نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| دو غایب در جمع شاگردان یحیی/ چهره جدید به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت دو بازیکن برگزار شد، در حالی که بازیکن تاجیکی سرخ‌ها پس از عقد قرارداد همراه تیم به تمرین پرداخت.

خبرورزشی - تمرین امروز پرسپولیس در هوای آفتابی ورزشگاه شهید کاظمی و در دو گروه انجام شد.

*بازیکنان پیش از شروع تمرین، به دلیل روحیه بالایی که از برد پر گل روز گذشته داشتند، در چالش تنیس فوتبال شرکت کرده و برای هم کری خواندند.

*تمرین از ابتدا در قالب دو گروه آغاز شد و طی آن بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته برابر تیم ویستا توربین، زیر نظر مربی بدنساز تیم ابتدا ریکاوری کردند و پس از آن، کار با توپ را در برنامه داشتند و در نهایت راهی رختکن شدند.

*سایر بازیکنان هم زیر نظر کادر فنی به مدت ۷۵ دقیقه تمرین کردند. تمرین آنها شامل پاسکاری ترکیبی، ارسال از جناحین و مینی فوتبال بود که بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل این بخش‌ها حاضر بودند.

*وحدت هنانوف بازیکن تاجیکی سرخپوشان که به تازگی دچار مصدومیت شده و همچنین حامد پاکدل که اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند، در این جلسه تمرینی غایب بودند. ضمن اینکه منوچهر صفروف در تمرین امروز پرسپولیس حاضر بود.

عکس| دو غایب در جمع شاگردان یحیی/چهره جدید به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد

با توجه به فاصله کمی که تا بازی بعدی وجود دارد، پرسپولیس دو جلسه تمرینی دیگر را طی فردا و پس فردا در برنامه دارد و سرخپوشان آماده می‌شوند تا روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن از هفته یازدهم لیگ برتر باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی