نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محسن صفایی فراهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قاعدتا باید از روزنامه‌نگاران تراز اول کشور باشند، می‌توانند نمونه ای شاخص برای سایر مدیران رسانه‌ای فوتبال ما لقب بگیرند.

گاهی وقت‌ها که به گذشته برمی‌گردیم و فوتبال نیم بند ایران را با هم مرور می‌کنیم؛ با خود می‌گوییم محسن صفایی فراهانی باید پشت دستش را داغ می‌کرد اما این لیگ را حرفه‌ای نمی‌کرد.

وقتی لیگ وارد فاز حرفه‌ای‌گری شد و بازیکنان با شماره‌های لاتین در زمین ظاهر شدند و هر تیمی‌صاحب یک مدیر رسانه‌ای شد، انگار قلب فوتبال ایران را به اتاق عمل بردند. مگر وظیفه یک مدیر رسانه‌ای چیست که کار فوتبال ما به اینجا رسیده؟

مدیران رسانه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قاعدتا باید از روزنامه نگاران طراز اول کشور باشند، می‌توانند نمونه‌ای شاخص برای سایر مدیران رسانه‌ای فوتبال ما لقب بگیرند اما آیا آنها چنین هستند؟ فقط بیانیه‌ها، توئیت‌ها و پست‌های آنها را در فضای مجازی بخوانید تا به این موضوع پی ببرید که اتهام زنی و پشت هم اندازی تا چه اندازه در فوتبال ما باب شده است.

اگر روزی روزگاری در باشگاه پرسپولیس علی پروین جنجال می‌کرد یا در استقلال ناصر حجازی حرفی می‌زد و انتقاد می‌کرد، این چهره‌ها آنقدر بزرگ بودند که جامعه ورزش کشور نمی‌توانست مقابل وجاهتشان حرفی بزند اما طنازی‌های مدیران رسانه که ساحت استقلال و پرسپولیس را به جنگی با انگیزه فتح خاکریزهای نامشخص تبدیل کرده اند واقعا می‌خواهند به کجا برسند؟

یعنی مدیران پرسپولیس و استقلال به همکاران ما نمی‌توانند بگویند وظیفه مدیر رسانه‌ای توهین و تحقیر تیم مقابل نیست، ترویج بی اخلاقی نیست، حمله به اعتبار و شخصیت تیم‌های بزرگ نیست؟ اگر مدیران ما در این فوتبال به ظاهر حرفه‌ای نتوانند همین اندازه اتوریته داشته باشند پس چرا اصرار دارند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را بچرخانند؟

کجایید شما آقای صفایی فرهانی؟ به این لیگ چرا پسوند حرفه‌ای تقدیم کردید که امروز فقط یک نام بامسما از آن باقی بماند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    کلا باشگاه استقلال شده بیانیه!!!! پوست کنی و دباغی!!!!!!!!!! صبح خود را با بیانیه اغاز کگنید . توجیه و تهمت!!!!!! ساعت 9 صبح به ترتیب فنونی زاده . بعدا ارش برهانی توجیه گر .بعدا یا علی گفتیم عشق اغاز شد..و بعدا از ابدارچی استقلال بگیر بیا تا بالا!!!!!!!!! حرف شان هم این هست(نیمی گذاریم حق استقلال را بخورند) کدام حق!!!!!! طرف مسول سازمان لیگ بوده. الان امده در استقلال پست گرفته!!!! می گوید نمی گذارم حق استقلال را بخورند . مگر وقتی شما مسول بودید حق استقلال را خوردی!! پس چجوری رفتی الان کارمند باشگاه استقلال هستی.. مگر دربی سوپر جام را خود شما راست ریست نکردی!!!!!!! الان می گویید . سوپر جام حق ما را خوردند.. برنامه سوچر جام را همین فتاحی نوشته بود . الان شده دایه استقلال.. بخاطر دو تومان پول و فالوور دروغ نگویید مردم همه چی را خوب می دانند . الان مردم می دانند دولت علنا در مقابل پرسپولیس ایستاده تا استقلال کاپی از جنس احمدی نژادی بیاورد!!!
  • رضایاک IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    مدیر رسانه ی تیم کیسه که شسته شده و الان رو بنده. جنگ را ادامه بده تا آقای اشرف باز حسابتا برسه.خوشم میاد کم نمیارن کیسه کشا
  • حامی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    واقعا در حد بچه های15 ساله دارن عمل میکنن. نمیدونم چرا باید یه مسئول روابط عمومی بخودش اجازه بده به تیم حریف اینجوری بتوپه آخه. از مدیران عامل این دوتاتیم بیشتر از اینا انتظار داشتیم که جلوی این بداخلاقیا گرفته بشه ولی خوب ظاهرا نون تو همین شلوغ بازیا و بی اخلاقیاس
  • رضا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    حالا شما که روزنامه هستی خیلی حرفه ای هستی و خبرها و گزارشات حرفه ای؟ شما هم به اونها میاین
  • مجید IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    پنج ساله که تیم های رقیب دارن به پرسپولیس تهمت میزنن تو این پنج سال کدوم یک از شما رسانه ها از این اقایون دلیل محکمه پست خواستید!؟ کدوم برنامه تلویزیونی رو برای این اتهامات اختصاص دادید!؟ کل صدا و سیما دربست در اختیار برخی از پیشکسوتان استقلال بوده که موفقیت های تیم رقیب رو زیر سوال ببرند. واژه هایی مثل جام اسنپی. تیم حکومتی و بابا فلان و مامان فلان رو کی وارد این فوتبال کرده!؟ کی پرچم کشور رقیب رو وارد ورزشگاه کرد!؟ کدوم تیم بعد فینال لیگ قهرمانان خوشحالی کرد!؟ بدعتی به نام عدم احترام به تیم قهرمان رو کدوم تیم در لیگ ایران پایه ریزی کرده؟ تازه برای اولین بار پرسپولیس بعد پنج سال جواب این صحبت هارو داده
  • BLUE DE ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    تو این مملکت همه چی باید بهم بیاد و برازنده باشه وگرنه اقتدار زیر سوال میره ! فوتبال حرفه ایی همراه با فساد ، از راس هرم تا پائین
  • با انصاف باشیم IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    عیب از مدیران و مسئولان این دو تیم نیست عیب از برخی جیره خواران است که در مقام شامخ قلم زنی آن کار دیگر میکنند عیب از بادمجان دور قاپچین هاست که تا جعل اسناد بازیکنان وباشگاهها و فدراسیونها پیش رفته اند !
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    من خودم پرسپولیسیم ولی با متن شما موافقم عاای بود واقعا بکجا میریم
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دیگه دارید زیاده روی میکنید و آب گل آلود میکنید.. دعوا رو کی شروع کرد؟؟ ما یا پیروزی چی ها؟؟ یک تیمی در اون کله ایران تخلف کرده خیلی تابلو هم اینکار کرده، 3 تا باشگاه ازش شکایت کردن و به قانون پناه بردن،، بعد چرا باید باشگاه پیروزی و پیشکسوتان شون به قانون فوتبال مملکت و فیفا حمله و پرخاشگری کنند؟؟ اصلا اینا چه دخلی به ماجرا دارند؟؟ قرمزیا شروع کننده بودند نه استقلال یادتون باشه.. تو دین مون هم توصیه شده هیچ وقت شروع کننده دعوا نباشید چون دشمن خدا میشید.. خب معلومه وقتی یکی بزنی دوتا هم میخوری... بنظر من این حرکات خاله زنکی و جیغ‌های بنفش لنگیها فقط یه دلیل بیشتر نداره،، اونم قدرت گرفتن استقلال بزرگ و ثبات مدیریت و نتایج درخشانش بوده که وحشت انداخته به جونتون وگرنه کیست که نداند چی بودید و چی شدید به لطف بی کران بعضیا.. کاش سیاسیون به فوتبال نمیومدن تا روح پاک ورزش سالم میموند ما میگیم شرایط دوتا تیم و بقیه برابر باشه چه مالی و امکاناتی و رسانه ای و غیره،، هرکی قهرمان شد نوش جونش ولی جوانمردانه جام بگیرد نه با حمایت‌های باباها و مامانهای معلوم الحال و رنگی.. والسلام..
    • مهدی IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      فقط خواستم در جوابت که گفتی کی دعوارا شروع کرد خواستم بگم کیسه کشا شروع کردن میدانی چرا چون فوتبال که بلد نیستن بازی کنن و هر بازی که نتیجه نمیگیرند کیسه کشا تا پارسال پاچه جهرمی و سلطانی فر را میگرفتند امسال هم پاچه داورها را میگیرند و از همه مهمتر یه راهی پیدا کردن که هر تیمی با کیسه بازی داره میرن تمام اسناد تیم حریف را چک میکنند تا یه خلافی تو این پرونده ها پیدا کنند تا همین که ببینند کیسه نتیجه نگرفت سریع شکایت کنند تا به هر جوری امتیاز بگیرن بعد عزیز تیم کیسه چی هست که کارمنداش یا هیئت مدیرش یا همین عضو رسانه ایش باشند به خاطر شما کیسه کشا پارس جنوبی به دسته یک رفت چون نتیجه 3بر 0به نفع پارس را مجبور به بازی کنند
    • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      آره ما میدونیم گرفتن حق و حق خواهی از نظر شما لنگیهای بی منطق میشه شروع دعوا و فلان شما پارسال با اون داستان‌های بازی سپاهان و ناداوریهای که تمام تیم‌ها دیدن رفتید صدر جدول و آخرین هدیه بابا مسعود گرفتید.. اگر شرف و غیرت ایرانی دارید باید بدونید که تو فرهنگ ایرانی پهلوانی و جوانمردی از قهرمانی‌های جعلی و سفارشی هزاران برابر بیشتر ارزش و اعتبار داره عزیزمن،، ولی هرگز این چیزا با لمپنیسم و توحش باشگاه تون جور در نمیاد حالا ما هزار بار بگیم..همین دربی آخر چقدر پاچه داور گرفتید تو زمین کسی تونست چیزی بگه؟؟ نه مگه میشه به عالیجنابان عالی شاه زاده بگی بالا چشمت ابروست؟؟... حرف قدیمیا رو باید باید با آب طلا نوشت که نرود میخ آهنین در سنگ..
  • گرگانی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    استقلالی بسیار بد دهن پرخاشگر هستن دقت کنین هنیشه شروع کننده دعوا ها هستن هر وقت گم میارن پاچه میگیرن پیشکسوت های ما بیشتر و اسم بزرگتری دارن در شخصیت شون نیست خیلی حرفایی که کیسه کشا میزنن رو به زبان بیارن فق تعداد معدودی جواب کیسه رو میدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی