علیرضا اشرف
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس به اظهارات روز گذشته همتای خود در تیم استقلال واکنش نشان داد.

علیرضا اشرف درباره اظهارات روز گذشته محمد نوری فر، مدیر رسانه تیم استقلال اظهار داشت: از رفتار وی واقعا تعجب می‌کنم. از صبح که از خواب بلند می‌شویم تا آخر شب کنترات برداشته و در تلویزیون و همه جا صحبت می‌کند. از اول فصل رویه‌شان این شکلی بوده است. فقط حرف می‌زنند و دنبال دیده شدن هستند. باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل درباره رفتار وی متانت و نجابت به خرج داده است ولی گویا فایده‌ای ندارد.

وی افزود: متاسف هستم که باید با همان ادبیاتی که وی صحبت می‌کند با رسانه‌ها صحبت کنم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می‌کنم. نوری‌فر به چه حقی درباره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کند؟ صدری روز گذشته با عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مربوط به پرسپولیس و حتی استقلال جلسه داشت. اصلاً به این فرد ارتباطی نداشت که بخواهد در مورد صدری صحبت کند.  وی در مقامی نیست که درباره باشگاه پرسپولیس  و قهرمانی ‌اش صحبت کند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس عنوان کرد: وی به چه حقی قهرمانی‌های پرسپولیس  را زیر سؤال برد. روز گذشته باشگاه ما از این فرد شکایت کرد و تا انتها پیگیر این شکایت هستیم. باید پاسخگو باشد.دوره‌ای که امثال وی و حتی چند پیشکسوت‌شان خیلی راحت در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس  طعنه و کنایه می‌زدند، گذشت. باید مراقب کردار و رفتارشان باشند. خیلی جالب است به موضوعاتی اشاره کردند که کاملاً به ضرر خودشان است. آیا صحبت‌های روز گذشته‌اش موضع رسمی باشگاه استقلال هم است یا فقط تراوشات ذهنی‌اش است؟

اشرف تصریح کرد: نوری‌فر در مورد پرونده سوپرجام صحبت کرد. واقعاً برای ما جالب است وی همچنان از آن موضوع ناراحت است. برای ما جای خوشحالی دارد اما واقعاً آن موضوع تقصیر خودتان است که از پرسپولیس ترسیدید و به ترکیه فرار کردید.  در آن سال مدیرعامل، بازیکنان و سرمربی استقلال از یک ماه قبل از زمان سوپرجام خبر داشتند. چه شد که به ترکیه رفتند؟ موضوع مهم‌تر این است همین فردی که اکنون مدیر باشگاه استقلال است، در آن زمان مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ بود. وی در همان زمان گفت حق با پرسپولیس  است و نتیجه باید ۳ بر صفر به سود ما شود. این فرد که استقلالی است و اکنون همه کاره باشگاه‌تان است، در آن زمان می‌دانست آش چقدر شور است. پس وای به حال دیگران که از بیرون شاهد داستان بودند.

وی خاطرنشان کرد:‌ موضوع دیگری که وی به آن اشاره کرده پرونده مهدی طارمی است. نمی‌دانم چرا مانند ادمین‌های ۱۵ ساله کانال‌های تلگرامی صحبت می‌کنند. صحبتی که می‌خواهم بگویم حرف وکلا و حقوقدانان فوتبالی است. بارها هم اشاره کردیم و باز هم می‌گوییم. البته ان‌شاءالله برای آخرین بار باشد. امیدوارم دوستان نخواهند بار دیگر مقابل فهمیدن مقاومت کنند. کمیته انضباطی فیفا به عنوان بالاترین مرجع انضباطی فوتبال دنیا پرونده مهدی طارمی را بررسی و به آن ورود کرد. طبق تصمیم این کمیته باشگاه پرسپولیس  از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و مهدی طارمی هم چهار ماه محروم شد. اگر می‌خواستند نتایج بازی‌ها را تغییر بدهند این کار را می‌کردند. یعنی از وکلای فوتبال بیشتر می‌فهمید که بار دیگر این داستان را راه می‌اندازید؟ 

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اضافه کرد:‌ اگر می‌خواهید مانند پرونده سوپرجام بار دیگر این همه هزینه کرده و خود را مضحکه عام و خاص کنید، حرفی نداریم. به دادگاه CAS بروید و ببینید انتهای این پرونده چه می‌شود. موضوعی دیگری که به آن اشاره کردند بازی پرسپولیس  و سپاهان است. سپاهان هم مثال شما از بازی کردن مقابل پرسپولیس  ترسید اما تفاوت این دو ماجرا این بود که استقلالی‌ها خیلی ترسیده , ترکیه رفتند اما سپاهان دست کم تا رختکن خودش آمد. نکته دوم ارتباط دو داستان به همدیگر است. گفته‌اند اختلاف پرسپولیس و استقلال قبل از بازی ما با سپاهان ۲ امتیاز بود در صورتی که اختلاف دو تیم ۸ امتیاز بود. چرا اینقدر راحت همه چیز را تحریف می‌کنید.

اشرف افزود: دوستان گفته‌اند دوست داریم نتایج بازی‌ها در زمین رقم بخورد. کیست که نداند باشگاهتان در طول تاریخ بیشترین نفع را از آرای کمیته انضباطی و فدراسیون برده است. کمیته انضباطی و فدراسیون در این چند سال به درست یا غلط بازیکنان پرسپولیس  را با هر اشتباه سریع محروم کرده است اما پرونده کتک‌کاری بازیکنان‌تان در فرودگاه تقریباً دو سال است که خاک می‌خورد. آیا عدالتی که در خارج از زمین فوتبال انتظار دارید این است؟ موضوعات زیاد است و دوستان بیشتر از هر تیمی از مسائل انضباطی منتفع شدند اما به یک موضوع خیلی در رسانه‌ها پرداخته نشده است.

وی ادامه داد: نامه یک حکم از سال ۹۰ وجود دارد و می‌توان آن را رسانه‌ای کرد. در آن سال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی که به امضای نبی دبیرکل وقت فدراسیون رسیده باشگاه استقلال را به دلیل پرداخت نکردن مطالبات صمد مرفاوی به کسر ۶ امتیاز محکوم کرد. چه شد که هنوز به این اتفاق رسیدگی نشده است؟ با کدام ارگان بالادستی در ارتباط هستید که اجازه اجرایی شدن این حکم را نداد. می‌دانم دوستان کار سختی دارند زیرا هواداران‌شان ۱۰ سال رنگ جام لیگ برتر را ندیده‌اند و باید جوری آنها را خوشحال کنند و خواهش می‌کنم حرفه‌ای باشید اینقدر متوهم نباشد و غیر حرفه‌ای و غیر منطقی صحبت نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گلات و دو فینال واقعی آسیا IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    دمت گرم ولی ای کاش به پرونده پاتوسی و پروپییچ و بلبلی و لیام ردی و ژستد و یامگا و از همه اینا مهمتر دوپینگ دسته جمعی کیسه تنان هوچی در دربی حذفی چند سال پیش هم اشاره میکردی. اگر پرونده دوپینگ دسته جمعی کیسه باز بشه کیسه و بازیکنان اون دورش از جمله همین فرهاد پودری که بقول امیرآبادی یه جورایی ساقی هم بوده شک نکنید نقره داغ میشن و قطعا کیسه به دسته پایینتر سقوط میکنه و به احتمال زیاد فرهاد پودری تا آخر عمر از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم میشه هر چند به ضرر ماس که الان از کیسه بره چون هیچکس نمیتونه مثل این یارو کیسه را با این همه بازیکن و خرج و مخارج اینطوری به باد بده چون همین نود ارومیه را هم به زور داور که پنالتی نود ارومیه را نگرفت و به زور پنالتی برد!
    • در جواب IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      گلات الغرافه رو هم بگو گلات بیرانوند یادت نره گلات در جعل و تبانی یادت نره (جعل قرارداد طارمی - ترابی دو مرحله -جعل خلعتبری - از قرارداد یایا چه خبر با زور و تهدیداز تیم پدیده مربی که با تیم قراداد داشت رو گرفتید و هنوز مبلغ انتقال نا حق رو هم ندادید )
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    راست میگه کیسه کشا دارن در مورد پرونده هایی حرف میزنن که مهر فیفا و دادگاه کس روش خورده مثلا در قضیه طارمی فیفا حکم داده یا در پرونده سه هیچ سوپرجام دادگاه کس رای را تایید کرده اما اینا حتی رای فیفا و کس را هم قبول ندارن عجیبتر و خنده دارتر اینه که در مورد تخلفات کیسه با وجود گذشت چندین سال هنوز هیچ رایی صادر نشده از جمله تخلف پاتوسی و پرونده استفاده از جک تری دی در دربی جام حذفی که منجر به قهرمانی کیسه هم شد! پرسپولیس اگر تخلفی کرده مجازات شده اما کیسه هیچ موقع بابت تخلفات بیشمارش هیچ مجازاتی نشده!!!!
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    راست میگه کیسه کشا دارن در مورد پرونده هایی حرف میزنن که مهر فیفا و دادگاه کس روش خورده مثلا در قضیه طارمی فیفا حکم داده یا در پرونده سه هیچ سوپرجام دادگاه کس رای را تایید کرده اما اینا حتی رای فیفا و کس را هم قبول ندارن عجیبتر و خنده دارتر اینه که در مورد تخلفات کیسه با وجود گذشت چندین سال هنوز هیچ رایی صادر نشده از جمله تخلف پاتوسی و پرونده استفاده از جک تری دی در دربی جام حذفی که منجر به قهرمانی کیسه هم شد! پرسپولیس اگر تخلفی کرده مجازات شده اما کیسه هیچ موقع بابت تخلفات بیشمارش هیچ مجازاتی نشده!!!!
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    تازه در دربی جام حذفی بازیکنان نادی الکیسه السعودیه دوپینگ هم کردند، تست دوپینگشون هم مثبت شد ولی آب از آب تکان نخورد چون بابا محمود هواشون رو داشت! همون پودر هایی که قهرناز از دبی آورده بود
  • دوچرخه سواران هوچیگر DE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    دمت گرم خیلی شیک و مجلسی جواب یاوه گویی های مدیر بی هویتشونو دادی ...ما هم همچنان منتظر حکم کتک کاری فرودگاه مهرآباد هستیم هرچند که میدونیم این تیم حکومتی همیشه از حکم های کمیته عنضباطی در امان بوده ... شیش امتیازی که قرار بود ازشون کم شه ولی هیچوقت کم نشد و همچنین قضیه پاتوسی که باید تمام بازیهاشون سه هیچ میشد و الان تو لیگ یک بازی میکردن ولی به لطف حکومتیا دارن تو لیگ برتر بازی میکنن ...
  • !!! IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    شیر مادر نان پدر حلالت. هرچند که نرود میخ آهنین در سنگ. کاش این را هم میگفتید درود به شعور سپاهان که شکایت نکرد به کس، چون نتیجه اشو میدونست.
  • نبی ؟؟!!! IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    ببینم این آقای نبی همونی نیستن که عضو کمیته پیشکسوتان پرسپولیس بودن ؟؟!!!!!! همونی که سالهاست حامی بلامنازع پرسپولیسه ؟ همونی که جایش با اون سرباز بدون کارت پایان خدمت توی پرسپولیس و فدراسیون هی عوض میشد و بین فدراسیون و پرسپولیس رفت و آمد داشتن ؟
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    مخالفت با حرکت سه تیم استقلال سپاهان و پیکان در مورد بازیکن گابنی گلگهر یعنی حمایت از جاعلان و متقلبان در فوتبال حالا چرا شماها هی مثل روغن توی ماهیتابه بالا و پائین میشین خدا عالمه !
  • ۱۰-۱۰-۳ IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    دمت گرم ،خوب این متوهم رو سر جاش نشوندی ، پیگیری قضایی توهمات این فرد هوچی‌گر تا انتها خواست هواداران ارتش سرخ
  • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    دمت گرم آقای اشرف واقعا دارن به واسطه داشتن سردار شون که نمیدونم چطوری به حکومت وصله که این روزا دارن به زمین زمان بد بیراه میگن تهمت وافترا می‌زنند جواب اینا رو باید اینطوری داد لطفا..... بکشید
  • حسن IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    آقای خبر ورزشی دیروز من نظری دادم و فقط نوشتم عجب.. چرا نظر من را نزدی.. اینهمه توهین تو بعضی نظرات هست اونا رو میزنی چون من حرف بدی نزدم نمیزنی .. واقعا که
  • مهران IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    منظورش از صدور سریع آرا حکم کنعانی زادگان نیست
  • ایمان پرسپولیسی IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    حرف حق که میگن همینه خیلی خوشم اومد از آقای اشرف یکپا افشین خانی واسه خودش میسوزونه
  • اشکان IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    احسنت بالاخره یکی از باشگاه جواب این هوچیگرا رو داد
  • BLUE RO ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    آخر این پرونده مشخصه و همه اهل فن خبردارن ! ولی دست و پا زدن دست اندرکاران لنگ و پیشکسوتاش یه دلیل داره و اونم اینه که ؛ موج سواری رو شونه هوادار با چهارتا جمله احساسی که هوادار لنگ خوشش بیاد ! متاسفانه پیشکسوتا و مسئولین لنگ بدجور از آب ، کره میگیرن !
  • Perspolisamarezoost IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    حرف حق جواب نداره، ممنون جناب اشرف خوب جواب حرفهای سخیف طرفو دادی
  • بابا حمید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    زمانیکه یک تیم و هوادارش 10 سال جام نمیگیرند و به جای بهبودی ضعفهای تیم خود, به تیم برنده حمله کنند, برایندش میشود, سخنان مدیر رسانه ای کسیه!
  • اولیایی زاده IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    پرونده پاتوسی اگر به جریان بیافتد یا فدراسیون تعلیق می شود . یا استقلال نابود می شود! کدام تیم بود مانع شد تست دوپینگ بدهند. کدام تیم بود سرما خورد کرونا گرفت یکشبه شفا یافت پارس نابود شد
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    ما هیچ ترسی از لنگ نداشتیم، بازی رفت همون فصل لنگو تو آزادی له کرده بودیم
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    یکی نیست بگه عقده ای .اخه لنگ حقیر هم ترس داره تیمی که بدون کمک های داوری بهترین مقامش 5یا 6جدول هست کجاش ترس داره .بایا مسعود رفته ابزارتون برای فوتبال امسال شده هوچی گری .برای یک جام پاک هم تلاش کنید .بد نیست روی پای خودتون بیایستید تا مقابل الهلال لوله نشید .
  • ناشناس۷ IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    با همین فرمون برید تا آخر فصل نرسیده فاتحه تون خونده میشه مسئول رسانه ای تیمها باید اصول اولیه روابط عمومی را بلد باشند نه مثل بچه ها تیمها سر اسباب بازی دعوا کنند.در فوتبال ایران ادای آدم خوب و منطقی را در آوردن خیلی زیاد است.اما کجاست روح جوانمردی و حرفه ای گری، برای قهرمان شدن نباید هر شارلاتان بازی در آورد. هیچ نام و یادی از شارلاتانها نمی ماند
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    شکایت می کنیم، به سلامت، هر چی خواستید شکایت کنید، فکر کردید مثل ۵سال پیش هرچی شما بخواهید، همون میشه، زهی خیال باطل
  • دوچرخه پنچر+تاج خروس بی محل=کیسه IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    باد اورده رو باد میبره،این امتیازهای تقدیمی اگه برای پرسپولیس بود چه کیسه هایی که پاره نمیکردند،چندین قهرمانی پرسپولیس که تعدادش دشمن سوزه مصادف با دو فینال آسیا بود حتما اونجا هم مثل کوپا امجدیه بود،الاکلنگ بنگال، جامبیلو جیمبوی مالزی و دوچرخه سواران ایران
  • رضایاک IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    جونم آقای اشرف... چه میکنه این آقای اشرف... آقا دمت گرم. ممنون.خوب جواب کیسه و کیسه کش را دادی.ممنون
    • مشروح 86 IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      الان استقلالیها میگن فیفا هم پرسپولیسیه که در موضوع طارمی از پرسپولیس امتیاز کسر نکرد!
    • مهدی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      اینقدر که پر رو و وقیحن بعضی‌ها شون. چاره داشته باشن شب رو هم انکار میکنن و میگن روز الان. به هر چرندی متوسل میشن بعضی از استقلالیها، فقط برای اینکه بتونن ۹ سال قهرمان نشدنشون رو ماست مالی کنن. البته این عده دستشون پیش همه رو شده
    • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      اشرف جون شیر مادرت و نون پدرت حلال این کیسه کش نوری فر با خاک یکسان کردی نوری فربا این مصاحبه دیگه جرات نداره راجع به پرسپولیس،حرف بزنه
    • کیسه کش متوهم IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      جواب ترقه نوری فر توسط اشراف موشک نقطه زن بود خخخخخ
    • 4444 IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      فقط قضیه طارمی باید پیگیری بشه. نوری فر میدونه چی میگه ولنگیا هم ترسیدن. دم نوری فر دست روی خوب قضیه ای گذاشته وترس در صحبت‌های اشرف موج میزنه این قضیه طارمی دقیقا مثل بازیکن گابنی هست وامیدوارم استقلال ومابقی تیما پیگیری کنن بابا مسعود هم نیست که بلافاصله بعد از اعتراض توفیقی دستور داد که کسی در این مورد حرف نزنه. خود طارمی هم با صداقت همه چیز رو اعتراف کرد
    • سپاهان سرور تاج و لنگ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      همه متوهمن همه دروغ ميگن شوما لنگيا خوبيد آره؟شكايت ريزه اسپور بابت قرارداد بستن پرسپوليس با بازيكنش بوده رايشم صادر شده...اما موضوع جعل طارمى در ليگ ايران بايد خود فدراسيون ايران ورود ميكرد بازياشو سه هيچ ميكرد كه چون دست خودشون توكار بود اينكارو نكردن راه دوم شكايت ساير تيماى ايرانى بود كه با تهديد از بالا جلوى استقلال و تراكتور وصبارو گرفتن همين الان استقلال شكايت ببره و فيفا بفهمه چيكار كردين هم پرسپوليس ميره دسته پايين باامتياز منفى بايد ليگو شروع كنه هم فدراسيون بخاطر همكاري در جعل تعليق ميشه هم قهرمانياتون پس گرفته ميشه
    • قهرمان همه دوران IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      شیر مادر و نان پدر حلالت باشد... فصل الخطاب و ختم الکلام...
    • مجید IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      ببین اگه یک درصد اسقلالیها میفهمیدن که حق باهاشونه روزگاره همه رو سیاه میکردن....پس اینها همه حرفهها در مورد طارمی حرفه حرف حرف حرف. اگه این حرفها رو نزنن چیزی واسه گفتن واسشون باقی نمیمونه..حرف حرف حرف لطف یه کم غیرت عمل نه فقط حرف حرف و آخرشم پول
  • سیدرضا IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    واقعا باید تاسف بخورم به این دنیای مجازی که شاید نه ، دنیای واقعی ما ، دنیایی که بدون شرم ، حیا و قانون اون چیزی که خود واقعی ماست نشون میدیم، اونوقت بکر کنین میشد دنیای واقعی هم اینطور آزاد باشیم ، قراره به کجا برسیم . سخنگو یا مدیر روابز عمومی دو باشگاه بزرگ بدتر از پیجهای هواداری نوجوان که بازگو کننده توهمات ذهنی خودشون هست بیان میکنن اونوقت طرف مقابلو محکوم میکنن . ای بسوزه پدر این تجربه که عدم قهرمانی در هشت سال و کسب رتبه های سیزده نه هفت و شش جدول وکسب یک قهرمانی اونم با هفت دقیقه وقت اضافه و کسر امتیاز از رقیب برای اولین بار در تاریخ توسط فدراسیون فوتبال کشور بدست اومد . باز استقلال در هشت سالی که قهرمان نشده بقدری بالانشین بوده که تیم اول کشور باشه در کسب امتیاز در تاریخ لیگ برتر
    • مهدی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      دادا، چی میزنی اینجور توهم میزنی. اولین 3 صفره تاریخ پرسپولیس رو قهرمان کرد!!!! فقط پنج تا ۳صفر به ضرر پرسپولیس که سه تاش باعث قهرمانی تاج و استقلال شده رو من همین امشب تو یکی از خبر های خبر ورزشی خوندم. امتیاز استقلال بیشتره کلا تو ایران چون باشگاه دوچرخه‌سواران( بعد شد تاج و حالا هم استقلال) چند سال قبل از پرسپولیس بوجود اومده. رتبه های پایین پرسپولیس رو میبینی، دسته ۳ رفتن استقلال رو هم ببین
    • morteza IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      موقعی که مدیر رسانه ایتون که البته در حد این حرفا هم نیست یسری اتهام میزد کجا بودی؟ اتفاقا اقای اشرف منطقا حرف هایی زد که جواب درخوری بابت توهماتتون بود و اتفاقا مطالبی رو بیان کرد که باید پیگیری بشه چون سلاطین جعل و صدها اتفاق ناخوشایندید. اینکه ما سیزدهم شدیم هم اهمیتی نداره چون هیچوقت تو تاریخ لیگ نرفتیم دسته دوم و مهم اینه یه سال سیزدهم بشی و چند سال قهرمان. شما تاوان زد و بندهایی رو میدین که سه سال با قدرت فتل و قلعه و رییس جمهور وقت قهرمان شدید بصورت جعلی
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اشرف یکی
    • لنگيهاى كيسه كشه تهران IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      خخخخ همه ميدونن با دستور مستقيم سلطاني فر كه سر افتخارى كلاه گذاشت گفت بريد اردو بازيو عقب ميندازيم ازونطرف به گرشاسبى گفت برو شكايت كن اون جام اسنپيو بتون دادن بهانشونم قشنگتر بود اينكه ديگه ما سوپرجامو هرسال بدون تعويق برگزار ميكنيم ولى سال بعدش بدون برگزارى جامو دادنتون دوتا سال بعديش كه كلا سوپرجامو اونقدر عقب انداختن تا يحيي دستور بده خخخخ پرونده طارمى هم همه ميدونن ريزه اسپور شكايت كرد بازيكن تحت قراردادش رفته تيم ديگه و لنگ محروم شد اما در ايران فدراسيون بايد طارميو غيرمجاز اعلام ميكردو بازيهارو سه هيچ ولى خود فدراسيونو وزير تو جعل نقش داشتن و جلوى شكايت ساير تيماهم باتهديد گرفتن كمااينكه همين الان استقلال تراكتور يا صبا شكايت ببرن و فيفا متوجه بشه ليگ نودوپنجو ميدن استقلال ليگ نودوشيشو ذوباهن پرسپوليسم احتمالا بايد با امتياز منفى از ليگ دو شروع كنه فدراسيونم جريمه و تعليق ميشه
  • تاج آبی آسیا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    این لورن بلان وطنیه که تلویزیون و روشن میکنی و هر کانالی میزنی داره راجع به سرورش فنی حرف میزنی..خخخخ، البته از دیدگاه خودش ...... حتی در شبکه نسیم و کانال 4 که بیننده هم نداره دوستان اشاره میکنن که دیده شده...... کیه که ندونه تو پرونده طارمی در مدارک دستکاری شده و به فیفا ارسال شده.....چرا باید وزیر امور خارجه یک کشور و رییس جمهور وارد ماجرا بشن؟؟؟!!! چرا پرونده مهدی ترابی ناتموم بسته شد و رسیدگی نشد؟؟!!! چرا جلال حسینی موقع تست دوچینگ میتینگ را انداخت و با شلوغ بازی از دادن تست فرار کرد؟؟؟؟!! .....وووووووو خیلی پرونده های دیگه که به نفع شما لنگیای هوووووچیگر نیمه کاره رها شده یا اصلا باز نشد.....!!!!!!
    • پرسپولیس IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      تاج ابری آسیا ، تیم ما با شما خیلی فرق داره اینقدر فرق داره که تمام گندکاریهای شما بدون اینکه کسی متوجه بشه فورا ماست مالی میشه ولی تمام گندکاریهای مدیران منصوب شده وزارت تیم ما در بوق و کرنا دمیده میشه اگه بحث رسیدگی به شکایت و اینکارهاست اول تیم شما باید مجازات بشه حاصل هشت سال ریاست جمهوری احمدی نژاد که همه میدونن باید اینجا توضیح بدین که رئیس اول مملکت چرا و به چه دلیل باید تمام وقت خودش را برای تیم شما بذاره به چه حقی و به چه مجوزی ، دوپینگ دسته جمعی و حکم کسر شش امتیاز صمد مرفاوی توی کشوی رییس فدراسیونی خاک میخوره که علنا توی روز روشن طرفداری خودش رو از تیم شما برملا میکنه این فقط چند نمونه بود حالا بقیش بماند که این چند سال چند تا شکایت از تیم شما شده و یه بیلاخ بزرگ به تمام تیمها نشون دادن
  • /// IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    جناب اشرف این جنگ زرگری را شما مسئولان باشگاه پرسپولیس شروع کردید،هر روز درباره این پرونده بیانیه دادید و مصاحبه کردید و جناب نوری فر هم مجبور شد جواب شما را بدهد،بیشتر از تمام باشگاه ها در مورد پرونده بازیکن گابنی حرف زدید آن وقت میگویید نوری فر هر روز مصاحبه میکند؟من هم سه بر صفر شدن بازی استقلال و پرسپولیس و سپاهان و پرسپولیس را قانونی میدانم اما همان کمیته انضباطی رای بازی های گل گهر را هم صادر کرده ولی شما دست بردار نیستید در حالی که به لحاظ حقوقی این پرونده ربطی به پرسپولیس ندارد،یک بیانیه جعلی از قول تیم های دیگر هم صادر کردید آن وقت انتظار ندارید کسی بگوید بالای چشمتان ابروست،با هر لحنی دلتان میخواهد در مورد دیگر تیم ها صحبت میکنید آن وقت میگویید ما به تیم های دیگر کاری نداریم،من حاضر هستم رای این پرونده برگردد اما ۲ امتیاز گرفته شده استقلال در دربی هم پس داده شود،وقاحت هم حدی دارد،آن جناب صدری هم هواداران با شرف خودتان هم قبولش ندارند بیخودی آن را برای ما پیش نکشید،ایشان نشسته تا ببیند استقلال و سپاهان چه میکنند تا اعتراض کند،در ضمن در این پرونده کمترین سود را استقلال کرد.
  • جک تری دی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    شیرمادر ونان پدر حلالت که تمام واقعیت کیسه رو برملا کردی
  • محسن IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    بهترین مصاحبه ... بهترین جواب ...
  • الی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    با خاک یکیشون کرد . ایول
  • دامون تنهایی US ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دمت گرم آقای اشرف خیلی دور برداشته بود باید ترمزش رو میکشیدی.طرف تو تاریکی میرقصید و به خودش احسنت میگفت.خب دیگه اینم ختم کلام.موضوع طارمی رو هم مثله سوپرجام ببرید فیفا.آقای لنگ مافیا جای این همه داستان نویسی پرونده بسازین تو کاس.حقی داشتین بگیرین حقی هم نداشتین بگین اشتباه کردیم ما رو ببخشین.ما هم شما رو میبخشیم.اگرچه پرونده سوپرجام رو بردید کاس رای رو هم باختید ولی هنوز با پررویی میگید بابا مسعود
    • مهراد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      آقا چرا چرت میگی ، تو فیفا چه سمتی داری که میگی مدارک جعلی فرستادن، مگه اونجا هم ما دست داریم، اگه اینطور فکر میکنید ، قطع به یقین یه چیزی میزنید که اینطور توهم میزنید، فیفا میدونی چیه ، و یا چون شماها غرق در مافیای فوتبالید فکر میکنید اونجا هم مثل مافیای فوتبال ایرانه ، نه داداش من اونجا از این چرت و پرتا بگید باید ثابت کنید والا ازتون شکایت میشه و بدجوری تاوان میدید
  • بهبودی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    احسنت. مثل تبر باید با خودشون رفتار کرد
    • اس اس IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      خخخخ يه مشت دروغ تحويلتون داد كه شماهارو ساكت كنه وگرنه همه حقيقتو ميدونن
  • رامين تاج IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    در مورد طارمى باشگاه ترك شكايت كرد كه بازيكنش بااين تيم قرارداد داشته رفته با جعل قرارداد به تيم سابقش حكمشم صادر شد...ولى ارتباطى به شكايت تيماى ايرانى از پرسپوليس كه سلطانى فر مانعش شد نداره طبق قانون فدراسيون بايد طارميو بازيكن غير مجاز اعلام ميكردو بازيهاى پيروزى در حضورشو سه صفر ميكرد ولى متاسفانه فدراسيون و وزير ورزش در اين جعل دست داشتن و حتى اجازه شكايت به ساير تيمارو ندادن اگر به اين مساله رسيدگى بشه قهرمانى پرسپوليس هم در اونفصل هم در فصل بعديش كه قانونا بايد در دسته يك ميبود پس گرفته ميشه نميدونم چى شد ديگه در مورد پاتوسى حرف نزدن دوستان!!! شايد فهميدن اگر هوچيگريهاشونو تو اون موضوع هم ادامه بدن استقلال چند پله سقوط ميكنه ولى تاثير اصلي در قهرمانيه كه به سپاهان ميرسه سوپرجامم عالمو آدم ديدن كه وزير ورزش به مديران دوباشگاه ميگه عقب بيوفته ولي استقلال كه رفت اردو دورش ميزنه و به بهانه اينكه ديگه هرگز سوپرجام به تعويق نميوفته بازيو سه هيچ ميكنن ولى سال بعدش بخاطر پرسپوليس دوبار سوپرجامو عقب ميندازن...
    • کیسه کش متوهم IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      باز هم مثل همیشه کامنت های خنده دار میزاری خخخ سپاهان و تراکتور فولاد و سایر تیم ها دیگه وابسته به وزرات ورزش و سلطانی فر و فدراسیون نبودن می رفتند شکایت می کردن دشمن خونی سلطانی فر زنوزی مالک پولدار تراکتور یا مدیرعامل سپاهان بودن اگه یک درصد می دونستند رای طارمی سه بر صفر به نفع شون بود شکایت می کردن چون اون تیم ها وکیل و مشاوران حقوقی دارن تمام جوانب می دونند که شکایت از طارمی و پرسپولیس فقط هزینه کردن کیسه مثل سوپر جام هست سوپر جام و قضیه طارمی نهاد بین الملی رای داد بهانه پرسپولیسی بودن وجود نداشت
    • مجید IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      ببین اگه یک درصد اسقلالیها میفهمیدن که حق باهاشونه روزگاره همه رو سیاه میکردن....پس اینها همه حرفهها در مورد طارمی حرفه حرف حرف حرف. اگه این حرفها رو نزنن چیزی واسه گفتن واسشون باقی نمیمونه..حرف حرف حرف
  • لنگيهاى كيسه كشه تهران IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    چند تا هوادار با چندتا بازيكن تو فرودگاه بحث كردن به كسى ربطى نداره! ليگ نود ٦امتياز كه چه عرض كنم بيست امتيازم كم بشه تاثيرى نداره برا استقلال چون سوم شده! سوپرجامو با اين توجيح سه هيچ كردن كه ديگه هرسال بازيو قبل از شروع ليگ برگزار ميكنيم ولى الان دوساله بخاطر تيم حكومتى بازيو عقب ميندازن نقابها برداشته شد كه وزير به مديراى دوباشخاه ميگه بريد عقبش بندازين بعد استقلالو دور ميزنه همونطور كه سال بعدش با يه قانون من دراوردى ديگه سوپرجامو داد به تيم محبوبش! تخلف طارمى اثبات شدست و قهرمانى پرسپوليس در ليگ نودوپنج بايد به استقلال برسه و فصل بعدشم ذوباهن چون قانونا پرسپوليس بايد در ليگ دو ميبود قهرماني ليگ نودوهفتم بايد به سپاهان برسه چون پرسپوليسيا ادعا ميكنن بازيهاى استقلال با پاتوسى بايد سه هيچ ميشدن كلا اگر روزى نهادهاى بالادستى و فيفا به اتفاقات دوران سلطانى فر ورود كنن همه ي جامهاى پرسپوليس پس گرفته ميشه و اختمالا باامتياز منفى از ليگ استانى بايد دوباره شروع كنه
  • امیر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    اسرف اقا شما سنت نمی رسد ولی از علی اقا پروین بپرس که از اول تشکیل باشگاه رنگ جام اسیایی دیده است .
  • تاج سرورته IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    تیم شما یک قرن جام تواسیاندیده چی این جامها روهم همه تیم‌ها می‌دانند مال خودتون نیست چذرا ناراحت میشی داداش
  • تاج ایران IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    نوری فر باعث شدخیلی هازبون واکنن.تا بفهمیم لال نیستن
  • طوفان زرد آسيا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    من نميدونم سرخكا چشونه خودشونو نخود هر آشى ميكنن باهوچيگرى! عادت كردن مثل دوران بابامسعود هيچ بازى اى سه هيچ نشه مگر بسودشون! گلگهر تخلف كرده بازيكنى كه بازى ملى نداشته رو اورده بعدم تو فوتبال برتر ميصاقى بشون هشدار داد بازياتون سه هيچ ميشه ها ولى قلعه نوىى برداشت چندتا اينيل جعلى داد بسازن بفرستن ماله بكشه بره بعد از شكايت استقلالم عمدا جلو ما و پيكان به بازيكنه بازى داد كه بخيالش ديگه فدراسيون نتونه عدالتو اجرا كنه اما خداروشكر ديگه بابامسعود نيست بازيارو دراره دارودسته تاجم رفتن فدراسيون قانون محور شده حالا لنگيا سوختن هى هوچيگرى ميكنن لقبايي كه ١٥تا تيم ليگ برترى بشون دادنو هى ميخوان رو بقيه بزارن خنده داره جالبه جراتم ندارن اسم سپاهانو پيةانو بيارن ميدونن چه جوابيشون ميديم گير دادن به آبيا اونقدرم فاسدن نامه جعل ميكنن بنام سايد باشگاهها خخخ كسايي كه حتى بيانيه هم جعل ميكنن تكليفشون مشخصه
  • من یه لنگی بدبختم IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    ن خداییش خیلی ترسناکین که ازتون بترسن! لابدمنظورت اینه سپاهان ترسید و۳امتیازدادنتون استقلالم ترسبدویه جام دادنتون! جمع کنین استدلال های بچگونه اتونو ،۱۰ساله لیگو خراب کردیدوگندزدین ب داوری ها وزرات ورزش وکل جامعه فوتبالی بقول خودتون هوچیگری نکنین توی زمین نشون بدین چندمرده حلاجین
  • شمسعلی. IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    کیسه کشا بدونند بار کج به منزل نمی رسد درست مثل سال ۷۳ که فتحی بی شرف پرسپولیس را ۳ بر صفر بازنده ‌کرد که کیسه قهرمان شود ولی سایپا آرزویشان را بر دلشان گذاشت امسال هم مطمئنا همین اتفاق می افتد امروز مقابل نود ارومیه ماهیت فوتبال کثیف استقلال بر ملا شد حیف که ارومییها بچه سال بودن وگر نه بلایی سر کیسه می آوردند که دیگر سر تیمی مثل گلگهر را به خاطر قهرمان کردن کیسه نبرند هیچ تیمی با گدایی امتیاز قهرمان نمی شود
  • سعید IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    هرچی گفته واقعیت بوده. شمالنگیا اینقدر پررو شدین که دیگه باور این مسئله براتون سخت شده اوضاع استقلال برگرده به روال نرمالش .یکی ازدوستان توکامنتش نکات جالبی رو مطرح کردازجمله بازی درآوردن سیدجلال سردوپینگ که آخرشم درمال شدورفت.الان یه سوال دارم این آقا چرا امسال که بابامسعوددیگه نیست توترکیب تیم نیست؟ این مردخستگی ناپذیرامسال یهوخسته تشریف دارن؟ البته که مصدومیت بهترین بهانه ست.جم کنین این بساط سیرکتونو بابا.حالاکجاشو دیدین کم کم گندکاراتون درمیاد
  • مملی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    ازلنگی جماعت بیشتراز این حرفها نمیشه توقع داشت.استقلال ازشماترسیده؟بچه جون هنوز که هنوزه بردهای استقلال تودربی بیشترازلنگه
  • farid US ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    kamalen dorost migoyeed in aghaye Noury far faghat zer mizanad baezy vaghtha ham zereh ziay mizand, in aghayeh bisavad chetoru modire rasanyee shodeh? laboud mesle morabyaneh bisavadash ke hey baed az goel sare koleh khoud miparand, emrouz didid ke esteghlal aslan team nist ba Navadeh Eroumyeh hich fargey nadasht
  • مملی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    اسم روزنامتون و بذارید خبر پرسپولیس ورزشی فقط فقط درباره پرسپولیس خوب می‌نویسید و یا نظرات لنگی ها رو درج میکنید ولی اگه استقلالی هانباشن باید برید دنبال بازیتون.اگه نظر استقلالی ها رو چاب نمیکنید اینجا بنویسید استقلالی ها پیام ندن واینجافقط مخصوص لنگی هاست
    • کیسه کش متوهم IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      حالت خوبه ؟؟!!!! خبرورزشی چیزی ننوشته این حرف و مصاحبه اشرف هست خبرورزشی مصاحبه اشرف مثل نوری فر منتشر کرده حالا چون جواب اشرف نوری فر و کیسه کش ها با خاک یکسان کرده چه ربطی به سایت ها داره؟!!!!
  • Ss IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    واقعا چقد این لنگی جماعت رو دارن!اقای اشرف غنی شما قبل از ما سجده شکر ب جا اوردین سالهایی ک بابا مسعود نبود و قبل از ما رکورد جام ندیدن رو زدید بماند جام اسیایی هم که توو خواب هم ندیدن پس انقد از خودت حرف مفت نزن که ما ۱۰ سال جام نیاوردیم!جواب حرفای دیگه ت هم بماند
  • لنگ کثیف IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    اشرف خانم چرا امسال سوپر جام برگزار نشد ؟؟ هروقت تیم لنگ امادس و پنجره اش باز سوپر جام برگزار می‌شود هروقت با خفت به الهلال میبازه و پنجره اش بسته سوپرجام برگزار نمیشه....بازی فینال حذفی لنگ با داماش سه ساعت تاخیر داشت موندن تا بازی کنن چون تیم دسته دومی بود ولی بازی با سپاهان نیم ساعت هم صبر نکردن پارو گذاشتن به فرار چون تو آزادی دوتا ازشون خورده بودن معلوم نبود تو اصفهان چندتا بخورن بعد هم بابا مسعود لطف کردن بازی رو براشون سه هیچ کردن ..
  • یوسف پرسپولیسی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    احسنت دمت گرم آقای اشرف تواشراف داری بر کل فوتبال ایران و حرف دل ماهواداران را زدی،اگریک تیر زدی ما ۶ تیر به شما اهالی کیسه میزنیم. درود برآقای اشرف پرسپولیس
  • مهدی همدانی IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    درود بر جناب اشرف خوب جواب کیسه رو دادی فکر کنم تیم کیسه و عوامل کیسه نیاز به استراحت پزشکی دازند! من دکتر خوب سراغ دارم! بازی امروز مقابل نود هم که مثل فیلم های هالیودی خنده دار بود فقط سه دقیقه تا حذف فاصله داشتید!
  • علی اقا بگه پنالتی نیس نیس IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    لنگیا‌خیلی وقیح شدن اصلا شمارو سننه هرچی پاپا مسعود براتون همه کار کرد الان پررو‌شدید الان از این میسوزید که قانون‌اجرا شده
  • هادی TR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دروغ دروغ ...فقط برای فرار از ناکامی ده‌ساله آنچنان دروغ میگید که دیگه خودتون هم باورتون شده ...کدوم جعل؟ اصلا معنی قانونی جعل رو می‌دونی ؟طارمی برای فرار از فشار هوادار تو گفت همه چی از اول دروغ بود شلوغش کرد تا پولایی که از هدایتی گرفت رو توجیه بکنه ...به باشگاه گفت حق فسخ رو پرداخت کرده با باشگاه ترک فسخ کرده حتی گیریم قرارداد جدیدبا پرس بسته وقرارداد قبلی نداشته میشه قرارداد با دو باشگاه همزمان ...که مجازات شد...چرا تو آسیا کسی درخواست نتیجه سه هیچ نکرد شما استاد تقلب دادن به امثال النصر هستید؟ دقیقا ما پرسپولیسی‌ها همیشه میگیم سلطانی فر شدیداز استقلال حمایت میکرد تو بحث سوپر جام هم سلطافی فر دید که احتمال سه هیچ هست درجهت حمایت از استقلال مدیر پرسپولیس رو خواست دستور داد پرسپولیس بازی نکنه که گرشاسبی قبول نکرد چرا باید قبول میکرد از سه ماه قبل تاریخ بازی معلوم شده بود سلطانی فر هم گرشاسبی رو به بهونه بازنشستگی کله پا کرد...ودقیقا همین رفتار استقلال(بچه لوس وننر وزارت ورزش) وعدم شرکتش وشکایت به کاس باعث شد این بازیها لوث بشه
  • 6 IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دمت گرم. ياد كامنتاي اون روزا افتادم: پناهندگان تركيه... حماسه سازان cas ... بازم ميگم كيسه بره كاس فقط پول چايي بچه ها رو هم بده خخخخخ
  • میرهاشمی IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    آن کسی که مثل ادمین ۱۵ساله حرف میزنه مسوولان بیشخصیت تیم بی ریشه پیروزی هستند نه استقلالی‌ها.اقای اشرف کدوم حرف را ما شروع کرذیم؟ایتکه می گویید ما به ترکیه فرار کردیم پس چگونه شما سال 87به کرواسی رفتید و بازی سوپرجام مقابل استقلال بازی نکردید ما چنین حرف بی ادبانه ای نزدیم و بازی هم سه صفر نشد؟چزا سال گذشته علاوه بر داوری‌های مسأله دار مقابل سپاهان سه صفر برنده تان کردن کسی حرف نزد؟مکتب جعل شما همینه که صبح تا شب علیه تیم ما حرف بزنید بعد طلبکارانه بگویید ما در زمین حرفمان را میزنیم
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    لنگ حکومتی حقیر محرومیت و محکومیت بین المللی که فیفا بخاطر شکایت ریزه اسپور ترکیه در نظر گرفته بود را گذراند و تازه عمو حسن با کمک بابا مسعود و دایی عراقچی(معروف به دایی عباس)و خلاصه آباء و اجداد حکومتی لنگی ها با پرداخت ۲ میلیون دلار از خزانه و حداقل ۵ سال گاز مجانی به بابا اردوغان این جریمه ها و شکایت ها تعدیل شد و کاهش پیدا کرد اما بچه زرنگ ها و بچه پر رو ها و دروغگوهای لنگی حکومتی چیزی از محرومیت ها و محکومیت ها و تخلفات داخلی لنگ حکومتی حقیر نمی گویند همانگونه که ریزه اسپور بابت جعل سند و تقلب و نیرنگ و مردم فریبی لنگیهای حکومتی حقیر متضرر شد تیمهای داخلی نیز متضرر شدند و می توانستند با شکایت تمام بازیهایی که لنگ حکومتی حقیر از ۲ بازیکن غیرمجاز و جعلی بهره برده است را ۳ بر ۰ کنند مثلا آقای پندار توفیقی میخواست شکایت کند ولی بابا مسعود با تهدید و ارعاب جلوی اینکار را گرفت تا تیم سوگولی حکومت بیشتر از این آسیب نبیند و پروژه مهندسی قهرمانی های کثیف و جعلی و اسنپی بایکوت نشود وگرنه لنگ لیاقت و شایستگی قهرمانی پاک و جوانمردانه را نداشته و ندارد و نخواهد داشت
  • آل دروغ لنگی RU ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    اگر لنگیهای حکومتی بگویند شب است شک کنید و بالعکس در طول تاریخ دروغگویی لنگیها زبانزد خاص و عام است و در این راه نسیم گندیده و پوسیده جنوب محله بابا مسعود اینا از هیچ پلیدی فروگذار نخواهد کرد خوب یادمه افشین فرشچی تو اصفهان با دست گل زد و دروغ تحویل مردم داد و گفت دست و پای من یکی است و من چهارپا هستم در قضیه جعل سند طارمی و رضائیان اولا که بدلیل ورود حکومتی های لنگی در این قضیه کل ابعاد جعل سند مشخص نشد و خیلی از مسائل لاپوشانی شد دوما حق تیمهای داخل ایران که لنگ در هر بازی از بازیکنان غیرمجاز و جعلی بهره برده است چه میشود؟مگر نه اینکه طبق آییین نامه اگر تیمی از بازیکن غیرمجاز و جعلی بهره برده باشد باید بازیهایش ۳ بر ۰ شود؟ فیفا فقط جرائم بین المللی لنگ حکومتی را در نظر گرفت و در مسائل داخلی کشورها دخالت نمی کند مثلا وقتی استقلال بابت سوپرجام به دادگاه CAS شکایت کرد ره به جایی نبرد و فیفا با استعلام از فدراسیون لنگی رای به تایید داستان خبیثانه این تیم حکومتی داد حالا هم مسئولان لنگی حکومتی مردم را گیر آورده اند و خیال می کنند مردم (نعوذبالله) مثل خودشان نادان و بزهکار و توهمی هستند
  • لنگی کیسه کش RU ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    مگر فیفا لنگی های حکومتی را جریمه نکرد؟پس دقیقا تخلفی رخ داده است دیگر آیا در قضیه جعل سند طارمی و رضاییان فقط ریزه اسپور متضرر شده است؟خیر ریزه اسپور فقط از بعد منافع مادی که در جذب بازیکن حاصل میشود متضرر شد و برای همین فیفا جریمه سنگین نقدی برای لنگیهای حکومتی در نظر گرفت اگر لنگ حکومتی حقیر در لیگ ترکیه با بازیکنان جعلی و غیرمجاز بازی می کرد شک نکنید تمام بازیهایش توسط فدراسیون ترکیه ۳ بر ۰ میشد ولی در ایران نه تنها بازیهایش ۳ بر ۰ نمیشود بلکه چون خودشان نادان و مردم فریب و چند چهره هستند میخواهند با دادن آدرس های غلط مردم را نیز گول بزنند پس لنگ فقط خارج ایران تخلف کرده؟چه کسی به تخلفات داخلی رسیدگی می کند؟ بازیکنان جعلی و غیرمجاز برای چه تیمی و در زمان چه بابایی برای لنگیها بازی کرده است؟ پس لطفا ببندید و پایین بیایید که تشت رسوایی لنگیهای حکومتی سالیان سال است افتاده است تمام قهرمانی های جعلی و رانتی و مهندسی شده لنگ حکومتی نظیر یوونتوس باید استرداد شود و به تیمهای صاحب حق و قهرمان واقعی عودت شود که از حق شکایت کردن منع شدند و حقشان خورده شد تا لنگیهای حکومتی زبان درازتر شوند
  • قرمز IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    واقعیتها را گفتی کیسه دستش به جام نمی رسد میخاد با این مسخره بازیها جام بگیره اما مطمئن باشید با این هوچیگریها بجایی نمیرسید -بدبختهای کیسه تیم نود ارومیه را با هزار زور بردید -الکیسه الکیسه ریا کار
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دمت گرم که با جوابت شوله های سپاهانی با اون رنگ پیراهنشون آدمو یاد.....؟میندازن و کیسه کشای حقیرو اینجوری آتیش زدی که دادشون رفته آسمان!!!!خخخخخخ
  • تاج کبیر IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    خدایا هواداران پیروزی را از هوچیگری به کولی گیری ودربدری و بیخبری مبتلا بفرما،خدایا هواداران،بازیکنان،مربیان،مدیران و پیشکسوتان مخصوصا قلوچ عذر میخوام قلیچ را عاقل وباشعور بفرما البته نفرماییدی هم مهم نی اینا از شروع زندگیشون همینجوری بودن خداجون بعید میدونم بشه درمانشون کرد،خدایا ما هوادارن تاج کبیر را از شردیو وشیاطین و بخصوص از همه پیروزی چیا حفظ بفرما،کاری نمیتونن بکنن خیلی رو مخن،آممممیییننن
  • سعید IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    خداییش،خوب شد بابا مسعود اومد و یه چند تا جام اسنپی براتون گرفت،وگرنه لال بودید چندین سال. یادمه به جای سالگرد قهرمانی های نداشته تون،هر سال جشن ۶ تایی کردن استقلال رو میگرفتید! صد تا جام داخلی بیار،اما ۵۵ سال حسرت جام آسیایی توی دلتونِ. هر درازگوشی میدونه ک در جریان ۵ قهرمانی کثیفتون،چقدر لابی کردید. یه افتخار تو آسیا،حسرت لنگپولیسیا
  • كمك سرپرست IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    بچه بازي تو خون كيسه است: قهرو مثل بچه ها و نق زني و بالاي كله اين و اون پريدن مثل كودكان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی