نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی از ترسیدن زیاد وحشت نکرد!/ درآمد ۶ میلیاردی استقلال از بازی با نود ارومیه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مسابقه استقلال و ۹۰ ارومیه، از چهارچوب بازی های جام حذفی، درآمدی داشت معادل ۶ میلیارد تومان!

اردشیر لارودی؛ در کنار دعوای خیلی بالا گرفته گل گهر با مدعیان و موافقان، یک خبر نه چندان مهم و نه دارای اهمیت فوق العاده، از حاشیه بحث ها و نظرها درز پیدا کرد! خبری که بایدش کوچک و سرسری انگاشت، این بود: مسابقه استقلال و ۹۰ ارومیه، از چهارچوب بازی های جام حذفی، درآمدی داشت معادل ۶ میلیارد تومان! بلی، دیدار استقلال و ۹۰ ارومیه، پول هم درآورد! آنهم به مبلغ ۶ میلیارد تومان! که البته رقم مهمی نیست، ولی توجه کنید: چنانچه این بازی، میان یک تیم قدرتر و قلدرتر برگزار می شد، چه می شد! یا اگر در سال ۱۲-۱۰ بازی از همین دست انجام شود و حساب و کتاب درست هم داشته باشد، چقدر عایدی خواهد داشت؟ ده و دوازده ضربدر ۶ و ۷و ۸ میلیارد، چقدر می شود؟ در فوتبال پول هست، فقط باید راه استفاده از آن را بلد بود و بلد شد!

مجادله داغ با نصیرزاده

استقلال یک پدیده دیگر هم به فوتبال ایران معرفی کرد! شخصیتی کاملا حقوقی که در زمان اظهار نظر و استدلال نمودن، استدلالی دارد و بیانی که کاملا حقیقی است! این روزها که استقلال در یک تقسیم بندی کاملا مرئی و قابل رویت وظایف مدیریتی خود را توفیقی قابل تشخیص و در چهارچوبه های کاملا مشخص پیش می برد و هر بخش، کارهای ویژه خود را به انجام رساند، تحت تاثیر اظهار نظر و اظهار وجود شخصیتی هستیم که در دایره اموری حقوقی، استدلال های محکم و تازه ای دارد! هوشمند سمیعی که تازه واردی است با منطق کهنه و گفته هایش نشان می دهد که چرا پرداختن به امور حقوقی و دوایر حقیقی لازم است، مردانی نظیر هوشنگ نصیرزاده را وارد چالشی کرده است که در ماجرای گل گهر و مدعیانش و سمیعی با پرسش های چندی، ضربدری کشید به نمایش عده ای که با پوشیدن لباس اهل حقوق می پردازند به تظاهر در یک کار سنگین فوق تخصصی!

شیوه فرهاد برای بردن

ترس فرهاد که از عملکرد یاران خودش جا خورده، به جا بود و به موقع و به مورد! برابر ۹۰ ارومیه، استقلال یک تیم دغدغه آفرین نشان می داد! تیمی که از تکرار بازی اش باید ترسی به دل راه داد! ترس دوباره بد بودن! ترس برای راه دادن به غلط های حرکتی! فرهاد نشان داد که از ترسیدن، نه وحشت دارد و نه ابایی! فرهاد به موقع و قبل از آنکه دیرتر شود، به اشکالات درون تیمی اش، اذعان گذاشت و خود به زبان آشنا و همیشگی خودش اقرار کرد! و این یک ویژگی و نگاه به خود، بازدارنده از غلط های تکراری است! بهانه  ای هم در کار نبود و نیست و نخواهد بود و این را توقع افزون شونده ای که تیم استقلال، هوادارن، کادرفنی و با ظرافت عالی تری هیات مدیره به مکانیزمی در راستای پیشرفته بدل می کنند، باعث خواهد شد! استقلال یاد می گیرد که خودش را زیر ذره بین مشکل پسندی قرار دهد! استقلال یاد می گیرد جز راست نبیند و نگوید! استقلال یادگیری اش را عمق می بخشد تا معایب خویش را نادیده نگذارد! سنجه خویش و سنجیدن خود! فرهاد ابایی ندارد! در راه بردن، باید برنده وار عمل کرد!

وزن فوتبال، وزانت فوتبال

سپاهان - پیکان! چقدر به پیکان شانس پایداری باید داد؟ پرسپولیس-ذوب آهن! پیکار دیگری از فوتبال اصفهان! شهر خودرو-استقلال، مسابقه ای که عنان اختیارش در دست یک تیم نمی تواند باشد! کار استقلال در مشهد نباید به اگر و اما کشیده شود، در حالی که شاگردان فرهاد با اماهای فراوان و اگرهای زایدی سر و کار دارند! این ۳ بازی، حرف اول و حرف آخر هفته یازدهم است! در عین حال AL اراک باید بجنگد و می جنگد با گل گهر سیرجان! تیمی که این روزها بر سر هر بازی اش سخن ها جریان دارد! تیمی که نشان داد چرا گفته می شود، فوتبال مردمان درجه اولتری را لازم دارد! مردان درجه اولی که از عهده قدرت و مهابت و شخصیت درجه اول فوتبال برآیند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای استاد اردشیر لارودی خداوند به شما سلامتی و عمر طولانی وبا عزت عطا بفرماید پنحاه سال با شما زندگی میکنیم
    • حمید علوی CA ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      همون Parental Abuse که عرض کردم. یکی از مواردی که باعث میشه انسان با فرار از خاطرات تجربیات ویران کننده ی دوران کودکی، و برای فراز از خودش، اسم و هویت دیکران رو رمی خودش فرض کنه.
  • deep blue IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    سلام.استاد.عزیز.جناب.آقای.لارودی. ورود.افرادی.از.نوع.جناب.نصیر.زاده.وسایرین.زیر.مجموعه.ی.باند.سیاه.کار.وپلید.وبی.رحم.وسازمان.متشکل.فساد.های.سازمان.یافته.هستند.که.قطعن.به.ماله.کشی.و.فراری.دادن عامل.و.جاعل.دلال.وعضو.قدیمی.و.ریشه.دار.باند.سیسیلی.جناب.بزرگوار.کوچک.استاد.زشتکاری.و.دغلبازی.قندلی.فوتبال.و.دلال.وبنگاه.دار.تشکیلات.شرط.بندی.شر.مطلق.قلعه.نوعی پادوی.آنهامی.کوشند.بر.اساس.برنامه.ریزی.دوندگان.امدادی.که.اجازه.نمی.دهند.چوب.اشتراکی.دست.به.دست.نشود.و.لیز.بخوردبا.این.هدف.مشخص.که.امیروی.سیسیلی.را.آماج...حملات.مستقیم.نکنند..وارد.زمین.بازی.می.شوند.و.با.نزدیکتر.شدن.حکم.استیناف.انگشت.های.اشاره.را.به.سوی.باشگاه.می.برند.که.کل.یوم.تاریکی.ها.این.بار.هم.جان.سالم.بدر.برد.وبرادران.زودباور.وناآگاه.گل.گهر.رصد.کنند.که.برای.دار.ودسته.ی.امیرو.وشرکا.نه.استقلال.مهم.است.نه.تراکتور.نه.سپاهان.اهمیتی.دارد.ونه.گل.گهر..چیزی.که.برای.این.باند.مهم.است.پول.است.وماندگاری.واشتهار.اگرچه.کاذب.باشد.و.دروغین.چون.فلسفه.ی.آنان.بر.اصولی.ابلیسی.بنا.نهاده.شده.است.که.بدنامی.بهتر.از.گمنامی.است.جشن.باید.اگر.این.بار.محکوم.شوند...
  • deep blue IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    ورود.افرادی.از.نوع.جناب.نصیر.زاده.وسایرین.زیر.مجموعه.ی.باند.سیاه.کار.وپلید.وبی.رحم.وسازمان.متشکل.فساد.های.سازمان.یافته.هستند.که.قطعن.به.ماله.کشی.و.فراری.دادن عامل.و.جاعل.دلال.وعضو.قدیمی.و.ریشه.دار.باند.سیسیلی.جناب.بزرگوار.کوچک.استاد.زشتکاری.و.دغلبازی.قندلی.فوتبال.و.دلال.وبنگاه.دار.تشکیلات.شرط.بندی.شر.مطلق.قلعه.نوعی پادوی.آنهامی.کوشند.بر.اساس.برنامه.ریزی.دوندگان.امدادی.که.اجازه.نمی.دهند.چوب.اشتراکی.دست.به.دست.نشود.و.لیز.بخوردبا.این.هدف.مشخص.که.امیروی.سیسیلی.را.آماج...حملات.مستقیم.نکنند.و.با.نزدیکتر.شدن.اعلام.کمیته.ی.استیناف.اشارات.به.باشگاه.و.مدیران.نا.بلد.این.باشگاه.است.که.با.طناب.پوسیده.ی.امیروی.سیاه.باز.به.چاه.افتادند.پایوران. مزد.بگیرند.از.استاد.جلالی.توقع.می.رفت.حقمدار.باشند.یا.سکوت.پیشه.کنند.چون.با.طرز.تفکر.این.باند.که.پولداری.وبدنامی.بهتر.از.گمنامی.است.در.مورد.شما.سکوت.می.کنم.چون.شما.را.همسان.این.جرثومه.های.فساد.ازخیل.پول.پرستان.و.بدنامان.نمی.دانم.حال.ماجرای.دفاع.از.این.کژی.ها.وجعل.چیست.گذر.عمر.روشنگری.خواهد.کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی