تلاش‌های پشت پرده علیه پرسپولیس/ فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است/ معلوم نیست پرسپولیسی هستند یا دشمن پرسپولیس؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

امید عالیشاه گفت: من نمی‌دانم ادمین این پیج و کانال‌ها چه کسی یا کسانی هستند اما همه را تحت فشار می‌گذارند. از بازیکن و مربی بگیرید تا مدیریت و این اصلا قشنگ نیست.

مهدی یکتا؛ پرسپولیس تهران موفق شد در یک بازی مهیج و تماشایی با نتیجه ۳ بر یک تیم پیکان را شکست دهد تا از قافله مدعیان عقب نماند. یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این دیدار امید عالیشاه بود که بیست و ششمین پاس گل خود در تاریخ لیگ برتر را برای پرسپولیس داد تا بهترین پاسور تیمش در تاریخ این رقابت‌ها شود.

او در دقیقه ۶۴ پس از فرار از سمت راست، پاسی زمینی و بی نقص برای عیسی آل کثیر فرستاد تا مهاجم خوزستانی پرسپولیس راحت ترین کار ممکن را پیش رو داشته و گل دوم تیمش مقابل پیکان را به ثمر برساند.

کاپیتان دوم پرسپولیس اما پس از پایان مسابقه با پیکان و به رغم پیروزی شیرین انتقاداتی از برخی هواداران انجام داد و ...

چه شد که پس از پایان بازی با پیکان آن انتقادات را انجام دادی. منظورت کدام هواداران پرسپولیس بود که شما را تحت فشار گذاشته اند؟

منظور من فضای مجازی بود. متأسفانه فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است! من بازیکن پرسپولیس نمی‌دانم این پیج‌ها واقعا پرسپولیسی هستند یا دشمن پرسپولیس؟!

می‌گویند یک آدم زرنگی در یک شهرستان دو تا کانال و پیج زده است. یکی برای هواداران استقلال و دیگری برای هواداران پرسپولیس و در هریک از آنها به تیم دیگر فحاشی می‌کند؟

من نمی‌دانم ادمین این پیج و کانال‌ها چه کسی یا کسانی هستند اما همه را تحت فشار می‌گذارند. از بازیکن و مربی بگیرید تا مدیریت و این اصلا قشنگ نیست. با یک مساوی یا باخت علیه همه فحاشی می‌کنند و ... واقعا تأسف آور است.

شاید عدم حضور تماشاگران در استادیوم، فضا را برای این کانال‌ها و پیج‌های مجازی بازتر کرده باشد؟

شک نکنید همین طور است! هوادار پرسپولیس صبور و با معرفت است. هوادار پرسپولیس یار دوازدهم تیمش است و هوادار پرسپولیس همان تماشاگری است که پس از شکست تیم محبوبش در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما انتلرز ایستاده تیمش را تشویق می‌کند. من فکر می‌کنم این پیج و کانال‌ها بیشتر طرفدار تیم رقیب هستند تا پرسپولیس.

یکی از بازیکنانی هم که خیلی این مدت تحت فشار قرار گرفته حامد لک بوده که یک استوری هم در این رابطه منتشر کرد و...

فقط می‌توان تأسف خورد که چرا باید به یک بازیکن زحمتکش پرسپولیس حمله کرد. این بچه‌ها پشت سرهم در لیگ برتر قهرمان شده و در همین سال‌ها دو بار به فینال آسیا رسیده اند. لیاقت آنها بیشتر از این حرف‌هاست.

نقش شما بزرگ ترهای پرسپولیس در کمرنگ شدن نقش این پیج و کانال‌های مجازی خیلی می‌تواند مؤثر باشد. اینکه اجازه ندهید قارچ گونه رشد کرده و فرهنگ توهین و فحاشی را اشاعه دهند.

به هر حال همه چیز مشخص است. صحبت‌های ما هم خیلی مسائل را روشن می‌کند و...

گفتی قهرمان لیگ الان یا نیم فصل مشخص نمی‌شود و آخر فصل معلوم خواهد شد. منظورت چه بود؟

می‌دانم خیلی‌ها دوست دارند با یک تساوی، پرسپولیس را زیر سئوال برده یا بحران زده جلوه دهند درحالی که این طور نیست. ما قهرمان لیگ برتر هستیم و این فصل هم در کورس مدعیان قرار داریم. با این حال تلاش‌هایی پشت پرده صورت می‌گیرد تا فضایی درست کنند که پرسپولیس مشکل دارد و فلان و بهمان درحالی که تازه ۱۰ هفته از لیگ گذشته است. قهرمان لیگ یا از دست رفتن شانس قهرمانی در ۱۰ هفته مشخص نمی‌شود.

بازی با پیکان چرا کمی سخت شد؟

من همیشه به داوران احترام می‌گذارم و کم پیش آمده حرفی در این رابطه بزنم اما شما می‌توانید از کمک داور مسابقه بپرسید پنالتی بوده است یا نه؟ شاید اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد بازی هم آن قدر حساس نمی‌شد.

تلاش‌های پشت پرده علیه پرسپولیس/ فضای مجازی پدر فوتبال ایران را درآورده است/ معلوم نیست پرسپولیسی هستند یا دشمن پرسپولیس؟

درگیری‌هایی هم خودت با سامان فلاح و دیگر بازیکنان پیکان داشتی؟

نه، چیزخاصی نبود. فوتبال همین است و هر تیمی نتیجه می‌خواهد باید با تمام وجود بجنگد. پیکان هم نشان داد تیم خوب و جنگنده ای است.

نمی‌دانم چیزی از بازی‌های رود گولیت یادت می‌آید یا نه اما او بازیکنی بود که بسیار فداکارانه بازی می‌کرد و معمولا سعی می‌کرد به جای گلزنی به همبازی خودش پاس بدهد. یادت می‌آید؟

نه ولی فیلم بازی‌هایش را کمابیش دیده ام. خیلی خوب بود.

سوپر استار بود اما مهم تر از سطح فنی گولیت، از خود گذشتگی و پاس گل‌هایی بود که می‌داد. تو در حال حاضر بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر با ۲۶ پاس گل هستی. در این رابطه صحبتی نداری؟

پاس گل دادن برای یک‌هافبک خیلی دلچسب و خوشآیند است. من خودم همیشه موقعیت‌های ۶۰ به ۴۰ را هم به همبازی ام پاس می‌دهم تا گل بزند. خوشبختانه در فوتبال امروز پاس گل هم دیده می‌شود و خوشحالم وقتی می‌بینم همبازی ام روی پاس من گل زده است.

عیسی آل کثیر هم پس از گلزنی از تو تشکر کرد؟

زحمت اصلی را خودش کشید که خیلی خوب توپ را قطع کرد و این گل مبارکش باشد.

به نظرت بهترین پاسور فوتبال دنیا کیست؟

کوین دیبروینه‌هافبک منچستر سیتی بهترین پاسور دنیاست.

به عنوان سئوال آخر می‌خواستیم نظرت را درمورد بازی حذفی با ویستاتوربین بپرسیم؟

پرسپولیس تیمی‌است که در هر رقابتی برای جام گرفتن پا می‌گذارد و ما می‌خواهیم این بار قهرمان جام حذفی شویم و با این نیت مسابقات را آغاز می‌کنیم. البته برای تیم خوب ویتسا توربین احترام قائل بوده و هیچ تیمی‌را دست کم نخواهیم گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    تلاشر پشت پرده رو خوب اومدی اما در حمایت پرسپولیس اینقدر فحاشی به داوران کردید ، پنالتی استقلال رو سوزوندید کسی چیزی نگفت 5 سال حقوق و بیت المال این کشور رو صرف پرسپولیس کردند شاید اقتصاد کشور بخاطر پرسپولیس به این ویرانی افتاده
    • اولیایی زاده IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      اتفاقا همین ادمین ها را مربیان و مدیر عامل ها بوجود اورد و تغذیه اش می کنند برای ادامه و تثبیت صندلی مدیریت و مربی گری!! الان پرسپولیس باید 3 ماه پیش مدیر عامل را معرفی می کرد. و وضع باشگاه این نبود . عده ای در فضای مجازی نگذاشتند .صدری برود .
    • ایلیا IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      گرمایش زمین هم تقصیر پرسپولیسه (:
    • دامون تنهایی US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      بله بله البته.محاصره اقتصادی و سوراخ لایه اوزن و عصر یخبندان هم زیر سر پرسپولیس است.نمیدانم این دوستان استقلالی شوخ و شنگ و ملنگ هستند یا چنین توهماتی در سر دارند و به پزشک مراجعه نمیکنند!
    • کپ تان جیغ نکش IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      هنوز از عربده هایی که روز بازی با هوادار میکشیدی دوهفته نگذشته
    • رامین تاج IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      ادمینارو باید بخرید کاری که تو استقلال حسینیو وریا کردن به هرچی خواستن رسیدن فرهاد مجیدی سال اول ادمینارو نخرید ولی سعادتنند خرید بیرونش کرد امسال فرهاد ادمینارو خرید دارن حمایتش میکنن پرسپولیسیاهم باید بخرن
  • فرهاد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    خیلی به داورا احترام میذاری؟ مخصوصا تو بازی با استقلال و هوادار
    • فرزاد ملقب به فری IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      دلیلش فقط اینه تیتاپِ بدنش کم شده با داور بحث میکنه
  • پرسپولیسوعشق است IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    درودبرمردزحمتکش وپرتلاش وبی ادعای پرسپولیس کبیر بدجوری کیسه سوزی دمت گرم شک نکنیدامسال ازسالهای قبل راحتترقهرمان میشیم عدد۶واس ماس
    • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      آره نظرم راجبش عوض شد زنده باد پرسپولیس ❤️❤️❤️
  • جواد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    آره دقیقا هفته های پیش میگفتن شما و شیری بدبازی می‌کنی ولی توی گل سوم که خودش ی کلاس فوتبال بود دیدیم عالی عالی بود دمت گرم ولی ی حقیقتیم در مورد لک هست میشه همه تیم اینقدر زحمت بکشن تلاش کنند ولی لک دستاشو بالانیاره یاازسرجاش تکون نخوره ؟! خب بده دیگه زحمات تیم به فنا می‌ره البته که این لیگ جایی نیست که کسی به استحقاقش برسه ۵ساله قهرمانی ولی هیچی...دست به تخریب هم زدنند
  • علیرضا خردمند IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    خیلی جالبه تو پنج سال تمام رقیب‌های پرسپولیس را ضعیف کردند تا پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ بشه بهترین پول را دادند شهر و کشور را تعطیل کردند تا به قهرمانی آسیایی بیارن بازم نشد حالا که میدون تازه رقابتی شده کم آوردن صداشونددرامده آقایان بابا مسعود رفت مسعود نیومد گندش در امد
  • حمید IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    چیزی که پدر فوتبال ایران را درآورده پولهای بی حسابی است که به بازیکنان داده میشه اونوقت من شهروند میخوام بازی کنم یا ورزش کنم یه ورزشگاه نزدیک خونمون نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی