نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ملی فوتسال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قرارداد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تجدید نظر خواهند کرد.

به دنبال ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی در برابر قرقیزستان و راه پیدا نکردن به جمع ۴ تیم برتر مسابقات صحبت از تغییر در کادر فنی تیم ملی به گوش رسید اما در نهایت اصولی سرپرست کمیته فوتسال اعلام کرد فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری به قرارداد خود با سرمربی تیم ملی فوتسال پایبند خواهد بود و در پایان این قرارداد در مورد کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران تصمیم گیری خواهد کرد. در این کش و قوس عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال نشستی را با وحید شمسایی برگزار کرد که این نشست موجب شایعه حضور وحید شمسایی در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران شد. 

اما نمایش تیم ملی در برابر ایتالیا با تیم جوان شده نظر اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال را در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تغییر داد. تیم ملی در بازی با ایتالیا نمایش تحسین برانگیزی با تیم جوان شده داشت و بعد از ۲۹ سال موفق شد لاجوردی پوشان را با نتیجه ۶-۴ شکست دهد. آخرین پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در برابر ایتالیا در جام جهانی ۱۹۹۲ به دست آمد. بازی دوشنبه شب ایران در برابر ایتالیا در شهر میلان برگزار شد و بعد از این بازی سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا نوشت تیم ملی فوتسال کشورمان با نتیجه ۶-۴ در برابر یکی از قدرت‌های فوتسال و تیم هفتم جهان شکست خورد. 

از آنجایی که تیم ملی فوتسال ایران فروردین ماه سال آینده بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا را پیش رو دارد به نظر می‌رسد هیئت رییسه فدراسیون فوتبال رای به تمدید قرارداد ناظم الشریعه خواهد داد. پیشتر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران یکی از دلایل ناکامی ایران در جام جهانی را عدم تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی بر شمرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی