نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رضا قوچان نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود درباره جذب یک مهاجم به غیر از رضا قوچان نژاد را گرفته و بازیکن پیشین تیم ملی در فهرست گل‌محمدی قرار ندارد.

رضا قوچان نژاد در حالی با شایعات رنگی دست و پنجه نرم می‌کند که حضورش در پرسپولیس کاملا منتفی است. او که در دوران حضورش در تیم ملی ایران خاطرات خوشی را از خود به جای گذاشته بود در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور ندارد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت با وجود علاقه به شیوه بازی قوچان نژاد قصد دارد بازیکنی که خصوصیات فیزیکی متفاوتی نسبت به قوچان نژاد دارد را جذب کند. از این رو مهاجم پیشین تیم ملی ایران احتمالا با پیراهن تیم دیگری از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

همچنین یحیی گل محمدی هنوز هیچ لیست خریدی در اختیار مسئولان باشگاه قرار نداده است و منتظر باز شدن و استفاده از منوچهر صفروف و وحدت هنانوف بازیکنان تاجیکستانی جدید خود هست تا با بررسی کیفیت آنها لیست خرید زمستانی را اعلام کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    من اگه اشتباه نکنم... شماره 10 تیم ملی سوریه. دقیق یادم نیست شماره چند بود.. یه بازیکن فوق العاده خوب و جنگنده و عالی. .. خیلی دوست داشتم بیاد پرسپولیس. ولی اگه گوچی بشه بهتره.. بهتر از خارجی هاست. لژیونرها هم نمیاد ایران...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی