نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۲
جایگاه قایدی در شباب الاهلی به خطر افتاد/ ستاره ازبکستانی پاسخ افت چند هفته‌ای!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه سعودی از تحرکات باشگاه شباب الاهلی برای جذب ستاره ازبک النصر عربستان خبر داد.

دو هفته پیش یک رسانه اماراتی خبر داد باشگاه شباب الاهلی قصد دارد برای تقویت خط حمله اش جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبک النصر عربستان را جذب کند.

طبق گزارش این رسانه اماراتی باشگاه شباب الاهلی قصد دارد مهدی قائدی مهاجم ایرانی اش را به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل کند و ماشاریپوف را جانشین این بازیکن در لیست تیم کند.

در همین رابطه امروز نشریه «الیوم» عربستان دوباره به این موضوع دامن زد. این رسانه سعودی نوشت: مدیر برنامه ماشاریپوف تایید کرد که موکلش از لیگ برتر امارات و شباب الاهلی پیشنهاد رسمی دارد.

در صورت انتقال ماشاریپوف به شباب الاهلی جایگاه مهدی قائدی در این تیم شهر دبی به خطر می افتد. اخیرا قائدی عملکرد خوبی در تیم نداشته و افت شدیدی کرده است.

قائدی و نوراللهی در تابستان گذشته از استقلال و پرسپولیس راهی شباب الاهلی دبی شدند. قرارداد قائدی با تیم اماراتی ۵ ساله است به همین خاطر در صورت جذب ماشاریپوف این بازیکن قرضی به تیم دیگری خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نقی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    باید دهن اونیکه گفت قائدی به تیمهای عربی بره گل گرفت قائدی اگر به ژاپن یا حتی کره جنوبی میرفت بهتر از این بود که به تیمهای عربی بره چون تیمهای ژاپنی و کره ای سرعتی بازی میکنند و باعث پیشرفت این بازیکن میشدند بازی کردن تو تیمهای عربی یه جور خودکشیه چون این تیمها ذاتا کندبازی میکنند و جلوی پیشرفت بازیکنان سرعتی ما مثل قائدی رو میگیرند مطمئن باشید اگر حمایتهای لازم از قائدی بشه این بازیکن میتونه تو بارسلونا بازی کنه ولی مسولین که در نابود کردن جوونا ید طولایی دارند فوتبال این بازیکن رو هم نابود خواهند کرد
  • شمسعلی IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    میخواد بره اسکاتلند ولی بین پیشنهادهای چلسی و لیورپول دو دل شده از اون طرف هم زنش اسپانیا و هوای بارسلونا رو دوس داره خخخخخخخخ حد این حرفها نبوده ونیس ولی خب رفیقش تو اکثر اردوها سردار آزمونه کمال همنشین درش اثر داشته بزودی پیشنهاد های لاتزیو و رم هم میرسه ولی همین کشورهای عربی هم شانس آورده ، افت‌ چند هفته ای یا افت چند ماهه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی