میده بهم میریزه واسه خاطر یه حکم من درآوردی ضربه بزرگ.. گرفتی جنابان یکم عادل باشیم بجای وقت گذاشتن روی این چیزا اصل مطلب و فراموش نکنیم که خیلی ازبک لیگ حرفه‌ای ها عقبیم
  • برادران مجيدي عامل فساد فوتبال IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    فيفا پرسپوايس طاارم رو در ان پرونده مجازات کرد کسي که کسي که نوکري فرهاد مجيدي رو ميکنه وسوادي نداره بنام لنگيا مافيا مطمن باشيد اگر راهي داشت مار مولک مثل خطير که در استقلال بود شکايت ميکرد همانطور که در سوپر جام شکايت کردند وفيفا راي رو بسود پرسپوليس داد بعداش اصلا استقلال در ان فصل دوم نشد فيفا همچن قانوني نداره پنجره رو براي چند فصل ميبنده
  • ابرام سیبیل IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حرف حق زده ،باید 9 امتیاز از تیم متخلف کسر بشه اما این 9 امتیاز رو باید به تیم پیروزی تعلق میگرفت تا لنگیا خوش خوشانشون بشه خخخخخ
    • مهدی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      چرا جلو سپاهان این حرف رو نزد!!!!!!؟؟
  • 8ععععععقفققققاااااممممم IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حتما حمید خوشکله جواب بده که آیا انصافا و وجدانا این حادثه برای پرسپولیس رخ می داد. و رای به نفع پرپولیس صادر می شد!!! باز هم در باره کمیته انضبا طی و .... اینگونه نظر می داد. یا اینکه اعضای این کمیته را انسان های وظیفه شناس و نتیجه ۳ بر صفر به نفع قرمزها را حق مسلم شان می دانست!!؟؟ وجدانا و اخلاقا از درخشان مب خواهیم. مردانه جواب واقعی بدهند.حمید...تو اگر راست میگی!!! چرا تبم داوری را در باره پنالتی نگرفتن در دقیقه۸۷ دربی اخیر محکوم نکردی؟؟؟ اگر برعکس چی میگفتی.مردانه جواب بده....
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان شما میگی ۹ امتیاز ازش گرفته بشه؟ ولی به کسی داده نشه پس ۹امتیاز از جدول لیگ گم میشه که. اینجوری که بیشتر نظم لیگ بهم میخوره اگه شما میخای همشو بدیم پرسپولیس شما خیالت راحت شه.
  • میرزا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    با سلام. فکر میکنم جناب درخشان به جای نقطه نظر کارشناسی،نگاه هواداری به مساله دارند.از نگاه یک هوادار که قطعا همه ی ظرفیت های قانونی و اطلاعات رو نمی دونه،به حرف ایشان خرده نمیشه گرفت،از دید کارشناسی از پایه و اساس حرف شون غیر منطقی است.در ضمن اجرای هر قانون و مجازات هر بی قانونی و تخلف برای ذینفعان اون مورد بی قانونی در نظر گرفته میشه و جنبه های دیگه اون بی قانونی(عدم استفاده از بازیکن غیرقانونی) قبل از صدور رای برای سایر تیم ها رعایت شده.باشگاه گل گهر از این بازیکن در سایر دیدارهای استفاده نکرد. جناب درخشان... بعنوان یک فوتبالی عرض می کنم کاش همیشه حرفی بزنیم که تحت هر شرایطی بتوان ار آن دفاع کرد.
  • لنگی سوز IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    سه سوال از استاد اعظم ۱) اگه جای استقلال تیم پیروزی بود ، بازهم ازین افاضات میکردین ۲) احتمالن استاد اعظم نظری در مورد انتقال طارمی و تخلف صورت گرفته ندارن. ۳) استاد هنوز در حال تدریس هستن؟ ۴)بخدا حرف نزنی کسی نمیگه لالی استاد اعظم. اما به نظرم منظور استاد این بوده که بجای اینکه امتیازات رو به استقلال و بقیه بدن باید ۹ امتیاز رو به لنگ میدادن.درستش این بوده.بهر حال مال یتیم خوردن نداره.اینا تازه پدر رو از دست دادن.درست نیس این کارا.
  • Ali IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تا جایی که یادم میاد استقلال همیشه اینجوری جام گرفته.
  • زهرا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بنظرمن حرفتون بی منطقه آقای درخشان پس خوب بود دوسال پیش هم که برا۲۵دیقه دیربازی کردن سپاهان فقط باید امتیازکم میشدچراپیروزی که بازی نکرد۳امتیازگرفت ؟این حرفت اصلاازروعقل ومنطق نبود بیشترخنده داربودخخخ
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اون موقع که سپاهان را با حکم کمیته انضباطی بردید نمی گفتی چرا به خاطر تخلف دیگری تیم دیگه باید تشویق نشه! در ضمن یادت هست فرشچی به شما می گفت اقای واضع صغر سن!
  • استقلاایم IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تاکور شود هر انکه نتواند دیدن به دو امتیاز مشت مشت امتیاز میگویتد لنگی؟
  • استقلال قهرمان IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    جناب درخشان، همین بازیکن خارجی درمقابل استقلال یکی از بهترین بازیکنای گل گهر بود،78دقیقه تو زمین بود با بازی خوبش نذاشت استقلال به گل برسه اینطور که شما میگید جام های استپی لنگ هم باید برگشت داده بشه. آقای درخشان سطح سوادت چرا اینقد پایینه؟تیم متخلف جریمه که میشه هیچ،،جلوی برد تیمای مقابل رو هم گرفت قبول دارم خیلی سوزش داره که لنگ با گل گهر بازی نکرده
  • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان اگر قانون برای پرسپولیس هوچی گراجرا میشد یک جام هم نمی‌گرفتند.ماجرای طارمی یادتون رفته.توکه خریدار نداری دنبال چه هستی
  • مجید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشانی وجدانتو بیداران به استقلال اگه مشت مشت امتیازمیدن به پرسپولیس که خروار خروار میدن
  • رضا IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان، دیگه تموم شد، دوران طلایی بابا مسعود که مشت مشت امتیاز مفت از ناداوری ها می‌رفت تو کیسه تیم پیروزی،. ازون دوران نهایت استفاده رو هم نبردین که یه جام تو آسیا بگیرید
  • سعید IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    درخشان!!! بابا برو سریال پژمان ببین بازیت میدن؟؟؟
  • لنگ کثیف IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    خداییش اگه این شرایط برای لنگیا بود چه کار میکردن میگفتن فقط تیم مقابل رو تنبیه کنید ما امتیاز نمی خوایم .برید جمع کنید این هوچی گری هارو از بس چند سال هواشونو داشتن عادت کردن .تازه این قانونه برا همه هم یکسانه حتی اگه لنگیا هم بودن سه امتیاز رو بهشون میدادن ..لنگیا فقط قانونی رو دوست دارن که به نفعشان باشه .
  • رضا موتوری IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمید خان ، ماکه میدونیم ، چشم دیدار یحیی گل محمدی و موفقیتهاش رو نداری و فقط قصد داری نظم لیگ برتر رو بهم بزنی و خودت رو مطرح کنی ، شما نمی‌خواد دلسوز پرسپولیس بشی ! همین الان هم آگه کاری از دستت برمی اومد ، اول از همه افشین پیروانی رو سرنگون میکردی . برو حمیدخان این دام بر مرغ دگر نه & که عنقا را بلند است آشیانه.
  • حمیدرضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ۲تا مطلب پارسال قلعه نوی مربی سپاهان اون کلکو زد و سپاهان ضرر کرد امسالم سر گل گهرو برید والسلام قضاوت باشما
  • لنگ کثیف IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چرا سال قبل به خاطر تاخیر سپاهان بازی رو سه بر صفر به سود لنگ کردن . باید فقط سپاهان رو تنبیه میکردن هنوز نیم ساعت از تاخیر سپاهان نگذشته بود که انصاری فرد میگفت بازی باید سه بر صفر به سود لنگ بشه .انقدر پشتشون به بابا مسعود گرم بود که همونجا حکم صادر میکرد
  • مهدی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ارع قضیه طارمیم خیلی عجیب بود. هیچ تیمی اعتراض نکرده چون قانون اجرا شده فقط این لنگیان دارن میسوزن انگار
  • تاج کبير اسیا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    خخخخ بابا این حمید درخشان دیگه طنز رو به اعلی رسونده پس چی گل گهر رو بگن برو دسته ۱ به والله سواد یه بچه ۵ ساله از شما بیشتره
  • یتیم خانه بابا مسعود IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    راست میگه این امتیازها رو باید بدن یتیم خانه لنگ آخه این که قانونه ضمنا از ده امتیاز خورده شده استقلال دو امتیاز برگشته شما هم که فعلا سهمیه تون جور شد چه خبرتونه؟
  • مهدی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    ای کاش کمیته انضباطی در زمان جعل قرار داد طارمی هم مثل الان ورود می کرد تا این آقای درخشان مزه دسته پایین تر رفتن رو می چشیدند هوچی گری در ذات شماست
  • تاج کبیر IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    لنگی جماعت تا دستی پشتش نباشه مثل بچه ها میان گریه زاری میکنن و هوچیگری میکنن. آخه یکی نیست به این مثلا پیشکسوتای لنگ حقیر بگه واسه دیده شدن انقدر خودتونو کوچیک نکنید. امثال قلیچ که خودشو ع... میکنه. چقدر سوزش پیدا کردن اینا. این ۲امتیاز حق تاج بود. مثل اون ۸امتیازی که بخاطر لجن بازی داورا ازمون گرفته شد. ما حقمونو گرفتیم. تا کور شود هر که نتواند دید...
  • محمد علی میری IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    درود بر شما اقای درخشان توهم زده ومتاسفانه عینک ایشان جز رنگ قرمز چیزی دیگری را نمیبینه اوالا ایشان یادشان رفته دعوا را پرسپولیسیها اغاز کردن ضربه سر مجتبی محرمی تو صورت امیر قلعه نوعی طرف دارهای پرسپولیس بودن که به داخل زمین ریختن وایشان یادشان رفته تواین پنج سال قهرمانی لطف وزیر ورزش را پشت سرشان داشتن یا همین لیگ چند پنالتی انجام شد وبرای حریف گرفته نشد راستی اقای درخشان دیگر سن سالی از شما گذشته شما الان یک پیشکسوت ویک کارشناس فوتبالید شما دیگر نباید رنگی فکر کنید یا رنگی حرف بزنید از شما بعیده
  • سیامک IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اگه ما امسال ۲ امتیاز گرفتیم شما یادت رفته جلوی سپاعان ۳ امتیاز بدون بازی بهتون دادن
  • عرفانی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چرا از رای سه بر صفر به نفع پیروزی علیه استقلال تو سوپر جام نپرسیدی ویادعلیه سپاهان کبه نفع لنگ‌ بود نپرسیدی آقای مسول خبر ورزشی
  • آزاد IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اگر اون فصل ورود غیر مجاز آقای طارمی زیر سیبیلی توسط بابا مسعود درنمیشد و جام قهرمانی رو ازش می‌گرفتند این کچل خان حرف بزرگتر از قانون نمیزد..
  • M. Ch IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    انگار یاد تو رفته لنگی ها پرسپولیس مافیای زمان بابا مسعود 3امتیاز سپاهان موفت دادن بهتون یا جام با اسنپ یا تاکسی خطی براتون اوردن، یا قضیه طارمی یاد تون رفته اقای حمید نا درخشان
  • H IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تیم لنگ امسال برای اثبات پاک بودن قهرمانی هاش بدون مسعود باید قهرمان بشه و چون میدونن کارشون بدون مسعود خیلی سخته از همین حالا داره جو سازی میکنن
  • محمد US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تمام مشکل و سوزش آقای درخشان با دانش که تمام تیمهای تحت هدایت ایشون سقوط کردن به دسته پائینتر به غیر‌ از لنگ حکومتی آینه که چرا این اتفاق بعد از بازی با لنگپولیس‌ اتفاق افتاد و توی این جریان تخلف امتیازی به لنگ نرسید. در ضمن خیلی وقته از ایشون خبری نیست و با این کار میخواد دل هوادارهای‌ لنگ رو بدست بیاره.
  • ابراهیم IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اتفاقا مهندسی شد که پیروزی سهمیه بگیره آقای درخشان کجا بودی که مشت مشت جام مفت پیروزی میشد با پولای صندوق فرهنگیان بدبخت
  • هیچکس IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    حمید درخشان درباره بازیکن دزدی از تیم ترکیه ای(طارمی) و ماست مالی کردن اون توسط دولت لنگی و صدالبته بابامسعود هم یکم نظر بده بد نیس که اگه میذاشتن تیم ذوب آهن اعتراض میکرد به فیفا آیا الان شما گلات کرده بودید یا اصلا تو لیگ برتر بودید یا دسته یک! لطف تو زمین حرفتونو بزنید و یادتون نره که وزیر گل نمیزنه دوستان لنگی
  • واحد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    سلام. آقای درخشان اگه الان پرسپولیس هم جزو این 3تا باشگاه بود، بخدا قسم اگه حرف میزدی، تازه میومدی دفاع هم میکردی از این رای.
  • حمید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مگه بازی سپاهان با لنگ قبلا ۳_.بنع لنگ نشد و قهرمان شدید
  • رضا IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    9 امتباز از گل گهر کم کنید بدهید به لنگ تا درخشان خوشحال بشه تبم لنگ توی این چند سال با وجود بابا مسعود عادت کرده جام اسنپی وبازی های انجام نشده سه بر صفر بگیره حالا ناراحتند واز کوچک تا بزرگ می سوزند
  • مهران IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چه رویی داری تو تا حالا چند امتیاز از استقلال گرفته شده تو بازی با لونگ که پنالتی واضح رو نگرفت داور.حالا دو امتیاز حقش بوده بهش دادن اینقد بهت فشار اومده اینقد وقیح هستی لونگی بدبخت
  • هادی ۲۴ IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    خب ب این نتیجه رسیدم ک تمام کامنت ها و نظرات ی جورای تکراری هست اولا ۳ پا ها ن تو رختکن قایم شد و اگه تا همی حالا هم پرسپولیس وسط نقش جهان بود نمیومدند بازی کنند .قلعه نوعی گفت تا وقتی ک نرفتند نرید بالا دوما کیسه کس حقیر خودش زمان بازی مشخص کرد بعد از ترس فرار کرد رفت ترکیه سوما اصلا معنی دبل .هتریک .پوکر .گلات رو نمی دونستید ما نشونتون دادیم .انقد حالیتون نبود ک میگفتید دوبله سوبله اون طرف ک میگه قضیه طارمی محروم داشت .درسته باشگاه پنجره اش بسته شد طارمی هم محروم شد ..
  • ناشناس IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان راست می گوید.تا حالا سابقه نداشته تو فوتبال مخصوصا تو داوری با یک اشتباه و رای ناحق برگردند و امتیاز را به تیم متضرر بدهند ولی اینجا امتیاز خیر می کنند فکر می کنند تماشاگر ویا مردم احمقند که به صورت واضح و روشن کمک تیمهای دیگر می کنند که راحت قهرمان شوند البته آنها هدفشان یک تیم هست ولی به دو الی سه تای دیگر هم می دهند تا راحتتر قهرمان شوند.ویک ردی هم گم کنند تا دیگران متوجه نشوند.خوب اگر اینجوری هست.تمام شواهد و قراین موجود و کارشناسان وداوران دیدند که پرسپولیس ۲تا بازیهای برده را با اشتباه داوری باخت ،پس اگر رای برای امتیاز به عقب برمی گردد که تا حالا سابقه نداشته لطفا۶امتیاز باخت پرسپولیس که داور منشأ آنان بود بدهید.بعد اون ۵باری هم که پرسپولیس قهرمان شد واقعا دوست و مخالف تمجید می کردند که تا حالا چنین تیمی زیبا وبا تکنیکی ندیده اند و حالا شما می خواهید با حقه بازی وکلک قهرمان شوید.ومی دانید واقعا حریف پرسپولیس با رودرو قرار گرفتن نمی شوید .آخرین کلام چقدر بدبختی شما وچقدر بدبختر ماها که با حقیقت جوانمردی سر و کله نمی زنیم.ومی گذاریم که زندگی همه اجتماع با دروغ بسته شود
  • نگهدار IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    آقای درخشان درود به شرافت شما دقیقا تو فوتبال ایران سیاست داره بیداد میکنه بازور میخوان کیسه قهرمان کنن ۸۵ملیون جمعیت کردن بازیچه خودشون همین الان جامو بدین کیسه تمام دیگه نمیخواد امتیاز از گلگهر کم کنید که کیسه قهرمان کنید فیفا باید تو لیگ ایران هم دخالت داشته باشه تیم هوادار داره با دست گل میزنه داور هم گل قبول میکنه چون از داور خواستین که امتیاز از پرسپولیس بگیرن داور گناهی نداره فیفا باید هم تیم ملی هم لیگ آسیا ایران حذف کنه امسال این که میخوان جام بدن کیسه این که جام نیست باید اسم جام گذاشت جام حق کشی والا مردم ایران بخدا پای گیرنده تلویزیون فوتبال لیگ تماشا نکنید ورزش تو ایران شده سیاست و حرام تمام ورزشکاران ایران دارن پناهنده میشن تورو خدا بزارید فوتبال ایران با خوبی برگذار بشه هر تیمی لیاقت قهرمانی داره قهرمان بشه حتی تیم استقلال
  • ابراهیمی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    تو چرا می سوزی آقای درخشان پنچ سال از هر کجا که فکرشو بکنید به تیم حکومتی شما رسوندن سر همه تیم هارو تو روز روشن بریدن تا تیم محبوبشون قهرمان بشه سپاهان یک ماه نامه نگاری کرد تا بازی با تیم شما به خاطر شرایط حساس کشور لغو بشه ولی از همه جا فشار آوردن تا بازی برگزار بشه سپاهان حاضر به قبول حرف زور نشد و سرشو بریدنو ۳ امتیاز مفت به تیم شما دادنو با همون سه امتیاز اختلاف قهرمان شدید تازه این مشت نمونه خروار بود که گفتم دست بردارید این لتفاق هرکجای دنیا می افتاد رلی دادگاه همین بود بس ولی از این حکم بدجور بوی سوختگی توشهر پیچیده
  • مجید IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    پیروزی از کل تیم های لیگ. برتر بیشتر بودجه داره.. بعدش مدارک طامی م جعل شد یادتون رفته.. پارسال با سپاهان قانون بود ک بهتون امتیاز بدن الا دگ نیست.. قانون میگه باید 3 هیچ شه به شما چ ربطی داره اخه فقط هوچی‌گری همیشه همینید
  • امید IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    با تمام احترامی که برای تمام تیمهای لیگ برتری قائلم باید بگم تیم استقلال و سپاهان درحد لیگ دسته ۳هم نیستند تیمهایی مثل آلمینیوم وهمین گل گوهر لیاقت قهرمانیشون از این دوتا تیم بیشتره والله تراکتور و فولاد و بقیه تیمها و به خصوص قهرمان سالهای اخیر لیگ یعنی پرسپولیس هم تو این لیگ هستند همه میگن وزیر پشت پرسپولیس بود ولی تو کدوم قهرمانی بود که سنگ جلو پاپرپولیس ننداختن مگه یادتون نمیاد از پرسپولیس امتیاز کم کردن ولی بازم قهرمان شد زمان آقای قطبی مگه یادتون نمیاد همین تیم پرسپولیس که میگید وزیر پشتش بود تا فینال آسیا رفت آیا تواسیا هم وزیر پشتش بود نه جونم تیم تاکتیک داشت بازیکن بازیکن بود هوادار هوادار ولی واقعا متاسفم برای رئیس فدراسیون برای سازمان لیگ برای کمیته انضباطی برای کمیته داوران که هم تیم ملی ایران هم تیم امید هم بازیکنان هم مربیان هم اسطوره های این سرزمین رو تحقیر میکنن ویک ملتی رو به مسخره گرفتن واقعا متاسفم برای باشگاه های که توان قهرمانی تو لیگ محلی روندارن ولی می‌خوام به هر قیمتی قهرمان لیگ بشن واقعا متاسفم برای سکوت همه فوتبالیست ها ومربیان وکاذشناسان که سکوت کردند
    • ... IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      شاید خیر پرسپولیسی ها که شاید از دربی جون سالم به در برده بودن شاید وگرنه الان استقلال شاید ۲۵ داشته بود شاید استقلال تو آسیا پرافتخارترین ترین تیم ایران هست. شاید استقلال اگه به الهلال نمی‌خورد بهتر از پرسپولیس نتایج تو مرحله حذفی آسیا نشون میداد که استقلال ۲ ۰ به الهلال باخت اما پرسپولیس ۳ ۰ باز هم استقلال در حد تیم دسته ۳ هس استقلال شاید توی جام حذفی که فولاد قهرمان و استقلال نایب قهرمان شد شاید همین استقلال پرسپولیس رو برد. وشاید پر افتخار ترین تیم جام حذفی استقلال باشه. الان شاید که پنالتی مقابل صنعت نفت و پرسپولیس رو در مقابل استقلال نمیگیگرن وگرنه شاید اگه اون پنالتی ها گل میشد. الان استقلال شاید با بیست و هفت امتیاز صدرنشین بود . آیا آیا باز هم استقلال به اندازه تیم های دسته سوم است. شاید سال های قبل توپ که شاید خورد به دست بازیکن سپاهان اون رو شاید نگرفتن و بازی با صنعت نفت در سالهای قبل که شاید استقلال گل زد اما گل رو شاید نپذیرفتن. بعد باز هم استقلال در حد تیم دسته سوم است.شاید شما پرسپولیسی هستی و این نظر دارید اسید
  • بوسجين IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مافياي در فوتبال هم چنان وارد و وقيح شده ديگر مثل اينكه نتيجه تيم ها در ميدان مشخص نخواهد شد. بلكه در لايه هاي فدراسيوني يا خواب اس يا بيسواد و.... مريض مشخص خخواهد شد انهم هر روز با يك سيلقه جديد انهم با معركه گيري عوامل ان از حالا با اين سو ي كع داده اند هر روز يك معركه واهيم داشت وفداسيون بايد خود را اماده ان كند و نهايت دود ان به چشم جامعه خواهد رفت اگر مشكل داشت چرا بعد از بازي اول اقدام نكردند حالا با قبلش كاري نداريم گذاشتند زماني كه به نفع تيم هاي خاص باشد
  • امید IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    من بارها گفتم الآنم میگم این آقای خادم باید اخراج بشه هم خودش هم تمام دوستانش چه در کمیته داوری وکمیته انضباطی چه در فدراسیون چه در سازمان لیگ واقعا نه درایت نه توانایی نه کفایت ونه لیاقت این مقام رو ندارن.بادلیل میگم حاشیه سازی برای تیم ملی وسکوت دربرابر توهین به بازیکن ومربیان ایرانی تحقیر اسطوره ایران وکشوندن حاشیه به تیم ملی امیدبردن بازیکنان تیم ملی به حاشیه وازلین بردن تمرکزشون دوری از شکل ارمانیشون واینهم از وضعیت لیگ آخه این فدراسیون اینقدر بی در و پیکره هرکس بخواد بیاد بره بازی کنه مجوزش از طرف نهادهای فدراسیون و سازمان لیگ صادر بشه بعدش بیان بگن من نبودم این کار اشتباهه باید امتیازات کیر بشه بودن امتیاز رو به نور چشمی ها اگر نمی‌تونیم اداره ومدیریت و برنامه ریزی کنید وهدفی جز پیشرفت فوتبال دارید برید آقا خادم لایه خداحافظی خوشحالمون کنید ما آدمای فوتبال وباسواد و تحصیل کرده زیاد تو فوتبالمون هست جدای از رنگها تو هرتیک چه استقلال چه پرسپولیس چه سپاهان چه تراکتور وتمام تیمهای دیگه ادامهایی هستن که لیاقت این پست هارو دارن وتواناییاشون از شخص شما بیشتره
  • مسعود IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    اینقدر جام اسنپ بردید بد عادت شدی و عدالت یادت رفته
  • رضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    اقای درخشان شما فقط بلدید هوچی گردی کنید اگه این اتفاق برای تیم لنگ بود باخوشحالی به به چه چه میزدی شما لنگی ها پنج سال حق همه تیم ها را خوردبد با تقلب و کمک ونامردی معسود سطانی فرد خائن قهرمان شدید وپول مفت گرفتید حالا دم از عدالت میزنی شرم کنید
  • سرباز CA ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    با این که بابا حمید رسماً دست به کار شده ولی بازم پرسپولیس قهرمان میشه.
  • ناصر عباسی NL ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    واقعا چرا پرسپولیس زمانی ک بازی سپاهان و پرسپولیس بود سپاهان چند دقیقه ب زمین آمد و سه بر صفر ب سود پرسپولیس شد و با ۲ امتیاز بیشتر آخر سر قهرمان شدن و فراموش کردن حال همه کارشناسن لنگیها ی بی خاصیت
  • کامران زارعی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    حالا اگر ،تیم شما،با گل گهر بازی میکرد و باخت بودین همین حرفها رو میزدید؟؟؟؟؟
  • ابوذر IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    چرا این همه سال به لطف بابا مسعود به ناحق جام بی ارزش بردید همه چی به‌به وچهچه بود حالا صداتون دراومده ان شاء الله که حروموتون باشه چون حق تمام تیم‌های ایرانی را ضایع کردید.
  • ..... IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    در مورد پنالتی های سوخته شده تو بازی های استقلال و صنعت نفت استقلال و پرسپولیس و ...... حرف زده شاید نشه بعد استقلال شاید بجای اینکه شاید ۶ امتیاز یا شاید کمتر و یا شاید بیشتر امتیاز بدن بهش ۳ امتیاز دادن بعضی ها شاید نابود شدن از حسرت.واویلا شاید اینهمه امتیاز از استقلال گرفتن ۳ تا میدم شاید بعضی ا نابود شن. چرا در مورد شاید پنالتی استقلال در مقابل صنعت نفت و شاید پنالتی استقلال مقابل پرسپولیس رو در موردش حرف شاید نزنن تا اینجا شاید ۶ امتیاز. ۳ امتیاز به استقلال میدن واویلا شاید بشه شاید در سال های قبل گل به صنعت نفت کن استقلال زد مردود شد و شاید یک هند رسوا برابر سپاهان پنالتی گرفته نشد. و .....
  • علی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    شاید بالاخره دوستان متوجه شدند هر چی امتیاز مفت به پرسپولیس دادند و هواشو از نظر مالی داشتند ،نمیتونه هیچ غلطی تو آسیا بکنه،حالا تصمیم گرفتن ایندفعه روی تیمهای دیگه سرمایه گذاری کنن.
  • .. IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    در مورد پنالتی های سوخته شده تو بازی های استقلال و صنعت نفت استقلال و پرسپولیس و ...... حرف زده شاید نشه بعد استقلال شاید بجای اینکه شاید ۶ امتیاز یا شاید کمتر و یا شاید بیشتر امتیاز بدن بهش ۳ امتیاز دادن بعضی ها شاید نابود شدن از حسرت.واویلا شاید اینهمه امتیاز از استقلال گرفتن ۳ تا میدم شاید بعضی ا نابود شن. چرا در مورد شاید پنالتی استقلال در مقابل صنعت نفت و شاید پنالتی استقلال مقابل پرسپولیس رو در موردش حرف شاید نزنن تا اینجا شاید ۶ امتیاز. ۳ امتیاز به استقلال میدن واویلا شاید بشه شاید در سال های قبل گل به صنعت نفت کن استقلال زد مردود شد و شاید یک هند رسوا برابر سپاهان پنالتی گرفته نشد. و .....
  • ... IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    سلام شاید چرا در مورد شاید پنالتی سوخته در دربی حرف نمیزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سید IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    دقیقا ..جناب درخشان ! بگذار اینطوری قهرمان شوند !
  • کمیل IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    سالها با یک مشت وزیر دولت روحانی جام اسنپی گرفتین عادت کردین به مفت خوری .چرا باید از صندوق کار آفرینی امید طلب مربی خارجی را بدید،چرا اسپانسر استقلال باید هشت میلیارد پول به رقیب بده، چرا تخلف یک بازیکن بعد از سالها منجر به جریمه و پس دادن مدال میشه ولی تو دولت روحانی گند زدین به تمام ارزشهای ورزشی و رقابتهای سالم .اگه سر وقت میتونستین حقوق استراماچونی را بدین که الان معلوم نبود تو کدوم سوراخ پیداتون کنیم .ببینید تو این چند سال چند بازیکن تاپ از استقلال فراری داده شده .حیا کنید و اینقدر ورزش را فدای جام اسنپی نکنید .
  • مهران IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    دوستان جام اسنپی که میگید 5 سال پرسپولیس گرفته شما که 10 سال هست هیچ جامی نگرفتید اون 5 سال رو چرا جام نگرفتید؟؟؟؟!!!! آرزو به دلتون مونده .با رای فدراسیون که سر گل گهر رو برید بازم شما دومید آخر فصل میبینیم کی قهرمانه..مافیای فوتبال آجرلو هست .....یا حق
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    سایت خبر ورزش هم میگه کیسه کلی خندیدم
  • بینام IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    نترسین دو هفته دیگه به همین منوال بگزره دوباره حکومتیا میان بازیها رو واستون در میارن،نمیزارن لنگ بمونین روتون که رو نیست سنگ پای قزوینه
  • ,عبداله IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    مگه دو فصل پیش بازی سپاهان و لنگی رو بخاطر ۲۰ دقیقه تخیر ۳بر صفر نکردن؟ اونجا جام رو به شما تقدیم نکردن؟ مگه سوپر جام رو بازی نکرده بهتون تقدیم نکردن؟ مگه نمیدونی تیمی که در بازی رودر رو تخلف کنه و تیم رودررو اعتراض کنه و ثابت کنه بازی ۳ بر ثفر میشه؟ واقعا ثابت کردی پوک مغزی
  • مصطفی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    اقای درخشان وقتی تیمی مرتکب تخلف میشود قانون هم جریمه اش رو مشخص کرده و اما اینکه گفتی مشت مشت امتیاز تو کیسه ی رقیبان رفته پیکانبته میتونه رقیب شما باشه هههه سپاهان و استقلال ی سه امتیاز و ی دو امتیاز بوده فرض کن همون پنالتی که داور برا استقلال نگرفت البته اگه نگی امتیاز رو تو کیسه ی فدراسیون بریزن بعدا به کیسه شما بزنن اخه نا سلامتی بازیکن و سر مربی بودی حتما تو این سالها از این دست بازیها و نتایج رو دیدی بازیهای تیم امبد ایران ی بار سه امتیاز رو با توجه به اینکه تیم مقابل رو برده بود و قس علی هذا
  • تاجی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    فاز جالبی داره.چی میزنه این؟
  • Sina IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    جالبه که این قانون تو سال97توسط فدراسیون برای تیم خاص نادیده گرفته شده بود.استفاده ی غیر قانونی از پاتوسی
  • ناشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    سلام خدمت هوادارای کیسه کش هرباشگاهی تخلف کرده باشه خودباشگاه جریمه میشه یاامتیازازش کم میشه یامیادبه لیگ یک اگه تخلفش زیادباشه بعدمگه بلبلی وچندتابازیکن کیسه دوتابازی کردندبعدمعلوم شدکه قانونی نیست پس چرااونجاسه برصفرنشد/امسال آجرلو پیربالابی میخاخودنمایی کنه قهرمان کنه کیسه شایدپست ومقامی توفدراسیون بهش بدن بعداگه بازیکن غیرقانونی بوده فدراسیون که مسول روابط بین الململی بوده چراتاییدکرده کارت بازی صادرکرده کاراین نهادازفدراسیون همینه باشگاه استعلام میگیره معرفی میکنه فدراسیون اوناهم استعلام میگیرن بعدکارت بازی صادرمیشه پس فدراسیون خودش مقصره نمیخادگردن بگیره ازبالاهم فشارروشه مجبورشده این حکم راداده گلگهرشکایت کنه به فیفا بااین مدارک احتمال تعلیق فدراسیون ایران هست بعدیعنی چه قانون من درآوردی درآوردن اگه اینطورباشه تمام بازیکنان داخلی لیگ برتربایدچهارتابازی ملی داشته باشن تیم هست که ازبازیکن بومی دسته سه استفاده میکنه پس بایدسه امتیازازش کم کنن واقعاخنده داره
  • سید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    آغای درخشان خودت واقعاگعتی سردرنمیارم شماواقعابه اندازهای نرسیده ای که سردربیاری اگربه شمااین امتیازمیدادندبازهم اعتراض میکردی بخداقسم نه؛بهتره که به مکتب ناصرخان احترام بذارز
  • کیسه کشهای دلاک IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    واااای روده بر شدم دیگه مسؤلین هم میدونن باید به استخلال بگن کیسه تیترش نوسته مشت مشت امتیاز به کیسه=استقلال و سپاهان میریزند خخخخخ
  • بازنشسته US ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    حمیدخان درخشان حرف منطقی میزندکسر امتیاز از گل گهر نباید به حساب تیم های دیگر برود درثانی فدراسیون فوتبال مقصر هستش بنظر میاد این یک تسویه حساب با امیرقلعه نوعی هستش درباره حرفهای که قبلاً گفته بود شک ندارم این تسویه حساب هستش وحتی استقلال پشت این قضیه دست دارد شک نکنید انشاالله که آنچه حق هستش به حقداربرسه
    • مهدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      میگیم ایندفعه امتیاز دو بدن به شما!!!!!خب جلوی استقلال خطا کرده بدن به بغال سر کوچه؟؟؟!!
  • کیوان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    عجب ظاهرا تصمیمات قبلی فدراسیون زمان بابا مسعود خیلی بهتون مزه کرده که حالا بهتون خیلی فشار آورده ضمنا دو امتیاز اضافه خیلی نیست که اینقدر اشکتون درآورده دوست داشتین ۲ امتیاز اضافه رو بدن به شما اون موقع حتما خیلی راضی بودین
  • بابا مسعودم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    غصه نخوریید لنگپولیسم دوباره باوزیر ارتباطات میام پنج تا قهرمانی دیگرهم میدم تاستاره بعدی بچسبانید فقط دق مرگ نشید..... خخخ. ستاره سوزهااسیایی کجان.....
  • حسین IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    آخه یعنی اون گزارشگری که این گزارش را تهیه کرده چرا از اینا نمیپرسه که پارسال سه امتیاز بازی با سپاهان را ریختن تو کیسه تیم سوگولی و جام را از سپاهان گرفتن دو دستی تقدیم تیم سوگولی کردن چرا درخشان و فنونی زاده چیزی نگفتن نظم جدول بهم نریخت؟
  • مقیمی IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    جالب میشه آخرفصل سپاهان برای همین یک امتیازی بیشتری که از استقلال گرفته قهرمان بشه آنوقت قیافه بعضیهادیدن داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی