جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
۶ |
۱
چه کسی مدارک بازیکن گابنی را جعل کرد؟
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه داخلی گزارشی در مورد حواشی پیرامون بازیکن گابنی گل گهر سیرجان منتشر کرده است

ماجرای پر سر و صدای استفاده گل‌گهر از اریک بانیاما بازیکن گابنی با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شد.

کمیته انضباطی در رأی خود باشگاه گل‌گهر را مقصر شناخته و نتیجه سه دیدار این تیم برابر استقلال، پیکان و سپاهان را ۳ بر صفر به سود حریفان تیم سیرجانی اعلام کرده است. محرومیت سه ماهه و جریمه ۲۰۰ میلیونی بانیاما و جریمه ۷۰۰ میلیونی باشگاه سیرجانی بخش‌های دیگر حکم کمیته انضباطی را تشکیل می‌دهد.

جدا از این موارد که قطعاً واکنش‌های زیادی را به همراه خواهد داشت، بخش پایانی حکم کمیته انضباطی قابل تأمل است، جایی که آمده است: «پرونده درباره شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود».

کمیته انضباطی با کمک گرفتن از پلیس فتا به این نتیجه رسیده که در این پرونده جعل صورت گرفته است و به همین دلیل چنین حکمی صادر کرده اما سؤال اصلی این است که چه کسی مدارک را جعل کرده و چه افرادی در این پرونده مقصر هستند.

پیش از این مشخص شده بود که بانیاما با توجه به قانون، شرایط حضور در لیگ ایران را ندارد. او حداقل باید در چهار بازی برای تیم ملی گابن به میدان می‌رفت، اما این اتفاق رخ نداده است و به همین دلیل مشخص بود که نمی‌تواند در لیگ ایران بازی کند. با این حال سؤال مهم این است که چه کسانی با این وجود، شرایط حضور بانیاما را در ایران فراهم کرده و حتی دست به جعل مدرک زده‌اند؟ این پرسشی است که گذشت زمان و کامل شدن تحقیقات پاسخ آن را خواهد داد، اما نکته مهم این است که این افراد شناسایی شده و برخورد مناسبی با آنها صورت گیرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید FR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    مگر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مسئول نامه نگاری با فدراسیونهای دیگر نیست؟ مگر پاتوسی شرایط حضور در فوتبال ایران را داشت؟ دنبال چی میگردید؟ همه چی مثل روز روشنه
  • شمسعلی. GB ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    شما بگو چه کسی استقلال را خبر کرد ، همه چیز مشکوک است حتی اینکه این بازیکن در بازی با استقلال کارت بازیش صادر شود و اجازه ی بازی بگیرد بعد تا مسابقه تمام شد استقلال بو ببرد که این بازیکن غیر مجاز است و سریع شکایت کند بله همه ی کثافتکاریها از داخل خود فدراسیون بیرون آمده شک نکتید اینا همانهایی هستند که کرونای دروغین گرفتن و چون شرایط تیم نامساعد بود به جم نرفتند تا بازنده نشوند ولی سه روز بعد یهویی همه با هم خوب شدند و فدراسیون دروغ گو و کثیف هم هیچ عکس العملی نشان نداد فقط پارس جنوبی جم را به دسته ی پایین تر فرستاد آقایون فدراسیون نشین ............... خودتان هستید
    • سردار دمت گرم و سرت سلامت IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      درجریان کالچو پولی در سال ۲۰۰۶ بخاطر تبانی یونتوس و برخی تیمها با کمیته داوران مقامات و کارشناسان ایتالیا تمامی تلفن ها و پرینتها را بررسی کردن و پیرو آن یونتوس به لیگ پائنتر سقوط کرد در همین ماجرا هم طبق گفته مسئولان فدراسیون پلیس فتا اقدام کرده به نظرم اگر همین رویه رو در مورد قهرمانیهای پرسپولیس در زمان بابا مسعود پیگیری کنن خیلی از پرونده ها بالا میاد لنگی بترس روز انتقام داره نزدیک میشه !
  • عباد IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    فوتبال ایران ازنظر اخلاقی سقوط کرده وبد تر هم خواهد شد فوتبالی که نه قلمزنی همانند اسد الهی ونه مربی چون دهداری نه مدیری چون برومند نه باشگاه سازنده ای چون بانگ ملی نه تیمی چون هما ونه بازیکنانی چون علیدوستی وپرویز قلیچ خانی ونه رسانه ای مانند دنیای ورزش وکیهان ورزشی ونه افرادی از جنس حسین فکری وصدقیانی نه گزارشگری همانند بهمنش دارد باید هم سقوط کند مطمئن باشید فوتبالی که بازیکنش روی چمن سبز عربده میکشد که سرمربی تیم ملی مرا ببین ورسانه ای که این عربده کشی راتیتر روزمیکند بد تر از این هم خواهد شد...
    • فوتبال پاک IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      چرا سقوط نکنه برادر من ؟ میگن وقتی گوشت نباشه چغندر پهلوون میشه و میانداری میکنه وقتی جای نویسندگان و مجریان بزرگی مثل مرحوم بهمنش بوقچی پرسپولیس بنام عادل فردوسی پور میدون رو دست میگیره وقتی ورزشی نویسان بزرگی بقول شما مثل مرحوم اسداللهی جای خودشون را به جوجه خوران فلان سرمربی میدن و هی فرت و فرت سایت و رسانه راه میندازن و کارشون صبح تا شب شایعه و جنجال و هیاهو برای فلان رنگ و فلان مدیر هست توقع دیگه ای نیست
  • deep blue IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    دنبال.قاتل.بروس.لی.نگردید.اقتدار.واستحکام.احکام.صادره.علاوه.بر.مدارک.وشواهد..سوِابق.افراد.ذینفع.نیز.مد.نظر.قرار.می.گیرد.لذا.با.توجه.به.پرونده.های.قطور.خلاف.های.بیشمار.کوچولوی.بزرگوار.کل.یوم.تخلف.و.جرم.وقوع.یافته.است.همه.ی.مسئولیت.ها.به.گردن.بزرگوار.کل.یوم.است.و.متاسفانه.تیم.گل.گهر.ومردم.شهر.ومسئولین.باشگاه.قربانی.زشتکاری.های.بیشمار.این.موجود.ناشناخته.شده.اند.پرونده.جعل.مفتوح.است.عامل.تحت.امر.آمر.است.و.هنرمندی.قندلی.فوتبال.در.طراحی.و.اجرای.بازیهای.رو.حوضی.نح.نمای.این.شخصیت.قابل.ترحم.ریشه.ی.نیم.قرنی.دارد.از.نوجوانی.او.به.خودش.بدهکار.است.و.با.آسیب.رسانیدن.به.دیگران.سعی.می.کند.با.ایجاد.بحران.به.گذشته.اش.فکر.نکند.در.عالم.سینما.و.سیما هم.شخصیت.مشابهی.داریم.که.اشاره.به.نام.و.نشان.ایشان.در.این.رسانه.ی.ورزشی.اخلاقی.نیست.....شاید.شما.هم.ایشان.را.بشناسید!!!!.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی