نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
حمله تند به پرسپولیس/ اجرای قانون به آقایان فشار آورده است/ عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند/ دوران دور زدن قانون به ‏سر رسید
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: برخلاف آنچه همه می گویند بازی استقلال مقابل نود ارومیه بسیار خطرناک است و امیدوارم استقلال بتواند به سلامتی از این مرحله از جام حذفی عبور کند.

محمدرضا مدنی؛ دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اولین دیدار شاگردان فرهاد مجیدی در فصل جدید این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

آرش برهانی مهاجم و آقای گل اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره ورود استقلال به جام حذفی و دیدار با تیم دسته دومی‌ارومیه ای، همچنین اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه بازی با گل‌گهر و البته روند کلی استقلال در فصل جاری و البته مشکلات گلزنی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

خیلی‌ها معتقدند استقلال بدون مشکل و به راحتی نود ارومیه را شکست می‌دهد؟

اتفاقاً برعکس، معتقدم استقلال مقابل این حریف به مشکل می‌خورد. چون اعتقاد دارم هر تیمی‌که مقابل استقلال بازی می‌کند انگیزه دارد و تلاش بیشتری می‌کند و اتفاقاً چنین مسابقه ای را برای استقلال یک روز خطرناک می‌دانم و امیدوارم استقلال به سلامتی از این مرحله جام حذفی عبور کند چون در رقابت‌های جام حذفی فرصتی برای جبران وجود ندارد و مثل لیگ نیست. گرچه استقلال از نظر فنی مقابل حریفش و یک سر و گردن بالاتر است ولی وقتی بحث انگیزشی به میان می‌آید هر اتفاقی ممکن است. امیدوارم بازیکنان استقلال بدون دست‎کم گرفتن این تیم، با انرژی کامل به میدان بروند تا خدای نکرده مقابل این حریف چغر و بد بدن ارومیه ای به مشکل نخورند.

در جریان اتفاقات مربوط به تغییر نتیجه بازی استقلال مقابل گل گهر هستید و اینکه پرسپولیسی‌ها انتقاد می‌کنند و معتقدند عدالت این نیست که بازی استقلال سه بر صفر شود؟

باید بگویم اگر قرار بر اجرای عدالت بود باید خیلی قبل تر و زودتر از اینها در خیلی پرونده‌های دیگر اتفاق می‌افتاد. نمی‌خواهم اسم تیم خاصی را ببرم ولی همه اهالی فوتبال به یاد دارند که چه تیمی‌با جعل اسناد، یک بازیکن غیرقانونی را در تیمش بازی داد. اگر آن روزها قانون به شکل امروز اعمال می‌شد خیلی پیش از اینها استقلال باید به حقش می‌رسید. متاسفانه در پنج، شش سال گذشته شرایطی وجود داشت که عده‌ای به خودشان این اجازه را می‌دادند تا قانون را به راحتی دور بزنند. حتی خیلی وقت‌ها خودشان هم می‌دانستند که دروغ می‌گویند ولی به هر حال آنطور که هواداران و مسئولان استقلال انتظار داشتند کسی از حق واقعی استقلال و دیگر تیم‌ها دفاع نکرد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

آنهایی که مخاطب این حرفها هستند خودشان متوجه می‌شوند. حساب دو دوتا چهارتاست. قانون، استقلال یا پرسپولیس را نمی‌شناسد. قانون می‌گوید همه باید در یک چارچوب مشخص رفتار کنند و هر کس تخلف کند باید تنبیه شود. ظاهراً در این پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده و کسی دنبال بررسی دقیق پرونده بازیکنان نرفته عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می‌کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می‌گویند. به همین خاطر است که به عده ای فشار آمده و این شرایط را نمی‌توانند تحمل کنند. کاملا به یاد دارم در یک پرونده مشابه حتی خود مسئولان باشگاه هم اعتراف کردند که در اسناد مربوط به فلان بازیکن جعل کرده اند ولی به خاطر حمایت‌هایی که وجود داشت کسی کاری به کارشان نداشت و همیشه فکر می‌کنند وضعیت باید به آن شکل باشد.

حمله تند به پرسپولیس/ اجرای قانون به آقایان فشار آورده است/ عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند/ دوران دور زدن قانون به ‏سر رسید

انتظار صدور چنین رأیی را از کمیته انضباطی داشتید؟

جا دارد از آقایان آجرلو و دکتر سمیعی تشکر کنم که علاوه بر مسائل دیگر مربوط به باشگاه، در این یک مورد خاص از حق استقلال دفاع کردند. در سال‌های گذشته بارها حق استقلال در مواردی مشابه تضییع شد چون زور مسئولان وقت باشگاه به آنهایی که در راس کار بودند نمی‌رسید. بنده نه آقای سمیعی را دیده ام و نه ایشان را می‌شناسم ولی انصافاً نشان داد با دانش بالا و اشراف کامل بر تمام زوایای مسائل حقوقی چطور حق استقلال را گرفت. گرچه حالا عده‌ای مدعی شده اند که این اتفاقات ناشی از اقدامات آنها بوده ولی همه می‌دانند عامل اصلی چه کسی بود.

شما خودتان کرمانی هستید. کسر امتیاز از تیم سیرجانی برای خود شما که اهل این استان هستید حس بدی نداشت؟

واقعا متأسفم تیم استانم اسیر دلال بازی عده ای از خدا بی خبر شد. من احترام و ارادت خاصی نسبت به آقای قلعه‌نویی دارم. امیرخان بی‌شک بهترین و پرافتخارترین مربی لیگ برتر بوده که در حق خود من لطف زیادی داشته ولی قطعا می‌دانم که این حق سرمربی گل گهر نبود، این حق مردم سیرجان نبود. شنیدم باشگاه گل گهر ۷۰۰ میلیون تومان جریمه شده و قطعاً همین مقدار و یا بیشتر بابت جذب بازیکن گابنی ضرر کرده است. ای کاش این یک و نیم میلیارد تومان هزینه بچه‌های عاشق فوتبال سیرجان میشد تا لااقل در آینده چندین فوتبالیست از استان کرمان و این شهر به سطح اول فوتبال معرفی می‌شدند. باز هم می‌گویم به خاطر این اتفاق برای امیر خان و تیم گل گهر خیلی ناراحتم. از وقتی امیر خان تیم سیرجان را در دست گرفته زحمات زیادی برای این تیم کشیده و از یک باشگاه معمولی یک باشگاه قابل احترام و بزرگ ساخته است. امیدوارم در ادامه مسابقات گل گهر با تکیه بر بازیکنان خوبی که دارد بتواند این امتیازات را جبران کند. هرچند که کار سختی است.

وضعیت استقلال در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال به لحاظ ساختار دفاعی شرایط خیلی خوبی دارد که خیلی‌ها آن را تحسین کردند اما باید بگویم این تنها مربوط به مدافعان تیم استقلال نمی‌شود. چون ساختار دفاعی یک تیم از نفرات خط حمله شروع می‌شود.

حمله تند به پرسپولیس/ اجرای قانون به آقایان فشار آورده است/ عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند/ دوران دور زدن قانون به ‏سر رسید

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

وقتی که یک تیم خوب دفاع می‌کند، کم گل می‌خورد و نمی‌بازد یعنی همه بازیکنانش شیوه دفاعی را به خوبی بلد هستند و در قالب کار تیمی‌در بحث دفاع مشارکت دارند. قطعاً این وضعیت با تلاش کادر فنی و دانش مربیان استقلال اتفاق افتاده. معمولاً تیم‌ها زمانی گل می‌خورند که یک اشتباه فردی داشته باشند. ولی وقتی تیمی‌در ۱۰ بازی ۲ گل می‌خورد یعنی علاوه بر مدافعانش سایر بازیکنان هم اشتباه فردی خاصی نداشته اند.

شرایط استقلال در فاز تهاجمی‌باعث شده در این مدت انتقاداتی نسبت به تعداد کم گل‌های زده این تیم شود. چرا استقلال در کارهای تهاجمی‌ضعیف است؟

گاهی در همه تیم‌ها پیش می‌آید که در مقطعی مهاجمانش گل نمی‌زنند. موقعیت ساخته می‌شود، توپ ارسال میشود و شوت زده میشود ولی توپ وارد دروازه نمی‌شود. در چنین شرایطی معمولاً با ضربات ایستگاهی، پنالتی و یا مدافعان گل می‌زنند. همین که استقلال روند رو به جلوی خودش را حفظ کرده باعث می‌شود که مهاجمانش کم کم شانس گلزنی شان را دوباره به دست بیاورند. افت مقطعی برای مهاجمان در همه تیم‌ها اتفاق می‌افتد. ولی من حتم دارم و خوشبینم که خط حمله استقلال به زودی روی غلتک می‌افتد.

حمله تند به پرسپولیس/ اجرای قانون به آقایان فشار آورده است/ عادت داشتند بازیکن جعلی بیاورند و کسی حرفی نزند/ دوران دور زدن قانون به ‏سر رسید

انتقاداتی هم نسبت به ژستد مطرح است و خیلی‌ها انتظار دارند این بازیکن خارجی برای استقلال گل بزند. گرچه در این مدت دو پاس گل داده است. نظر شما چیست؟

دیدم که در فضای مجازی انتقاداتی به ژستد می‌شود. من اعتقاد دارم او بازیکنان باکیفیتی است و گرچه هنوز گل نزده و دو پاس گل داده ولی من می‌گویم حتی اگر پاس گل هم ندهد در قالب تیمی‌خوب کار می‌کند. خوب و درست می‌دود، درست فضاسازی می‌کند و کیفیت فوتبالش نشان می‌دهد با خروج از شرایط روحی که دچارش شده به زودی مشکل گلزنی استقلال را یک تنه حل می‌کند.

از آکادمی‌باشگاه استقلال چه خبر؟

آکادمی‌باشگاه استقلال از ارکان اصلی و مهم این باشگاه به شمار می‌رود، اما متاسفانه امسال کارش را تاحدی دیر شروع کرد و خیلی از بازیکنان قبلی استقلال را از دست دادیم. اما کم‌کم شکل آکادمی‌به وضعیت قبل برمی‌گردد و دوباره به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6 IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    استاد نچ نچيان و مفسر برجسته حماسه العين خخخخ ميشه داور بازي رو قطع كنه تا همين 4 هيچ تموم بشه؟؟؟
    • در جواب 6 (حماسه 8 و 4 هم یادت نره ) IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      گلات الغرافه رو یاد هست با کلی حمایت و بسیج جامعه اون 6 تای العین رو هم یادمون هست ارکان بی وجدان و بی کفایت وزارت اون سال و سال قبلش چه بر سراستقلال اورده بود گاو همیشه گاو هست حتی اگر بهش قرمه سبزی بدی امام حسین ع اگر دین ندارید ازاده باشید که شما لنگی ها هم اون را ندارید ورزش محلی برای پهلوانی و شرایط مساوی مسابقه است نه غلااااااااااااااااممممممممممم
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      این عبارت کوپا امجدیه حاصل حسادت بی حد و فشار روحی روانی شدید پرسپولیسی های حکومتی نسبت به استقلال ایران یا همون تاج کبیره. برای دونستن هواداران عرض کنم استقلال ایران در سال 1970 در بین 8 تیم برتر قاره آسیا تونست به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنه در حالی که همون سال جام جهانی بین 16 تیم برگزار شد و برزیل قهرمان جهان شد. پس قهرمانی برزیل هم مورد قبول لنگیا نیست. در سال 1990 هم استقلال در بین 21 تیم برتر قاره آسیا تونست دومین مقام قهرمانی آسیا رو بدست بیاره و همون سال جام جهانی بین 24 تیم برگزار شد و آلمان قهرمان جام جهانی شد پس قهرمانی آلمان هم مورد قبول لنگیا نیست. چطور ممکنه وقتی جام جهانی 1970 بین 16 تا تیم برگزار شده و جام جهانی 1990 بین 24 تیم برگزار شده، پرسپولیسی ها مدعی هستن که رقابت های قهرمانی آسیا باید بین 32 تیم در اون موقع برگزار می شده. اصلا کی لنگیای حکومتی رو حساب می کنه. ضمنا AFC زیر مجموعه فیفاست و جدا از این مستقل هم هست و هرچی که AFC منتشر کنه مورد قبول فیفا هست. لنگیا بدجور از دو قهرمانی استقلال و اینکه سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست دارن می سوزن.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      استقلال ایران با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی آسیا و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا، سومین تیم تاریخ برتر قاره آسیاست. به ترتیب الهلال، پوهانگ و استقلال سه تیم برتر تاریخ آسیا هستند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      پوپولیسم یعنی دولت بی تدبیر و نا امیدی کلید ساز. دولتی که برای سرپوش گذاشتن روی ناتوانی و سوء مدیریت و نداشتن سواد و برای سرپوش گذاشتن روی افزایش 1000 درصدی قیمت مسکن و ماشین و افزایش 800درصدی قیمت اجناس و کالاها و لوازم موزد نیاز مردم، برای فریب مردم سعی کردند که پرسپولیس رو 5 سال با مهندسی قهرمان جعلی کشور بکنند تا 30 میلیون نفر مشغول شادمانی کاذب باشند و 30 میلیون نفر هوادار استقلال دنبال گرفتن حق تیمشان باشند و با مشغول کردن مردم به مسائل فوتبال، ذهن مردم رو فریب بدهند تا مردم از ناتوانی دولت و وزرا و منصوبانش در اداره مملکت غافل شوند. پوپولیسم واقعی به این می گویند. وزیر ورزش سابق و وزیر ارتباطات مامور اجرای این نقشه شوم بودند و باید محاکمه شوند.
    • كمك سرپرست IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      اين زياد نوشتن هاي كيسه هم دليل روشن كمبودشان است لابد! حتما و يقينا از حرص زياد و جام كم اين همه حرف ميبافنددددد
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      این 30 میلیاردی که آذری جهرمی با رانتی که از همراه اول داشت و به پرسپولیس داد رو لطفا پیگیری کنید. همچنین 8 میلیاردی که پرسپولیس حکومتی از اسپانسر استقلال کش رفت. باید اسپانسر استقلال که بله قربان گوی وزیر بودن جواب بدن.
    • ساوالان IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      از دکتر آجورلو تقاضا می کنیم برای روشن شدن قضیه طارمی و بازی هایی که به طور غیر قانونی بازی می کرده به فیفا شکایت کنه. برای بازی با گل گهر هم اگه مجید صدری می خواد قانون شکنی بکنه باید جلوش گرفته بشه. مجید صدری و آذری جهرمی و مسعود سلطانی فر دستشون توی یک کاسه است. نوچه های بابا مسعود در لیگ برتر هم شناسایی بشن چه کسانی هستن که تا الان 8 امتیاز استقلال رو ازش کسر کردن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      در تابستان های قدیم باباها به کاسب های محل می گفتند بذارید فرزندمون اینجا کار کنن و این بابا ها پولی به اوستا می دادن که به عنوان مزد به فرزندشان بدهند که فرزند فکر کند خودش کار کرده است. یا بعضی باباها جوایزی خریداری می کردند و به مدارس می دادند که سر صف فرزندان شان را تشویق کنند، حالا در این 5 سال گذشته این جایزه ها و به عبارتی بهتر جام های جعلی و مهندسی شده را که گرفته بود؟... درست حدس زدید: بابا مسعود.... البته در دوران قبل ترش بابا محمود به وسیله رویانیان به پرسپولیسی های حکومتی پورشه و آپارتمان می داد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      حقیقت ماجرا این هست وقتی که مهدی طارمی با تیم ریزه اسپور ترکیه قرارداد داشت همزمان با قرارداد جعلی در پرسپولیس بازی می کرد. چون مهدی طارمی بازیکنی غیر قانونی بود پرسپولیس باید به لیگ یک یا لیگ دو سقوط می کرد. ولی حداقل رای این بود که بازی هایی که مهدی طارمی در اون بازی کرده بود طبق قانون 3 بر صفر به نفع حریفان بشه. در این صورت پرسپولیس نه تنها در اون سال قهرمان نمی شد بلکه یا باید در لیگ یک یا دو در سال بعد بازی می کرد و یا اینکه به علت از دست دادن قهرمانی به علت تخلف، خبری از هتریک، پوکر و گلات نبود چون نوار قهرمانی اولش که بعد از 8 سال کسب کردن بریده می شد. همه مردم ایران می دونن تمامی قهرمانی های پرسپولیس در 5 سال سیاه گذشته، جعلی و مهندسی شده بود.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      در 5 سال گذشته یک گروهی پشت پرده نشسته بودن و سربازانشون در صحنه فوتبال بودن و بازی ها رو برای قهرمان کردن پرسپولیس مهندسی می کردن. این مهندسین هنوز هم در لیگ برتر حضور دارن و دست از سر شما بر نمیدارن چون دنبال دبل هتریک مهندسی شده هستن اما ما پوستشون رو می کنیم چون دوران مهندسی و بابا مسعود و مامان آذری به پایان رسیده و دوران عدالت در فوتبال شروع شده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      هنوز نوچه های بابا مسعود در فوتبال هستن و تا اینجا 8 امتیاز استقلال به صورت مهندسی شده خورده شد. 2 امتیاز به خاطر مردود اعلام کردن گل سالم ارسلان مطهری در دیدار با فجر سپاسی. 2 امتیاز به خاطر نگرفتن خطای هند پنالتی در دیدار با نساجی مازندران. 2 امتیاز به خاطر نگرفتن دو پنالتی واضح در مقابل صنعت نفت. 2 امتیاز به خاطر نگرفتن پنالتی استقلال در مقابل پرسپولیس حکومتی دقیقه 87 بازی. اگه این مهندسی ها اتفاق نمی افتاد استقلال با 10 بازی و 10 برد و با فاصله 12 امتیاز از پرسپولیس در صدر جدل بود. فصل پیش هم 21 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس حکومتی دادن تا قهرمان بشه که قبلا اسناد و مدارکش رو آوردم با فیلم هایی که مورد تایید کارشناسان داوری بود
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      تا اینجای فصل 8 امتیاز استقلال خورده شده ولی حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشده. چه کسی جوابگوی این بی عدالتی رو میده؟ چه کسی می خواد حق استقلال رو بگیره؟
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      تیم یوونتوس که یکی بهترین تیم های تاریخ ایتالیاست ببینید با مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین چه بلایی سرش آوردن تا تیمی دیگه هوس مهندسی بازی ها رو نکنه. ======================================================================........ 1- یوونتوس رو فرستادن به لیگ دو ایتالیا 2- سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رو ازش گرفتن. 3- دو جام قهرمانی یوونتوس رو ازش گرفتن. 4- در لیگ دو باید با امتیاز منفی 17 بازی ها رو شروع می کرد. 5- به خاطر رفتن به لیگ دو خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم جدا شدند. ===================================== ...................... حالا تو ایران به مهندسی بازی ها در داخل و خارج زمین و به تضعیف و ظلم آگاهانه به رقیب سنتی میگن غیرت و تعصب. به قهرمانی های مهندسی شده هم میگن افسانه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      سردار آجورلو خدا پدر و مادرت رو رحمت کنه که دست دولت کلید ساز و مهندسین لیگ برترو در سطح ملی رو کردی و به همگان ثابت شد که قهرمانی های پرسپولیس مهندسی شده و جعلی بوده و عده ای بازی ها رو در داخل و خارج زمین مهندسی می کردن. پرسپولیس 8 سال جام نیاورده بود یکدفعه 5 سال قهرمان لیگ برتر می شه. دیگه هر بچه ای اینو می فهمه مخصوصا اینکه بازی ها رو می بینه و قضاوت میکنه. حتی یک بچه 8 ساله در برنامه نود گفت قهرمانی های پرسپولیس جعلیه. بچه 8 ساله هم می فهمه انقدر که تابلو مهندسی می کردن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      پرسپولیس مکتبی نداره ولی توی این چند سال مکتبی به اسم خودش ثبت کرد به نام جعلپولیس. از این به بعد پرسپولیس حکومتی رو در صفحات مجازی و در هر جایی جعلپولیس خطاب کنید. مکتب لنگیا جعل کردنه
    • کسیه سوز IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      مهندسی قهرمانی یعنی یه تیمی مثل کیسه فقط دوره احمدی نژاد قهرمانی بیاره. نه پرسپولیسی که تو همه دولتها قهرمانی داشته. تو همین دولت قبلی کیسه کشا هر بازیکن خارحی که خواستن خریدن حتی پاتوسی که غیرمجاز بود ماست مالی شد. خود وزیر مانع حذف دوچرخه سواران از اسیا شد. نذاشتن دوچرخه سواران هیچ وقت محروم بشه بعد میگی دولت قبل طرفدار پرسپولیس بود. قهرمانی عرضه میخواد که کیسه کشا ندارن. کل افتخاراتتون با حمایت دولتها بوده چه زمان شاه با خسروانی چه الان با حمایت سید حسن خمینی
    • پاسخ به کسیه سوز IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      فشار زیادی بهت اومده که این خزعبلاتی که هیچکس توی ایران قبول نداره رو میگی. در زمان احمدی نژاد به پرسپولیسی ها پورشه و آپارتمان می دادن و احمدی نژاد ثابت کرده بود پرسپولیسیه. چرا به استقلالی ها پورشه و آپراتمان نمی دادن. سید حسن خمینی هم که فقط هوادار معمولیه و خودتم می دونی فقط از سر استیصال نمی دونی چی بگی. البته ما بهت می خندیم چون دستتون که قبلا رو شده بود الان دکتر آجورلو به طور رسمی برای کل مردم ایران علنی کرد.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      مشت مشت امتیاز استقلال د ر10 هفته اول لیگ امسال توسط مهندسین لیگ برتر و نوچه های بابا مسعود و مامان آذری خورده شده. چه کسی الان حق استقلال رو بهش بر می گردونه؟ چرا حتی یک امتیاز پرسپولیس خورده نشده.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      پرسپولیسی های حکومتی دارن روی این 2 امتیاز قانونی استقلال فشار وارد می کنن و هوچی گری می کنن که اولا 8 امتیازی که از استقلال به صورت مهندسی کسر شد پنهان بمونه و دوما فشار وارد می کنن تا در بازی های بعدی این 2 امتیاز استقلال و 3 امتیاز سپاهان برای پرسپولیس جبران بشه. قشنگ مشخصه در فکر مهندسی بازی های بعدی لیگ هستن هم برای برد مهندسی پرسپولیس هم برای باخت مهندسی شده استقلال
    • مسعودفرجی US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      بیسوادان و بچه سن ها برن تاریخ لیگ برتر رو نگاه کنند کاری نداره که .دو تا قهرمانی های استقلال زمان خاتمی بوده و فقط یه دونه ش زمان احمدی نژاد بوده .سپاهان تو اون سالها رو اوج بود و تیم خوبی داشت و بیشتر قهرمانی ها رو به حق آورده بود و همه تیم ها هم آخر فصل بهش تبریک میگفتند .تنها تیمی که هیچ تیمی بهش تبریک نمیگفت پرسپولیس بود که مشخصه دلیلش چی بوده
    • Amir perspolisi IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      در جواب لنگی ها مافیای فوتبال که انقد حرص خورده پشت سر هم کامنت میزاره باید عرض کنم که انقد آجرلو آجرلو میکنی بد نیست اینو بدونی سالی که طارمی برا پرسپولیس بازی کرد و آقای گل شد و تیمشم پرسپولیس بعد از نائب قهرمانی با تفاضل گل تونست قهرمان بشه همین آجرلو مدیر عامل تراکتور بود و تا بازی برگشت در لیگ شانزدهم بین پرسپولیس و تراکتور رقابت شدیدی برا قهرمانی وجود داشت تا اینکه بازی برگشت پرسپولیس با نتیجه ی ۳ بر صفر که اتفاقا گل اول رو طارمی زد و گل های دیگه توسط رامین و امیری زده شد برنده بازی شد و اختلاف امتیاز به تراکتورو به ۸ رسوند، مطمئن باش اگه آجرلو و تراکتور کوچکترین امیدی به تخلف پرسپولیس و طارمی داشتن ۵۰ تا شکایت تنظیم میکردن، و در ضمن اون سال پرسپولیس با طارمی لخویا (الدحیل امروز) رو در یک شانزدهم آسیا و الاهلی رو در یک هشتم آسیا حذف کرد که اتفاقا طارمی فیکس بازی کرد، اگه مشکلی در قرارداد طارمی بود حتما پیگیر میشدن، کاش یک دهم زمانیکه برا کامنت میزاری بجاش سطح اطلاعاتتو ببری بالا
    • رضایاک IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      در جواب تمام کیسه کش های ناعزیز بفرمایم که ... دلم براتون میسوزه... جام میخواید؟؟؟؟ انقد خودسوزی نکنید.. برید با شگفتی های دسته دو و سه!! رقابت کنید و جام حذفی بگیرید.آخه لیگ برتر برای یک تیم درجه یک هست.نه درجه دو..
    • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      این کیه اینم جزو تیم دوپینگی بوده که امیرابادی اعتراف کرده
    • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      اجرای قانون درست بود قبل از کیسه شکایت نساجی بررسی می شد نتیجه سه برصفر می شد اون کسی بازیکنان با قرارداد جعلی آورده کیسه پاتوسی و بلبلی بود فدراسیون خودش در قضیه بازیکنان گامبی تخلف کرده پاداش کیسه و سپاهان می گیرند کیسه کش ها میگن در زمین فوتبال نتیجه مشخص،بشه بعد بعد خودشون داخل زمین زورشون به گل گهر نمیرسه به کمک فدراسیون امتیاز کامل و کمک امتیاز معیشتی می گیرند تا کیسه بعد ده سال خارج زمین ناپاک قهرمان کنند
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      آقای برهانی یه یادی کنید دوره بازیگری شما دوره احمدی نژاد با دوپینگ دست جمعی با پودر فرهادی پودر در هربازی به اعتراف مهدی امیرآبادی هم بازی تون یا برای قهرمان شدن کیسه با رشوه و تبانی عیسی اندوی اون بگید با فساد فقط سه تا قهرمانی دوره احمدی نژاد داشتید الان چرا کیسه ده سال قهرمان نمیشه چون بدون فساد کیسه کبریت بی خطر هست الان بعد ده سال کیسه را می خوان خارج زمین قهرمان ناپاک کنند در مورد قراداد طارمی همون حکمی کیسه با بلبلی گرفت برای طارمی خود فیفا داد برای رد گم کردن امتیازهای ناپاک کیسه فرافکنی نکنید مردم آگاهند
    • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      ارش گیجک تو دیگه اظهار نظر نکن که کسی حسابت نمیکنه شما اگر عرضه داشتین و میتونستین چیزی ثابت کنین همان موقع اقدام میکردین و اگه ۱۰ امتیاز دیگه هم بهتون کمک کنن اخر فصل باید برای پلی اف بجنگین و قهرمان آخر فصل سرورت پرسپولیسه جوش نزن
  • کامران زارعی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    آرش آقای گل،دمت گرم هواداران شاهدن،بارها وبارها گفتم،رودی ژستد،بهترین بازیکن استقلال بودن،و بهتون قول میدم،با کلاس ترین فوروارد خارجی ایران در کنار ،تیام هست رودی،عاشقتم
    • فری3Dارزچیان درصدبگیر IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      تکلیف پاتوسی بلبلی مرادی و... رو هم روشن کنید فیفا طارمی و پرسپولیس رو جریمه کرد
  • mahdi IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    بله آرش به درستی فهمید. علت این همه جنجال اینه که نمی خواهند کسی به مسایل 5 سال گذشته ورود کند و خیلی از مسایل افشا شود.
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    قلعه نویی مربی ای نیست که بخواد به جوون ها بازی بده، فقط دنبال نتیجه گراییه
  • ناشناش IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اینم یکی از اسطوره های جدید کیسه کشا که در تیم پاس بازی میکرد
  • کیارش US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    کار اقایان شده این که مثل گوبلز عمل کنن حقایق رو وارونه جلوه بدن دیگه کسی هم نیست که ازشون سوال بپرسه ظاهرا ارتش مجازیشون توی فضای مجازی و از یطرف هم‌گرفتن پاچه وزیر از بالا گو اینکه اگه در دولت های قبلی کسی به وزیر میگفت بالای چشمت ابروئه خدا باید بهش رحم میکرد اقایان فراموش کردن ظاهرا،در زمان سلطان محمود و علی ابادی چطور بعد از بازی با ژنرالشون مثلا نماز شکر میخوندن با قهرمانی های پاک وقاحت هم حدی داره ظاهرا صدا نه از باشگاه درمیاد نه هوادارهای پرسپولیس (که فقط منتظرن کی روش تو مصر ببازه تا برطبل شادانه بکوبن)دوپینگی که بعدا بازیکن خودشون بهش اعتراف کردو فراموش کردن و هزار کار دیگه با بی شرمی ۵ دوره رقابت رو زیر سوال میبرن خب بازیکن غیر قانونی؟؟؟ پاتوسی رو فراموش کردین یا همین دو نفری که گرفتین خودتون نمیخندین اخه ؟؟؟؟دروغ رو هر چه بزرگتر بگی باور کردنش راحته ظاهرا گوبلزرو اینا از قبر دراوردن یا روحشو احضار کردن که اینقدر راحت بخودشونم دروغ میگن یا دروغ هایی که میگن رو راحت باور میکنن
    • اسطوره های پنبه ای IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      زمان سلطان محمود که ستاد سوخت ایران کاملا در خدمت تیم لنگپلیس تهران بود همون موقع استقلال نمی تونست مربی خارجی بیاره اما مربی از اسپانیا آوردین خلعتبری رو که با تیم اماراتی قرارداد داشت آوردن که هنوزم جای سوال توی اون پرونده هست و.........
    • کیارش US ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      پنبه جان عزیز خودت بهتر میدونی که بیشترین ضربه و بدهی رو از اون‌موقع داره پرسپولیس بعدم اون موقع با کسر ۶ امتیاز قهرمان شدیم شما بی زحمت در مورد قلعه نوعی و فرار شاه فرهادخخخ به امارات و ماجرای مرغوبکار تحقیق بفرمایین
  • هادی TR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    بازم مظلوم نمایی وگریه واشک تمساح گدایان امتیاز دقیقا اگه قانون اجرا میشد با بازیکنان جعلی وبه سرقت رفته کیسه از تیمای دیگه رسیدگی میشد این تیم کماکان تو دسته دست وپا میزد از پروپیچ جعلی گرفته تا پاتوسی غیرمجاز ژستد ویامگا گرفته تا صیاد منش که از سایپا سرقت کردن بلبلی از رشت دزدیدنش .....جالبه حتی یک مورد حکم علیهشون صادر نشدتیمی که تمام ارکان وزارت ورزش فدراسیون ومافبای رسانه پشتش هستن .. جالبه این دو بازیکن آخر حتی سازمان لیگ کتبا اعلام کرده غیرمجاز هستن اما جرات برخورد باهاشون نداشتن ... وقتی قانون همیشه بنفع این تیم خاص تفسیر میشه
    • ابراهیم اسماعیلی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      دمت گرم حقیقت نگفتی تازه با اون همه دور زدن قانون یه جام هم نتونستن بیارن
  • حمید علوی US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    درورد بر شیر شاه فرهاد
  • Hamid IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    کیسه های السعودی بهتره برید پرچم ژاپن و عربستان و بدست بگیرید همونطور که مربی اتون عکس رییس دولت امارات و رو سینه اش داشت گلات قهرمانی پرسپولیس پاک ترین قهرمانی هایی بوده که تیم های ایرانی داشتن و فقط مختص پرسپولیس کبیره این همه سوزش و تهمت و دروغ بخاطر همین است خجالت هم خوب چیزیه که ندارید اینقدر شل مغز تشریف دارید که فکر نمیکنید فینال واقعی اسیا با پنجره بسته و بی انصافی داور و عدم همکاری فدراسیون فوتبال ایران از دست پرسپولیس پرید
  • مهسا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    جناب (لنگیا مافیایی فوتبال ایران )جام میخای؟؟؟؟؟ بایا کن
  • حسین IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    لنگ مافیای فوتبال . استفاده از مهدی طارمی به صورت غیر قانونی و جعلی با حضور افشین فرشچیان
    • Hamid IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      کیسه ها رای طارمی رو فیفا داده بقول وکیل سابق پرسپولیس اگه فکر میکنید غیرقانونی بوده اگه مرد هستید البته با تاخیر برید فیفا شکایت کنید در این مورد تمام هزینه های این شکایت رو هم پرداخت میشه از جیب هواداران پرسپولیس ببینیم چه دارید دیگه برا گفتن رای گلگهر تو ایران صادر شده با لابی و رابطه و حق خوری رای طارمی توسط فیفا اعلام شده وقتی مقایسه این دو رو نمیدونید کمتر اراجیف ببافید کیسه ها اگه فکر میکنید دفاعیات پرسپولیس در مورد طارمی جعلی بوده برید شکایت کنید به فیفا تا عواقبش رو ببینید اگه فکر میکنید مرد هستید
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اره واقعا  گذشته بارها حق استقلال در مواردی مشابه تضییع شد چون زور مسئولان وقت باشگاه به آنهایی که در راس کار بودند نمی رسید. یه نمونه اش پارس جم و یک نمونه اش بازی با پدیده، از بازیکن جعلی نگید که گل بخودیه. موندم کی میخواید کمی خجالت بکشید و فکر کنید از این حرفا میشه راحت علیه خودتون استفاده کرد.
    • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      طارمی تو نود زنده اعتراف کرد
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      مث اینگه شما متوجه نیستید. پرسپولیس رو بالاترین مرجع قانونی جهان مجازات کرد. شما دنبال مجازات از سوی کمیته انصباطی دست نشانده هستید!! بس کنید خودتون روبیش از این سبک نکنید. گل گهر اگه به کس شکایت کنه، جریمه و مجازات و محرومیت و حتی کسر امتیاز داره ولی امتیاز به تیم دیگه نمیدن.
  • Hamid IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    کیسه ها خودتون اخر جعل و تقلب و رابطه و همه چی هستید اگه چیزی هم یاد گرفتیم از این خلاف های شماست از بعد از انقلاب هزاران خلافی که در فوتبال کیسه ها انجام دادن نمونه هست فتوشاپ و جعل تاریخ و غیره ننه من غریبم در نیارید در مقابل پرسپولیس کبیر هیچی نیستید همون دوچرخه قراضه هستید جام امجدیه رو با فینال واقعی اسیا مقایسه نکنید پرسپولیس پر افتخارترین تیم جام تخت جمشیده ولی چندین سال لیگ باشکاهی اسیا برگزار نشده تیم مردمی با سوگلی وزارت مقایسه نکنید ورزشکاه ازادی اگه لابی و رابطه کیسه ها با فدراسیون نبود تقسیم سکوها ۷۰به ۳۰بود چونکه تو ازادی در اقلیت بودید
  • شمسعلی. GB ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    بهترین تیتر برای کیسه کشا همین جمله است گدایان امتیاز و جام
  • شاهین IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    جنس پرسپولیس از جنس فولاده انگاری ابر و ماه و زمین و زمان و پاچه خوران و کاسه لیسه همه دست بدست هم دادن پرسپولیس امسال قهرمان نشه خدایش این پنچ قهرمانی بد چزونده بکوری چشن دشمنان ارتش سرخ امسال هم قهرمانیم ما حرفامونوتو مستطیل سبز می زنیم نه تو مجازی
  • كمك سرپرست IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اين كيسه ها چقدر بيكارند كه دويست خط مينويسند و البته مهمل!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      توی لنگی چقدر بیکاری که می شینی همه 200 خط رو می خونی چون من خودم نمی دونستم چند خظ نوشتم مثل اینکه خط ها رو هم میشمری
    • كيسه دوز IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      كسي يه كيسه اهميت نميده چه برسه به تعداد خطاشون خخخخ
    • کیسه کش متوهم AT ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      برای لنگی های مافیای فوتبال, اینو راست گفتی کیسه کش مافیای فوتبال ایران که خودت نه تنها نمی دونی چند سطر نوشتی بلکه حتی نمی دونی چی نوشتی! از بس مزخرف و چرند و پرند و بی معنی می نویسی؛ عریضه نویس!!خخ ببخشید کامنت نویس کیسه کش! درست گفتم دیگه شغلت کامنت نویس است دیگه! مثل عریضه نویس ها ی دم در دادگستری! جالبه که خودت از همه بیکارتری از بس کامنت بی سر و ته و بی معنی می نویسی اونوقت به بقیه میگی بیکار!! باز هم ببخشید یادم رفت که بیکار نیستی و شغل شریفت کامنت نویسی است!خخخ !!خخخخ کمک سرپرست جان ولی خوب گفتی ها تو اصلا از کسی اسم نبردی ولی این کیسه کش مافیای فوتبال ایران فورا به خودش گرفت! و جوابت را داد!!! یعنی خودش از هر کسی بهتر می دونه مهمل نویس ترین کیس کشه خخخ
  • رضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    واقعاً باید خیلی پرو باشی بیای این صجبت ها بکنی آقاا خوب میدونید خدتون که چه قانون هایی دور زدین چندین بار و هیچکس هم صداش در نیمده حد اقل دیگه ساکت باشین
  • برادران مجيدي غامل فساد فوتبال IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    درجواب لنگيا مافياي فوتبال جيره خوار مجيدي اولل که ميگي يونتوس ان تيم براي جعل قرارداد به دسته دو نرفت بخاطر تاثير مافيا وشرط بندي دوما قضيه طاارمي مال پنج ساله وفيفا حکمش داد ميگد براي تيم خارجي بوده درصورت که براي ايراني هم همينه ميگيذ نذاشتند استقلال شکايت منه پس چطور براي سوپر جام شکايت کردند وخيط شدند برد پرس رو فيفا اييد کرد تيم هايي دران موقع در ليگ بودند که الان نيستند امتيازهاي انها چي ميشه توکه ميگي پرسپوليس مافيا است ان اسم استقلال است که 3بار باراي فدراسيون برنده شد در زمان پرويز سبيل چهار دربي با ناداوري بردين بيشترين بازيکن خارجي رو داشتين دراين سالها
  • 46 IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اگه به تخلفات کیسه رسیدگی میشد الان باید در لیگ محلات بازی میکرد.
  • مختار IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    تازه دوران دور زدن قانون توسط استقلال و عواملش شروع شده است! الان ۳ ماه است مدیر عامل پر نفوذ استقلال تعیین کردن و نوبت به پرسپولیس که می رسه وزیر استقلالی میگه فرقی بین سرپرست و مدیر عامل نیست! چطور برای استقلال فرق هست!؟ ولی برای پرسپولیس نیست؟! امسال همه عوامل از وزارتخانه تا فدراسیون و کمیته داوران تلاش دارند که با دادن ناجوانمردانه جام به کیسه هوادارانش را از مرگ یاس نجات داده و خوشحال کنند! استقلال اسرائیل فوتبال ایران!
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    ایوالله به آرش آقای گل... اسطوره غرور و تعصب و متانت. دمت گرم.لنگیا عادت دارن تو همه چیز سرک بکشن و راجع به همه چیز نظر بدن. امیدوارم با تایید رای در کمیته استیناف تودهنی محکمی به لنگیای پیشکسوت و پسکسوت زده بشه تا بفهمن دوره بابا مسعود که واسه همه شاخ و شونه می‌کشیدن و الواتی در میاوردن گذشت
  • پادشاه فوتبال ایران IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    جعل و فساد و تبانی تو ریشه تیم کیسه هست ار ابتدای تاسیس اونها فهمیدن که تو زمین سبز نمیتونن حریف پرسپولیس کبیر بشن با تبانی و رانت و رشوه تونستن خودشون رو به اینجا برسونن تیمی که نه ریشه داره نه اصالت نه فرهنگ و نه مکتب سهراب سپری طی یک نامه به کیهان ورزشی قبل از انقلاب نسبت به جانبداری داوری ها به تیم کیسه اعتراض کرد تاریخ این تیم خیلی کثیفه
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    شک ندارم که کاربر (لنگ ) یکی از ادمین های پیج است که با هدف بالا بردن آمار سایت داره به سرور و افتخار فوتبال ایران توهین می کنه ، وگرنه دلیلی نداره تراوشات ذهن بیمارش اینجوری رگباری منتشر بشه و کامنتهای ما منتشر نشه . خلاصه جواب عارش بحرانی : بله عزیزم ما هم خیلی دوست داریم قانون اجرا بشه ، از هر وقت که شما بگید . از جک تری دی یا پاتوسی ؟ یادت باشه اگر قرار بر اجرای قانون باشه ، کیسه کلا باید منحل بشه
  • احمدرضا IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    من کاری به بحث تان ندارم و تا میتوانیدسرخابی به همدیگر توهین وکری بخوانید فقط ترا خدا به پاسدار اجرلو ،دیگه دکتر نگید،برای دکتر شدن خیلی زحمت کشید و قداست دارد،حیف نیست لقب خدادوست نابغه چشم پزشکی جهان را به اقایان بدهید،صدری،فرق دست چپ راست را نمیدونه بهش میگن مهندس صدری
  • جواد IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    آقای مافیای فلان توفقط بلدی عقده گشایی کنی مثل تیمت معلومه بدجور تلافی واحد فشار باباجون امسال اگر تیمت قهرمان نشه دیگه نمیتونی به وزیر وکیل گیر بدی مگر اینکه ایقدرچرتوپرت بگی تاوزیرکابینه خودتون هم عوض کنن
  • سالار IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    با احترام.نمیدونم دیگه بزرگتر از این آقا تو مجموعه نیست که میرید از ایشون نظرخواهی میکنید.این بنده خدا کجا داستانه که سرکارش میزارید. استقلالی ها معروفن به هوچی گری و گریه زاری حالا کارشون به جایی رسیده که از بزرگترین تیم آسیا حرف میزنن. برید به تیله بازیتون برسید این حرفا به دهنتون گندمی میکنه... همه میدونن زور بهتون اومده نزدیک یک دهه ست که خواب جام رو میبینید ولی واقعا این جام واسه استقلال خیلی خیلی بزرگه...
  • کیکاووس ۵۷ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    آقایون دارن فرار رو به جلو میکنن . تو این چند ساله به کمک وزیر ورزش که پرونده اش کاملا نشان‌دهنده تمام کارهایی ست که انجام داد تا تیم مورد علاقه ش مقام بیاره . زیر پای مربی پدیده ی مشهد نشستن تا هوایی بشه و بیاد پرسپولیس . تراکتور رو بهم ریختن . قلعه نوعی رو سر سرمربیگری تیم ملی دو هوا کردن ، مربی تیم نفت آبادان رو سرمربی تیم ملی کردن و تیم نفت بهم ریخت . بگم یا بسه
  • آزاد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    مرسی ازآرش آقای گل تاریخ باشگاه استقلال که حتی همین الان هم میتونست بهترین بازیکن نتیجه ساز باشه ،مرسی از اینکه حرف حق رو میزنی بدون هواخواهی بی مورد.
  • شیذر IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    خبر ورزشی واقعاً تو چاپ نظرات داری رنگی (آبی) کار می‌کنی بهتون قول میدم مخاطباتون رو از دست میدید اگر پا فشاری کنید و رنگی باشید ، بنده به عنوان نمونه نفر اول میشم ، خداحافظ خبر ورزشی ( این آخرین پیام رو چاپ کن تا شاید مردم یه روز ,,,,,, )
  • کیسه کش متوهم AT ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اتهام جعلی به طارمی خیالی ناجوانمردانه است! انگاری که طارمی در کیسه رشد کرد و پرسپولیس بازیکن کیسه را دزدید! طارمی در پرسپولیس رشد کرد و به فوتبالیست بزرگی تبدیل شد! بعد هم به خاطر پول به ریزه اسپورت رفت و پشیمان شد! از دیدگاه قانونی کار او درست نبود! ولی نکته مهم این است که پرسپولیس از بازیکنی استفاده کرد که خودش تربیت کرده بود! از دید فوتیالی کار پرسپولیس در کل اشتباه نبود؛ مثل کیسه که بازیکن تیم دیگر از کشور دیگر را اورده و از آن سواستفاده غیر قانونی کرده؛ مثل پاتوسی! استقلال هیچ گونه نقشی در رشد این بازیکن نداشت! فقط از میوه آماده دیگران استفاده غیر قانونی کرد که اتفاقا جریمه هم نشد! طارمی حتی یک دقیقه هم برای ریزه اسپورت بازی نکرد! پرسپولیس از محصول خودش برداشت کرد! ولی طارمی به خاطر پول به تیمی ضربه زد که همه چیزش ار آن بود! لطفا کیسه کشای هوچی و فریب کار وقتی از کلمه جعل استفاده می کنید آنرا برای ژستد بکار ببرند نه طارمی که کاملا ناجوانمردانه است! اما فیفا پرسپولیس را به خاطر استفاده از بازیکن خودش بدجور نقره داغ کرد و پنجره پرسپولیس را بست کیسه کشا فیفا را هم قبول ندارند
  • رضایاک IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    انصافا تو این چند سال به استقلال خیلی ظلم شده
  • احمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اون اقا که میکه اس اس دوقهرمانی سه نایب قهرمانی پنج تا سومی اسیا کل تیمای اسیای اینقدر ندارند بعد اس اینقدر خودت خندت نگرفت اینو نوشتی من الان ۴۵سال فوتبال دنبال میکنم این چنین چیزی ندیدم لاقل میگفتی از موقعی که علی منصور تون مونداره باورپذیرت بود اس خخخخخخخ
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    پرسپولیس یااستقلال راست میگی بایداعدالت اجراشودتو۵بازی اول فصل ۳بازی بازیکن غیره قانونی داشتیدبازی بانستاجی وفجروتراکتورپس بایدبرای شماهم اجراشودتابرای دیگران درس اعبرت شودپرسپولیس ازاین امتازدادن به حریف وازخودش کسرکردن زیاددیده ولی بازم قهرمان شده این که چیزی نیست ۶امتیازکم کردن بازم قهرمان شداین که مهم نیست تانیم فصل مجیدیدهمه روبه بادمیده اصلانترسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی