نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سولدو: داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت/ بازیکنان جایگزین خوبی جذب نکردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ۱۲۰ دقیقه حریف را کنترل کردیم اما در پنالتی شانس با ما یار نبود.

زونیمیر سولدو پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در ۱۲۰ دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب بودیم. در مجموع بازی که به پنالتی کشیده می‌شود شانس پیروزی برابر است و این بار به سود مس شد.

وی در مورد نتایج سینوسی تراکتور عنوان کرد: چندین بار است که این سوال پرسیده می‌شود. تیم ما به خوبی آماده سازی نداشته و فصل را خوب شروع نکرده است. ۷،‌۸ بازیکن خوب فصل قبل هم جدا شدند و جایگزین خوب هم جذب نشدند. فشردگی مسابقات هم اذیت می‌کند و زمانی نداریم که به اندازه کافی کار کنیم. ۴ روز دیگر باید مسابقه بدهیم و فصل سختی را پیش رو داریم. جوانانی که هستند، خوب کار می‌کنند و کیفیت آنها همین است.

سرمربی تراکتور در مورد داوری گفت: توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفت، اما نمی‌خواهم در مورد آن بیشتر توضیح بدهم. 
 
سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بچه های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی