تصمیم مهم سرمربی سرخ‌ها بعد از اشتباهات بزرگ/ یک بازیکن از خط دفاعی پرسپولیس کنار رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اضافه شدن منوچهر صفروف به لیست پرسپولیس شانس بازی سیامک نعمتی را در این تیم کمتر از گذشته کرده است. 

سیامک نعمتی در بازی با ویستا توربین در پست وینگر راست بازی کرد و در دفاع راست به مهدی شیری بازی رسید. نعمتی در حالی وینگر راست بود که وحید امیری استراحت داشت و امید عالیشاه هم روی نیمکت نشست. البته اگر ترابی بازی می‌کرد باید پهلوان را هم رقیب سیامک می‌دانستیم.

یکی از شلوغ‌ترین پست های پرسپولیس برای بازی پست وینگر است که بهترین‌های این تیم در همین پست بازی می‌کنند. به همین دلیل نعمتی در فصول اخیر به یک دفاع راست تبدیل شده بود اما اشتباهاتش در بازی با الهلال و آلومینیوم اراک کار دستش داد و دیگر به عنوان دفاع راست انتخاب اول گل محمدی نیست.

سیامک در رقابت با شیری نیمکت نشین بود و حالا ضلع سوم این رقابت صفروف است که کار را سخت‌تر می‌کند. بهترین دفاع راست لیگ قهرمانان آسیا از نگاه هواداران رقیب جدید سیامک نعمتی است که کار او را برای حضور در ترکیب اصلی سخت‌تر می‌کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    نعمتی بازیکن خیلی خوبیه
  • پرسپولیس⁦❤️⁩ IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    دروغ محض یحیی بین بازیکنامون تفاوت نمیزاره ممکنه که مثلاً تو دوسه بازی سیامک کم بازی کنه ولی بازم سیامک بازیکن تیم نمیشه بخاطر منوچ نیمکت نشین شع
  • سپهر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    واقعا یحیی ک از این بازیکن استفاده نمیکنه پهلوان ک دوزار نمی ارزه یحیی خیلی احمقه با این تیم درست کردنش سیامک بازیساز ه و خیلی خوب نفوذ میکنه واقعا حیفه این بازیکن
  • Sina IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    کاش فقط این شیری منتقل بشه به نیکمت چقد بد بازی میکنه اه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی