پیروانی: پیروزی استقلال باید در زمین رقم می‌خورد/ زیبا نیست که ناگهان سه تیم از یک رأی سود ببرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر دوگانگی‌ها نباشد و قانون برای همه یکسان اجرا شود، کاری به احکام نداریم.

افشین پیروانی قبل از بازی پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: برای پرسپولیس هیچ بازی‌ای ساده نیست و در کل فوتبال ورزش ساده‌ای نیست. تیم حریف هم با انگیزه مضاعف و برای دیده شدن مقابل پرسپولیس به زمین می‌آید. بین دو تیم هم تفاوت آنچنانی وجود ندارد. فقط ویستاتوربین یک رده با لیگ برتر فاصله دارد و امروز تمام تلاش خود را می‌کند.

وی افزود: هدف ما قهرمانی است. اطمینان داشته باشید تلاش می‌کنیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. متأسفانه باز هم هواداران ما در ورزشگاه نیستند. هر روز این موضوع را می‌گوئیم اما متأسفانه اتفاقی نمی‌افتد. واقعاً حیف است پرسپولیس این همه هوادار دارد و با حضور آنها ورزشگاه نمای دیگری پیدا می‌کند. با حضور طرفداران اشتیاق و انگیزه‌ای بالاتر و بیشتری خواهیم داشت. 

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: بیماری اومیکرون هم تازه آمده و امیدوارم همه سلامت باشند. این بیماری کرونا سبب شده هواداران نتوانند به ورزشگاه بیایند و برای همگی آرزوی سلامتی دارم. 

پیروانی در خصوص حواشی ایجاد شده پس از صدور رأی کمیته انضباطی در مورد پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر گفت: اطمینان دارم کمیته انضباطی برای صدور این رأی بررسی‌های لازم را انجام داده اما فکر می‌کنم نتایج باید در زمین رقم می‌خورد. برخی بهانه آوردند و این موضوع را به مسائل دیگر ربط دادند. زیبا نیست که ناگهان سه تیم از یک رأی سود ببرند و سایرین ضرر کنیم. البته در یک سال هم شش امتیاز از پر سپولیس کم شد اما درنهایت قهرمان شدیم. نمی‌خواهیم بگوییم چرا به تیم‌های دیگر امتیاز دادند، زیرا انگیزه ما پرسپولیسی‌ها بیشتر شده و بیشتر تلاش می‌کنیم. بهتر بود نتایج در زمین رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: البته بازیکنان خارجی‌ای بودند اینکه بدون چهار بازی ملی به میدان آمدند و نتیجه هم با استفاده از آنها سه بر صفر نشد. این دوگانگی‌ها به ما اجازه اعتراض می‌دهد. ما اگر قانون برای همه یکسان باشد و همه جا اجرا شود به این موضوع ورود نمی‌کنیم. باید دید اعتراض ما به کجا می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چرا؟ IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    همونجوری که سوپر جام نتیجش تو زمین رقم خورد . درضمن شب یلدا رو هم تبریک میگم یه سلام هم به دست گوهر بار شیری یداله
    • !!! IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      شما که میخواستید هنوز معترض باشید دیگه چرا به کس شکایت کردید؟
  • محسن IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    راستگوتر از افشین تو پرسپولیس نیست بیاد از جانب تیم صحبت کنه؟
  • ننه ایمیلی ها IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    دمت گرم افشین خان عالی گفتی چرا کمیته انضباطی رای بازی کیسه و نساجی را اعلام نمیکنه؟!
  • {.....} IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    سه امتیاز دوسال قبل شما جلوی سپاهان ، داخل زمین بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • BLUE DE ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    فقط همینو کم داشتیم که پیروانی از قانون حرف بزنه ! دوره آخر زمان شده ؛ کسی که باید محروم باشه با لابی بیاد به فوتبال و از قانون موعظه کنه
  • عدالت نایاب است IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    وقتی پارسال ه امتیاز به تیم شما هدیه داده شد زیبا بود ؟؟؟ وقتی یک جام بدون انجام بازی به شما داده شد زیبا بود ؟؟؟ چرا هرچی به نفع شماست زیباست ولی وقتی نفعی به شما نمیرسه زیبا نیست آقای فرش دوست
  • جوجه تیغی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    برد شما هم در مقابل سپاهان باید توی زمین اتفاق میفتاد نه اینکه به خاطر چند دقیقه تاخیر تیم مقابل سه امتیاز بازی رو مثل هلو می کردن توی گلوتون... عجب روئی دارن این لنگیا!!!
  • افشین فرش خور IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    داداشه اگه قرار به رقم خوردن نتایج درون زمین بود که لنگ خواب حتی یک قهرمانی رو هم نمیتونست ببینه چه برسه چهار پنج تا قهرمانی اسنپی وزیریِ پشت سر هم، بهتره هر کسی در حیطه تخصص خودش صحبت کنه، شما هم داداشه در مورد همونن صنعت فرش صحبت کنی مفید تری
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    کاش میشد دَمِ چِنِه اینو ببندیم که دیگه حرف نزنه خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی