نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۴
ویدیو| کنایه هوشنگ نصیرزاده به رأی علیه گل گهر: می‌خواهند پشت میز امتیاز بگیرند نه در زمین!
طول ویدئو: 00:44

کنایه سنگین هوشنگ نصیرزاده به رأی کمیته انضباطی علیه باشگاه گل گهر سیرجان را ببینید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباسی IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    مافیای فوتبال نظم لیگ رو به هم ریخته. کجای دنیا این جوری امتیاز میدن به یه تیم ؟ نباید بگن این قانون من درآوردی از کجا اومده؟ همه جای دنیا اگه در زمان تعیین شده مسابقه ، تیمی در زمین حاضر نباشه اون تیم سه بر صفر بازنده اعلام میشه مثل پرونده رفتن استقلال به ترکیه در سالهای قبل. در قضیه طارمی فیفا حکم داد و پرسپولیس مدتها قادر به نقل و انتقال نبود و با پنجره بسته مجبور شد به مصاف رقیبان آسیایی بره. دقت کردین «فیفا » پرسپولیس رو در قضیه طارمی محکوم کرد. دوستان استقلالی امیدوارم بدونین فیفا کجاست ؟! پرونده های رو صحبت میکنن که مرغ پخته خودش میگیره از این همه یاوه گویی. الان بر مبنای کدوم تبصره و بندی از قانون، بخاطر بازیکنی که قسمت بین الملل فدراسیون اونو تایید کرده!، امتیاز می‌بخشن به یه تیم دیگه؟!! یعنی از این مسخره تر ؟ از این بی قانون تر؟ از این وقیح تر؟ والا نداشتیم و نداریم
  • 6 IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    تا بوده همين بوده. كيسه به اين تكدي گري و كمك معيشتي نياز داره بدجور
  • آنالیزور DE ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    وقتی پای نصیرزاده میاد وسط یعنی ماله کشی به سبک حرافی و توجیه بوسیله ماده و تبصره ! نصیرزاده کدوم رزومه آبرومندی رو از خودش بجا گذاشته ؟ هر کجا و هر باشگاهی بوده بجز خسارت ثمره دیگه ایی داشته ؟ تو برنامه میثاقی هم اگر اومده بابت همکاری با میثاقی و برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی هستش و لاغیر ! ضمنا" آقای نصیرزاده سعی کنه یه مدت از عمرش رو آدم خودش باشه ، تا این که دست در دست مافیای پشت پرده بده ، این چرندیاتی رو که میبافه هیچ کارشناسی بجز خودش قبول نداره ، کتاب قانون رو با استنباط خودش تشریح میکنه و جالبه که مفهوم اصلی رو هم هیچوقت متوجه نمیشه !
  • deep blue IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    جناب.نصیر.زاده.امتیازات.پشتیبانی.وهمسویی.وهمراهی.با.جعل.اسناد.باشگاه.گل.گهر.وامیروی.بزرگوار.کوچک.سیسیلی.به.سابقه.ی.خوش.خدمتی.و.گذشته.ی.مجهول.ومعجول.شما. واریز.گردید.یا.باید.قرارداد.جدید.ببندید؟.واقعن.تا.حد.گلو.پاره.کردن.پیش.رفتید.باید.دار.ودسته.ی.مافیایی.از.شما.ومدعوین.شما.به.نحو.شایسته.ای.قدردانی.کنند.ارزش.عنایات.شما. را.نمی.دانم.ولی.قدر.السهم.مدعوین.شما.می.تواند.درصدی.از.تبلیغات.باشد.که.جناب.هدایتگر.چکی!!!.راز.هویدا.کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی