نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
طرح عجیب یک نماینده مجلس/ بازیکنان ضعیف تیم ملی را مجازات کنید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این نماینده بر این باور است که چنین قانونی می‌تواند باعث افزایش انگیزه در بازیکنان می‌شود تا با فداکاری کامل برای تیم ملی بازی کنند.

یکی از نمایندگان مجلس روسیه پیشنهاد در نظر گرفتن جریمه برای بازیکنانی در تیم ملی روسیه عملکرد ضعیفی دارند را ارائه کرده است.

این نماینده بر این باور است که چنین قانونی می‌تواند باعث افزایش انگیزه در بازیکنان می‌شود تا با فداکاری کامل برای تیم ملی روسیه بازی کنند.

سلطان خامزائف نماینده ای است که چنین پیشنهادی را مطرح کرده و قصد دارد آن را در مجلس دومای روسیه به تصویب برساند. البته او این پیشنهاد را به موزیر ورزش کشور رسیوه اولگ ماتیتسین و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور الکساندر دیوکوف ارائه کرده است.

در بیانیه ای که از سوی او وب سایت این نماینده منتشر شده اینچنین آمده است: «به عنوان بخشی از فعالیت‌های پارلمانی، سلطان خامزائف، پیشنهادی را برای جریمه کردن بازیکنانی که در تیم ملی روسیه ضعیف کار می‌کنند مطرح کرده است. گاهی اوقات، بازیکنانی در این سطح فاقد انگیزه‌های لازم هستند و عملکرد نامناسبی را نشان می‌دهند. این پیشنهاد بر جریمه نقدی برای بازی‌های ضعیف و تخلفات انضباطی بازیکنان و همچننین در صورت نارضایتی هواداران فوتبال تاکید دارد. ما بر این باوریم که در این صورت، بازیکن مورد نظر باید طبق مبلغ قراردادی که با باشگاهش منعقد کرده است جریمه شود. اهمیت این طرح در این است که باعث افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی روسیه می‌شود تا بهتر و با فداکاری کامل بازی کنند.»

فوتبال روسیه درچند ماه گذشته روند ناامیدکننده ای را در سطح ملی تجربه کرده است. این تیم نتوانست به طور مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند و با شکست در مرحله آخر دور گروهی مقابل کرواسی مجبور به حضور در مرحله پلی آف شد.

آن‌ها حالا باید در پلی آف یک بازی سخت را مقابل لهستان برگزار کنند. اگر بتوانند از سد لهستانی‌ها بگذرند به مصاف برنده بازی سوئد و جمهوری چک می‌روند که هر دو بازی نیز در خانه روسیه خواهد بود.

در تابستان گذشته، روسیه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا نیز ضعیف ظاهر شد و بعد از پذیرش دو شکست سنگین در سه بازی مرحله گروهی از رقابت‌ها حذف شدند. روسیه در حال حاضر تیم سی و چهارم رنکینگ جهانی فیفا به حساب می‌آید و پشت سر تیم‌هایی مثل تونس، ایران و سنگال قرار دارد.

طرفداران فوتبال و مقامات بلندپایه ورزشی و حتی سیاسی این کشور به هیچ وجه از روندی که تیم ملی روسیه در چند وقت اخیر داشته راضی نیستند. آن‌ها بر این باور هستند که با ادامه این وضعیت، روس‌ها شانسی برای رسیدن به جام جهانی قطر نیز نخواهند داشت مگر اینکه تغییری در طرز تفکر بازیکنان این تیم ایجاد شود.

والری کارپین سرمربی سابق روستوف که در این تیم عملکرد درخشانی داشت هدایت تیم ملی روسیه را برعهده دارد اما او نتوانسته انتظارات را براورده کند هرچند که همچنانن مورد حمایت فدراسیون فوتبال این کشور قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    شما (نماینده مجلس)که لالایی بلدید چه خوابت نمی برد این طرح را برا نماینده مجلس و دیگر مسئولین که در کارشون ضعیف بودن هم باشد خیلی عالیه اگر اینجوری باشد عمرا هر کسی بلند نمیشه برا نماینده مجلس و مسئولیت قبول نمیکند و آدم های کار بلد میآیند در میدان و صد در صد به مردم خدمت میکنند
  • بهادر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    50درصد با نظرشون موافقم اون 50 درصد مخالفش به خاطر بازیکنان هست شابد شکست روحی بخرند دیگه به شرایط بازنگردند
  • بی نام IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فوتبال یه بازیه بیشتر مردم هم از جنبه سرگرمی و علاقه و تفریح نگاه میکنن و ...ضعیف بازی کردن فوتبالیست مشکلی از اقتصاد و مردم حل نمیکنه. طرح جریمه نماینده ضعیف رو اجراء کنید و همچنین شفاف سازی در فیش حقوق تمام کارمندان دولت و همچنین همسان سازی حقوق کارمندان برای رفع تبعیض و بی عدالتی و برای اجرای عدالت اسلامی قربون نماینده دلسوز مردم که میخواد ضعیف های مملکت رو جریمه کنه...
  • Ali IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    این کارها رو صدام میکرد ، این مسائل حتی به ذهن حیوانات هم نمی‌رسه با روح ورزش ناسازگاره
  • ابی از فلاح IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    کشورو با سیاستهای احمقانشون بسمت کره شمالی که بردن.فقط میمونه برخوردشون با ورزشکارای ملی که اونم الحمدالله به اطف همین اغایون عقب مونده داره اجرا میشه
  • حسین IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    نمیدانم اگراین نمایندگان با این افکار مشعشعانه را نداشتیم چکار میکردیم خدایا خودت عاقبت مارا بخیرکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی