نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کنایه پیشکسوت آبی‌ها به مجیدی؛ نه فرگوسن ایرانی هستم نه خارجی/ استقلال در یک صورت می ‌تواند قهرمان شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال گفت: ما نه فرگوسن وطنی هستیم و نه فرگوسن خارجی، ما استقلالی هستیم و اگر حرف می‌زنیم برای این است که دوست داریم تیم‎‌مان نتیجه بگیرد.

در آستانه برگزاری دیدار هفته یازدهم تیم استقلال مقابل شهر خودرو همچنان شوک وارد شده به پیشکسوتان باشگاه استقلال از نتیجه دیدار این تیم مقابل نود ارومیه و صعود سخت شاگردان فرهاد مجیدی به مرحله یک هشتم جام حذفی، نقل محافل ورزشی است.

محمدنوازی هافبک باسابقه استقلال که فصل گذشته در کادر فنی تیم شهرخودرو حضور داشت در گفت و گو با خبر ورزشی، از اتفاقات دیدار این تیم مقابل نود ارومیه و وضعیت باشگاه شهر خودرو، گفت. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

شما که سال قبل در شهرخودرو حضور داشتید، چه به روز این باشگاه آمده که در ۱۰ هفته فقط دو مساوی داشته و ته جدول است؟

هر کسی هر چقدر زحمت بکشد همانقدر مزد زحماتش را می‌گیرد. متاسفانه این تیم مشهدی مالکیت درست و حسابی ندارد. البته مدیریتش تا آن زمان که من به همراه مهدی رحمتی، علی سامره، اشکان نامداری و بقیه دوستان آنجا کار می‌کردیم نسبتاً خوب بود ولی در این مدت اتفاقاتی افتاده که تیم شرایط خوبش را از دست داده است.

کمی در این باره توضیح می‌دهید؟

زمانی که ما آنجا بودیم در اوایل فصل مدیریت باشگاه در اختیار فرد دیگری بود سپس باشگاه در اختیار هیئت فوتبال قرار گرفت و شرایط تا اندازه ای خوب شد اما دائماً درباره بحث مالکیت این باشگاه حرف و حدیث مطرح بود. تا زمانی هم که این شرایط در این باشگاه وجود داشته باشد وضعیت به همین منوال خواهد بود. این اتفاقات برای شهری مثل مشهد که پتانسیل بالایی از نظر فوتبالی دارد و نیروی جوانی قابل توجهی در این شهر دیده می‌شود خوب نیست. یک زمانی مشهد تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام داشت ولی حالا اگر قرار باشد همین شهر خودرو هم به دسته پایین تر سقوط کند خیلی بد است.

وضعیت کلی این تیم را چطور می‌بینید؟

بیشترین لطمه را بازیکنان تیم میخورند. آنها هستند که اذیت می‌شوند. از وقتی مالکیت این باشگاه به دست شهرخودرو افتاده اوضاع به این شکل شده است. قبلا که دست هیئت فوتبال بود اینطور نبود. آقایان با قدرت وارد می‌شوند و می‌گویند ما می‌خواهیم مالکیت این باشگاه را بگیریم ولی به محض این که مالکیت را گرفتند دیگر هیچ کاری انجام نمی‌دهند و حرف هایشان در حد همان حرف می‌ماند.

بازی آخر استقلال مقابل نود ارومیه را دیدید؟

متاسفانه بله! استقلال وقتی می‌خواهد قهرمان یک جام شود باید با قدرت وارد شود. یعنی با تمام قوا. ولی این تمام قوت و نیروی استقلال نبود. درست است که این بازیکنان هم جزو خوب‌های استقلال هستند ولی اصلا از نظر آمادگی و هماهنگی در شرایط یک بازی فوتبالی نبودند.

خیلی ها فاصله زیاد بین نفرات اصلی و ذخیره استقلال را یک ایراد عنوان کردند. نظر شما در این باره چیست؟

فاصله بین نفرات اصلی و ذخیره باید توسط سرمربی هَندِل شود. یکی تیم که بیشتر از 11 نفر را نمی‌تواند در خودش جای بدهد. آماده نگه داشتن بقیه نفرات هم خودش یک هنر است که جزو کارهای اصلی سرمربی به شمار می‌رود. چیزی که متاسفانه مربیان ایرانی خیلی به آن توجه نمی‌کنند. همین می‌شود که در چنین شرایطی وقتی استقلال ذخیره هایش را به زمین می‌فرستد تیم بد عمل می‌کند.

کنایه پیشکسوت آبی‌ها به مجیدی؛ نه فرگوسن ایرانی هستم نه خارجی / استقلال در یک صورت می ‎تواند قهرمان شود

نگران نیستید بابت این انتقادها کادر فنی استقلال دلخور شود؟

اگر خدا قبول کند فکر کنم ما خودمان استقلالی هستیم. ما نه فرگوسن ایرانی هستیم نه فرگوسن خارجی، اگر درباره تیم استقلال حرف می‌زنیم، دوست داریم که نتیجه بگیرد و انشاالله که از این به بعد هم قدم به قدم محکم تر از قبل به میدان خواهد رفت. ولی باز هم می‌گویم تیم استقلال باید تمام نفراتش در یک سطح باشند.

ممکن است در بازی با شهر خودرو که ته جدول است باز هم از سوی استقلال آسان تلقی شود؟

فکر نمی‌کنم فرهاد مجیدی بازیکنانی را که در جام حذفی بازی داد در این مسابقه به میدان بفرستد. اینجا لیگ برتر است و شهر خودرو هر چه باشد لیگ برتری محسوب می‌شود. به خصوص که این تیم زخم خورده است. من شهر خودرو را یک تیم خطرناک می‌دانم. استقلال به شرطی می‌تواند مقابل شهرخودرو برنده شود که با همه پتانسیل و نفرات برترش به میدان برود. البته باز هم تاکید می‌کنم فرهاد مجیدی باید کاری کند ذخیره ها به اندازه نفرات اصلی در شرایط مسابقه باشند در این صورت استقلال قطعا می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    کیسه شخصیت قهرمانی نداره با‌ امتیازهای کمک معیشتی باز هم قهرمان نمیشه چون شخصیت قهرمانی نداره
    • فرزاد ملقب به فری IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      لنگ چی شخصیت زیراب زنی و پیگیری ۲امتیاز استقلالو داره،لنگ حقیر
    • امیر IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      وااااای. چه حرفااا.لنگی ازشخصیت قهرمانی حرف زد. آخه لنگی یتیم!بعد از بابامسعودتون دربه در شدین. اشکهاتون رو فراموش کردین بعداز چوبله شدن؟
    • تاج کبیر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      لونگی بی پدر شدین . بابا مسعود بای بای . فعلا سال اول هستش یواش یواش باید واسه بقا بجنگید خخخخخ پنج فساد و لجنتون رو دیگه باید تو خواب ببینید . سلطانی خر هم رفت بینم صاحبتون کیه خخخخخ موس موس هم نکنین . سپاهان بیشترین سود رو برد . فینال سوپر جام نشد یه هفته عقب بیوفته ولی امسال میشه یک سال و نیم . تیم ملی ایران واسه جام جهانی بهش دو هفته استراحت دادن ولی زمان بابا مسعودتون توی بهترین کمپ جهان در قطر بیست و سه روز استراحت دادن که تیم میلی پیگوزی قهرمان آسيا بشه خخخخخ دست خدا تمام این فسادها و زدوبندها رو کف دستتون گذاشت . الله یاور ماست استقلال قهرمان آسياست. راستی اون حمال جام کجا رفت ؟؟؟ خخخخخخ سلطانی خر حتی زمین تمرین رو از استقلال گرفته بود . بهترین تیم باشگاهی تاریخ ایران و آسيا رو که هیچ تیمی حریفش نبود رو نابود کرد . میگفت تیام با این قیمت به درد نمیخوره ردش کنین . استراماچونی رو دیدن بد تیمی درست کرده در جا ردش کردن . نماد فساد و لجن فوتبال و ورزش جهان هستین. هیس . مکتب شارلاتانیسم و دنبیسم و عبدیسم . مالک کاباره و قاتل تختی . حیف مکتب پر افتخار تاج کبیر
  • تاجی اصیل IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    فرهاد مجیدی خودش بدون هیچ رزومه ای و فقط با چهار بازی بعنوان مربی تیم امید اونم در بازیهای دوستانه یه شبه شد مربی استقلال ، اونوقت از سواد منتقدینش ایراد میگیره ، جوری منتقدینش فرگوسن داخلی میخونه انگار خودش تا حالا چند تا جام گرفته، یا چند تا تیم رو از سقوط نجات داده ! مربی اینستاگرامی و اینهمه ادا نوبره والا !
  • حامد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    امیدوارم استقلالی بودنشو با راه دادن جلوی ما نشون بده و یه سه امتیاز مفت دیگه گیرمون بیاد. وگرنه خودش میدونه و ارتش فحاش مجازی.
    • /// IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      جناب حرفی بزنید که بعدا کسی جوابتان را داد خجل نشوید،اولا ایشان الان در شهر خودرو نیست که بخواهد مثلا عمدا به استقلال ببازد ثانیا اگر قرار بود صرف اینکه مربیان تیم ها استقلالی باشند به استقلال عمدا ببازند فصل قبل استقلال هم قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان جام حذفی میشد،همین آقای منصوریان پارسال با آلومینیوم و امسال با نفت آبادان به پرسپولیس باخت و از استقلال مساوی گرفت.
    • ابوذر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      پارسالم فکری یه چهار بازی برد جوگیر شد سرعت چرندیات خودشو بالا برد یه دفعه آب روغن قاطی کرد با کله به زمین خوردین امسال یه کم بیشتر از پارسال سرعتتون زیاد شده جون سالم بدر نمیبرین قهرمانی شخصیت میخواد به چرندیات گفتن و امتیاز اسنپی گرفتن نیست
  • حسن دیلمی از خوزستان IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    دمت گرم اقای بکهام ایرانی سانترهای شما درحد بکهام بودن وخوش قلب ودوست داشتنی کاشکی شماهم تو تیم بودی حرف حق وحرف دل همه استقلالیها رو زدی ممنون وپاینده باشی
  • لنگپولیس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    واقعا جای تاسف داره که یکسری از افراد خودشون رو پیشکسوت باشگاه بزرگ استقلال می دانند و معرفی میکنند ولی هیچگونه حمایت و پشتیبانی از تیم و کادر مربیگری ندارند...‌ یک نمونه در همین قضیه نتیجه گل گهر هیچ یک از پیشکسوتان استقلال از این رای حمایت نکردند.. ولی پیشکسوت های لنگی بر علیه این رای حرف زدند...
    • پیمان IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      اینقدر این رای ضایع بود و بقول مهدی پاشازاده که گفت اگه تیم دیگه ای غیر از استقلال بود رای نمی دادن،پیشکسوت های استقلال جرات حمایت ندارن
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    اتفاقا ازراهکارهای مناسب استفاده‌ می‌کند واستقبال هم می‌کند ازنظرات پیشکسوتان دلسوز هرچندکه بعضی از خبرنگاران سوالات حاشيه ساز هم ازمخاطب خودمیکنند وشاه فرهاد باید بیشتر به ذخیره ها ميدان بدهد تادرشرایط فوتبال قرارگیرند قاسمی نژاد بازیکن قابلیست شاه فرهاد مجیدی بایدبیشتر روی ايشان کارکند تاروی فرم بيايد ضمنا مرادی، آذری، رمضانی و امیرعلی صادقی دربازی بانود خوب کردند
  • نوید IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقا نوریفر تند نرو ترمز نداری مکه
  • حسین IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    ارتش فحاش مجازی مربی مجازی.نمیخیم نمیخایم.تیم ۲زار تاکتیک نداره انتقادم میکنی فحاش مجازی بهت حمله میکنن
  • جواد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    حالا یه سوال من دارم اونم اینکه استقلال از لحاظ امتیاز گیری موفقترین دوره در چند سال اخیر بوده چرا خبر ورزشی زوم کرده رو این تیم که اول فصل با هزار تا بدبختی بسته شد و هر روز یه مصاحبه جنجالی با پیش کسوتان استقلال میذاره اما از قهر کردن آل کثیر و اختلافش با گل ممدی چیزی کار نمیکنه یه عده هم بازیچه شده میان کامنت میذارن البته مدیونید اگه فکر کنید ضیافت نهار و کارتهای هدیه تاثیر داشته باشه
  • سعید IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    تنها تیمی که پیشکسوتهاش علیه یکدیگرند همین استقلاله البته وقتی بازیکنا علیه اسطوره تیمشون که سر مربی وقت بوده کودتا میکنه دیگه نباید توقع زیادی از این مجموعه داشت و این فقط مختص حجازی نبوده بلکه پورحیدری و قلعه نوعی و همین اواخر علیه فکری انجام شد و تقریبا میشه گفت یک رسم و سنت توی استقلال محسوب میشه
  • اروین IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    به نام خدا سلام ببینید الان استقلال صدر جدول هست و از هر سالی بیشتر به قهرمانی نزدیک است لطفا تا چند تا برد خوب کسب میکنیم سریع تیم و کادر رو وارد حاشیه نکنید الان تیم تو جایگاه بسیار حساسی هست یک لغزش کوچیک تیم را میاره پایین از مربی کادر باشگاه حمایت کنید این فصل قهرمانی تو کف استقلاله ما به فرهاد مجیدی و این کادر درجه یک نیاز داریم تو رو به خدا تا یک برد کسب میکنیم سریع تیم وارد حاشیه نکنید و اون دسته از پشکسوت هایی که هر کدام به قول اقا فرهاد فرگوسن های وطنی هستن خواهشا حمایت نمیکنید حداقل تخریب و انتقاد هم نکنید اگر یک درصد شما هوادار واقعی بودید الان از تیم حمایت میکردید تا قهرمانی فرق ما و پرسپولیس همینه پرسپولیس همه پیشکسوت ها، تیم را حمایت میکنند اما تیم بزرگ و با سابقه همچون استقلال بجای اینکه پشت هم باشن اینجوری برای اینکه جای همو بگیرین به جون هم افتادین از نظر خانواده استقلال پیشکسوت واقعی اقای عمران زاده اقای صادقی اقای جباری اقای تیموریان که در این شرایط و جایگاه حساس حمایت میکنند جای تخریب و انتقاد خدا را شکر الان داریم عالی نتیجه میگیریم و همینو حفظ کنیم عالی میشود
  • حسن IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    استقلال بیشتر از همه به آرامش احتیاج داره پس حواستون باشه با خبر ورزشی لنگی مصاحبه نکنید و آرامش تیم را بهم نزنید
  • شششش IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    جوجه رو آخر پاییز میشمارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی