نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مجید صدری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزارت ورزش همچنان در حال رایزنی و مذاکره با بعضی از مدیران برای حضور آنها در پرسپولیس است.

بیژن ذوالفقارنسب مشاور وزیر ورزش صراحتاً می‌گوید حضور دو نفر از مدیران در پرسپولیس که با آنها مذاکره شده بود به دلیل بازنشستگی منتفی شده و و رایزنی‌ها برای انتخاب مدیرعامل جدید ادامه دارد.

این اظهارات کاملاً نشان می‌دهد که پروسه انتخاب مدیرعامل جدید در پرسپولیس تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد و البته شاید مجید صدری هم یکی از کاندیداها باشد و شانس داشته باشد اما کاملا مشخص است که وزارت ورزش قصد ایجاد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس را دارد و می‌خواهد ترکیب هیئت مدیره را هم عوض کند.

پیش از این حتی صحبت‌هایی با چهره‌هایی چون علی پروین، محمود خوردبین و محمد پنجعلی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شده بود و نام محمد دادکان برای مدیرعاملی بر سر زبان‌ها افتاد اما دادکان در مصاحبه با خبرورزشی گفته بود مطمئن باشید که بنا به دلایلی هرگز مرا مدیرعامل پرسپولیس نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    ای خدا تا پرسپولیس میاد با یه مدیر به ارامش برسه سریع یکی دیگرو جاش میارن،مثلا با عوض کردن صدری چه نتیجه ای میخوان بگیرن؟؟؟ غیر از اینه میخوان پرسپولیس آرامش نداشته باشه؟؟؟ داره کارشو به خوبی انجام میده چی از جون پرسپولیس میخوان؟؟؟ طارهری رو برکنار کردن بخاطر دو شغله بودن، گرشاسبی رو چون میدونستن اگه باشه جرات نمیکنن تحت فشار بزارنش برانکو رو فراری بدن به بهونه بازنشستگی برکنارش کردن و بعد از چن ماه شد مدیر عامل پبکان و الانم فولاد،عرب هم که ماموریت رو به خوبی انجام داد رفت و جاش انصاری فرد رو آوردن که اونم پرسپولیسو بیچاره کرد و رفت، بعدش نوبت به رسول پناه بود که خیلی عالی بود اما با اون کار غیر حرفه ای هم خودش مجبور به استعفا شد و هم پرسپولیس از داشتن یه مدیر خوب محروم شد، سمیعی هم فوق العاده بود که همین سجادی برکنارش کرد و حالا نوبت صدری شده جالبه والا
  • شاهین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    بدلیل بازنشستگی!!! عجب!!!! پس این اجیرلو چطوری دوشغله نیست!! رایزنی می کنند.. فکر کنم تعین و تکلیف مدیریت پرسپولیس .یک برجام فوتبالی در ایران باشد . رایزنی 6ماه..وقت کشی ... اخرش یکی مثل عرب ..یا صدری...بابا دادکان نشد..گرشاسبی را بیاورید..لطفا با اسامی بازی نکنید تا وقت بگذرد. اقای وزیر داری برای موفقیت استقلال از وقت پرسپولیس می گیری.
  • mohammad IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    خب واقعا همین صدری بهترین گزینه برای مدیر عاملی پرسپولیس هست..ما هواداران یه تار موی صدری رو با هیچ چیز عوض نمی کنیم:))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی